Spotřeba paliva/emise* u vozu Panamera 4 E-Hybrid: kombinovaná v l/100 km 2,5; emise CO2 – kombinovaná v g/km 56; spotřeba el.energie – kombinovaná v kWh/100 km 15,9.
Spotřeba paliva/emise* - Cayenne S E-Hybrid: kombinovaná v l/100 km 3,4–3,3; emise CO2 – kombinovaná jízda v g/km 79–75; spotřeba el.energie – kombinovaná jízda v kWh/100 km 20,8-18,6.
Pohon zítřka. Všichni o něm hovoří. Všichni na něj myslí. Pro nás je ale srdeční záležitostí. Proto děláme přesně to, co umíme nejlépe: jdeme svou vlastní cestou. S Porsche E-Performance přinášíme do světa elektromobility dosud nevídaný sportovní styl.
Porsche E-Performance představuje vše, co od Porsche očekáváte. A více. Je to husí kůže. Přetížení. Adrenalin. Nespokojíme se přece s pouhým zvyšováním efektivnosti, když můžeme současně dosáhnout i vrcholového výkonu a nekonečného potěšení z jízdy. Ne nadarmo se ve vývoji soustřeďují všechny naše zkušenosti a úspěchy z motoristického sportu.
Výsledkem je proto rozum i výkonnost. Hybridní pohon, který optimálně kombinuje spalovací motor a elektrický stroj. Pro Váš všední den. Pro Váš pocit z jízdy. Pro budoucnost sportovního vozu.
Koncepci E-Performance testujeme v motoristickém sportu stále znovu. Jedině tak se vize mohou stát skutečností. Jedině tak přeneseme výkon na silnici a ukážeme cestu do budoucnosti všem sériovým sportovním vozům.
Právě to jsme totiž udělali s vozem 919 Hybrid a jeho inovativní hybridní koncepcí. S jeho téměř 500 k výkonu spalovacího motoru na zadní nápravě a více než 400 k elektrického výkonu na nápravě přední. Jinak řečeno: s více než 900 k výkonu generovaného 4válcovým turbomotorem a silným elektromotorem. Pro výkonnost, která v roce 2015 nejen umožnila 17. celkové vítězství v Le Mans, ale dokonce přinesla do závodu v Zuffenhausen již 13. titul mistra světa značek v soutěži FIA World Endurance Championship. Historii sportovních vozidel píše také hybridní koncepce vozu 918 Spyder. Jedním důvodem je, že jako první supersportovní vůz byl od základu navržen jako Plug-in-Hybrid. Druhým pak impozantní čas 6:57 min. na kolo, který znamená aktuální rekord trati Nordschleife pro sportovní vozidla s homologací pro silniční provoz.
To jsou úspěchy, které mají daleko větší význam než trofeje a tituly. Jsou to totiž právě získané zkušenosti, které obohacují naše sériové sportovní vozy. Nové technologie a poznatky – např. o souhře motorů – dnes najdete ve vozidle Cayenne S E-Hybrid a především v novém modelu Panamera 4 E-Hybrid.
© 2016 Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG.Impressum a právní upozornění. Upozornění na ochranu osobních údajů. Informace o spotřebě.
Spotřeba paliva/emise* u vozu Panamera 4 E-Hybrid: kombinovaná v l/100 km 2,5; emise CO2 – kombinovaná v g/km 56; spotřeba el.energie – kombinovaná v kWh/100 km 15,9.
Spotřeba paliva/emise* - Cayenne S E-Hybrid: kombinovaná v l/100 km 3,4–3,3; emise CO2 – kombinovaná jízda v g/km 79–75; spotřeba el.energie – kombinovaná jízda v kWh/100 km 20,8-18,6.
* Uvedené hodnoty byly zjištěny předepsanou metodou měření (§ 2 č. 5, 6, 6 a Pkw-EnVKV v aktuálním platném znění). Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky. Slouží výhradně pro účely porovnávání různých typů vozidel. Další aktuální informace o jednotlivých vozidlech Vám poskytnou pracovníci centra Porsche/obchodník. Spotřeba paliva se zjišťuje na základě standardní výbavy. Speciální výbava může ovlivnit spotřebu paliva i jízdní výkon.
Spotřeba paliva a emise CO2 vozidla závisí nejen na efektivním využívání paliva ve vozidle, ale i na způsobu jízdy a dalších netechnických faktorech. CO2 je skleníkový plyn odpovědný v nejvyšší míře za oteplování Země.
Další informace o oficiální spotřebě paliva a oficiálních specifických emisích CO2 nových osobních automobilů můžete najít v katalogu každého vozidla o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě elektrického proudu nových osobních automobilů, který je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech.