DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Brzdy

911 GT3 R
Brzdy

Brzdy

I brzdová soustava modelu 911 GT3 R byla optimalizována a díky ještě lepší tuhosti a přesnější regulaci antiblokovacího systému je ještě vhodnější pro závody na dlouhé trati. Šestipístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s třmeny přizpůsobenými potřebám závodních vozů na přední nápravě se společně s ocelovými drážkovanými brzdovými kotouči o průměru 380 mm s vnitřním chlazením brilantně postarají o potřebné zpomalení. Na zadní nápravě jsou osazeny čtyřpístkové třmeny a kotouče o průměru 372 milimetrů.

Brzdová soustava:

Dva oddělené brzdové okruhy pro přední a zadní nápravu, které řidič ovládá pomocí vahadlového systému

Přední náprava:

  • Šestipístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s třmeny přizpůsobenými potřebám závodních vozů
  • Ocelové brzdové kotouče, vícedílné, s vnitřním chlazením, drážkované, průměr 380 mm

Zadní náprava:

  • Čtyřpístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s třmeny přizpůsobenými potřebám závodních vozů
  • Ocelové brzdové kotouče, vícedílné, s vnitřním chlazením, drážkované, průměr 372 mm

Od svého standardního kolegy převzal model 911 GT3 3 kromě charakteristické střechy mírně zvednuté nad každým sedadlem (Double Bubble) i rozvor zvětšený oproti předchozí generaci o 8,3 centimetru. V porovnání s dosavadním vozem GT3 R je proto rozložení hmotnosti vyváženější a chování vozu je vypočitatelnější, zejména v rychlých zatáčkách. Důslednější používání lehkých materiálů u karoserie, nástaveb a podvozků našim inženýrům umožnilo u modelu GT3 R další optimalizaci polohy těžiště oproti jeho předchůdci. Odlehčená karosérie standardních modelů 911 GT3 RS zhotovená z promyšlené kombinace hliníku a oceli se ukázala být optimálním základem konstrukce závodního vozu. Střecha, přední víko a příď, blatníky, dveře, boční a zadní část a rovněž zadní víko jsou zhotoveny z mimořádně lehkého kompozitního materiálu (uhlíkovým vláknem vyztužený plast - CFK). Všechna skla - a poprvé dokonce i čelní sklo - jsou z polykarbonátu.

Pohon

Nový model 911 GT3 R je poháněn nejmodernějším čtyřlitrovým ležatým motorem se šesti válci, který je do značné míry stejný jako vysoce výkonný standardní agregát modelu 911 GT3 RS, schváleného pro provoz na veřejných komunikacích. Zárukou mimořádně efektivní spotřeby paliva je přímé vstřikování benzínu, které pracuje s tlakem až 200 bar a dále pak variabilní seřízení vačkového hřídele. Nepřeplňovaný motor nabízí oproti svému předchůdci ještě výbušnější výkon a ještě lépe využitelný rozsah otáček. Síla vzadu uloženého motoru se na 310 mm široká zadní pomocí přenáší pomocí sekvenční šestistupňové převodovky s přímým záběrem Porsche. Jako u silničních modelů GT 911 ovládá řidič řazení kolébkovými přepínači, ergonomicky umístěnými na volantu.

Motor:

  • Vodou chlazený šestiválcový ležatý motor umístěný vzadu
  • 4 000 cm3; zdvih 81,5 mm; vrtání 102 mm
  • Výkon: více než 368 KW (500 PS) v závislosti na FIA BoP (omezovač)
  • Čtyřventilová technika
  • Přímé vstřikování paliva
  • Mazání se suchou klikovou skříní

Brzdy

I brzdová soustava modelu 911 GT3 R byla optimalizována a díky ještě lepší tuhosti a přesnější regulaci antiblokovacího systému je ještě vhodnější pro závody na dlouhé trati. Šestipístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s třmeny přizpůsobenými potřebám závodních vozů na přední nápravě se společně s ocelovými drážkovanými brzdovými kotouči o průměru 380 mm s vnitřním chlazením brilantně postarají o potřebné zpomalení. Na zadní nápravě jsou osazeny čtyřpístkové třmeny a kotouče o průměru 372 milimetrů.

Brzdová soustava:

Dva oddělené brzdové okruhy pro přední a zadní nápravu, které řidič ovládá pomocí vahadlového systému

Přední náprava:

  • Šestipístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s třmeny přizpůsobenými potřebám závodních vozů
  • Ocelové brzdové kotouče, vícedílné, s vnitřním chlazením, drážkované, průměr 380 mm

Zadní náprava:

  • Čtyřpístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s třmeny přizpůsobenými potřebám závodních vozů
  • Ocelové brzdové kotouče, vícedílné, s vnitřním chlazením, drážkované, průměr 372 mm

Od svého standardního kolegy převzal model 911 GT3 3 kromě charakteristické střechy mírně zvednuté nad každým sedadlem (Double Bubble) i rozvor zvětšený oproti předchozí generaci o 8,3 centimetru. V porovnání s dosavadním vozem GT3 R je proto rozložení hmotnosti vyváženější a chování vozu je vypočitatelnější, zejména v rychlých zatáčkách. Důslednější používání lehkých materiálů u karoserie, nástaveb a podvozků našim inženýrům umožnilo u modelu GT3 R další optimalizaci polohy těžiště oproti jeho předchůdci. Odlehčená karosérie standardních modelů 911 GT3 RS zhotovená z promyšlené kombinace hliníku a oceli se ukázala být optimálním základem konstrukce závodního vozu. Střecha, přední víko a příď, blatníky, dveře, boční a zadní část a rovněž zadní víko jsou zhotoveny z mimořádně lehkého kompozitního materiálu (uhlíkovým vláknem vyztužený plast - CFK). Všechna skla - a poprvé dokonce i čelní sklo - jsou z polykarbonátu.

Podvozek

Přední náprava

  • Pružicí jednotka McPherson, výškově nastavitelná, odklon a stopa
  • Náboje kola s centrálním zámkem
  • Oboustranně přestavitelný stabilizátor podvozku
  • Servořízení s elektrohydraulickým natlakováním

Bezpečnost

Při vývoji nového GT3 R nebyla samozřejmě opominuta ani bezpečnost. Oproti předchozímu modelu byla zesílená bezpečnostní palivová nádrž FT3 zvětšena o 12 l na 120 litrů a byla vybavena navíc pojistným ventilem „Fuel-Cut-Off“. Dveře a boční okna jsou vyjímatelné. Záchranný otvor ve střeše byl zvětšen. Nové skořepinové závodní sedadlo poskytuje řidiči v případě nárazu ještě lepší ochranu.

Aerodynamika

V záležitostech aerodynamiky je pro model 911 GT3 R vzorem silniční vozidlo. Markantní větrání podběhů na předních blatnících zvyšuje aerodynamický přítlak na přední nápravě. Dva metry široký a 40 cm hluboký zadní spoiler zajišťuje dokonalé aerodynamické vyvážení. Od svého velkého bratra 911 RSR převzal model GT3 R koncepci centrálního umístění chladiče. Nepřítomnost bočních chladičů znamená kromě lepší polohy těžiště a optimalizovaného odvádění odpadního vzduchu žebry v přední kapotě navíc lepší ochranu před poškozením.