DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

911 RSR

Technické informace

Délka: 4 557
 
Motor Vodou chlazený šestiválec typu boxer
Objem 4 000 cm3
Výkon 375 kW (510 PS) v závislosti na omezovači
Převodovka Sekvenční šestistupňová převodovka s přímým ozubením
Váha cca 1 243 kg (základní hmotnost podle pravidel)

Upozornění:
“Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy”

Porsche - 911 RSR

Highlights

Porsche - Původ

Původ

Porsche - Původ

Původ

Nové Porsche 911 RSR je výsledkem nadšení, inženýrského ducha, originality a řemeslné dovednosti. Je považováno za klenot řady 911 a má jen jeden cíl: Zvládat výzvy mezinárodních závodů na dlouhé trati GT.

Vyrábí se ručně. Ve vývojovém centru Porsche ve Weissachu a manufaktuře ve Flachtu. Všechny součástky jsou vzájemně perfektně vyladěny dříve, než dojde ke skutečné prověrce: při závodech na těch nejnáročnějších dlouhých tratích světa.

Porsche - Vůz

Vůz

Porsche - Vůz

Vůz

Silná a půvabná podoba nového 911 RSR nevznikla náhodou. Každý centimetr jeho karoserie byl přizpůsoben nemilosrdným požadavkům motosportu GT. Produkt legendárních zkušeností.

Zástupce rodiny Porsche 911, kde základní složkou DNA je motoristický sport. Navzdory ostřejším liniím je na první pohled zřejmé, že jde o Porsche 911. Důvodem úspěchu není pouze výrazný výkon, ale také inteligentní celková koncepce. Vyvinutá a vybroušená pro požadavky každého závodu.

Porsche - Koncepce

Koncepce

Porsche - Koncepce

Koncepce

S novým 911 RSR propůjčujeme své fascinaci sportovními vozy nový výraz. Závodní vozidlo, u něhož každá jednotlivá součást, každá funkce a každá charakteristika slouží k dosažení dokonalosti propracovaného celkového konceptu. Uvnitř i zvenčí. Zdánlivé protiklady jsou sjednoceny v perfektní harmonii: Bezpečnost a lehkou konstrukci. Efektivnost a výkon. Síla a vytrvalost.

Jinými slovy: účinnější aerodynamika, větší bezpečnost než kdy předtím a lepší orientace řidiče. K tomu navíc efektivita oprav a údržby, která umožňuje rychlejší opravy a výměnu kompletních segmentů karoserie.

Porsche - Pohon

Pohon

Porsche - Pohon

Pohon

Zavěšený zadní spoiler, prodloužený zadní difuzor a nová boční zpětná zrcátka pomáhají novému 911 RSR k silnějšímu aerodynamickému přítlaku při menším odporu vzduchu.

Srdcem extrémně sportovního vozu je nepřeplňovaný motor boxer 4,0 litru s přímým vstřikováním benzinu. Vysunutý daleko dopředu a poprvé namontovaný v otočené poloze, zlepšuje jízdně dynamické vlastnosti a rozšiřuje možnosti nastavení vozidla. Nová 6-stupňová převodovka s přímým záběrem, skříní z hořčíkové slitiny a elektromechanickým ovládáním řazení doplňuje pohon zkrácenými časy řazení a zajišťuje minimalizaci všech rušivých faktorů při řadicích procesech. Výsledek: lepší manipulace a zvýšená spolehlivost celého hnacího ústrojí.

Porsche - Bezpečnost

Bezpečnost

Porsche - Bezpečnost

Bezpečnost

Nová 911 RSR sleduje zásadně přepracovanou koncepci bezpečnosti. Nové skořepinové sedadlo bylo posunuto dál doprostřed, aby zajistilo řidiči zvýšenou ochranu při nárazu. Spolu s nově vyvinutou bezpečnostní klecí je závodní vozidlo tak bezpečné, jako nikdy dříve.

Kromě toho je zde poprvé v modelu Porsche GT na dlouhé trati použit elektronický systém výstrahy před kolizí (Collision Avoid System). Ten zajišťuje ještě větší jistotu na závodní dráze.

Porsche - Závodní série

Závodní série

Porsche - Závodní série

Závodní série

Naše poslání: vyrobit sportovní vůz budoucnosti. Přitom vracíme Porsche 911 zpátky tam, kde se zrodilo – na závodní dráhu.

S Porsche 911 se ohlížíme za dlouhou historií nesčetných úspěchů. Neusínáme ale na vavřínech. Nové Porsche 911 RSR nezná kompromisy – a chystá se to také v roce 2017 naplno dokázat. V nasazení pro naše tovární týmy. V nejtvrdších sériích na dlouhých tratích světa: FIA WEC - špičkové vytrvalostní soutěži, 24 hodin Le Mans a severoamerické IWSC. Protože u nás i klenot řady musí na tisících kilometrech prokázat, že své číslo 911 nosí oprávněně.

Mikrostránka

Porsche - „Jsem nový 911 RSR.“

„Jsem nový 911 RSR.“

Přejít na mikrostránku