Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Nový
Cayenne Coupé
Od 2 626 307 Kč vč. DPH
260 kW/353 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
5,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
248 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
12,1 – 10,9
l/100 km
275 – 247
g/km
Nový
Cayenne E-Hybrid Coupé
Od 2 944 747 Kč vč. DPH
346 kW/470 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
4,9 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
254 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
1,8 – 1,5
l/100 km
42 – 33
g/km
30,8 – 28,6
kWh/100 km
Nový
Cayenne S Coupé
Od 3 172 560 Kč vč. DPH
349 kW/474 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
273 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
13,4 – 12,5
l/100 km
304 – 284
g/km
Nový
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé
Od 4 804 729 Kč vč. DPH
544 kW/739 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
3,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
295 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
2,0 – 1,7
l/100 km
46 – 40
g/km
31,8 – 30,1
kWh/100 km
Nový
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT
Od 5 474 645 Kč vč. DPH
544 kW/739 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
3,6 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
305 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
1,9 – 1,8
l/100 km
43 – 40
g/km
30,2 – 3,1
kWh/100 km
Zpět na začátek
Cayenne E-Hybrid Coupé
Sestavte si vlastní
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT


Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé


Turbo GT
Cayenne Turbo GT - Tvarováno výkonem.

Porsche - Further together.
Stále spolu
Společné prožívání okamžiků Vám otevře oči pro vnímání toho, co je výjimečné. Ideálním výchozím bodem je model Porsche Cayenne Coupé. Jeho design kopíruje ikonickou siluetu modelu 911 a působivým způsobem tak zdůrazňuje sportovní charakter ve stylu klasických kupé.
Dnes do kanceláře, zítra do terénu nebo na závodní dráhu – Cayenne Coupé s designem typickým pro Porsche nabízí radost z jízdy v každé situaci.

Cayenne Coupé vlastnosti

Výkon na silnici i v terénu

Modely Cayenne Coupé se prezentují sportovním a současně elegantním vzhledem. Ten charakterizuje dokonalá harmonie typického designu, jenž evokuje siluetu modelu Porsche 911, ve spojení s fascinující jízdní dynamikou.

Světlomety LED Matrix

Světlomety LED Matrix jsou již součástí sériové výbavy. Jejich vlastnosti nyní ještě dále vylepšuje provedení HD LED Matrix s více než 64 000 pixely.

Porsche Driver Experience

Vůbec poprvé je k dispozici také pro modely Cayenne: Porsche Driver Experience – nová koncepce ovládání a zobrazení navržená pro potřeby řidiče.

Infotainment

Infotainment systém s podporou Apple CarPlay®, Spotify, Android Auto a In-car video rozšiřuje možnosti digitálních technologií. Video lze například streamovat v průběhu jízdy na displej spolujezdce.

Asistenční systémy

Všechny modely Cayenne mohou být vybavené celou řadou asistenčních systémů, které dále zlepšují jízdní komfort a zvyšují bezpečnost.

E-Hybrid

Cayenne E-Hybrid (WLTP)*
1,8 – 1,5
l/100 km
42 – 33
g/km
30,8 – 28,7
kWh/100 km
Cayenne E-Hybrid Coupé (WLTP)*
1,8 – 1,5
l/100 km
42 – 33
g/km
30,8 – 28,6
kWh/100 km

Modely Cayenne E-Hybrid jsou vybaveny bateriemi nové generace, díky nimž mají delší dojezd na čistě elektrický pohon. Nový elektromotor s výkonem 130 kW navíc zajišťuje vynikající jízdní dynamiku i v elektrickém režimu.

Pevná panoramatická prosklená střecha

Pevná panoramatická prosklená střecha vytváří jedinečný pocit vnímání prostoru pro všechny cestující. Roleta chrání před slunečním zářením.

360°

Porsche - Exterior Porsche - Exterior

Seznamte se detailně s modely Cayenne Coupé

Nyní jste získali přehled o vlastnostech vozů Cayenne. Více podrobností je popsáno v následujících kapitolách.

Porsche - Discover the Cayenne Coupé models in detail.
Porsche - Exterior
Exteriér
Dozvědět se více
Exteriér
Porsche - HD matrix LED headlamps.
HD matrix LED světlomety
Díky 64 000 pixelům řízeným kamerou reagují HD matrix LED světlomety s inovativním systémem pixel LED na každou jízdní situaci rozložením světla přizpůsobeným dané situaci. Neoslňující dálková světla, přesné osvětlení jízdního pruhu, vyznačení šířky vozidla na silnici ve stavebních zónách a zúžených pruzích, stejně jako potkávací světla optimalizovaná pro jízdu v mlze a světla do deště zajišťují větší bezpečnost a vysokou úroveň komfortu.
Porsche - Wheels and chassis.
Kola a podvozek
Standardní 20“ a další 21“ a 22“ kola díky novému rozměru pneumatik vylepšují jízdní vlastnosti. Zásadně přepracovaný podvozek a nové adaptivní vzduchové odpružení zajišťují vyšší komfort i výkonost. Porsche Active Suspension Management (PASM) je součástí standardní výbavy u všech modelů.
Porsche - Panoramic fixed glass roof.
Panoramatická pevná skleněná střecha
Panoramatická pevná prosklená střecha Cayenne Coupé působí skutečně výrazně: velkoryse zakrývá celý prostor pro cestující. Vyznačuje se moderním, otevřeným vzhledem a zaplavuje interiér světlem. Vytváří tak jedinečný pocit prostoru, zejména pro cestující na zadních sedadlech. V případě potřeby lze skleněnou střechu zakrýt integrovanou elektricky ovládanou sluneční clonou.
Porsche - Adaptive rear spoiler.
Adaptivní zadní spoiler
Cayenne Coupé je vybaven systémem Porsche Active Aerodynamics (PAA). Adaptivní zadní spoiler, který lze vysunout do výšky 135 mm, zajišťuje dokonalý přítlak v každé jízdní situaci.
Porsche - Towed weight.
Hmotnost přívěsu
Pro Porsche Cayenne je na přání k dispozici elektricky výsuvné tažné zařízení. Lze jej ovládat stisknutím tlačítka a je možné k němu připojit brzděný přívěs s maximální hmotností 3500 kg a nebrzděný s hmotností 750 kg. Maximální zatížení kulové hlavice činí 140 kg.
Porsche - Luggage compartment.
Zavazadlový prostor
Velký zavazadlový prostor nabízí v závislosti na provedení a výbavě až 592 litrů úložného prostoru. Díky sklopným zadním sedadlům v poměru 40:20:40 může zavazadlový prostor pojmout až 1502 litrů. Na přání je k dispozici variabilní systém pro bezpečnou přepravu předmětů, který zahrnuje dvě upevňovací lišty integrované do podlahy zavazadlového prostoru a dělicí síť.
Další kapitola
Interiér

Spotřeba a emise

Cayenne Coupé (WLTP)*
12,1 – 10,9
l/100 km
275 – 247
g/km
Cayenne Coupé E-Hybrid Modely (WLTP)*
2,0 – 1,5
l/100 km
46 – 33
g/km
31,8 – 3,1
kWh/100 km
Cayenne S Coupé (WLTP)*
13,4 – 12,5
l/100 km
304 – 284
g/km
Interiér
Dozvědět se více
Interiér
Porsche - Instrument cluster.
Přístrojový panel
Typicky orientovaný na řidiče ve stylu nového Porsche Driver Experience: digitální přístrojový štít se 12,65“ zakřiveným displejem umisťuje zobrazované prvky do zorného pole. Lze zvolit různé režimy zobrazení: typické kruhové přístroje, mapu ve středovém kruhovém přístroji, mapu navigace v celé ploše, zmenšené zobrazení a volitelné zobrazení s asistentem nočního vidění uprostřed.
Porsche - Front passenger display.
Displej pro spolujezdce vpředu
Zatímco přístrojový štít a středový displej jsou přizpůsobeny řidiči, volitelný 10,9“ dotykový displej je na straně spolujezdce. Poskytuje mimo jiné přístup k navigaci a funkcím infotainmentu. Může pomoci při plánování trasy i zprostředkovat náhled do údajů na přístrojovém panelu. S volitelnou funkcí in-car video lze na displeji před spolujezdcem během jízdy streamovat videa, která jsou viditelná pouze pro spolujezdce vpředu.
Porsche Driver Experience.
Porsche Driver Experience
Porsche znamená zážitky. Koncept displeje a ovládání Porsche Driver Experience jim dává nový výraz: s novými volanty, jež integrují i ovládání asistenčních systémů a dalších režimů. S tlačítkem pro spuštění/vypnutí motoru, které se nachází na místě, kde byl tradičně u Porsche umístěn zámek zapalování. A s plně digitálním přístrojovým panelem. Pro větší soustředění na řízení.
Porsche - Sports seats.
Sportovní sedadla
Ergonomicky tvarovaná sportovní přední sedadla se zvýšenými bočnicemi a integrovanými opěrkami hlavy Cayenne Coupé kombinují dynamickou jízdu a mimořádný komfort. S možností elektrického nastavení (v 8 směrech) se systém sedadel optimálně přizpůsobí tvaru Vašeho těla. Elektricky lze nastavit výšku sedáku, úhel sedáku a opěradla a polohu sedadla v podélném směru.
Porsche - Sport rear seat assembly.
Sportovní zadní sedadla
Stejně jako přední sedadla jsou i obě sportovní zadní sedadla navržena se zvětšeným bočním vedením. Sedadla lze sklopit v poměru 40:20:40 a mají 10 poloh nastavení úhlu opěradla (až 29 stupňů). Mezi sportovními zadními sedadly se nachází středový úložný prostor a výklopná středová loketní opěrka se dvěma držáky nápojů, které zvyšují komfort. Na přání je k dispozici také komfortní systém zadních sedadel 2+1.
Další kapitola
Pohon a podvozek

Spotřeba a emise

Cayenne Coupé (WLTP)*
12,1 – 10,9
l/100 km
275 – 247
g/km
Cayenne Coupé E-Hybrid Modely (WLTP)*
2,0 – 1,5
l/100 km
46 – 33
g/km
31,8 – 3,1
kWh/100 km
Cayenne S Coupé (WLTP)*
13,4 – 12,5
l/100 km
304 – 284
g/km
Pohon a podvozek
Dozvědět se více
Pohon a podvozek
Porsche - 4.0-litre biturbo V8 engine in the Cayenne S Coupé.
Motor 4,0 litru V8 bi-turbo pro model Cayenne S Coupé
Cayenne S Coupé (WLTP)*
13,4 – 12,5
l/100 km
304 – 284
g/km
Model Cayenne S Coupé využívá jako pohonnou jednotku nově vyvinutý motor o objemu 4,0 litru V8 bi-turbo s maximálním výkonem 349 kW (474 k) a točivým momentem 600 Nm. Motory V8 se vyznačují výjimečným výkonem, vysokým točivým momentem, nízkými vibracemi a charakteristickým zvukem.

Pohon a podvozek

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Systém elektronicky řízených tlumičů PASM je součástí sériové výbavy všech modelů Cayenne. Systém v závislosti na stavu vozovky a zvoleném jízdním módu aktivně a nepřetržitě reguluje tlumicí sílu tlumičů. Omezuje tak pohyby karoserie a zajišťuje větší pohodlí na všech sedadlech. K dispozici jsou režimy Normal, Sport, Sport Plus a Off-road.

Adaptivní vzduchové odpružení

Vylepšené adaptivní vzduchové odpružení s dvoukomorovou technologií poskytuje ještě širší rozpětí mezi komfortem a sportovním charakterem při zachování konstantní úrovně jízdního komfortu. Samonivelační systém pomáhá udržovat stálou světlou výšku vozu. Světlou výšku lze podle potřeby měnit pomocí nastavení výšky podvozku, například při jízdě v terénu. Pro usnadnění nakládání zavazadlového prostoru je také možné snížit pouze zadní část vozu.

Podvozek

Nezáleží na tom, zda sedíte na sedadle řidiče nebo spolujezdce. Při řízení vozu Porsche byste se měli cítit jako ve sportovním voze; současně byste však měli vnímat mimořádný komfort. Modely Cayenne Coupé zvládají tyto protichůdné požadavky zcela bez problémů, a to díky dále vylepšenému podvozku a technologiím, které umožňují podvozek ještě lépe přizpůsobit účelu použití – například jízdě v terénu. Mezi technologie, jež toto chování zajišťují, patří adaptivní vzduchové odpružení, aktivní stabilizátory Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) omezující naklánění karoserie a systém řízení zadních kol.

Brzdy

Všechny modely Cayenne jsou vybaveny pevnými hliníkovými brzdovými třmeny, které jsou konstruované jako monoblok. Na přední nápravě jsou vybaveny 6 pístky a na zadní nápravě 4 pístky. Uzavřená konstrukce z jednoho kusu zajišťuje vynikající rozměrovou stabilitu. Tlakový bod záběru brzd je přesně definovaný a brzdná dráha je působivě krátká.

Další kapitola
E-Performance

Spotřeba a emise

Cayenne Coupé (WLTP)*
12,1 – 10,9
l/100 km
275 – 247
g/km
Cayenne Coupé E-Hybrid Modely (WLTP)*
2,0 – 1,5
l/100 km
46 – 33
g/km
31,8 – 3,1
kWh/100 km
Cayenne S Coupé (WLTP)*
13,4 – 12,5
l/100 km
304 – 284
g/km
E-Performance
Dozvědět se více
E-Performance
Porsche - Electric motor.
Elektromotor
Cayenne E-Hybrid Coupé (WLTP)*
1,8 – 1,5
l/100 km
42 – 33
g/km
30,8 – 28,6
kWh/100 km
Vysokého celkového výkonu je u modelu Cayenne E-Hybrid Coupé dosahováno při společném působení spalovacího motoru 3,0 litru V6 turbo s výkonem 224 kW (304 k) a elektromotoru o výkonu 130 kW (176 k). Výrazně zvýšený výkon elektromotoru umožňuje vynikající jízdní výkony v elektrickém režimu a také účinněji pomáhá spalovacímu motoru při akceleraci. Zdrojem energie pro elektromotor je nová baterie s kapacitou 25,9 kWh.
Porsche - E-Hybrid.
E-Hybrid
Cayenne E-Hybrid (WLTP)*
1,8 – 1,5
l/100 km
42 – 33
g/km
30,8 – 28,7
kWh/100 km
Cayenne E-Hybrid Coupé (WLTP)*
1,8 – 1,5
l/100 km
42 – 33
g/km
30,8 – 28,6
kWh/100 km
Modely Cayenne E-Hybrid jsou vybaveny novou generací baterie, která umožňuje delší dojezd na čistě elektrický pohon. Nový elektromotor s výkonem 130 kW navíc zajišťuje vynikající jízdní výkony v elektrickém režimu.
Porsche - E-Performance, electromobility and the sports car of the future.

E-Performance, elektromobilita a sportovní automobil budoucnosti

Další kapitola
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT

Spotřeba a emise

Cayenne E-Hybrid Coupé (WLTP)*
1,8 – 1,5
l/100 km
42 – 33
g/km
30,8 – 28,6
kWh/100 km
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT
Dozvědět se více
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT
Porsche - Further together.
Dále společně
Chcete-li dosáhnout vynikajících výkonů, potřebujete vynikající základ, o který se můžete opřít. A správný tým. V Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT je místo pro obojí. Výprava za novými zážitky může začít. Ve čtyřčlenné skupině.

Nejdůležitější prvky modelu Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT

Ohromující dynamika

Cayenne Turbo GT není jen Cayenne Coupé s vyšším výkonem. Jeho specifické prvky odpovídající mimořádnému výkonu motoru a preciznosti podvozku mu dávají právo nést toto jméno.

HD matrix LED světlomety

Standardně dodávané zatmavené HD matrix LED světlomety s více než 64 000 pixely nabízejí vynikající komfort při jízdě v noci a působivý světelný výkon.

Exteriér

Sportovní charakter podtrhuje střecha, zadní difuzor a další díly z karbonu, rozšíření podběhů kol a boční prahy z lehkého sportovního paketu, přední část Sport Design a 22palcová kola v designu GT.

Interiér

Interiérový paket GT s rozsáhlými prvky z materiálu Race-Tex a kontrastním prošíváním, sportovními sedadly a 360mm volantem s červeným tlačítkem Sport Response navozuje atmosféru ryzího motorsportu.

HD matrix LED světlomety

Zatmavené HD matrix LED světlomety jsou nápadné i ve dne. V noci se pak naplno projeví jejich potenciál. Inovativní pixelová LED technika s vysokým rozlišením reaguje na každou jízdní situaci rozložením světla přizpůsobeným dané situaci. Například neoslňující dálková světla, přesné osvětlení jízdního pruhu, vyznačení šířky vozidla na silnici ve stavebních zónách a v zúžených pruzích, stejně

Přední část Sport Design

Výrazná příď Sport Design podtrhuje specifický vzhled Cayennu Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT. Pro verzi Turbo jsou charakteristické integrované dvouřadé moduly hlavních světlometů s obrysovými a směrovými světly.

Karbonová střecha a střešní spoiler

Kontury vozu jsou na střeše doplněny další inspirací z motorsportu: lehkou karbonovou střechou se střešním spoilerem a bočními křidélky z karbonu. Robustní materiál s výraznou strukturou dokonale ladí s celkovým vzhledem a zároveň snižuje hmotnost.

22“ kola GT Design

Dvaadvacetipalcová kovaná hliníková kola GT Design v kombinaci se sportovními pneumatikami dodávanými na přání poskytují výjimečné dynamické schopnosti. Vylepšují jízdní dynamiku z hlediska ovladatelnosti a brzdné dráhy a jsou vhodná i pro použití na okruhu.

Zadní difuzor

Karbonový zadní difuzor s výrazným žebrováním umocňuje u Cayennu Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT dojem vysokého výkonu a současně zaujme dramatickým vzhledem.

Porsche - Interior. Porsche - Interior. Porsche - Interior. Porsche - Interior.

Interiér

Sportovní volant GT

Sportovní volant GT v provedení Race-Tex má středicí proužek na poloze 12. hodiny v závodní žluté barvě a v závislosti na zvoleném interiérovém paketu GT také kontrastní prošívání v modré barvě Deep Sea Blue nebo šedé Arctic Grey. Integrovaný volič jízdních režimů umožňuje rychlé přepínání mezi různými jízdními režimy, zatímco červené tlačítko Sport Response okamžitě vyvolá maximální výkon.

Sportovní sedadla

Zvýšené boky a integrované opěrky hlavy s vyšitým označením modelu kombinují dynamický zážitek z jízdy a vynikající komfort sedadel. Zásluhou elektrického nastavování (v 8 směrech) se přizpůsobují tvaru těla. Perforované středové části sedadel z materiálu Race-Tex poskytují prvotřídní komfort sezení.

Sportovní zadní sedadla

Stejně jako přední sedadla mají i dvě sportovní zadní sedadla se středovými částmi z materiálu Race-Tex výrazné boční vedení. Lze je sklápět v poměru 40:20:40 a mají různých 10 poloh nastavení sklonu opěradla (až 29 stupňů). Mezi sportovními zadními sedadly se nachází středový úložný prostor a výklopná středová loketní opěrka se dvěma držáky na nápoje, které zvyšují komfort.

Interiérové pakety GT

Jakmile usednete do Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT, pohltí Vás atmosféra motorsportu. Pocit prostoru podtrhují interiérové pakety GT. Oba pakety obsahují výbavu Race-Tex s koženými prvky a kontrastním prošíváním a bezpečnostními pásy v barvě modré Deep Sea Blue nebo šedé Arctic Grey.

Jízdní dynamika

V8 o objemu 4,0 litru se dvěma turbodmychadly

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT (WLTP)*
1,9 – 1,8
l/100 km
43 – 40
g/km
30,2 – 3,1
kWh/100 km

Osm válců slibuje strhující výkon: nově vyvinutý čtyřlitrový V8 twin-turbo s výkonem 441 kW (599 k) a točivým momentem 800 Nm ohromuje čistou silou. Ve spojení s elektromotorem, osmistupňovou samočinnou převodovkou Tiptronic S a speciálně naladěnými systémy podvozku umožňuje motor Cayennu Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT dosahovat vynikajících výkonů v přímém směru i v zatáčkách.

Elektromotor o výkonu 130 kW

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT (WLTP)*
1,9 – 1,8
l/100 km
43 – 40
g/km
30,2 – 3,1
kWh/100 km

Výkon po stisknutí tlačítka – a husí kůže, kterou navozuje souhra čtyřlitrového V8 twin-turbo a nového elektromotoru o výkonu 130 kW (176 k). Společně dosahují celkového výkonu 544 kW (739 k) a točivého momentu 950 Nm. Jízdní režimy nabízejí volbu optimálního naladění pohonu pro dokonalou konfiguraci v každé situaci.

Podvozek

Výkonný pohon je jedna věc. Ale výkon musí být transformován do působivé jízdní dynamiky. Speciálně naladěné vlastnosti podvozku zajišťují vynikající dynamiku. Příkladem je adaptivní vzduchové odpružení s aktivními tlumiči Porsche Active Suspension Management (PASM) a snížením o 10 mm a Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Titanový sportovní výfukový systém

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s paketem GT (WLTP)*
1,9 – 1,8
l/100 km
43 – 40
g/km
30,2 – 3,1
kWh/100 km

Expresivní a exkluzivní zároveň: titanový sportovní výfukový systém. Uprostřed vyvedené oválné koncovky výfuku nezklamou a poskytují mohutnou zvukovou kulisu motoru V8. Díky lehkému kovu navíc šetří hmotnost vozu.

Brzdy

Osvědčené v motorsportu: keramické brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Odvrtávané keramické brzdové kotouče mají průměr 440 mm vpředu a 410 mm vzadu. PCCB má žluté desetipístkové hliníkové jednodílné pevné třmeny na přední nápravě a čtyřpístkové hliníkové jednodílné pevné třmeny vzadu. Při dlouhodobém používání poskytují výrazně intenzivnější a hlavně mimořádně stálý brzdný tlak.

Paket Sport Chrono

Je čas na extra výkon? Paket Sport Chrono poskytuje ještě sportovnější nastavení podvozku, motoru a převodovky. Předdefinované jízdní režimy lze dále individuálně konfigurovat pomocí různých nastavení. Stisknutí tlačítka Sport Response Vás okamžitě odmění. Po něm vůz poskytuje intenzivní odezvu a výkon po dobu přibližně 20 sekund.

Porsche - E-Performance, electromobility and the sports car of the future.

E-Performance, elektromobilita a sportovní automobil budoucnosti

Další kapitola
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé

Spotřeba a emise

Cayenne Coupé E-Hybrid Modely (WLTP)*
2,0 – 1,5
l/100 km
46 – 33
g/km
31,8 – 3,1
kWh/100 km
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé
Dozvědět se více
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé
Porsche - Further together.
Dále společně
Výjimečné věci vznikají, když společně usilujeme o víc. Ideální výchozí bod pro Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé. Spojuje exkluzivní komfort a výkon verze Turbo s efektivitou plug-in hybridní pohonné jednotky.
Porsche - Turbo performance.
Výkon Turbo
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé (WLTP)*
2,0 – 1,7
l/100 km
46 – 40
g/km
31,8 – 30,1
kWh/100 km
Výkon je výkonem celého systému. Čtyřlitrový motor V8 twin-turbo dosahuje společně se 130kW elektromotorem nové dimenze výkonu, který je podpořen dále vylepšeným podvozkem.
Porsche - Turbo equipment.
Výbava Turbo
Nejen výkon, ale také výbava dává na první pohled najevo, že se jedná o Turbo: např. přední partie specifická pro verzi Turbo s rozšířenými vstupy chladicího vzduchu a moduly předních světlometů specifické pro Turbo, speciálně upravený systém brzd nebo výfukový systém se dvěma dvojitými koncovkami výfuku z broušené nerezové oceli.
Adaptive air suspension including Porsche Active Suspension Management (PASM).
Adaptivní vzduchové odpružení s aktivními tlumiči Porsche Active Suspension Management (PASM)
Standardně dodávané vzduchové odpružení poskytuje ještě větší rozsah komfortu a dynamiky bez kompromisů. Odpružení umožňuje podle potřeby měnit světlou výšku vozu. Systém Porsche Active Suspension Management (PASM) aktivně a plynule reguluje sílu tlumení pro omezení pohybů karoserie a zajišťuje tak větší komfort a současně i dále posílenou dynamiku.

Příď Turbo

Charakteristická přední část s výrazně zvětšenými vstupy chladicího vzduchu a dvěma řadami modulů hlavních světlometů propůjčuje verzi Turbo jedinečný design.

HD matrix LED světlomety

HD matrix LED světlomety s 64 000 pixely řízenými kamerou reagují na každou jízdní situaci. Neoslňující dálková světla, přesné osvětlení jízdního pruhu, vyznačení šířky vozidla na silnici ve stavebních zónách a zúžených pruzích, stejně jako potkávací světla optimalizovaná pro jízdu v mlze a světla do deště zajišťují větší bezpečnost a vysokou úroveň komfortu. Pro verzi Turbo jsou rovněž charakteristické dvouřadé moduly hlavních světlometů s potkávacími a směrovými světly.

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé (WLTP)*
2,0 – 1,7
l/100 km
46 – 40
g/km
31,8 – 30,1
kWh/100 km

Výfukový systém Turbo

Charakteristickým prvkem designu Cayennu Turbo jsou jedinečné dvojité koncovky výfuku z kartáčované nerezové oceli, které zároveň působivě podtrhují brilantní zvuk výkonného motoru V8 o objemu 4,0 litru přeplňovaného dvěma turbodmychadly.

Porsche - Interior. Porsche - Interior. Porsche - Interior.

Interiér

Sportovní volant GT

Multifunkční sportovní volant v designu GT s věncem potaženým hladkou černou kůží nejenže vypadá jako z prostředí motorsportu, díky integrovanému voliči jízdních režimů můžete také rychle přepínat mezi různými jízdními režimy, aniž byste museli sundat ruce z volantu.

Sportovní sedadla nastavitelná v 18 směrech

Přední adaptivní sportovní sedadla s reliéfním nápisem „turbo“ na integrovaných opěrkách hlavy mají výrazný design. Zvýšené bočnice sedáku i opěradla poskytují dostatečnou boční oporu při dynamickém průjezdu zatáčkou. Pomocí elektrického nastavování v 18 směrech se dokonale přizpůsobí řidiči i spolujezdci.

Materiály

Exkluzivita interiéru Cayennu Turbo se odráží i v použitých materiálech. To je na první pohled patrné z interiéru čalouněného hladkou kůží, která je použita na sedadlech, palubní desce, horních lištách dveří a dalších površích. Tento dojem dotváří na dotek příjemné čalounění střechy, která je potažena materiálem Race-Tex.

Jízdní dynamika

V8 o objemu 4,0 litru se dvěma turbodmychadly

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé (WLTP)*
2,0 – 1,7
l/100 km
46 – 40
g/km
31,8 – 30,1
kWh/100 km

Osm válců slibuje strhující výkon: nově vyvinutý čtyřlitrový motor V8 twin-turbo s výkonem 441 kW (599 k) a točivým momentem 800 Nm ukrývá čistou sílu. Ve spojení s elektromotorem, osmistupňovou samočinnou převodovkou Tiptronic S a speciálně naladěnými systémy podvozku dovoluje motor Cayennu Turbo E-Hybrid dosahovat vynikajících výkonů v přímém směru i v zatáčkách.

Elektromotor o výkonu 130 kW

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé (WLTP)*
2,0 – 1,7
l/100 km
46 – 40
g/km
31,8 – 30,1
kWh/100 km

Výkon po stisknutí tlačítka – a husí kůže, kterou vyvolává souhra čtyřlitrového motoru V8 twin-turbo a nového elektromotoru o výkonu 130 kW (176 k). Společně dosahují celkového výkonu 544 kW (739 k) a točivého momentu 950 Nm. Jízdní režimy nabízejí volbu optimálního naladění pohonu pro dokonalou konfiguraci v každé situaci.

Podvozek

Dynamické jízdní vlastnosti a komfortní cestování u Cayennu Turbo E-Hybrid Coupé dokonale koexistují, a to díky vylepšenému podvozku a systémům, které vůz ještě lépe přizpůsobují preferovanému způsobu použití. Mezi systémy, jež toto spojení umožňují, patří například adaptivní vzduchové odpružení s udržováním a nastavením světlé výšky nebo systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) pro variabilní přenos výkonu mezi zadními koly, zvyšující trakci a přesnost řízení.

Brzdy

Systém brzd Cayennu Turbo E-Hybrid Coupé je přizpůsoben jeho specifickému výkonu. Brzdy jsou vybaveny červenými desetipístkovými hliníkovými jednodílnými pevnými třmeny vpředu a čtyřpístkovými hliníkovými jednodílnými pevnými třmeny vzadu. Průměr brzdových kotoučů činí 420 mm vpředu a 365 mm vzadu. Na přání je k dispozici systém Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) s keramickými brzdovými kotouči vyztuženými uhlíkovými vlákny.

Paket Sport Chrono

Je čas na extra výkon? Paket Sport Chrono poskytuje ještě sportovnější nastavení podvozku, motoru a převodovky. Předdefinované jízdní režimy lze dále individuálně konfigurovat pomocí různých nastavení. Stisknutí tlačítka Sport Response Vás okamžitě odmění. Po něm vůz poskytuje intenzivní odezvu a výkon po dobu přibližně 20 sekund.

Porsche - E-Performance, electromobility and the sports car of the future.

E-Performance, elektromobilita a sportovní automobil budoucnosti

Další kapitola
Cayenne Turbo GT

Spotřeba a emise

Cayenne Coupé E-Hybrid Modely (WLTP)*
2,0 – 1,5
l/100 km
46 – 33
g/km
31,8 – 3,1
kWh/100 km
Cayenne Turbo GT
Dozvědět se více
Cayenne Turbo GT
Cayenne E-Hybrid (WLTP)*
1,8 – 1,5
l/100 km
42 – 33
g/km
30,8 – 28,7
kWh/100 km
  • 3,3 s zrychlení
    0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
  • 659 PS/ 485 kW
    Výkon (PS) / Výkon (kW)
  • 305 km/h
    Maximální rychlost
Porsche - Further together.
Dále společně
Chcete-li dosáhnout vynikajících výkonů, potřebujete vynikající základ, o který se můžete opřít. A správný tým. V Porsche Cayenne Turbo GT je místo pro obojí. Honba za nejrychlejšími časy může začít. Ve čtyřčlenné skupině.

Hlavní vlastnosti Porsche Cayenne Turbo GT

Ohromující dynamika

Podvozek, systémy podvozku a brzdy Cayennu Turbo GT jsou navrženy pro maximální výkonnost při jízdě na silnici – včetně sportovních pneumatik.

HD matrix LED světlomety

Standardní HD matrix LED světlomety s více než 64 000 pixely nabízejí vynikající světelný komfort a světelný výkon.

Exteriér

Střecha, zadní difuzor a další díly z karbonu, přední část specifická pro Turbo GT, rozšíření podběhů kol a prahy z odlehčeného sportovního paketu, stejně jako kola GT Design vyjadřují sportovní charakter.

Interiér

The Turbo GT-specific interior with extensive Race-Tex features and contrasting stitching, 360 mm steering wheel with Red Sport Response button and sports seats conveys a pure racetrack atmosphere.

Porsche - Exterior. Porsche - Exterior. Porsche - Exterior. Porsche - Exterior.

Exteriér

HD matrix LED světlomety

Díky 64 000 pixelům řízeným kamerou reagují HD matrix LED světlomety s inovativním systémem pixel LED na každou jízdní situaci rozložením světla přizpůsobeným dané situaci. Neoslňující dálková světla, přesné osvětlení jízdního pruhu, vyznačení šířky vozidla na silnici ve stavebních zónách a zúžených pruzích, stejně jako potkávací světla optimalizovaná pro jízdu v mlze a světla do deště zajišťují větší bezpečnost a vysokou úroveň komfortu.

Přední část

Impozantní přední část, specifická pro Turbo GT s ještě většími vstupy chladicího vzduchu, je jasným závazkem k motoristickému sportu.

22“ kola GT Design

Dvaadvacetipalcová kovaná hliníková kola GT Design se specifickou šířkou kol pro Turbo GT na přední nápravě v kombinaci se sportovními pneumatikami jsou základem pro vynikající úroveň výkonu. Vylepšují jízdní dynamiku z pohledu ovladatelnosti a brzdné dráhy a současně jsou vhodná i pro použití na okruhu.

Difuzor

Karbonový zadní difuzor s výrazným žebrováním umocňuje u Cayennu Turbo GT dojem vysokého výkonu a současně zaujme dramatickým vzhledem.

Typicky orientovaný na řidiče ve stylu nového Porsche Driver Experience: digitální přístrojový štít se 12,65“ zakřiveným displejem umisťuje zobrazované prvky do zorného pole. Lze zvolit různé režimy zobrazení: typické kruhové přístroje, mapu ve středovém kruhovém přístroji, mapu navigace v celé ploše, zmenšené zobrazení a volitelné zobrazení s asistentem nočního vidění uprostřed.

Multifunkční sportovní volant v provedení Race-Tex má středicí proužek na poloze 12. hodiny v závodní žluté barvě a v závislosti na zvoleném interiérovém paketu GT také kontrastní prošívání v modré barvě Deep Sea Blue nebo šedé Arctic Grey. Speciální prvek Cayennu Turbo GT: tlačítko Sport Response v červené barvě.

Přední sportovní sedadla mají v závislosti na zvoleném interiérovém paketu GT na opěrkách hlavy vyšité logo „Turbo GT“ v modré barvě Deep Sea Blue nebo šedé Arctic Grey. Sportovní sedadla se zvýšeným bočním vedením a integrovanými opěrkami hlavy kombinují dynamickou jízdu s vynikajícím komfortem a díky možnosti elektrického nastavení (v 8 směrech) se přizpůsobují tvaru těla. Perforované střední části sedadel z materiálu Race-Tex nabízejí prvotřídní kvalitu sezení.

V závislosti na zvoleném interiérovém paketu GT jsou bezpečnostní pásy v modré barvě Deep Sea Blue nebo šedé Arctic Grey. Charakteristickému barevnému pojetí Porsche Cayenne Turbo GT propůjčují ještě působivější výraz.

Usednout do Cayennu Turbo GT znamená ponořit se do atmosféry motorsportu. Pocit prostoru podtrhují interiérové pakety GT s kontrastním prošíváním v modré barvě Deep Sea Blue nebo šedé Arctic Grey. Oba pakety disponují čalouněním materiálem Race-Tex s koženými prvky. Vnitřní prostorové osvětlení nabízí speciální režimy pro příjemnou atmosféru jízdy v noci.

Pohon a podvozek

Motor V8 bi-turbo o objemu 4,0 litru

Umožňuje letmý start: motor V8 bi-turbo o objemu 4,0 litru s výkonem 485 kW (659 k) a točivým momentem 850 Nm rozpoutává čistou sílu. Ve spojení s osmistupňovou převodovkou Tiptronic S a speciálně naladěnými systémy podvozku umožňuje Cayennu Turbo GT vynikat v podélném i příčném zrychlení.

Podvozek

Výkonný motor je jedna věc. Ale výkon je nutné proměnit v optimální jízdní dynamiku. Speciálně naladěný podvozek pomáhá Cayennu Turbo GT dosahovat špičkových výkonů. Příkladem jsou širší kola s většími odklony na přední nápravě, adaptivní vzduchové odpružení s aktivními tlumiči Porsche Active Suspension Management (PASM), Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) nebo řízení zadní nápravy.

Titanový sportovní výfukový systém

Expresivní titanový sportovní výfukový systém s uprostřed umístěnými koncovkami výfuku, který je montován výhradně do Cayennu Turbo GT, ani v nejmenším neubírá na průrazném zvuku motoru V8. Jeho konstrukce z lehkého kovu současně snižuje hmotnost vozu.

Brzdy

Osvědčené v motorsportu: keramické brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Odvrtávané keramické brzdové kotouče mají průměr 440 mm vpředu a 410 mm vzadu. PCCB disponují žlutými desetipístkovými hliníkovými jednodílnými pevnými třmeny na přední nápravě a čtyřpístkovými hliníkovými jednodílnými pevnými třmeny vzadu. Poskytují výrazně vyšší brzdný tlak, a co je rozhodující, je výjimečně stálý i při dlouhodobém používání.

Další kapitola
Galerie

Konfigurovat modely Cayenne Coupé

Vybraný
Cayenne Coupé
Nový
Porsche Cayenne Coupé
WLTP*
12,1 – 10,9
l/100 km
275 – 247
g/km
Od 2 626 307 Kč vč. DPH
260 kW/353 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
5,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
248 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne E-Hybrid Coupé
Nový
Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé
WLTP*
1,8 – 1,5
l/100 km
42 – 33
g/km
30,8 – 28,6
kWh/100 km
Od 2 944 747 Kč vč. DPH
346 kW/470 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
4,9 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
254 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne S Coupé
Nový
Porsche Cayenne S Coupé
WLTP*
13,4 – 12,5
l/100 km
304 – 284
g/km
Od 3 172 560 Kč vč. DPH
349 kW/474 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
273 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé
Nový
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé
WLTP*
2,0 – 1,7
l/100 km
46 – 40
g/km
31,8 – 30,1
kWh/100 km
Od 4 804 729 Kč vč. DPH
544 kW/739 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
3,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
295 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne Turbo E-Hybrid s paketem GT
Nový
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé with GT Package
WLTP*
1,9 – 1,8
l/100 km
43 – 40
g/km
30,2 – 3,1
kWh/100 km
Od 5 474 645 Kč vč. DPH
544 kW/739 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
3,6 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
305 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne Turbo GT Coupé
Nový
Porsche Cayenne Turbo GT Coupé
Cayenne E-Hybrid Coupé
346 kW/470 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
4,9 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrone
254 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
1,8 – 1,5
l/100 km
42 – 33
g/km
30,8 – 28,6
kWh/100 km
Výška
1 674 mm
Šířka
1 983 mm
Délka
4 930 mm
Rozvor
2 895 mm
Technické specifikace

Počet válců 6 Zahl
Vrtání 84,5 mm
Zdvih 89,0 mm
Zdvihový objem 2 995 cm³
Výkon (kW) 224 kW
Výkon (k) 304 PS
Otáčky pro maximální výkon 5 300 - 6 400 1/min
Max. otáčky motora 6 500 1/min
Maximální točivý moment 420 Nm
Oblast otáček pro maximální točivý moment 1 340 - 5 300 1/min
Výkon elektromotoru (kW) 130 kW
Výkon elektromotoru (k) 176 PS
Torque Electric Motor 460 Nm
Kombinovaný výkon (kW) 346 kW
Kombinovaný výkon (k) 470 PS
Kombinovaný točivý moment 650 Nm
Max. výkon na litr objemu (kW/l) 75,00 kW/l
Max. výkon na litr objemu (PS/l) 102,00 PS/l

Dojezd v elektrickém režimu WLTP (EAER) (modelová řada) 66 - 74 km
Dojezd v elektrickém režimu WLTP město (EAER město) (modelová řada) 78 - 90 km
Kombinovaný elektrický dojezd (ECE) 86 km
Maximální rychlost v elektrickém režimu 135 km/h

Maximální rychlost 254 km/h
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrone 4,6 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrone 4,9 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrone 11,3 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrone 18,2 s
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) s paketem Sport Chrone 3,1 s
1/4 mile s paketem Sport Chrone 13,2 s

Maximální vzdálenest mezi vodou a citlivými díly steel suspension 250 mm
Maximální vzdálenest mezi vodou a citlivými díly air suspension (normální jízdní výška) 225 mm
Maximální vzdálenest mezi vodou a citlivými díly air suspension (výška pro jízdu v terénu) 280 mm
Úhel sklonu, přední/zadní steel suspension 25,2 - 22,0 °
Úhel sklonu, přední/zadní air suspension (normální jízdní výška) 23,2 - 20,5 °
Ramp break over angle steel suspension 18,7 °
Úhel nájezdu při vzduchovém odpružení (normální jízdní výška) 16,9 °
Úhel nájezdu při vzduchovém odpružení (výška pro jízdu v terénu) 20,8 °
Maximální světlá výška steel suspension 210 mm
Maximální světlá výška air suspension (normální jízdní výška) 188 mm
Maximální světlá výška air suspension (výška pro jízdu v terénu) 233 mm

Délka 4 930 mm
Šířka 1 983 mm
Šířka (with mirrors) 2 194 mm
Výška 1 674 mm
Rozvor 2 895 mm
Poloměr otáčení 12,1 m
Pohotovostní hmotnost podle DIN< 2 455 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES< 1) 2 530 kg
Příp. Celková hmotnost 3 110 kg
Příp. Užitečná hmotnost 655 kg
Maximální tažné zatížení (brzděné) 3 500 kg
Maximální tažné zatížení (nebrzděné) 750 kg
Svislé zatížení tažného zařízení (EG) 140 kg
Maximální přípustné zatížení střechy se střešním přepravním systémem Porsche 75 kg

1) Hmotnost je vypočtena v souladu s příslušnými směrnicemi ES a platí pouze pro vozidla se standardní výbavou. Příplatková výbava tento údaj zvyšuje. Uvedený údaj zahrnuje 75 kg pro řidiče.

Objem zavazadlového prostoru vzadu V210-2 404 l
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (za předními sedadly) 1 344 l
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (až po horní okraj zadních sedadel) 434 l
Největší objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly, až po střechu) 1 344 l
Kapacita palivové nádrže 75 l

Spotřeba paliva vážená (PHEV modelová řada) 1,8 - 1,5 l/100 km
Emise CO₂ Kombinovaný provoz (WLTP) 42 - 33 g/km
Spotřeba elektrické energie Kombinovaný provoz (vyčerpávající) (modelová řada) 42,1 - 32,1 kWh/100 km
Spotřeba elektrické energie Kombinovaný provoz (vážená) (modelová řada) 30,8 - 28,6 kWh/100 km
Porsche Connect
Dojezd, plánování trasy, stav nabití baterie a mnoho dalšího: funkce Porsche Connect zajistí Vaše uvolněné cestování.

Porsche - Contact.

Kontakt

Kontaktuje své Porsche Centrum, vyžádejte si informační materiály nebo se zaregistrujte k odběru nejexkluzivnějších novinek.