Modely 718
Více informací o kolech najdete zde.
Striktní důraz na horizontální linie dodává designu palubní desky modelů 718 výrazný
vzhled. A to vše s vysoce propracovanou ergonomií typickou pro značku
Základním rozhraním systému
Ryzí automobilový sport: Sportovní volant je odvozen od modelu 918 Spyder. Ještě
intenzivnější pocity kokpitu závodního vozu pak navozuje volitelný sportovní volant
GT, který má ještě menší průměr. Sportovní volant GT je pro modely 718 T a 718 GTS
4.0 součástí sériové výbavy. V modelech 718 GTS 4.0 je navíc potažený látkou z
mikrovlákna Race-Tex společně s celou řadou interiérových prvků, které jsou
specifické pro vozy GTS. Panel přístrojové desky je tvořen třemi kruhovými přístroji
s integrovaným barevným displejem s úhlopříčkou 4,6“ (11,7 cm). Typickým znakem
Modely 718 a 718 T jsou vybaveny přeplňovaným motorem s objemem 2,0 litru s
uspořádáním válců boxer s přímým vstřikováním paliva (DFI), variabilním
časováním a zdvihem ventilů VarioCam Plus a integrovanou suchou klikovou skříní.
Jeho výkon je 220 kW (300 k) při otáčkách 6500 min-1 a maximální krouticí moment
je 380 Nm.
Modely S jsou vybaveny motorem s objemem 2,5 litru. Výsledkem je výkon 257 kW
(350 k) při otáčkách 6500 min-1 a maximální krouticí moment je 420 Nm. Tento
agregát je podobně jako v modelu 911
Modely 718 GTS 4.0 nabízejí enormní výkon. Ten zajišťuje silný šestiválcový motor s objemem 4,0 litru s atmosférickým plněním s maximálním výkonem 294 kW (400 k) při otáčkách 7000 min-1 a maximálním krouticím momentem 420 Nm. V kombinaci s PDK: 430 Nm. Sprint z 0 to 100 km/h: v kombinaci s PDK a funkcí Launch Control 4,0 sekundy. Maximální rychlost: 288 km/h. V kombinaci s manuální převodovkou může dosáhnout rychlost až 293 km/h.
Přenos síly zajišťuje u modelů 718 šestistupňová manuální převodovka s hladkým chodem, která je optimálně přizpůsobena charakteristikám motoru. Řadicí páka modelů 718 T je zkrácena a zajišťuje rychlou změnu jednotlivých převodových stupňů. Schéma řazení je v červené barvě. Výsledkem jsou kratší časy řazení, a ještě sportovnější a autentičtější zážitek z jízdy.
Volitelně se dodává také sedmistupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) s manuálním a automatickým módem řazení, která zajišťuje extrémně krátké změny převodových stupňů bez přerušení přenosu hnací síly. A to vše s ještě lepšími hodnotami zrychlení. V módu manuálního řazení je směr řazení nastaven obdobně jako u závodních vozů – směrem k sobě pro přechod na nižší převodový stupeň a směrem od sebe na vyšší rychlost. Výsledkem jsou stejné pocity, jako na závodní dráze.
Volitelný
Modely 718 T a 718 GTS 4.0 jsou vybaveny sportovním podvozkem PASM. Ve srovnání
s normálním šasi je podvozek snížen o 20 mm. Pružiny mají tužší naladění a
kratší zdvih a příčné torzní stabilizátory přední i zadní nápravy jsou také
tužší. Výsledkem je přímé, agilní chování při jízdě a vynikající chování při
průjezdu zatáčkou. Pro trochu větší světlou výšku vozu a větší komfort se pro
modely 718 GTS 4.0 dodává také podvozek
Všechny modely 718 jsou vybaveny vylepšeným systémem
Systém
Přímé řízení, které je na úrovni značky
Ve sportu se počítá výkon. Platí to pro motor, ale platí to také pro brzdy. Modely
718, 718 T a 718 S jsou proto vybaveny pevnými hliníkovými brzdovými třmeny se
čtyřmi písty, jež jsou konstruované jako monoblok. U modelů 718
U modelů 718 GTS 4.0 byl brzdový systém ještě více zesílen a přizpůsoben vysokému výkonu vozu: Na přední nápravě jsou proto použity pevné hliníkové brzdové třmeny se šesti písty konstruované jako monoblok, které jsou lakované v červené barvě. Brzdové kotouče mají na přední nápravě průměr 350 mm a na zadní nápravě 330 mm. Pro zajištění tvarové stability, nižší hmotnost a rychlejší odezvy, a to i při extrémním zatížení, jsou brzdové třmeny konstruovány jako uzavřený monoblok. Dráha brzdového pedálu je krátká a tlakový bod je přesný. Brzdové kotouče jsou děrované s vnitřním chlazením. Výsledkem je lepší chování vozu při brzdění na mokru a optimální chlazení brzd.
Prověřené automobilovým sportem:
¹ Systém
Sportovní volant se třemi rameny je lehký a funkční. Jeho sportovní
charakter umocňuje malá centrální nárazníková oblast a dekorační kruhový lem
okolo emblému
Volitelný sportovní volant GT má menší průměr. Jeho ramena jsou vyvedena v černé barvě, dekory ve stříbrné barvě jsou připevněny šrouby. Důvodem je sportovní vzhled? Jednoznačně. Zejména však to, aby byly navozeny pocity automobilového sportu. Sportovní volant GT je součástí sériové výbavy pro modely 718 T a 718 GTS 4.0. V modelech 718 GTS 4.0 je volant navíc potažený látkou z mikrovlákna Race-Tex, která byla prověřena v automobilovém sportu. Volitelnou výbavou všech volantů je vyhřívání a multifunkční ovládání. V dosahu Vašich prstů pak máte přístup k barevnému displeji s úhlopříčkou 4,6“ (11,7 cm) a tím k palubnímu počítači, stejně jako k ovládání audiosystému, telefonu nebo funkcím navigačního systému.
Sportovní sedadla jsou pohodlná a zajišťují dobré držení těla při dynamickém projíždění zatáček. Jsou vybavena elektrickým nastavením sklonu opěradla a manuálním nastavením výšky a polohy v podélném směru. Centrální plocha sedadla je potaženou látkou z mikrovlákna Race-Tex.
Není nutné vzdát se komfortu. Ani pocitů, jež přináší sportovní jízda. Volitelná sportovní sedadla s úplným elektrickým nastavením s paketem Memory pro místo řidiče umožňují nastavení výšky sedáku, sklonu opěradla a také sklonu a hloubky sedáku. Elektricky lze nastavit rovněž pozici sedadla v podélném směru a bederní opěrku ve čtyřech směrech.
V rámci volitelné výbavy se u modelů 718 a 718 S můžete rozhodnout pro sportovní sedadla Plus v kůži s elektrickým nastavením sklonu opěradla a mechanickým nastavením výšky a pozice v podélném směru. Pro modely 718 T a 718 GTS 4.0 jsou sportovní sedadla Plus součástí sériové výbavy. Zvýšené boky sedáku a opěradla jsou tvrdší, mají sportovnější čalounění a zajišťují tak lepší boční držení těla. U modelů 718 T jsou střední plochy sedadla čalouněné látkou z mikrovlákna Sport-Tex, u modelů 718 GTS 4.0 látkou z mikrovlákna Race-Tex.
Volitelně jsou k dispozici adaptivní sportovní sedadla Plus, která představují dokonalé spojení mezi sportem a komfortem. Doplňují sportovní sedadla Plus o funkce sportovních sedadel s úplným elektrickým nastavením, navíc u nich lze nastavit také zvýšené boky sedáku a opěradla.
Modely 718 T a 718 GTS 4.0 mohou být na přání vybaveny celoskořepinovými sedadly, která jsou kompletně vyrobena z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (Carbon Fiber Reinforced Polymer) s povrchem se vzhledem karbonu. Celoskořepinová sedadla poskytují mimořádně dobré boční držení trupu při minimální hmotnosti. Nastavení v podélném směru je manuální, výškové nastavení je elektrické.
² V kombinaci s celoskořepinovými sedadly nesmí být použity žádné systémy pro upevnění dětských sedaček.
Silnice je asi posledním místem na světě, na kterém ještě můžete nerušeně
poslouchat hudbu. A když tomu tak je, tak ať je to maximum možného – s
audiosystémem od asi nejvýznamnějšího německého výrobce zvukových systémů
prémiové kvality. Výsledkem je podání zvuku na té nejvyšší úrovni, který je
speciálně vyladěn podmínkám interiéru modelu 718
Volitelný Surround Sound-System od společnosti BOSE® byl vyvinutý speciálně
pro
Paket Sound Plus je zárukou vynikajícího zvuku. Jeho součástí je 6
reproduktorů s celkovým výstupním výkonem 110 wattů v modelech 718
Rozhraní
Díky dopravním informacím online pojedete vždy po té nejrychlejší trase. Online
navigace jako nedílná součást služeb Navigace & Infotainment má tu výhodu, že v
reálném čase zohledňuje všechny podstatné zprávy o situaci v dopravě. Plánování
trasy jízdy prostřednictvím systému
Nezáleží na tom, zda ve svém voze
Díky rozhraní
Bi-xenonové světlomety.
Déšť. Mlha. Tma. Skutečný sportovec se tím však nenechá zastavit. To je také důvod, proč jsou všechny modely 718 vybaveny bi-xenonovými světlomety s integrovanými LED světly pro denní svícení.
Na přání mohou být modely 718 vybaveny systémem
LED světlomety včetně
Vysoká bezpečnost v kombinaci se sportovním designem: Součástí volitelné výbavy jsou také LED světlomety včetně systému PDLS Plus. Optimální viditelnost zajišťují integrovaná čtyřbodová LED světla pro denní svícení, ostřikovače světlometů a dynamická regulace délky osvětleného pole.
Dodává se jako volitelná výbava v kombinaci s dvouspojkovou převodovkou (PDK). Systém prostřednictvím radarových senzorů v předním nárazníku monitoruje prostor před Vaším vozem a zcela automaticky v závislosti na odstupu od vpředu jedoucího vozu reguluje rychlost Vaší 718.
Volitelný asistent pro změnu jízdního pruhu Lane Change Assist sleduje pomocí radarových senzorů prostor za vozidlem a prostor tzv. mrtvého úhlu. V případě, že se zezadu blíží jiné vozidlo nebo se nachází v tzv. mrtvém úhlu, informuje systém řidiče prostřednictvím optické signalizace v trojúhelníku bočního okna.
Parkovací asistent, který je součástí volitelné výbavy varuje řidiče prostřednictvím akustické signalizace před překážkami v prostoru za vozidlem. Na přání je možné funkci parkovacího asistenta rozšířit o další senzory pro oblast před vozem. Varování před překážkami se uskutečňuje pomocí akustické signalizace a také prostřednictvím schematického zobrazení vozidla na centrálním displeji. Součástí volitelné výbavy je také zpětná kamera, která usnadňuje přesné couvání při parkování a manévrování. Pro ještě lepší orientaci je obraz z kamery na displeji PCM doplněn dynamickými vodicími liniemi.
Volitelné zobrazení aktuální maximální povolené rychlosti, které využívá informace získané z přední kamery, Vás na displeji kombinovaného přístroje a na displeji PCM informuje o aktuálním rychlostním limitu a zákazu předjíždění a také o konci jejich platnosti.
Modely 718
Vnější barva vozu tvoří společně s kontrastním paketem White výjimečné duo. Výrazná vnější barva vozu je doplněna detaily v bílé barvě. Dekorativní logo „PORSCHE“ na bocích, sportovní dekorační pruhy na kapotě a logo modelu na zadní partii. A 20“ kola 718 Spyset, lakovaná v bílé barvě ve vysokém lesku, představují harmonický akcent kontrastující s asfaltem silnice.
Rozšířená sériová výbava modelů 718 Style
Dalšími vylepšenými detaily v interiéru jsou osvětlené nástupní prahové
lišty z ušlechtilé oceli, koberce s kontrastními švy v křídově bílé barvě a
reliéfní loga „
Chcete ještě něco navíc? Kontrastní švy v křídové barvě vytvářejí kontrast u
paketu výbavy v černé kůži specifickém pro modely Style
Radost z jízdy a každodenní využití tvořily u modelů
Navíc zbývá dostatek místa pro 2 zavazadlové prostory. A tím pro spoustu kreativity.
Komfort a sportovní temperament se u vozů
Již samotné nastoupení do modelu 718 Style
Vítejte v adrenalinové komfortní zóně: Modely 718 Style
Představa dokonalého sedadla je individuální tak, jako osobní vkus. Proto máte možnost volby rozhodnout se mezi plně sportovními sedadly s plně elektrickým nastavením a paketem Memory, sportovními sedadly Plus, která zajišťují ještě lepší boční držení těla a adaptivními sportovními sedadly Plus s paketem Memory.
Připojte Váš iPhone prostřednictvím rozhraní
Kromě 20“ kol 718 Spyder si můžete vybrat z nabídky 20“ kol určených pro modely
718
Přeplňovaný motor s objemem 2,0 litru s upořádáním válců boxer s výkonem 220 kW (300 kS) a krouticím momentem 380 Nm.
Sportovní výfukový systém se dvěma centrálně umístěnými koncovkami výfuku z ušlechtilé oceli ve výrazné černé barvě ve vysokém lesku.
20" kola
Vnější zpětná zrcátka, dekorativní loga na bocích a ochranná konstrukce při převrácení vozu jsou v šedé barvě Agate.
Paket Sport Chrono s voličem jízdního módu.
Výbava specifická pro modely T zahrnuje mj. sportovní volant GT, sportovní sedadla Plus (s možností nastavení dvou parametrů) s centrálními plochami čalouněnými látkou Sport-Tex, loga „718 T" na opěrkách hlavy a poutka pro otevírání dveří.
4,0litrový šestiválcový motor s atmosférickým plněním s výkonem 294 kW (400 k) a krouticím momentem 430 Nm.
Přední nárazník specifický pro modely GTS se zatmavenými světlomety.
Sportovní výfukový systém se dvěma separátními sportovními koncovkami výfuku z ušlechtilé oceli v černé barvě ve vysokém lesku.
PASM sportovní podvozek se světlou výškou sníženou o 20 mm.
Výbava specifická pro modely GTS zahrnuje: Sportovní volant GT potažený mikrovláknem Race-Tex, sportovní sedadla Plus s nastavením dvou parametrů, s centrálními plochami čalouněnými látkou z mikrovlákna Race-Tex a logy „GTS“ na opěrkách hlavy.
Paket Sport Chrono s voličem jízdního módu.
20" kola 718 Sport lakovaná v černé barvě se saténovým povrchem.
Počet válců | 4 |
Typ paliva | 98 |
Vrtání | 91,0 mm |
Zdvih | 76,4 mm |
Zdvihový objem | 1 988 cm³ |
Výkon (kW) | 220 kW |
Výkon (k) | 300 PS |
Otáčky pro maximální výkon | 6 500 1/min |
Maximální točivý moment | 380 Nm |
Oblast otáček pro maximální točivý moment | 2 150 - 4 500 1/min |
Maximální rychlost | 275 km/h |
Zrychlení z 0 na 60 mph (Manuální převodovka) | 4,9 s |
Zrychlení z 0 na 60 mph (PDK) | 4,7 s |
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono (PDK) | 4,5 s |
Zrychlení z 0 na 100 km/h (Manuální převodovka) | 5,1 s |
Zrychlení z 0 na 100 km/h (PDK) | 4,9 s |
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono (PDK) | 4,7 s |
Zrychlení z 0 na 160 km/h (Manuální převodovka) | 11,3 s |
Zrychlení z 0 na 160 km/h (PDK) | 11,1 s |
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono (PDK) | 10,8 s |
Zrychlení z 0 na 200 km/h (Manuální převodovka) | 18,3 s |
Zrychlení z 0 na 200 km/h (PDK) | 18,1 s |
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono (PDK) | 17,8 s |
Pružné zrychlení (80-120 km / h), 5. stupeň (Manuální převodovka) | 5,6 s |
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) (PDK) | 3,2 s |
1/4 mile (Manuální převodovka) | 13,4 s |
1/4 mile (PDK) | 13,2 s |
1/4 mile s paketem Sport Chrono (PDK) | 13,0 s |
Délka | 4 379 mm |
Šířka | 1 801 mm |
Šírka (bez sklopených zrkadiel) | 1 994 mm |
Výška | 1 295 mm |
Rozvor | 2 475 mm |
Pohotovostní hmotnost podle DIN (Manuální převodovka) | 1 335 kg |
Pohotovostní hmotnost podle DIN (PDK) | 1 365 kg |
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES (Manuální převodovka) | 1 410 kg |
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES (PDK) | 1 440 kg |
Příp. Celková hmotnost (Manuální převodovka) | 1 655 kg |
Příp. Celková hmotnost (PDK) | 1 685 kg |
Příp. Užitečná hmotnost | 320 kg |
Objem zavazadlového prostoru vpředu | 150 l |
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (za předními sedadly) | 184 l |
Největší objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly, až po střechu) | 272 l |
Kapacita palivové nádrže | 54 l |
Kombinovaná spotřeba (Manuální převodovka) | 9,7 - 9,4 l/100 km |
Kombinovaná spotřeba (PDK) | 9,2 - 8,9 l/100 km |
Kombinované emise CO2 (WLTP) (Manuální převodovka) | 219 - 213 g/km |
Kombinované emise CO2 (WLTP) (PDK) | 208 - 202 g/km |
V
Liberecká 12
182 00 Praha 8
Tel: +420 286 007 911
E-Mail: info.porsche@porsche.cz
Řípská 13a
627 00 Brno - Slatina
Tel: +420 548 421 111
E-Mail: info.brno1@porsche.cz
Cihelní 3160/49b
702 00 Ostrava
Tel: +420 596 606 236
E-Mail: info.porsche@autoheller.cz
© 2023 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU
* Uvedené hodnoty byly zjištěny předepsanou metodou měření (§ 2 č. 5, 6, 6 a Pkw-EnVKV v aktuálním platném znění). Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky. Slouží výhradně pro účely porovnávání různých typů vozidel. Další aktuální informace o jednotlivých vozidlech Vám poskytnou pracovníci centra Porsche/obchodník. Spotřeba paliva se zjišťuje na základě standardní výbavy. Speciální výbava může ovlivnit spotřebu paliva i jízdní výkon.
Spotřeba paliva a emise CO2 vozidla závisí nejen na efektivním využívání paliva ve vozidle, ale i na způsobu jízdy a dalších netechnických faktorech. CO2 je skleníkový plyn odpovědný v nejvyšší míře za oteplování Země.
Další informace o oficiální spotřebě paliva a oficiálních specifických emisích CO2 nových osobních automobilů můžete najít v „Příručce o spotřebě paliva a emisích CO2“ nových osobních automobilů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u DAT.