Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Modely
718 Cayman GT4 RS
Od 3 995 946 Kč vč. DPH
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
Zpět na začátek
718 Cayman GT4 RS
Sestavte si vlastní
Dokonale iracionální
718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Nástroj pro jízdu na závodní dráze ostrý jako břitva. Vysoce agilní koncepce vozu se šestiválcovým motorem se zdvihovým objemem 4,0 litru s atmosférickým plněním umístěným uprostřed. Šest samostatných škrticích klapek zajišťujících přímou odezvu. Vysokootáčková koncepce, díky níž motor snadno dosáhne hodnotu 9 000 otáček za minutu. Výkon 368 kW (500 k). Racionální? Ne vždy. Perfektní? V každém okamžiku.

Vyobrazený vůz je vybavený paketem Weissach a další volitelnou výbavou.

Přední kapota s přívody vzduchu NACA pro optimální chlazení brzd
Žaluzie v blatnících z CFRP pro lepší odvětrávání podběhů kol
Zadní křídlo s uchycením ve tvaru labutího krku zajišťuje větší přítlak

Panorama exteriéru 360°

Porsche - Developed in Flacht, at home on the open road: the 4.0-litre six-cylinder horizontally opposed naturally aspirated engine with six individual throttle valves.
Zrozen ve vývojovém centru u města Flacht, doma je však na otevřené silnici: 4,0litrový šestiválcový horizontálně uložený motor s atmosférickým plněním a šesti samostatnými škrticími klapkami
718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Porsche - Visible engine technology: the airbox has been moved to the interior and features a newly developed air filter for a throaty interior sound and optimum air flow.
Viditelná technologie motoru: Airbox, který byl přesunut do interiéru, je vybaven nově vyvinutým vzduchovým filtrem pro jadrný zvuk v interiéru a optimální proudění vzduchu
Porsche - Purist sound with a motorsport character.
Puristický zvuk, jenž má charakter automobilového sportu
Porsche - Tested on the rig and the track: the Weissach package with the characteristic use of a carbon-weave finish.
Testovaný a ověřený na závodním okruhu: paket Weissach s charakteristickým použitím pohledového karbonu
7-speed Porsche Doppelkupplung (PDK) with a new PDK gear selector that looks like a manual gear lever, for sporty, succinct gear changes.
7stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) s novým voličem PDK, který vizuálně evokuje páku manuální převodovky a umožňuje sportovní a krátkou změnu převodových stupňů
Porsche - Motorsport feeling: the cockpit.
Pocity automobilového sportu: kokpit
V centru: Sportovní volant GT4 RS se žlutou značkou na 12 hodině a černými pádly manuálního řazení se žlutými značkami, která umožňují ostré a krátké řazení, stejně jako v automobilovém sportu.

Panorama interiéru 360°

Atraktivní vlastnosti modelu 718 Cayman GT4 RS

Chtěli byste si projet další kolo v modelu 718 Cayman GT4 RS? Zde získáte další podrobnosti.

Porsche - The highlights of the 718 Cayman GT4 RS.
Porsche - Aerodynamics and design
Aerodynamika a design
Dozvědět se více
Aerodynamika a design
Vše napovídá tomu, že se blíží bouře. Bouře emocí
Aerodynamická koncepce modelu 718 Cayman GT4 RS byla oproti modelu 718 Cayman GT4 dále vyladěna a celkový koncept byl přizpůsoben dosahování výjimečných úspěchů: Výkon, aerodynamika, podvozek a samozřejmě design. To je patrné zejména na pevném zadním křídle s konstrukcí uchycení ve tvaru labutího krku nebo na zadním difuzoru. To zaručuje nejen vysoký přítlak a vynikající trakci, ale také vzhled ostrý jako břitva na závodní dráze.

Vyobrazený vůz je vybavený paketem Weissach a další volitelnou výbavou.

Porsche - Front diffuser for optimised aerodynamic balance.
Přední difuzor pro optimální aerodynamické vyvážení
Přední difuzor s možností nastavení v několika stupních zlepšuje aerodynamické vyvážení vozidla a je navržen tak, aby minimalizoval odpor vzduchu a umožnil dosažení maximální rychlosti. V nastavení pro jízdu na okruhu, které není schváleno pro běžný silniční provoz, dosahuje 718 Cayman GT4 RS ve srovnání s modelem 718 Cayman GT4 výrazně vyššího přítlaku, což optimalizuje stabilitu vozu, zejména při projíždění zatáček vysokou rychlostí. Stručně řečeno: Ztělesnění principu „Tvary podřízené funkci“ v maximální možné míře.
Porsche - Bonnet with NACA air intakes.
Kapota se vstupy vzduchu NACA
Vytrvale odolává odporu vzduchu: Přední kapota z mimořádně lehkého plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP). Vstupy vzduchu NACA zlepšují chlazení brzd a dávají všem jasně najevo, že před sebou mají sportovní vůz v té nejryzejší podobě.
Porsche -  Wings made of carbon-fibre reinforced plastic (CFRP).
Blatníky z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP)
Horní otvory – tzv. Žaluzie – v blatnících vyrobených z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP) a nově navržený lem předního spoileru s lamelami, které umožňují boční obtékání, optimalizují odvětrávání podběhů kol. Výsledkem je snížení přetlaku v podbězích kol a tím i větší přítlak.
Porsche - Air intakes instead of rear side windows.
Vstupy vzduchu místo zadních bočních oken
Místo zadních bočních oken jsou vstupy vzduchu vyrobené z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRK) lakované v černé barvě. Zvyšují dynamický tlak proudu vzduchu a zajišťují dodatečný přísun vzduchu pro motor. V kombinaci s paketem Weissach jsou vyrobeny z pohledového karbonu a doplněny přídavnými žebry pro ještě cílenější proudění vzduchu.
Porsche - Large rear wing with swan-neck connection.
Velké zadní křídlo s uchycením ve tvaru labutího krku
Magnet pro okolní pohledy: Pevné zadní křídlo z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP). Konstrukce jeho upevnění shora ve tvaru tzv. labutího krku zajišťuje čisté obtékání spodní plochy křídla bez rušivých kontur. Výsledkem je menší ztráta přítlaku a větší přilnavost. Při nasazení vozu na závodním okruhu lze křídlo nastavit také manuálně.
Porsche - Large spoiler.
Velký spoiler
Charakteristický zvětšený zadní spoiler modelu 718 Cayman GT4 RS vytváří vysokou přítlačnou sílu. V jeho prostřední části je integrované třetí brzdové světlo.
Porsche - Tested on the rig and the track: the Weissach package.
Testovaný a ověřený na závodním okruhu: paket Weissach
Důsledné využití pohledového karbonu a geometrická optimalizace horních bočních vstupů pro ještě lepší přívod vzduchu. V interiéru: Ochranná klec z titanu a rozšířené využití materiálu Race-Tex. Emocionální signatura: vyšívané logo paketu Weissach na opěrkách hlavy a plaketa na obložení palubní desky.

Kola a pneumatiky

Další informace o kolech naleznete zde.

Další kapitola
Výkon

Spotřeba a emise.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Výkon
Dozvědět se více
Výkon
Jeho srdce bije uprostřed. Můžete to cítit – i slyšet.
Flacht. Místo vzniku a domov závodních vozů Porsche, které se nachází na jižním konci vývojového centra Porsche ve Weissachu. Zde neustále vyvíjíme, testujeme a zdokonalujeme naše vozy – kvůli jedné desetině sekundy, která může na závodní trati znamenat zásadní rozdíl. Odtud pochází také motor modelu 718 Cayman GT4 RS. Nízko položené a centrálně umístěné těžiště uprostřed uloženého motoru, které je pro modely 718 charakteristické, umožňuje dynamické průjezdy zatáčkami a vynikající výkony.

Vyobrazený vůz je vybavený paketem Weissach a další volitelnou výbavou.

4,0 litrový šestiválcový horizontálně uložený motor s atmosférickým plněním

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km

Motor s vysokootáčkovou koncepcí je odvozený přímo od motorů modelů 911 GT3 R a 911 RSR. Centrálně uložený 4,0litrový šestiválec s atmosférickým plněním je zdaleka nejvýkonnějším motorem v modelové řadě 718. Jeho maximální výkon je 368 kW (500 k) při otáčkách 8400 min-1 a maximální krouticí moment 450 Nm při otáčkách 6750 1/min.

Testovaný na závodním okruhu

Šest samostatných škrticích klapek zajišťuje optimální přísun vzduchu do každého válce. Výsledkem je mimořádně přímá odezva a vynikající možnost regulace motoru. Díky centrálnímu přívodu oleje, kovaným pístům a lehkým titanovým ojnicím je motor nejen výkonný, ale také velmi robustní.

Připravený pro automobilový sport

Vývoj motoru byl inspirován potřebami závodní dráhy. Tuhé ventilové rozvody a mazání se suchou klikovou skříní a separátní olejovou nádrží se osvědčily již v modelu 911 GT3. Dvou hmotový setrvačník je pak převzat z modelu 718 Cayman GT4 Clubsport.

Porsche - Interior airbox with new, improved air filter.
Interiérový airbox s novým, vylepšeným vzduchovým filtrem
Vrchol techniky, vizuální klenot a akustický zážitek: Airbox z černého plastu se stříbrným logem „GT4 RS“ a nově vyvinutý vzduchový filtr, který byl přemístěn do interiéru. Zajišťuje nejen optimální přívod čerstvého vzduchu k motoru, ale také ryzí zvuk.
Porsche - From irrational to perfect in hundredths of a second.
Od iracionálního k dokonalému v setinách sekundy
Vynikající agilita, krátké dráhy řazení, extrémně sportovní převody – 7stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK). Krátký sportovní převod má dokonce i sedmý rychlostní stupeň. Konstrukce voliče převodovky PDK vychází z páky manuální převodovky a umožňuje také manuální řazení. Pro ještě kratší dráhy řazení pak lze použít tzv. pádla přímo na volantu. Optimální přenos výkonu na vozovku zajišťuje diferenciál s mechanickou uzávěrkou.
Porsche - Lightweight construction.
Lehká konstrukce
Pro získání ještě vyššího výkonu bylo odstraněno vše, co nebylo nezbytně nutné. Nebo to bylo nahrazeno lehčími materiály: Přední kapota, přední blatníky, boční vstupy vzduchu, zadní křídlo, ozdobné kryty a celoskořepinová sedadla jsou vyrobeny z lehkého a odolného plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP). Zadní okno je navíc vyrobeno ze skla s lehkou konstrukcí a rovněž přispívá k úspoře hmotnosti.
Porsche - Titanium roll cage.
Titanový ochranný rám
Dodává se na přání jako součást paketu Weissach: Šroubovaná ochranná klec z lehkého, ale robustního titanu. Je přibližně o 6 kg lehčí než ocelová klec dodávaná jako součást paketu Clubsport.
Porsche - 100% performance at around 1,400kg.
100% výkon při hmotnosti přibližně 1 400 kg
Lehčí. Ještě lehčí. Téměř dokonalý. To byl princip, kterému naši technici při návrhu modelu 718 Cayman GT4 RS podřídili vše. Výsledkem je ryzí výkon při pohotovostní hmotnosti pouhých 1 415 kg.
Porsche - GT technology for the chassis.
GT technologie podvozku
Unikátní kombinace osvědčených komponent podvozku optimalizovaných pro závodní okruhy. Lehké nápravy s pružinovými vzpěrami vycházejí z konstrukčního principu modelu 911 GT3 RS (991 II). Tuhé pružiny ve spojení s pomocnými pružinami typickými pro automobilový sport a specifickým zavěšením kol zajišťují vynikající trakci a stabilitu. Kulové čepy umožňují obzvláště přesné vedení kol. Pro použití na závodním okruhu lze individuálně nastavit světlou výšku, odklon, sbíhavost a stabilizátory.

Podvozek a řídicí systémy

Podvozek

Tuhost pružin a kalibrace tlumicího systému se řídí principy použitými u modelu 911 GT3 RS (991 II). Vpředu i vzadu je použita nová technologie tlumičů a tužší pružiny ve spojení s pomocnými pružinami typickými pro automobilový sport. Výsledkem je podvozek pro závodní tratě, který má vynikající dynamiku při projíždění zatáček, spontánní chování při řízení a při průjezdu zatáček umožňuje vyšší rychlosti.

Porsche Active Suspension Management (PASM, –30 mm)

Elektronické nastavení tlumičů aktivně a nepřetržitě reguluje sílu tlumiče individuálně pro každé kolo v závislosti na stavu vozovky a způsobu řízení. Systém PASM má 2 módy nastavení: sportovně-komfortní a sportovně-tuhé.

Porsche Stability Management (PSM)

Porsche Stability Management (PSM) je automatický regulační systém zajišťující stabilizaci vozu v mezním rozsahu jízdní dynamiky. Systém je možné ve 2 krocích kompletně vypnout. Pro cílené pocity sportovního ovládání při jízdě na závodním okruhu.

Porsche Torque Vectoring (PTV)

Systém Porsche Torque Vectoring (PTV) zlepšuje jízdní dynamiku. Integrovaná mechanická uzávěrka zadního diferenciálu zlepšuje trakci i příčnou dynamiku a současně výrazně zlepšuje jízdní stabilitu při změnách zatížení v zatáčkách (odlehčení plynového pedálu) a při změně jízdního pruhu.

Systém regulace výšky přední nápravy

Výška 30 mm se možná nemusí jevit jako velká změna, avšak díky větší světlé výšce je to při rychlostech do 60 km/h velký rozdíl. Porsche 718 Cayman GT4 RS je prvním modelem v nabídce, který je vybaven systémem zvedání přední nápravy.

Brzdy

Pevné hliníkové brzdové třmeny konstruované jako monoblok lakované v červené barvě se 6 písty na přední nápravě a se 4 písty na zadní nápravě a kompozitní brzdové kotouče z šedé litiny a hliníku s extrémně velkým průměrem 408 mm na přední nápravě a 380 mm na zadní nápravě zajišťují rychlé a bezpečné brzdění – i při vysokém zatížení. Důvodem je nově vyvinutý systém chlazení brzd.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) (Porsche keramické kompozitní brzdy)

Volitelné keramické kompozitní brzdové kotouče Porsche (PCCB) o průměru 410 mm vpředu a 390 mm vzadu zajišťují vynikající brzdný výkon a umožňují konstantní brzdný tlak. Jejich další výhodou je, že jsou přibližně o 50 % lehčí než litinové brzdové kotouče podobné konstrukce a velikosti. Brzdové třmeny jsou sériově lakované ve žluté barvě a na přání v černé barvě (ve vysokém lesku).

Další kapitola
Interiér a infotainment

Spotřeba a emise.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Interiér a infotainment
Dozvědět se více
Interiér a infotainment
Porsche - Indispensable, especially in tight corners: simplicity.
Nepostradatelná zejména v úzkých zatáčkách: jednoduchost
Kokpit je synonymem pro bezpodmínečnou orientaci řidiče, krátké vzdálenosti, bezprostředně čitelné informace, excelentní funkčnost, optimální ergonomii a soustředění se na to podstatné. Materiály a detaily, jako je mikrovlákno Race-Tex s protiskluzovým povrchem, obložení z pohledového karbonu v saténovém lesku a poutka na otevírání dveří v interiéru modelu 718 Cayman GT4 RS, jsou přímo odvozeny z automobilového sportu. Přemístění airboxu do interiéru pak zajišťuje vizuální i akustickou blízkost motoru.

Vyobrazený vůz je vybavený paketem Weissach a další volitelnou výbavou.

Porsche - PDK gear selector and shift paddles.
Volič převodovky PDK a pádla řazení
Rychlé řazení pro lepší výkon: Páka voliče dvouspojkové převodovky Porsche PDK ve specifickém GT designu vizuálně vychází z páky manuální převodovky. Pádla manuálního řazení na volantu v černé barvě se žlutým značením.
Porsche - Motorsport materials on the road.
Materiály pro automobilový sport pro jízdu na silnici
Věnec volantu, horní část voliče dvouspojkové převodovky PDK (včetně manžety) a madla dveří modelu 718 Cayman GT4 RS jsou potaženy materiálem Race-Tex. Obložení palubní desky a středové konzoly z pohledového karbonu se saténovým povrchem dále podtrhuje jeho závodní charakter.
Porsche - Typical motorsport: door pull loops instead of conventional handles.
Typický automobilový sport: Poutka pro otevírání dveří místo konvenčních klik
Žádné ozdoby, žádný krášlicí design. Místo toho: Poutka pro otevírání dveří stejně jako v automobilovém sportu. A lehké úložné sítě ve dveřích. Přesto jsme si dovolili jednu vychytávku: Kontrastní šedou barvu Arctic – nebo, v závislosti na výbavě, modrou barvu Dark Sea – pro poutka na otevírání dveří a ozdobné švy.
Porsche - Clubsport package.
Paket Clubsport
Paket Clubsport, který se dodává bez příplatku zahrnuje ocelovou ochrannou klec přišroubovanou ke karoserii. Součástí paketu je také šestibodový závodní bezpečnostní pás na straně řidiče a hasicí přístroj včetně držáku.
Porsche - Engine noise meets palpitations.
Hluk motoru a bušení srdce
Díky zredukované zvukové izolaci a airboxu přemístěnému do interiéru vnímáte hluk motoru Vašeho Porsche 718 Cayman GT4 RS přímo a bez zkreslení.

Celoskořepinová sedadla z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP) z pohledového karbonu mají minimální hmotnost a poskytují mimořádně dobré držení těla. Centrální plochy sedadla jsou potažené perforovaným mikrovláknem Race-Tex v šedé barvě Arctic nebo v modré barvě Dark Sea s černým podkladem. Na opěrkách hlavy jsou sériově vyšita loga „GT4 RS“; v kombinaci s paketem Weissach je pak toto logo se stylizovanou závodní dráhou.

Volitelně jsou k dispozici adaptivní sportovní sedadla Plus s možností elektrického nastavení 18 parametrů. Zvýšené boky sedadla jsou potažené kůží, centrální plochy jsou potažené materiálem Race-Tex a loga „GT4 RS“ na opěrkách hlavy jsou vyšitá v použité kontrastní barvě interiéru – buď v šedé Arctic nebo v modré Dark Sea.

Porsche - Chrono Package.
Paket Chrono
Pro zobrazování, ukládání a vyhodnocování naměřených časů na kolo je systém Porsche Communication Management (PCM) rozšířen o paket Chrono a navíc zahrnuje zobrazení výkonů. Díky tomu můžete mít vždy přehled o aktuálním čase a vzdálenosti a také o počtu dosud ujetých kol. Další zajímavostí jsou analogové hodiny Chrono v horní části přístrojové desky.
Porsche Track Precision app.
Aplikace Porsche Track Precision
Aplikace Porsche Track Precision Vám na chytrém telefonu umožňuje detailní zobrazení, zaznamenání a analýzu jízdních dat. Časy dosažené v jednotlivých kolech lze automaticky stopovat pomocí přesného GPS signálu z Porsche Communication Management (PCM) a/nebo manuálně prostřednictvím spínače volitelného paketu Chrono.
Porsche Connect.
Porsche Connect
Rozhraní Porsche Connect Vás spojuje s Vaším Porsche a Vaše Porsche spojuje se světem. Rozšiřuje stávající digitální funkce Vašeho vozu 718 Cayman GT4 RS o celou řadu služeb a aplikaci My Porsche. Systém Porsche Communication Management (PCM) Vás prostřednictvím navigace dovede do cíle Vaší cesty, synchronizuje osobní kontakty i adresy a umožňuje ovládat Váš kalendář. Porsche Connect je Váš chytrý spolujezdec pro každodenní život, který Vám zajistí jedinečný zážitek ze sportovního vozu. Před cestou, během cesty i po ní.
Porsche - Discover more about our Connect services.

Více informací o našich službách Connect

Další kapitola
Motorsport

Spotřeba a emise.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Motorsport
Dozvědět se více
Motorsport
Porsche - Back to the race track. Back to where it all began.
Zpět na závodní dráhu. Zpět tam, kde to vše začalo
Součástí automobilového sportu jsme od první sekundy. Ne snad proto, že bychom museli. Ale proto, že si to prostě jinak neumíme představit. Na testovací stolici znovu a znovu prověřujeme každý nápad, každou technologii a každý detail. Vždyť právě v automobilovém sportu vznikají nápady, které se budou dále vyvíjet, testovat a zkoušet v těch nejnáročnějších podmínkách, dokud nebudou připravené nejen pro dosažení dalšího vítězství, ale také pro využití na silnici.
Dokonale iracionální
718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Nový model 718 Cayman GT4 RS Clubsport projevuje každým svým vláknem vlohy pro automobilový sport. A jaká je jeho specializace? Sprintové a vytrvalostní závody v mezinárodní konkurenci. Všestranný vůz se šestiválcovým motorem s upořádáním boxer o objemu 4,0 litru a s výkonem 368 kW (500 k).
Porsche Motorsport.

Porsche Motorsport

Naše největší vášeň: Závodní dráha. Veškeré informace k tomuto tématu najdete v našem centru automobilového sportu.

Další kapitola
Modely a data

Spotřeba a emise.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km

Nakonfigurujte si vlastní 718 Cayman GT4 RS model.

Vybraný
718 Cayman GT4 RS
Porsche 718 Cayman GT4 RS
WLTP*
13,2
l/100 km
299
g/km
Od 3 995 946 Kč vč. DPH
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
718 Cayman GT4 RS
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
WLTP*
13,2
l/100 km
299
g/km
Délka
4 456 mm
Rozvor
2 482 mm
Technické specifikace

Počet válců 6
Typ paliva 98
Vrtání 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3 996 cm³
Výkon (kW) 368 kW
Výkon (k) 500 PS
Max. otáčky motora 9 000 1/min
Maximální točivý moment 450 Nm
Max. výkon na litr objemu (kW/l) 92,00 kW/l
Max. výkon na litr objemu (PS/l) 125,00 PS/l

Zrychlení z 0 na 60 mph 3,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h 3,4 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h 7,1 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h 10,9 s
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) 1,9 s
1/4 mile 11,3 s

Délka 4 456 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 1 994 mm
Rozvor 2 482 mm
Turning circle 11,4 m
Pohotovostní hmotnost podle DIN 1 415 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1 490 kg
Příp. Celková hmotnost 1 771 kg
Příp. Užitečná hmotnost 356 kg

Objem zavazadlového prostoru vpředu 125 l
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (za předními sedadly) 136 l

Spotreba paliva* kombinovaná 13,2 - 13,2 l/100 km
Kombinované emise CO2 (WLTP) 299 - 299 g/km
Sériová výbava

Palivová nádrž o objemu 64 litrů
Dvouspojková převodovka Porsche (PDK)
7stupňová dvouspojková převodovka (PDK) s možností manuálního řazení pomocí tzv. pádel na volantu a specifickým voličem převodových stupňů GT. Mód automatického řazení. Sportovně vyladěný 7. rychlostní stupeň a tlačítko PDK SPORT pro ještě dynamičtější a emotivnější řazení, stejně jako kratší časy změny převodových stupňů. Funkce „Launch Control“ (závodní start). Bez komfortní funkce jízdy na volnoběh.
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) s mechanickou uzávěrkou zadního diferenciálu
Variabilní rozdělování krouticího momentu pomocí inteligentního přibrzďování zadních kol. Včetně mechanické uzávěrky zadního diferenciálu
Systém Porsche Active Suspension Management (PASM) se sportovním nastavením a sníženou světlou výškou o 30 mm (v porovnání s modelem 718 Cayman)
Blok a hlavy válců z hliníku
Pevné hliníkové brzdové třmeny konstruované jako monoblok se 6 písty na přední nápravě a 4 písty na zadní nápravě, kompozitní brzdové kotouče s hliníkovými náboji a s vnitřním chlazením, s průměrem 408 mm vpředu a 380 mm vzadu, brzdové třmeny v červené barvě
Vodou chlazený s tepelným managementem
Lehká přední náprava s pružinovými vzpěrami
Přední náprava McPherson s lehkými pružinami (včetně pomocných pružin), stabilizátor, všechna uložení podvozku realizována kulovými čepy
Zkrácená řadicí páka
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním
Lehká zadní náprava s pružinovými vzpěrami
Zadní náprava McPherson s lehkými pružinami (včetně pomocných pružin), stabilizátor, všechna uložení podvozku realizována kulovými čepy
Posilovač řízení
Elektromechanický posilovač řízení s variabilním převodovým poměrem a proměnným účinkem v závislosti na rychlosti
Centrální chladič
Pohon zadních kol
Elektronický stabilizační systém Porsche Stability Management (PSM) včetně ABS, s nastavením ve dvou stupních (ESC OFF a ESC+TC OFF)
Funkce Auto Start-Stop
VarioCam Plus
Nastavení vačkového hřídele – časování a zdvih
Systém dynamického uložení převodovky
Nastavitelný podvozek pro použití na závodní dráze (sbíhavost, odklon, stabilizátory)
Přímé vstřikování paliva (Direct Fuel Injection – DFI)
Dva třícestné katalyzátory a palubní diagnostika pro monitorování systému regulace emisí, filtr pevných částic pro benzinové motory
Variabilní systém sání z plastu se 2 přepínatelnými rezonančními klapkami
Lehký sportovní výfukový systém z broušené nerezové oceli s optimalizovaným průtokem se 2 koncovkami z nerezové oceli v černé barvě.
Tlačítko AUTO BLIP aktivuje automatickou funkci meziplynu při podřazování
Ukazatel zařazené rychlosti orientovaný na výkon na barevném displeji přístrojové desky (pouze v kombinaci s manuální převodovkou)
Maximální otáčky motoru 9 000 1/min
Elektronická řídicí jednotka motoru
Elektronický pedál plynu
Selektivní regulace klepání válců
Kryt airboxu z černého plastu s logem „GT4 RS“ ve stříbrné barvě
6válcový motor s uspořádáním válců boxer s atmosférickým plněním, zdvihový objem 4,0 litru, maximální výkon 368 kW (500 k), maximální krouticí moment 460 Nm
4 ventily na válec s vahadlovými rameny
Alternátor s vysoce účinnými diodami
Přívod oleje s plně variabilním tlakovým olejovým čerpadlem, 7 úrovní sání, odstředivý čistič oleje a přídavný přívod oleje přes klikový hřídel
Suchá kliková skříň se separátní olejovou nádrží
Rozšířený systéme elektrické rekuperace
Sledování opotřebení brzdových destiček
Podvozek nastavitelný pro závodní tratě s pružinami a tlumiči specifickými pro verzi RS. Elektronicky řízený systém tlumení se 2 manuálně volitelnými schématy „Normal“ a „Sport“, včetně snížení světlé výšky o 30 mm (oproti modelu 718 Cayman)
Kované titanové ojnice

Interiér s detaily potaženými kůží a materiálem Race-Tex v kombinaci černá-šedá Arktic
Sériová výbava modelu 718 Cayman GT4 RS:
Kůží v černé barvě jsou potažené: zvýšené boky sedadel, opěrky hlavy, modul airbagu na volantu, boční části loketních opěrek dveřních panelů, boční panely víka odkládacího prostoru středové konzoly.
Mikrovláknem v černé barvě Race-Tex jsou potažené: věnec volantu, manžeta voliče převodovky, plocha úchopu páky voliče převodovky PDK, vnitřní madla dveří, horní části loketních opěrek ve dveřních panelech, loketní opěrka víka odkládacího prostoru středové konzoly a obložení střechy včetně A-sloupků. Značka 12 hodin na volantu ve žluté barvě a tříbodové bezpečnostní pásy v černé barvě.
Poutka na otevírání dveří, ozdobné prošívání, vyšívaný nápis „GT4 RS“ a perforované středy sedadel v šedé barvě Arctic.

20” kovaná kola z lehké slitiny 718 Cayman GT4 RS (8,5x20" vpředu a 11x20" vzadu), lakovaná v tmavě stříbrné barvě, sportovní pneumatiky 245/35 ZR 20 vpředu a 295/30 ZR 20 vzadu, včetně krytů středů kol s logem „RS“
Kola lakovaná v tmavě stříbrné barvě Dark Silver
Šrouby kol s pojištěním proti odcizení

Systém sledování tlaku vzduchu v pneumatikách Tyre Pressure Monitoring System (TPM) s módem závodního okruhu
Centrální šrouby kol v černé barvě včetně krytu náboje kola s logem „RS“ ve stříbrné barvě

Logo „PORSCHE“ v akcentní liště na zadním nárazníku lakované saténově černou barvou
Víčko palivové nádrže v provedení Exclusive Design, designové prvky a logo „PORSCHE“ se vzhledem hliníku včetně upevňovacího pásku
Koncepce dvoumístného vozidla s motorem umístěným uprostřed
Inteligentní lehká konstrukce karoserie z hliníku a ocelového kompozitu
Zadní kapota s velkým úhlem otevření s oknem z lehkého skla
Pevné zadní křídlo GT4 RS z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP) lakované v barvě vozu s černými bočními plochami s logem „GT4 RS“. Konstrukce zadního křídla ve tvaru husího krku. Upevnění k zadní kapotě a svislé hliníkové podpěry křídla v saténové černé barvě, s manuálním nastavením ve 3 stupních.
Pevný zadní spoiler
Boční vstupy vzduchu s jedním žebrem, boční lamely včetně nápisu „GT4 RS“ z černého plastu
Obložení spodku karoserie
Boční pruhy s označením modelu „GT4 RS“ v saténové černé barvě
Lišty bočních oken v černé barvě
Přední nárazník s velkými vstupy chladicího vzduchu včetně mřížek sání vzduchu, lemem spoileru s černým nápisem „GT4 RS“ a centrálním výdechem vzduchu.
Spodní část zadního nárazníku v černé barvě s difuzorem včetně žeber
Přívody vzduchu za oknem řidiče a spolujezdce z černého plastu.
Přední kapota z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP) lakovaná v barvě vozu s černými vstupy vzduchu NACA pro chlazení brzd.
Blatníky z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP) lakované v barvě vozu včetně ventilace podběhů kol z černého plastu

Čelní sklo s šedým klínem v horní části silně tónované pro snížení oslnění
Vnitřní součásti částečně v černé barvě, částečně transparentní. Funkce a design jsou stejné jako u sériového modelu
Bi-xenonové světlomety s integrovanými LED světly pro denní svícení
Přídavná světla LED tónovaná v předním nárazníku s pozičními světly, směrovkami a bočními světly.
Automatické zapínání osvětlení vozu, včetně automatického osvětlení okolí vozu „Welcome Home“
LED čtecí osvětlení a osvětlení zajišťující orientaci, osvětlení zámku zapalování. Přídavné osvětlení zavazadlového prostoru a přihrádky v palubní desce na straně spolujezdce
Vnější zpětná zrcátka na parapetech dveří elektricky nastavitelná a vyhřívaná, zrcátko na straně řidiče asférické
Stěrače čelního skla s aero lištami a tryskami ostřikovače předního skla
Zadní okno z lehkého skla
Poznámka: Bez vyhřívání zadního okna

2zónová automatická klimatizace
S oddělenou regulací teploty pro řidiče a spolujezdce a se 3 profily nastavení klimatizace s možností individualizace. Jemný prachový filtr s aktivním uhlíkem zabraňuje pronikání částic, pylu a zápachů a důkladně filtruje jemný prach z vnějšího vzduchu dříve, než se dostane do prostoru pro cestující
Celoskořepinová sedadla
Lehká celoskořepinová sedadla z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (Carbon Fiber Reinforced Polymer) s pohledovým karbonem s integrovanými bočními airbagy, elektrickým nastavením výšky a manuálním nastavením v podélném směru pro řidiče i spolujezdce
Čalounění sedadel v kůži v černé barvě, centrální plochy sedadel z látky Race-Tex v kontrastní barvě (s perforací, s černým podkladem). Opěrky hlavy s vyšitými logy „GT4 RS“ v kontrastní barvě
Poznámka: S tímto sedadlem nelze používat žádné dětské zádržné systémy
Alarm s ostrahou interiéru s radarovými senzory
Věnec volantu potažený černým mikrovláknem Race-Tex a se značkou 12 hodin ve žluté barvě
Poznámka: Nedodává se v kombinaci s volitelným věncem volantu a řadicí pákou v kůži v černé barvě s hladkým povrchem
Pedály a opěrka nohy ve sportovním vzhledu
Pedály a opěrka nohy s lemy z broušené nerezové oceli (s matným povrchem)
Celoplošné airbagy pro řidiče a spolujezdce
Přístrojová deska s centrálně umístěným otáčkoměrem a barevným displejem s úhlopříčkou 4,6 palce
Zavazadlový prostor vpředu a vzadu
Porsche Side Impact Protection System (POSIP), zahrnuje ochranu proti bočnímu nárazu ve dveřích, boční airbagy integrované do bočních opěrek sedadel a hlavové airbagy ve výplních dveří řidiče a spolujezdce
Odkládací přihrádky ve dveřích
Centrální plochy sedadel čalouněné materiálem Race-Tex, zvýšené boky a opěrky hlavy potažené kůží. Opěrky hlavy s vyšitými logy „GT4 RS“ ve stříbrné barvě
Číselníky sdružených přístrojů v černé barvě, se žlutými ručičkami a stupnicemi, otáčkoměr v titanové barvě s logem „GT4 RS“
Nastavení ventilátoru s vnitřní cirkulací a funkcí odmražování
Imobilizér s centrálním zamykáním a dálkovým ovládáním
Digitální ukazatele rychlosti jízdy, zařazeného rychlostního stupně, celkového počtu ujetých kilometrů, počítadla ujeté vzdálenosti a času
Volant RS Sport s věncem a voličem převodovky PDK potaženými materiálem Race-Tex
Logo „GT4 RS“ na voliči převodovky
Determální skla se zeleným tónováním
Dva oddělené držáky nápojů (na straně spolujezdce integrovaný do dekorační lišty palubní desky)
Vzestupná středová konzola s otevřenou odkládací přihrádkou a odkládací přihrádkou s krytem
Lehké panely dveří s úložnou sítí v černé barvě a otevíracími poutky v šedé barvě Arctic
Nástupní prahové lišty s označením modelu „GT4“
Ozdobné plochy palubní desky a středové konzoly z karbonu (saténový lesk)
Háčky na šaty na zadních stranách opěradel předních sedadel
Tříbodové samonavíjecí bezpečnostní pásy
Páka voliče PDK s manuálním ovládáním, úchopová plocha a hlavice řadicí páky potažená materiálem Race-Tex, schéma řazení ve žluté barvě Racing
Bezpečnostní pásy v černé barvě

Elektrické stahování oken s jednodotykovým ovládáním a ochranou těsnění dveří (krátkým zdvihem v mezní poloze)

Z hliníku s kartáčovanou úpravou povrchu je obložení palubní desky včetně krytu držáku nápojů a obložení středové konzoly.

Navigace včetně rozhraní Porsche Connect
Modul navigace včetně rozhraní Porsche Connect, mj. s komunikačním modulem LTE včetně slotu na SIM kartu, WiFi hotspotu, online navigace, systému hlasového ovládání a dalších funkcí Porsche Connect.1)
Poznámka: USB rozhraní místo 12V zásuvky v úložném prostoru středové konzoly. V přihrádce v palubní desce na straně spolujezdce bylo odstraněno rozhraní AUX
1) Služby rozhraní Porsche Connect (včetně služeb Car Connect, avšak s výjimkou s výjimkou bezpečnostních a ochranných služeb) jsou po určitou úvodní dobu k dispozici zdarma. Délka této úvodní doby se může lišit v závislosti na zvoleném paketu služeb a zemi, neměla by však být kratší než tři měsíce. Kompletní paket služeb rozhraní Porsche Connect nebo individuální služby z této nabídky nemusejí být v některých zemích k dispozici. V některých zemích je navíc v ceně integrovaná SIM karta s podporou LTE a datovým paketem pro využívání vybraných služeb Porsche Connect. Pro využívání WiFi hotspotu a dalších služeb Porsche Connect, které nejsou zahrnuty – např. streamování hudby prostřednictvím integrované SIM karty, je v některých z těchto zemí k dispozici datový WiFi paket, který lze zakoupit v obchodě Porsche Connect Store. Datové připojení můžete alternativně navázat také pomocí vlastní karty SIM. Další informace o době, po kterou mohou být služby využívány zdarma, následných nákladech a dostupnosti jednotlivých služeb v České republice naleznete na adrese www.porsche.com/connect nebo ve Vašem Porsche centru
Digitální rádio
Umožňuje příjem rádiových stanic vysílajících digitální signál ve formátech DAB, DAB+ a DMB Audio s výrazně lepší kvalitou zvuku. Pro zajištění optimálního příjmu zvolené stanice zahrnuje dvojitý DAB tuner a automatické přepínání mezi příjmem digitálního a analogového signálu
Porsche Communication Management (PCM) včetně telefonního rozhraní, audio rozhraní a rozhraní Porsche Car Connect
Rozhraní Porsche Car Connect
Rozhraní Porsche Car Connect umožňuje prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu zobrazení informací o vozidle a dálkové ovládání vybraných funkcí vozidla. Zahrnuje počáteční 12měsíční bezplatné období (pouze pro vzdálené služby Remote Services)
Aplikace Porsche Track Precision
Aplikace Porsche Track Precision-1) (lze ji používat pouze v kombinaci s navigací včetně rozhraní Porsche Connect)
Poznámka: 1) Použití aplikace je možné pouze ve vymezené oblasti. Využívání tohoto produktu (zejména nahrávání videa) může být omezeno místními právními předpisy platnými pro dané trhy nebo pro sportovní akce. Před každým použitím produktu prosím zkontrolujte, zda je to v souladu s místními právními předpisy. Informace o kompatibilních chytrých mobilních telefonech získáte na adrese www.porsche.com nebo ve Vašem Porsche centru, resp. u prodejce vozů Porsche
Paket Sound Plus, analogový sound system s 8 reproduktory a celkovým výkonem 150 wattů, s integrovaným zesilovačem a digitálním signálním procesorem
12voltová zásuvka v prostoru pro nohy na straně spolujezdce a v odkládací přihrádce středové konzoly

Bílá, žlutá Racing, červená Guards, černá
Porsche - Contact.

Kontakt

Kontaktujte Porsche centrum, zažádejte o informace.