Ústředním bodem Porsche E-Performance je vozidlo. Jak v koncepci Plug-in, tak i v koncepční studii čistě elektrických vozů Mission E.
Porsche E-Hybrid vychází z hybridní technologie se 2 inteligentními způsoby pohonu. Perfektní souhra spalovacího motoru a elektromotoru dala vzniknout koncepci, která optimálně slučuje výkon a efektivnost.
Co je v koncepční studii Mission E jiné? Porsche Turbo Charging s napětím 800 V a vysoce výkonný pohon PSM.
PSM je zkratka pro „permanentně buzený synchronní stroj“ – tedy elektrický stroj s trvale extrémní hustotou energie, vysokým stupněm účinnosti a vysokou stálostí výkonu v celém rozsahu otáček. Koncepční studie Mission E má takové stroje 2 – jeden na každou nápravu.
Koncepční studie Mission E je akumulátorové vozidlo, které zvládne za jízdy jakoukoli situaci. Díky svému dojezdu se může vydat na dalekou cestu, během které bude prokazovat výkon, jakého dosud žádný elektromobil nedosáhl a který se bezesporu uplatní i na závodním okruhu. Dokáže totiž beze ztráty výkonu zrychlit několikrát po sobě. Dosavadní elektropohony byly v náročných testech s každou změnou rychlosti slabší a tedy i pomalejší. Koncepční studie Mission E tuto nevýhodu překonává.
Základem obou druhů pohonů je lithium-iontový akumulátor s vysokým napětím, snadno obnovitelným jednoduchým připojením na napájecí síť. Díky výrazně vyšší kapacitě se podstatně zvyšuje délka dojezdu. Silný elektropohon s vysokým točivým momentem je zárukou vysokého výkonu. Nový čistý elektrický pohon bez spotřeby paliva a tedy i emisí je vhodný zejména pro městské prostředí.
Klikněte na symboly „+“ a dozvíte se více o jednotlivých komponentech.