Výkon | 220 kW (300 PS) |
0 - 100 kmh | 5,1 s |
Maximální rychlost | 275 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8,9 l |
Emise CO2 | 202 g/km |
Cena | 1 832 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 220 kW (300 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 5,1 s |
Maximální rychlost | 275 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,7 - 9,3 l |
Emise CO2 | 220 - 212 g/km |
Cena | 1 536 500 Kč včetně DPH |
Výkon | 257 kW (350 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4,6 s |
Maximální rychlost | 285 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 10,3 - 10,1 l |
Emise CO2 | 235 - 228 g/km |
Cena | 1 933 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 294 kW (400 PS) při 7000 1/min |
0 - 100 kmh | 4,5 s |
Maximální rychlost | 293 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 10,9 l |
Emise CO2 | 247 g/km |
Cena | 2 320 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 309 kW (420 PS) při 6 800 1/min |
0 - 100 kmh | 4,4 s |
Maximální rychlost | 304 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 11 l |
Emise CO2 | 251 g/km |
Cena | 2 734 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 220 kW (300 PS) |
0 - 100 kmh | 5,1 s |
Maximální rychlost | 275 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8,9 l |
Emise CO2 | 202 g/km |
Cena | 1 880 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 220 kW (300 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 5,1 s |
Maximální rychlost | 275 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,7 - 9,4 l |
Emise CO2 | 220 - 212 g/km |
Cena | 1 635 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 257 kW (350 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4,6 s |
Maximální rychlost | 285 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 10,4 - 10,1 l |
Emise CO2 | 235 - 229 g/km |
Cena | 1 990 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 294 kW (400 PS) při 7000 1/min |
0 - 100 kmh | 4,5 s |
Maximální rychlost | 293 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 10,9 l |
Emise CO2 | 247 g/km |
Cena | 2 380 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 309 kW (420 PS) při 7 600 1/min |
0 - 100 kmh | 4,4 s |
Maximální rychlost | 301 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 11,0 l |
Emise CO2 | 251 g/km |
Cena | 2 653 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 478 kW (650 PS) při 6.750 1/min |
0 - 100 kmh | 2,7 s paketem Sport Chrono s |
Maximální rychlost | 330 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 12,0 l |
Emise CO2 | 271 g/km |
Cena | 6 159 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 478 kW (650 PS) při 6.750 1/min |
0 - 100 kmh | 2,8 s paketem Sport Chrono s |
Maximální rychlost | 330 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 12,1 l |
Emise CO2 | 275 g/km |
Cena | 6 579 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 375 kW (510 PS) při 8400 1/min |
0 - 100 kmh | 3,4 s |
Maximální rychlost | 318 km/h |
Cena | 4 606 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 350 (Performance Battery Plus) kW (476 (Performance Battery Plus) PS) |
0 - 100 kmh | 5,4 s |
Maximální rychlost | 230 km/h |
Cena | 2 295 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 420 (Performance Battery Plus) kW (571 (Performance Battery Plus) PS) |
0 - 100 kmh | 4.0 s Launch Control s |
Maximální rychlost | 250 km/h |
Cena | 3 020 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 500 kW (680 PS) |
0 - 100 kmh | 3 s |
Maximální rychlost | 260 km/h |
Cena | 4 324 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 560 kW (761 PS) |
0 - 100 kmh | 2,8 s |
Maximální rychlost | 260 km/h |
Cena | 5 270 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 350 kW (476 PS) |
0 - 100 kmh | 5,1 s |
Maximální rychlost | 220 km/h |
Cena | 2 570 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 420 kW (571 PS) |
0 - 100 kmh | 4,1 s |
Maximální rychlost | 240 km/h |
Cena | 3 055 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 500 kW (680 PS) |
0 - 100 kmh | 3,3 s |
Maximální rychlost | 250 km/h |
Cena | 4 195 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 560 kW (761 PS) |
0 - 100 kmh | 2,9 s |
Maximální rychlost | 250 km/h |
Cena | 5 090 000 Kč včetně DPH |
Cena | 1 720 000 Kč včetně DPH |
Motor | Vodou chlazený šestiválec typu boxer |
Objem | 4 000 cm3 |
Výkon | 375 kW (510 PS) v závislosti na omezovači |
Převodovka | Sekvenční šestistupňová převodovka s přímým ozubením |
Váha | cca 1 243 kg (základní hmotnost podle pravidel) |
Upozornění:
“Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy”
Nové Porsche 911 RSR je výsledkem nadšení, inženýrského ducha, originality a řemeslné dovednosti. Je považováno za klenot řady 911 a má jen jeden cíl: Zvládat výzvy mezinárodních závodů na dlouhé trati GT.
Vyrábí se ručně. Ve vývojovém centru Porsche ve Weissachu a manufaktuře ve Flachtu. Všechny součástky jsou vzájemně perfektně vyladěny dříve, než dojde ke skutečné prověrce: při závodech na těch nejnáročnějších dlouhých tratích světa.
Silná a půvabná podoba nového 911 RSR nevznikla náhodou. Každý centimetr jeho karoserie byl přizpůsoben nemilosrdným požadavkům motosportu GT. Produkt legendárních zkušeností.
Zástupce rodiny Porsche 911, kde základní složkou DNA je motoristický sport. Navzdory ostřejším liniím je na první pohled zřejmé, že jde o Porsche 911. Důvodem úspěchu není pouze výrazný výkon, ale také inteligentní celková koncepce. Vyvinutá a vybroušená pro požadavky každého závodu.
S novým 911 RSR propůjčujeme své fascinaci sportovními vozy nový výraz. Závodní vozidlo, u něhož každá jednotlivá součást, každá funkce a každá charakteristika slouží k dosažení dokonalosti propracovaného celkového konceptu. Uvnitř i zvenčí. Zdánlivé protiklady jsou sjednoceny v perfektní harmonii: Bezpečnost a lehkou konstrukci. Efektivnost a výkon. Síla a vytrvalost.
Jinými slovy: účinnější aerodynamika, větší bezpečnost než kdy předtím a lepší orientace řidiče. K tomu navíc efektivita oprav a údržby, která umožňuje rychlejší opravy a výměnu kompletních segmentů karoserie.
Zavěšený zadní spoiler, prodloužený zadní difuzor a nová boční zpětná zrcátka pomáhají novému 911 RSR k silnějšímu aerodynamickému přítlaku při menším odporu vzduchu.
Srdcem extrémně sportovního vozu je nepřeplňovaný motor boxer 4,0 litru s přímým vstřikováním benzinu. Vysunutý daleko dopředu a poprvé namontovaný v otočené poloze, zlepšuje jízdně dynamické vlastnosti a rozšiřuje možnosti nastavení vozidla. Nová 6-stupňová převodovka s přímým záběrem, skříní z hořčíkové slitiny a elektromechanickým ovládáním řazení doplňuje pohon zkrácenými časy řazení a zajišťuje minimalizaci všech rušivých faktorů při řadicích procesech. Výsledek: lepší manipulace a zvýšená spolehlivost celého hnacího ústrojí.
Nová 911 RSR sleduje zásadně přepracovanou koncepci bezpečnosti. Nové skořepinové sedadlo bylo posunuto dál doprostřed, aby zajistilo řidiči zvýšenou ochranu při nárazu. Spolu s nově vyvinutou bezpečnostní klecí je závodní vozidlo tak bezpečné, jako nikdy dříve.
Kromě toho je zde poprvé v modelu Porsche GT na dlouhé trati použit elektronický systém výstrahy před kolizí (Collision Avoid System). Ten zajišťuje ještě větší jistotu na závodní dráze.
Naše poslání: vyrobit sportovní vůz budoucnosti. Přitom vracíme Porsche 911 zpátky tam, kde se zrodilo – na závodní dráhu.
S Porsche 911 se ohlížíme za dlouhou historií nesčetných úspěchů. Neusínáme ale na vavřínech. Nové Porsche 911 RSR nezná kompromisy – a chystá se to také v roce 2017 naplno dokázat. V nasazení pro naše tovární týmy. V nejtvrdších sériích na dlouhých tratích světa: FIA WEC - špičkové vytrvalostní soutěži, 24 hodin Le Mans a severoamerické IWSC. Protože u nás i klenot řady musí na tisících kilometrech prokázat, že své číslo 911 nosí oprávněně.
© 2022 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU