Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Nové
718 Spyder RS
Od 4 285 245 Kč vč. DPH
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
308 km/h
Maximální rychlost
Zpět na začátek
718 Spyder RS
Build your own
Bezprostřední radost z jízdy. Otevřená střecha.
Ryzí GT technologie v bezpodmínečně otevřeném dvoumístném voze. Puristická, bezprostřední, poctivá. Model 718 Spyder RS je roadster s centrálně umístěným motorem, který za sebou ve zlomcích sekundy nechá všechny kompromisy. Synonymum pro radost z jízdy s mohutným zvukem, který můžete současně slyšet i vnímat celým svým tělem.

Nový 718 Spyder je návratem k původním emocím spojených s řízením roadsteru – s puristickou a bezprostřední radostí z jízdy, kterou lze jinak zažít pouze na sportovních motocyklech nebo v otevřených závodních vozech.

Vyobrazený vůz je vybaven paketem Weissach a další individuální výbavou.

718 Spyder RS vlastnosti.

Design .

Přídavné vstupy vzduchu, žaluzie, zvýšený přítlak: Model 718 Spyder RS vyvolává enormní nadšení. Mimo jiné díky linii flyline, která je typická pro modely s centrálně umístěným motorem, a charakteristickým aerodynamickým tvarům.

Lehká konstrukce.

Menší hmotnost – větší dynamika. Opatření, jež vedou ke snížení hmotnosti, jako například využití plastů vyztužených uhlíkovými vlákny (CFRP) s sebou přinášejí významné úspory hmotnosti. V centru je pak odnímatelná lehká látková střecha.

Vysokootáčkový motor s atmosférickým plněním.

Otáčky 9 000 min-1, vysoká agilita a neuvěřitelný zvuk: Vysokootáčkový šestiválcový motor s upořádáním válců boxer s atmosférickým plněním a s objemem 4,0 litru byl odvozen od motoru pro model 911 GT3.

Podvozek RS.

Vyvinutý pro závodní okruhy – upravený pro klikaté horské průsmyky: Velmi přesný podvozek modelu 718 Cayman GT4 RS byl optimálně přizpůsobený celkové koncepci vozu 718 Spyder RS.

Interiér.

V interiéru je vše orientováno na to podstatné: radost z jízdy s otevřenou střechou, jež má charakter jízdy v závodním voze – od volantu se značkou 12. hodiny, jež je typický pro modely 718 RS, až po tři kruhové přístroje a poutka pro ovládání dveří.

Paket Weissach.

Weissach. Místo zrodu vozů Porsche GT. Paket Weissach dokazuje tento původ celou řadou detailů v provedení z karbonu a typickou signaturou – logem „Weissach RS“.

Chronograph 718 Spyder RS.

Detaily designu chronografu 718 Spyder RS jsou v dokonalé harmonii se svým motorizovaným vzorem. Dodávají se exkluzivně pro majitele vozu 718 Spyder RS.

Panorama 360°.

Porsche - 360°Exterior Porsche - 360°Exterior

Seznamte se podrobně s modelem 718 Spyder RS.

Porsche - Discover the 718 Spyder RS model in detail.
Aerodynamika a design
Dozvědět se více
Aerodynamika a design
Lehká látková střecha.
Model 718 Spyder RS není žádný uzavřený vůz, ve kterém můžete jet s otevřenou střechou, ale otevřený lovec zatáček, který může mít střechu zakrytou. Dvoudílnou lehkou látkovou střechu se dvěma napínacími úchyty lze kompletně sejmout, použít jako ochranu proti slunci nebo jako ochranu proti slunci s přepážkou chránící při nepříznivém počasí. Střechu můžete místo v zavazadlovém prostoru auta nechat také doma. Oproti modelu 718 Spyder tak ušetříte až 15 kg hmotnosti. Střecha může mít červené nebo šedé olemování nebo je kompletně v černé barvě.
Porsche - Rear lid with streamliners.
Zadní kapota se streamlinery.
Typický znak modelu Porsche Spyder: Streamlinery – charakteristické vyklenuté proudnicové tvarování zadní kapoty, které opticky navazuje na tvary černých oblouků, jež chrání posádku při převrácení. Nezaměnitelný vzhled, který vyvolává vzpomínky na siluety předchozích modelů. V kombinaci s paketem Weissach je pak horní část krytu vyvýšeného třetího brzdového světla mezi streamlinery opatřena karbonovým povrchem – stejně jako povrchová úprava obou ochranných oblouků.
Porsche - Additional side air intakes.
Přídavné boční vstupy vzduchu.
Za řidičem a spolujezdcem, pod úchyty látkové střechy, jsou použity procesní vstupy vzduchu z CFRP v černé barvě, které vytvářejí zvýšený dynamický tlak vzduchu, jenž přes airbox zajišťuje motoru dodatečný vzduch, a umocňují sportovní charakter vozu. Ve spojení s paketem Weissach jsou vstupy vzduchu vyrobeny z pohledového karbonu.
Porsche - Front end.
Přední partie.
Výrazná lišta předního spoileru spolu s dalšími spoilery před podběhy kol zvyšuje aerodynamický přítlak na přední nápravě. Centrální sání vzduchu v přední části dále optimalizuje aerodynamiku a usměrňuje proud vzduchu směrem vzhůru přes vstupy v přední kapotě.
Porsche - CFRP fenders including louvers.
Blatníky z CFRP se žaluziemi.
Blatníky, které jsou vyrobeny z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP), jsou v horní části opatřené otvory – tzv. žaluziemi, které spolu s nově navrženou lištou předního spoileru s bočními žebry usměrňují obtékání vzduchu a optimalizují odvětrávání podběhů kol. Výsledkem je snížení přetlaku v podbězích kol a tím zvýšení přítlaku.
Porsche - NACA air intakes.
Vstupy vzduchu NACA.
Vytrvalý boj s odporem vzduchu: Přední kapota z mimořádně lehkého platu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP) lakovaná v barvě vozu. Vstupy vzduchu NACA v černé barvě zlepšují chlazení brzd a všem dávají jasně najevo, že tento Spyder nenese označení RS bez důvodu. V kombinaci s paketem Weissach je pak kapota v provedení z pohledového karbonu. Kapota může být na přání částečně lakovaná v barvě vozu a dodává modelu 718 Spyder RS další geny automobilového sportu.
Porsche - Fixed rear spoiler.
Pevný zadní spoiler.
Pevný zadní spoiler mezi zatmavenými zadními světly je navržen tak, aby byl větší než na modelu 718 Spyder a ještě více zdůrazňoval design orientovaný na výkon. Jeho tvary typické pro model GT zajišťují aerodynamické vyvážení vozidla, a to i při otevřené střeše. Ve spojení s paketem Weissach je zadní spoiler – tzv. Gurneyho klapka – v provedení z pohledového karbonu a tvoří mimořádně sportovní detail.
Porsche - Rear apron with diffusor.
Spodní díl zadního nárazníku s difuzorem.
Technologie supersportovního vozu s dokonalými tvary: Spodní díl zadního nárazníku s difuzorem v černé barvě včetně žeber zrychluje proudění vzduchu pod zadní částí vozu a zesiluje tak tzv. Venturiho efekt. Model 718 Spyder RS se díky tomu „přisává“ k vozovce – a vytváří tak přídavný tlak na zadní nápravu.
Porsche - Sport exhaust system.
Sportovní výfukový systém.
Velký objem sportovního výfukového systému z ušlechtilé oceli se zadním tlumičem a dvěma navzájem vzdálenými koncovkami z ušlechtilé oceli v černé barvě snižuje protitlak výfukových plynů a s každým vydaným zvukem uvolňuje záplavu endorfinů. V kombinaci s paketem Weissach jsou pak koncovky výfuků z titanu a jsou reminiscencí vzhledu modelu Porsche 935, jehož výroba byla obnovena v roce 2018.
Porsche - Wheels.
Kola.
Sportovní pneumatiky modelu 718 Spyder RS o velikosti 20“ jsou dimenzované na výkon – mají velkou kontaktní plochu a přilnavost.¹ Společně s nimi se dodávají také velmi lehká 20“ kovaná kola z hliníkové slitiny 718 Cayman GT4 RS s logem RS na centrálním zámku. Pro ještě větší úsporu hmotnosti se jako součást paketu Weissach dodávají 20“ kovaná kola z hořčíkové slitiny 718 Cayman GT4 RS. Obě varianty kol jsou k dispozici v různých barevných provedeních, například se vzhledem hliníku s matným saténovým leskem.

¹ Snížená hloubka dezénu zvyšuje riziko aquaplaningu na mokré vozovce.

Následující kapitola
Výkon

Spotřeba a emise.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Výkon
Dozvědět se více
Výkon
Porsche - Performance.
Výkon.
Ta nejvíce vzrušující kombinace hřmotného zvuku a touhy pohybovat se dopředu: Prvky podvozku prověřené a otestované na závodní dráze a motor GT4 RS. Model 718 Spyder RS nekompromisně přenáší svou nezkrotnou sílu na asfalt silnice. Zatáčku za zatáčkou. Momenty, při nichž znovu a znovu naskakuje husí kůže.
Porsche - High-revving naturally aspirated engine.
Vysokootáčkový motor s atmosférickým plněním.
Motor GT4 RS v modelu roadster: 500 k (368 kW) při otáčkách 8 400 min-1, maximální krouticí moment 450 Nm při otáčkách 6 750 min-1. Vysokootáčkový šestiválcový motor s upořádáním válců boxer s atmosférickým plněním a s objemem 4,0 litru s maximálními otáčkami 9 000 min-1 je zdaleka nejvýkonnějším motorem modelové řady 718.
Porsche - Engine technology derived from motorsport.
Technologie motoru převzatá z automobilového sportu.
Šest samostatných škrticích klapek zajišťuje optimální přísun vzduchu do každého válce. Výsledkem je mimořádně přímá odezva a vynikající možnost regulace motoru. Díky centrálnímu přívodu oleje, kovaným pístům a lehkým titanovým ojnicím je motor nejen výkonný, ale také velmi robustní.
Porsche - Transmission.
Převodovka.
Změny převodových stupňů sedmistupňové dvouspojkové převodovky Porsche (PDK) vyladěné na výkon jsou rychlé a emotivní. Krátký převodový poměr má dokonce i sedmý převodový stupeň. Optimální přenos síly zajišťuje mechanická uzávěrka diferenciálu.
Porsche - Chassis with GT technology.
Podvozek s GT technologií.
Precizní ovládání pro serpentiny horských průsmyků: Lehké nápravy s pružinovými vzpěrami, tuhé pružiny a pomocné pružiny ve spojení se specifickým zavěšením kol zajišťují vynikající trakci a stabilitu. Kulové čepy umožňují obzvláště přesné vedení kol.

Porsche Active Suspension Management (PASM, –30 mm).

Elektronické nastavení tlumičů aktivně a nepřetržitě reguluje sílu tlumiče individuálně pro každé kolo v závislosti na stavu vozovky a stylu řízení. Systém PASM má 2 módy nastavení: sportovně-komfortní a sportovně-tuhé.

Porsche Stability Management (PSM).

Porsche Stability Management (PSM) je automatický regulační systém zajišťující stabilizaci vozu v mezním rozsahu jízdní dynamiky. Systém je možné ve 2 krocích kompletně vypnout.

Porsche Torque Vectoring (PTV).

Systém Porsche Torque Vectoring (PTV) zlepšuje jízdní dynamiku. Integrovaná mechanická uzávěrka zadního diferenciálu zlepšuje trakci i příčnou dynamiku a současně výrazně zlepšuje jízdní stabilitu při změnách zatížení v zatáčkách (odlehčení plynového pedálu) a při změně jízdního pruhu.

Systém regulace výšky přední nápravy.

O 30 mm větší výška se možná nemusí jevit jako velká změna. Díky větší světlé výšce při rychlostech do 60 km/h je to však velký rozdíl.

Porsche - Brakes. Porsche - Brakes.

Brzdy.

Zpomalení ve stylu RS.

Model 718 Spyder RS zpomaluje působivě rychlým způsobem. Zajišťují to brzdy, které jsou vybaveny pevnými hliníkovými brzdovými třmeny konstruovanými jako monoblok lakovanými v červené barvě se 6 písty na přední nápravě a se 4 písty na zadní nápravě, velkými kompozitními brzdovými kotouči z šedé litiny a efektivnímu systému ventilace a chlazení.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) (Porsche keramické kompozitní brzdy).

Volitelné keramické kompozitní brzdové kotouče Porsche (PCCB) zajišťují vynikající brzdný výkon a umožňují konstantní brzdný tlak. Jejich hmotnost je přibližně o 50 % nižší než hmotnost litinových brzdových kotoučů podobné konstrukce a velikosti.

Následující kapitola
Paket Weissach

Spotřeba a emise.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Paket Weissach
Dozvědět se více
Paket Weissach
Porsche - The name is the game.
Jméno, které je symbolem hry.
Weissach. Pracoviště našich inženýrů. Není proto žádné překvapení, že volitelný paket, který byl vyvinutý speciálně pro model 718 Spyder RS se jmenuje tak, jak se jmenuje. Signatura v podobě emblému „Weissach RS“ zdobí držák nápojů, je vyšitá na opěrkách hlavy a její reliéf je také na lehké látkové střeše.
Porsche - Exterior elements in carbon-weave finish.
Detaily exteriéru z pohledového karbonu.
Použití pohledového karbonu ještě více zvýrazňuje design modelu 718 Spyder RS – od přední kapoty a horních krytů vnějších zpětných zrcátek přes boční lišty a procesní vstupy vzduchu za řidičem a spolujezdcem až po horní část krytu třetího brzdového světla. Z pohledového karbonu jsou rovněž kryty obou ochranných oblouků, stejně jako aerodynamická Gurney klapka na zadním spoileru, které tak dynamicky doplňují důsledné designovou linii při využití jemných detailů.
Porsche - Hood with signature.
Střecha s reliéfní signaturou.
Model 718 Spyder RS zvládne jakékoli podmínky – ať už prší, nebo je příliš chladno, a to dokonce i při jízdě se sundanou střechou. Pohled na plochou reliéfní siluetu s emblémem paketu Weissach na látkové střeše roadsteru je nyní ještě více vzrušující než kdy v minulosti.
Porsche - Titanium tailpipe cover.
Titanové koncovky výfuků.
Dvě separátní koncovky výfuku vydávají zvuk, který je zárukou úsměvu na Vaší tváři a jenž se Vám dostane hluboko pod kůži. Vzhled koncovek je inspirován limitovanou edicí modelu 935 Motorsport vydanou v roce 2018, která byla poctou legendárnímu závodnímu modelu 935/78 Le Mans.
Porsche - Forged magnesium wheels.
Kovaná kola z hořčíkové slitiny.
Kovaná 20“ kola 718 Cayman GT4 RS z hořčíkové slitiny jsou k dispozici v různých barevných provedeních a celkem ušetří téměř 10 kg hmotnosti. Díky snížení neodpružených hmot tak zvyšují jízdní dynamiku a v serpentinách horských silnic zajišťují neomezenou radost z jízdy. Centrální zámek s logem „RS“ pak ještě v údolí zvyšuje řidičovy ambice.
Porsche - Interior with Weissach emblem.
Interiér s emblémem Weissach.
V kombinaci s paketem Weissach je horní část palubní desky potažena mikrovláknem Race-Tex, jež bylo prověřeno na závodním okruhu a které posouvá již tak výrazně puristický sportovní design interiéru na ještě vyšší úroveň. Jeho dalším přínosem je, že minimalizuje nepříjemné odrazy na čelním skle. Loga „Weissach“ vyšitá na opěrkách hlavy, stejně jako plaketa na ozdobném dekoru palubní desky jsou pak jasným důkazem původu vozu.
Následující kapitola
Interiér

Spotřeba a emise.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Interiér
Dozvědět se více
Interiér
Porsche - 718 RS sports steering wheel.
Sportovní volant 718 RS.
Přesné ovládání má svůj počátek na rozhraní mezi řidičem a vozidlem: U vozu 718 RS je to specifický sportovní volant se žlutou značkou na 12. hodině. Černá pádla manuálního řazení se žlutými značkami zajišťují ostrou a krátkou změnu převodových stupňů, stejně jako v automobilovém sportu. Věnec volantu je potažený mikrovláknem Race-Tex – materiálem, jenž byl testován na závodních okruzích, a který zajišťuje jistotu při ovládání.
Porsche - PDK gear selector.
Volič převodovky PDK.
Páka voliče dvouspojkové převodovky Porsche PDK ve specifickém GT designu vizuálně vychází z páky manuální převodovky. Hlavice páky a manžeta jsou z mikrovlákna Race-Tex, schéma řazení na hlavici jsou ve žluté barvě Racing. Volič převodovky PDK je konstruován stejně jako u sekvenční převodovky v závodních vozech. To znamená, že pro podřazení je nutné páku manuálně zatlačit dopředu a pro přeřazení na vyšší rychlost ji přitáhnout dozadu.
Porsche - Race Tex interior.
Interiér Race Tex.
Materiál na bázi mikrovlákna Race-Tex, který byl testován na závodních okruzích, zajišťuje spolehlivé držení například volantu nebo voliče dvouspojkové převodovky PDK. Volitelné provedení interiéru Race-Tex pak přináší ještě sportovnější haptické vjemy spojené s tímto materiálem. V závislosti na výbavě je interiér doplněn kontrastní barvou – buď šedou Arctic nebo červenou Carmine, která je rovněž použita na ovládacích poutkách dveří, ozdobných švech nebo na perforovaném čalounění centrálních ploch sedadel Race-Tex a dodává interiéru sportovně puristické akcenty.
Porsche - Decorative panels in carbon-weave finish.
Ozdobné panely z pohledového karbonu.
Puristický sportovní charakter modelu 718 Spyder RS akcentují ozdobné panely z pohledového karbonu – například na palubní desce nebo centrální konzole. V kombinaci s paketem Weissach je pak ozdobný kryt držáku nápojů navíc doplněn plaketou s logem „Weissach RS“, která je jasnou signaturou tohoto paketu. Geny automobilového sportu se však projeví již při otevření dveří – díky nástupním prahovým lištám z pohledového karbonu v hedvábném lesku s nápisem „Spyder RS“.
Porsche - Full bucket seats.
Celoskořepinová sedadla.
Celoskořepinová sedadla z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (Carbon Fiber Reinforced Polymer – CFRP) s pohledovým karbonem a s integrovanými bočními airbagy mají minimální hmotnost a poskytují mimořádně dobré držení těla v bočním směru. Centrální plochy sedadla jsou potažené perforovaným mikrovláknem Race-Tex, které jsou v závislosti na výbavě buď v šedé barvě Arctic, nebo v červené barvě Carmine, s černým podkladem. Na opěrkách hlavy jsou sériově vyšita loga „Spyder RS“; v kombinaci s paketem Weissach pak loga „Weissach RS“. Bez příplatku je možné získat také adaptivní sportovní sedadla Plus s možností nastavení 18 parametrů.
Porsche - Lightweight door trims.
Odlehčené panely dveří.
Na okruhu a v úzkých serpentinách se pro ještě vyšší výkon a lepší jízdní dynamiku počítá každý gram. V interiéru vozu k tomu přispívají odlehčené výplně dveří, poutka na otevírání dveří převzatá z automobilovém sportu a lehké odkládací sítě místo odkládacích přihrádek. Dovolili jsme si však jednu malou radost: V závislosti na výbavě jsou poutka pro otevírání dveří a kontrastní prošívání vyvedené v šedé barvě Arktic nebo červené Carmine a jsou tak dalším potěšením pro oči.
Následující kapitola
Sportmade

Spotřeba a emise.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Záruka vzrušení. Ve Vašich uších.
718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Zažijte symfonii s titulem '9 000 otáček'.

Nakonfigurujte si model 718 Spyder RS.

Vybraný
718 Spyder RS
Nové
Porsche 718 Spyder RS
WLTP*
13,0
l/100 km
294
g/km
Od 4 285 245 Kč vč. DPH
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
308 km/h
Maximální rychlost
718 Spyder RS
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
308 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
13,0
l/100 km
294
g/km
Výška
1 252 mm
Šířka
1 822 mm
Délka
4 418 mm
Rozvor
2 482 mm
Technické specifikace

Počet válců 6
Vrtání 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3 996 cm³
Výkon (kW) 368 kW
Výkon (k) 500 PS
Otáčky pro maximální výkon 8 400 1/min
Max. otáčky motora 9 000 1/min
Maximální točivý moment 450 Nm
Maximální krouticí moment při otáčkách 6 750 1/min
Max. výkon na litr objemu (kW/l) 92,00 kW/l
Max. výkon na litr objemu (PS/l) 125,00 PS/l

Maximální rychlost 308 km/h
Zrychlení z 0 na 60 mph 3,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h 3,4 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h 7,1 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h 10,9 s
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) 1,9 s
1/4 mile 11,3 s

Nájezdový úhel, vpředu/vzadu (s ocelovými pružinami) 6,5 - 10,6 °
Vrcholový úhel (s ocelovými pružinami) 10,3 °
Maximální světlá výška (s ocelovými pružinami) 79 mm

Délka 4 418 mm
Šířka 1 822 mm
Šířka (včetně zrcátek) 1 994 mm
Výška 1 252 mm
Rozvor 2 482 mm
Průměr otáčení 11,4 m
Pohotovostní hmotnost podle DIN 1 410 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1 485 kg
Příp. Celková hmotnost 1 755 kg
Příp. Užitečná hmotnost 345 kg

Spotřeba paliva* ve městě 20,9 - 20,9 l/100 km
Spotřeba paliva předměstí 12,2 - 12,2 l/100 km
Spotřeba paliva mimo město 11,2 - 11,2 l/100 km
Spotřeba paliva dálnice 11,9 - 11,9 l/100 km
Spotřeba paliva kombinovaný provoz 13,0 - 13,0 l/100 km
Emise CO₂ nízké (WLTP) 476 - 476 g/km
Emise CO₂ střední (WLTP) 276 - 276 g/km
Emise CO₂ vysoké (WLTP) 254 - 254 g/km
Emise CO₂ extra vysoké (WLTP) 271 - 271 g/km
Emise CO₂ kombinovaný provoz (WLTP) 294 - 294 g/km
Porsche Connect.
Porsche Connect je díky celé řadě služeb a aplikaci My Porsche Vaším chytrým spolujezdcem pro každý den.

Dozvědět se více
Chronograph 718 Spyder RS.
Chronograph 718 Spyder RS je ideálním společníkem pro jízdu v serpentinách. Sportovní vůz na Vašem zápěstí.

Dozvědět se více
Aplikace ROADS.
Objevte ty nejzajímavější trasy na světě v jedné aplikaci a staňte se součástí ROADS komunity.
Automobilový sport Porsche.
Zákaznický sport, Formule E, GT tovární sport: Připoutejte se a zjistěte více.
Porsche - Contact.

Kontakt.

Pro více informací o vozidle, o které máte zájem, odešlete Vaši žádost a spojte se s Porsche Centrem.