Pro naše konstruktéry je každá cílová čára pouze přechodnou zastávkou. Na cestě kupředu. Při věčném hledání, jak ze sebe dostat ještě víc. Což nás přivádí k obrovskému výkonu vozu 911 Turbo S. Výkon, který se odráží v každém detailu.
Proto je použit větší přeplňovací turbokompresor a poprvé piezo vstřikovače. Sběrné výfukové potrubí převzaté z 911 GT2 RS zvyšuje díky optimalizovanému proudění reakci a účinnost.
Zcela nově bylo zkonstruováno chlazení plnicího vzduchu, resp. sání motorového vzduchu. Dosud byl chladicí vzduch přiváděn do chladiče plnicího vzduchu v zadních blatnících a motorový vzduch přes mřížku záďového krytu. Tento princip byl u nového 911 Turbo S změněn. To umožňuje účinné chlazení plnicího vzduchu – a tím i vyšší výkon.
Výsledek: extrémně sportovní charakter. 6válcový VTG motor boxer s dvojitým přeplňováním a objemem 3,8 litru nabízí výkon 478 kW (650 KS). Dechberoucí: Zrychlení na 100 km/h trvá s Launch Control pouhých 2,7 vteřiny. Vynikající je rovněž zrychlení na 200 km/h: 8,9 vteřiny. Maximální rychlost: 330 km/h.
Zcela nově zkonstruovaná 8stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) umožňuje řazení v milisekundách – bez přerušení hnací síly. V porovnání s předchozí generací to umožňuje další zřetelné odstupňování převodů Komfort, Výkon a Účinnost.
Kdo si to zkusí na okruhu, usiluje o vysoký sportovní výkon i na silnici. Rovněž vždy jde o nejlepší časy – a nejlepší chvíle. Viditelným výrazem naší sportovní historie je paket Sport Chrono se spínačem provozních režimů. Pro ještě sportovnější vyladění podvozku, motoru a převodovky.
Se spínačem provozních režimů včetně reakčního tlačítka SPORT na volantu můžete volit z 5 jízdních režimů: „Normal“, „SPORT“, „SPORT PLUS“ a „Individual“. Nově je doplněn režim WET¹, který pomáhá řidiči při jízdě na mokrých površích.
¹ Jízdní program „WET“ nemůže nijak nahradit vhodný a přizpůsobený způsob jízdy, v nejlepším případě dokáže pomáhat řidiči.
² Použití aplikace je povoleno jen v uzavřeném areálu. Použití tohoto výrobku (zejména videozáznam) může být na určitých trzích nebo akcích zakázáno právními předpisy. Před každým použitím výrobku prosím prověřte, zda je jeho použití podle místních předpisů přípustné.
Systém aktivního odpružení Porsche (PASM) aktivně a nepřetržitě reguluje tlumicí sílu v závislosti na stavu povrchu vozovky a stylu jízdy pro každé jednotlivé kolo.
Systém pohonu všech kol Porsche Traction Management (PTM) optimálně rozděluje hnací sílu mezi trvale poháněnou zadní nápravu a přední nápravu. Systém byl dále rozvíjen a zdokonalován. Výsledek: vyšší přesnost a odolnost.
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) ve spojení s elektronicky ovládanou zadní uzávěrkou diferenciálu zajišťuje správné rozdělení síly na jednotlivá kola v každé jízdní situaci.
Žádné kompromisy – to myslíme vážně. Pak samozřejmě tehdy, pokud jde o prvořadou stránku potěšení z jízdy: Vaši bezpečnost. Protože milujeme zrychlení, jde nám o nejvyšší možnou rychlost i při zpomalování.
Brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) prověřené motoristickým sportem jsou osazeny obzvláště lehkými keramickými brzdovými kotouči. Brzdové kotouče mají průměr 420 mm vpředu a 390 mm vzadu. Společně s novými 10pístkovými pevnými třmeny na přední a 4pístkovými pevnými třmeny na zadní nápravě zajišťují obzvláště vysokou brzdnou sílu. Charakteristické jsou žlutě lakované pevné třmeny. Na přání se dodávají i černé. Rovněž charakteristické: jejich mimořádný výkon – když jde o to, aby se vůz co nejrychleji zastavil.
Nový vůz 911 Turbo S se pohybuje po 20/21palcových kovaných kolech 911 Turbo S z lehkého kovu. Kola jsou dvoubarevná (černá) a vybavena v motoristickém sportu ověřeným centrálním zamykáním.
Větru se není možné vyhnout. Ale můžeme mu ukázat, kam má směrovat. V každém případě, pokud budeme mít k dispozici aktivní aerodynamiku. Díky oproti předchozí generaci zdokonalenému aerodynamickému systému je možné modely 911 Turbo S variabilně přizpůsobovat každé jízdní situaci. Porsche Active Aerodynamics (PAA) zajišťuje optimální jízdní výkon a úsporu paliva a snižování emisí CO₂.
K tomu jsou důležité: nové aktivní klapky pro chladicí vzduch v předních vstupech vzduchu. Klapky se nastavují pro snížení spotřeby ve všední dny a na vysoký výkon při sportovní jízdě. Klapky se během jízdy automaticky zavírají a snižují tak odpor vzduchu. V případě potřeby se klapky otevřou a zajišťují optimální chlazení motoru.
Doplňuje je variabilní vysouvatelný spoiler vyrobený z flexibilního elastomeru a zadní spoiler se pohybují synchronním způsobem. Oba prvky se synchronizovaně zasouvají a vysouvají do více poloh.
Další novinka: funkce Airbrake. Při úplném zabrzdění z vysoké rychlosti má – podle zvoleného jízdního programu – automatické (doplňkové) vysunutí spoileru a zadního spoileru pozitivní dopad na brzdnou dráhu.
Nezaměnitelné výrazové prostředky udělat ještě výjimečnějšími? Velký úkol. Ale takový, který je natolik vzrušující, abychom se jím nezabývali. Bez „když“. Bez „ale“. A k tomu s nekonečnou vášní. Abychom zajistili, že bude na první pohled jasno.
Od zádi přes příď až po pohled z boku se svými tradičními sportovními tvary: nadčasový design, který v každém detailu ukazuje na cestu vpřed.
Jednodílný světelný pás v zadní části vozu s nápisem „PORSCHE“ spojuje trojrozměrně tvarovaná zadní světla pomocí technologie LED.
Variabilní přední spoiler může být rozšířen níže než u předchozím modelu, což dále optimalizuje aerodynamiku.
Nová adaptivní sportovní sedadla Plus s elektrickým 18-cestným nastavením jsou vyrobeny z hladké kůže a nabízejí vynikající boční oporu díky jejich sportovnímu potahu. Typické Turbo opěrky hlavy s nápisem „Turbo S“. Prošívané středové panely sedadel a prošívané dveřní panely připomínají první modely 911.
Spojuje tradiční siluetu vozu 911 Turbo s možností poslouchat nezaměnitelný zvuk přeplňovaného motoru s otevřenou látkovou střechou.
Plně automatická skládací látková střecha vozu 911 Turbo S Cabriolet je osazena pevným skleněným zadním oknem a 3 zabudovanými podpěrnými hořčíkovými prvky, díky nímž je skládací střecha velmi stabilní a obzvláště lehká.
Otevírá se a zavírá vždy cca 12 sekund – až do rychlosti 50 km/h. A budete-li chtít, s potěšením také s dálkovým ovladačem.
Vnitřní strop je vyložen tepelně a zvukově izolačním materiálem. Citelný důsledek: konstantní vnitřní teplota a efektivní potlačování hluku působeného větrem. Budete-li to chtít.
Elektrický větrolam zajišťuje, abyste mohli jezdit s otevřenou střechou - bez průvanu. Také zde s minimálním hlukem působeným větrem. Po stisknutí tlačítka se vysune nebo zasune během 2 sekund.
Typické Porsche, typický vůz 911 Turbo S: spojení tradičních designových prvků s průkopnickou technologií. To je ihned zřejmé na sdruženém přístroji s analogovým otáčkoměrem a 2 displeji s vysokým rozlišením, které na virtuálních přístrojích ukazují všechny podstatné informace o vozidle. Hned vedle: displej s vysokým rozlišením a úhlopříčkou 10,9 palce pro Porsche Communication Management (PCM), včetně on-line navigace Analogová preciznost se snoubí s digitální integrací.
¹ Jízdní program „WET“ nemůže nijak nahradit vhodný a přizpůsobený způsob jízdy, v nejlepším případě dokáže pomáhat řidiči.
² Porsche InnoDrive řidiče podporuje v rámci svých systémových mezí. Řidič musí kdykoli kontrolovat způsob jízdy a v případě pochyb zasáhnout. Systém lze brzdou a plynovým pedálem kdykoli deaktivovat. K dispozici pravděpodobně od 07/20.2.
Být viděn je jedna stránka. Ovšem ještě důležitější: sám mít přehled o všem rozhodujícím. O to se starají především čelní světlomety s technologií LED Matrix s asistentem dálkových světel a systémem Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Čelní světlomet s technologií Matrix deaktivuje cílené segmenty stálých kuželů dálkových světel. 84 individuálně ovládaných diod LED se vypnutím nebo ztlumením přizpůsobí situaci. Vozidla jedoucí před vámi nebo v protisměru nebudou oslněna, oblast před nimi nebo vedle nich bude dále zcela osvětlena.
Pro optimalizaci výhledu budou nejenže z osvětlení selektivně odstíněna protijedoucí vozidla, ale bude zesvětlena také oblast vpravo od mezery v osvětlení, aby řidič lépe viděl na řízení. Oslnění řidiče zabraňuje segmentové odstínění silně odrazivých dopravních značek.
Systém BOSE® Surround Sound-System s 12 reproduktory a kanály zesilovače, včetně patentovaného, robustního 100wattového subwooferu, zajišťují optimální zvuk. Celkový výkon: plných 570 W.
Výkony nejvyšší úrovně nabízí rovněž na přání montovaný Burmester® High-End Surround Sound-System.
Každý den nám přináší něco nového. Porsche Connect přitom představuje vítanou podporu. Nastaví ideální výchozí podmínky pro každou cestu i její cíl.
S novými užitečnými službami a aplikací Porsche Connect. Pomocí chytrého telefonu synchronizujte své cíle a kalendář s Vaším vozem Porsche, naplánujte své cesty pomocí dopravních informací v reálném čase a využívejte hudební služby. Nechte se svým vozem Porsche navigovat. informovat a bavit v reálném čase. Paket Navigace a infotainment přitom pomáhá v ještě rychlejší cestě do cíle díky vypočítání trasy s využitím aktuálních on-line map. Hlasovým ovládáním si můžete pohodlně vyžádat informace, jako například počasí na cílovém místě, nebo si nechat přečíst aktuální zprávy z ekonomiky, politiky nebo sportu.
Počet válců | 6 |
Druh paliva | 98 |
Vrtání | 102,0 mm |
Zdvih | 76,4 mm |
Zdvihový objem | 3 745 cm³ |
Výkon (kW) | 478 kW |
Výkon (k) | 650 k |
Otáčky při maximálním výkonu | 6 750 ot./min |
Maximální otáčky | 7 200 ot./min |
Maximální točivý moment | 800 Nm |
Oblast otáček pro maximální točivý moment | 2 500 - 4 000 ot./min |
Maximální výkon na litr (kW/l) | 128,00 kW/l |
Spotřeba paliva* ve městě | 15,5 l/100 km |
Spotřeba paliva* mimo město | 8,6 l/100 km |
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná) | 11,1 l/100 km |
Emise CO2 v g/km | 254 g/km |
Emisní norma | Euro 6d-ISC-FCM |
Energetická třída | G |
Nejvyšší rychlost | 330 km/h |
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono | 2,7 s |
Zrychlení 0 - 160 km/h s paketem Sport Chrono | 5,8 s |
Zrychlení 0 - 200 km/h s paketem Sport Chrono | 8,9 s |
Zrychlení 80 - 120 km/h s paketem Sport Chrono | 1,6 s |
Délka | 4 535 mm |
Šířka | 1 900 mm |
Šířka (s venkovními zpětnými zrcátky) | 2 024 mm |
Výška | 1 303 mm |
Součinitel aerodyn. odporu vzduchu (cW) | 0,33 cW |
Rozvor kol | 2 450 mm |
Rozchod kol vepředu | 1 583 mm |
Rozchod kol vzadu | 1 600 mm |
Pohotovostní hmotnost podle DIN | 1 640 kg |
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES | 1 715 kg |
Příp. Celková hmotnost | 2 020 kg |
Příp. Užitečná hmotnost | 380 kg |
Max. přípustné zatížení střechy se střešním nosičem Porsche | 75 kg |
Objem zavazadlového prostoru vpředu | 128 l |
Největší objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly, až po střechu) | 264 l |
Obsah nádrže (doplňovací objem) | 67 l |
Počet válců | 6 |
Druh paliva | 98 |
Vrtání | 102,0 mm |
Zdvih | 76,4 mm |
Zdvihový objem | 3 745 cm³ |
Výkon (kW) | 478 kW |
Výkon (k) | 650 k |
Otáčky při maximálním výkonu | 6 750 ot./min |
Maximální otáčky | 7 200 ot./min |
Maximální točivý moment | 800 Nm |
Oblast otáček pro maximální točivý moment | 2 500 - 4 000 ot./min |
Maximální výkon na litr (kW/l) | 128,00 kW/l |
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná) | 12,3 - 12,0 |
Emise CO2 v g/km | 278 - 271 |
Třída energetické účinnosti | G |
Emisní norma | EURO 6 AP (EURO 6 ISC-FCM) |
Nejvyšší rychlost | 330 km/h |
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport | 2,8 s |
Zrychlení 0 - 160 km/h s paketem Sport Chrono | 6,0 s |
Zrychlení 0 - 200 km/h s paketem Sport Chrono | 9,3 s |
Zrychlení 80 - 120 km/h s paketem Sport Chrono | 1,7 s |
Délka | 4 535 mm |
Šířka | 1 900 mm |
Šířka (s venkovními zpětnými zrcátky) | 2 024 mm |
Výška | 1 301 mm |
Součinitel aerodyn. odporu vzduchu (cW) | 0,33 cW |
Rozvor kol | 2 450 mm |
Rozchod kol vepředu | 1 583 mm |
Rozchod kol vzadu | 1 600 mm |
Pohotovostní hmotnost podle DIN | 1 710 kg |
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES | 1 785 kg |
Příp. Celková hmotnost | 2 080 kg |
Příp. Užitečná hmotnost | 370 kg |
Objem zavazadlového prostoru vpředu | 128 l |
Otevřený objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly) | 163 l |
Obsah nádrže (doplňovací objem) | 67 l |
Kontaktujte Porsche Centrum Praha, žádejte o informace.
Liberecká 12
182 00 Praha 8
Tel: +420 286 007 911
E-Mail: info.porsche@porsche.cz
Řípská 13a
627 00 Brno - Slatina
Tel: +420 548 421 611
E-Mail: info.brno1@porsche.cz
Cihelní 3160/49b
702 00 Ostrava
Tel: +420 596 606 236
E-Mail: info.porsche@autoheller.cz
© 2024 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU
* Uvedené hodnoty byly zjištěny předepsanou metodou měření (§ 2 č. 5, 6, 6 a Pkw-EnVKV v aktuálním platném znění). Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky. Slouží výhradně pro účely porovnávání různých typů vozidel. Další aktuální informace o jednotlivých vozidlech Vám poskytnou pracovníci centra Porsche/obchodník. Spotřeba paliva se zjišťuje na základě standardní výbavy. Speciální výbava může ovlivnit spotřebu paliva i jízdní výkon.
Spotřeba paliva a emise CO2 vozidla závisí nejen na efektivním využívání paliva ve vozidle, ale i na způsobu jízdy a dalších netechnických faktorech. CO2 je skleníkový plyn odpovědný v nejvyšší míře za oteplování Země.
Další informace o oficiální spotřebě paliva a oficiálních specifických emisích CO2 nových osobních automobilů můžete najít v „Příručce o spotřebě paliva a emisích CO2“ nových osobních automobilů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u DAT.