Modelové varianty. |
|
Spojení ekologické mobility a jízdní dynamiky vykouzlí úsměv na tváři každého sportovně založeného řidiče. Zde se můžete těšit na hybridní technologii ověřenou na závodních okruzích, která je doplněna spoustou místa pro celou rodinu.
|
S |
Na závodním okruhu nebo při jízdě po silnicích, při trávení volného času nebo při každodenním využití: Za volantem všestranného Porsche Cayenne S zažijete zcela jistě nadšení i sportovní požitek z jízdy.
|
|
GTS |
Pouhá tři písmena stačí k tomu, aby se Vám rozzářily oči – GTS. Ryzí a vzrušující: modely Cayenne GTS přinášejí na silnice atmosféru automobilového sportu.
|
|
|
14,1 – 13,5
l/100 km
319 – 305
g/km
Intenzivní adrenalin a nikdy nekončící radost – obojí zaručuje náš nejvýkonnější osmiválcový motor. To nejlepší na modelu Cayenne Turbo jsou však pocity, které vyvolá tento vynikající sportovní vůz.
|
|
|
4,0 – 3,8
l/100 km
92 – 86
g/km
25,9 – 25,3
kWh/100 km
Cayenne Turbo S E-Hybrid zrychlí tep Vašeho srdce. Díky koncepci dvojího pohonu své hybridní technologie s impozantními parametry disponuje nejvyšším výkonem motoru v modelové řadě.
|
|
|
14,1
l/100 km
319
g/km
Cayenne Turbo GT zvládá bez problémů adrenalinové průjezdy ostrými zatáčkami i sprinty v cílové rovince. Z celé modelové řady má také nejlepší podélnou i příčnou dynamiku.
|
Doposud jste získali základní představu o vlastnostech modelů Cayenne. V následujících kapitolách získáte detailní informace.
Objevte dynamický design modelů Cayenne
Otevřít kapitoluZískejte více informací o pohonu a podvozku.
Otevřít kapitoluSeznamte se komfortem, infotainmentem a asistenčními systémy.
Otevřít kapitoluMaximum vášně a preciznosti. Modely Cayenne GTS.
Otevřít kapitoluCayenne Turbo GT – stvořený pro výkon.
Otevřít kapitoluVytvořený s vášní. Oblíbené vlastnosti a speciální designové prvky.
Otevřít kapitoluPočet válců | 6 |
Typ paliva | 95 |
Vrtání | 84,5 mm |
Zdvih | 89,0 mm |
Zdvihový objem | 2 995 cm³ |
Výkon (kW) | 250 kW |
Výkon (k) | 340 PS |
Otáčky pro maximální výkon | 5 300 - 6 400 1/min |
Max. otáčky motora | 6 500 1/min |
Maximální točivý moment | 450 Nm |
Oblast otáček pro maximální točivý moment | 1 340 - 5 300 1/min |
Výkon elektromotoru (kW) | 100 kW |
Výkon elektromotoru (k) | 136 PS |
Točivý moment elektromotoru | 400 Nm |
Kombinovaný výkon (kW) | 340 kW |
Kombinovaný výkon (k) | 462 PS |
Kombinovaný točivý moment | 700 Nm |
Max. výkon na litr objemu (kW/l) | 83,00 kW/l |
Max. výkon na litr objemu (PS/l) | 113,00 PS/l |
Elektrický dojezd WLTP (EAER) - modelová řada | 41 - 43 km |
Elektrický dojezd WLTP City (EAER City) - modelová řada | 43 - 47 km |
Kombinovaný dojezd (ECE) | 47 km |
Elektrická maximální rychlost | 135 km/h |
Maximální rychlost | 253 km/h |
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono | 4,8 s |
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono | 5,1 s |
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono | 11,7 s |
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono | 19,5 s |
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) s paketem Sport Chrono | 3,3 s |
1/4 mile s paketem Sport Chrono | 13,2 s |
Délka | 4 931 mm |
Šířka | 1 983 mm |
Šírka (bez sklopených zrkadiel) | 2 194 mm |
Výška | 1 676 mm |
Rozvor | 2 895 mm |
Turning circle | 12,2 m |
Pohotovostní hmotnost podle DIN | 2 360 kg |
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES | 2 435 kg |
Příp. Celková hmotnost | 3 055 kg |
Příp. Užitečná hmotnost | 695 kg |
Maximální tažné zatížení (brzděné) | 3 500 kg |
Maximální tažné zatížení (nebrzděné) | 750 kg |
Maximální přípustné zatížení střechy se střešním přepravním systémem Porsche | 75 kg |
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (až po horní okraj zadních sedadel) | 460 l |
Největší objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly, až po střechu) | 1 400 l |
Kapacita palivové nádrže | 75 l |
Vážená spotřeba (rozsah modelu PHEV) | 3,7 - 3,3 l/100 km |
Kombinované emise CO2 (WLTP) | 85 - 75 g/km |
Kombinovaná spotřeba elektrické energie (vyčerpání) (modelová řada) | 42,1 - 40,7 kWh/100 km |
Kombinovaná spotřeba elektrické energie (vážená) (modelová řada) | 26,5 - 25,6 kWh/100 km |
Motor V6 3,0 litru s přeplňováním, maximální výkon 250 kW (340 k), maximální krouticí moment 450 Nm |
8stupňová převodovka Tiptronic S
8stupňová převodovka Tiptronic S se systémem Auto Start-Stop a volnoběžnou funkcí |
Přímé vstřikování paliva (Direct Fuel Injection, DFI) s centrální polohou vstřikovačů |
Hliníková přední náprava s vícebodovým zavěšením Multi-Link |
Pevné hliníkové brzdové třmeny konstruované jako monoblok se 4 písty na přední nápravě |
Hliníková zadní náprava s vícebodovým zavěšením Multi-Link |
Systém Auto Start-Stop a volnoběžná funkce |
Přeplňování turbodmychadlem |
Odpružení ocelovými pružinami |
Turbodmychadlo Twin-Scroll |
Filtr pevných částic pro benzinové motory (GPF) |
Chlazení plnicího vzduchu |
Systém Porsche Traction Management (PTM): Aktivní pohon všech kol s elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou s proměnným účinkem, automatickou uzávěrkou diferenciálu (ABD) a regulací prokluzu (ASR) |
Hliníková hlava válců |
Hliníkový blok motoru |
Vodní chlazení s tepelným managementem |
Integrovaný systém Porsche 4D Chassis Control |
Pevné hliníkové brzdové třmeny konstruované jako monoblok se 2 písty na zadní nápravě |
Systém elektrické rekuperace |
Aktivní klapky sání vzduchu |
Brzdové kotouče s vnitřním chlazením na přední nápravě s průměrem 350 mm a na zadní nápravě s průměrem 330 mm |
Porsche Stability Management (PSM)
Stabilizační systém Porsche Stability Management (PSM) s protiblokovacím systémem (ABS), regulací prokluzu (ASR), automatickou uzávěrkou diferenciálu (ABD), regulací brzdného účinku motoru (MSR) a stabilizací soupravy. Modely Cayenne E-Hybrid s rozšířeným módem PSM SPORT |
VarioCam Plus |
Objem palivové nádrže 75 litrů |
Sportovní mód |
Indikace opotřebení brzdových destiček |
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním |
Funkce Auto-Hold |
Asistent pro jízdu z kopce Porsche Hill Control (PHC) |
Protiblokovací systém (ABS) |
Multikolizní brzda |
Posilovač řízení Plus
Posilovač řízení s účinkem závislým na rychlosti jízdy. Systém posilovače řízení se schopností zvýšit posilující účinek při manévrování v nízkých rychlostech. |
Výrazné dvojité koncovky výfuku v černé barvě (ve vysokém lesku) |
Částečná výbava v kůži v sériové barvě, černá
Výbava v kůži s reliéfním povrchem v barvě interiéru: - centrální plochy předních i zadních sedadel - zvýšené boky předních i zadních sedadel - front and rear headrest centres - centrální plochy předních i zadních opěrek hlavy - loketní opěrky a madla ve výplních předních a zadních dveří - loketní opěrka středové konzole vpředu a sklopná zadní loketní opěrka |
Věnec volantu a volič převodovky v kůži s hladkým povrchem
Částečná výbava interiéru v kůži v sériové šedé barvě Slate - centrální plochy předních i zadních sedadel - zvýšené boky předních i zadních sedadel - centrální plochy předních i zadních opěrek hlavy - loketní opěrky a madla ve výplních předních a zadních dveří - loketní opěrka středové konzole vpředu a sklopná zadní loketní opěrka |
21palcová kola RS Spyder Design v barvě Platinum se saténovým povrchem, rozšířené lemy blatníků lakované v barvě vozu
Sada jednodílných kol z lehké slitiny v provedení RS Spyder Design v barvě Platinum se saténovým povrchem ve vysokém lesku Přední náprava: 9,5 J x 21 ET 46, s pneumatikami 285/40 ZR 21 XL Zadní náprava: 11 J x 21 ET 58 s pneumatikami 315/35 ZR 21 XL Včetně krytů kol s plnobarevným emblémem Porsche |
Smíšené pneumatiky |
Systém monitorování tlaku vzduchu v pneumatikách – Tyre Pressure Monitoring System (TPM) |
Středy kol s plnobarevným emblémem Porsche |
Aktivní kapota |
Dveře zavazadlového prostoru s automatickým ovládáním |
Plně pozinkovaná ocelo-hliníková hybridní karoserie s lehkou konstrukcí |
Čtyři dveře s integrovanou ochranou proti bočnímu nárazu |
Kapota motoru, dveře zavazadlového prostoru, dveře, boční díly, střecha a přední blatníky z hliníku |
Nárazníky z vysokopevnostních příčníků a dvou deformačních prvků, každý se dvěma upevňovacími body se závitem pro tažné oko, jež je obsažené v palubní sadě nářadí |
Klenutá kapota motoru |
Madla dveří lakovaná v barvě vozu |
Dveře zavazadlového prostoru s integrovaným střešním spoilerem lakovaným v barvě vozu |
Obložení spodku vozu velkoplošnými aerodynamickým panely |
Přední část s integrovanými vstupy vzduchu a obvodovými lamelami (airblades) v bočních vstupech vzduchu |
Vzduchové clony v podbězích kol |
Nápis „PORSCHE“ integrovaný v pásu na zadních výklopných dveřích |
Příprava pro tažné zařízení |
Lišty bočních prahů v černé barvě (mat) |
Exteriérový paket Black (ve vysokém lesku)
Lišty okolo bočních oken a detaily v lamelách vstupů vzduchu v černé barvě (ve vysokém lesku) |
Systém panoramatického střešního okna
Skleněné panely systému panoramatického střešního okna vytvářejí v interiéru modelů Cayenne jasnou a příjemnou světelnou atmosféru. Přední skleněný panel lze pomocí elektrického ovládání zvednout a otevřít, roleta s elektrickým ovládáním umožňuje zakrytí celé prosklené plochy okna. |
Detaily na lamelách vstupů vzduchu v barvě Platinum se saténovým povrchem |
Rozšířené lemy blatníků lakované v barvě vozu |
Označení modelu na dveřích zavazadlového prostoru v barvě Platinum se saténovým povrchem |
Logo „PORSCHE“ v barvě Platinum se saténovým povrchem |
Vnitřní i vnější zpětná zrcátka s automatickou clonou
Bezrámové vnitřní zpětné zrcátko |
Prosklení Privacy
Tmavě tónovaná skla zadních bočních oken a okna zadních výklopných dveří |
Systém Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS) zahrnuje
- dynamickou regulaci délky osvětleného pole - statické a dynamické osvětlení zatáček - regulaci délky osvětleného pole v závislosti na rychlosti jízdy |
Čtyřbodová LED světla pro denní svícení |
Přední světlomety Turbo s integrovanými pozičními světly a LED směrovými světly s technologií světlovodu |
Automatická aktivace světlometů včetně osvětlení Welcome Home |
Vysoko umístěné třetí brzdové světlo (LED) integrované ve střešním spoileru |
LED zadní světla s 3D světelnou grafikou, integrovanými čtyřbodovými brzdovými světly a světelný pásem |
Koncepce LED osvětlení interiéru: Zpoždění vypnutí, osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu, osvětlení popelníku, osvětlení přihrádky v palubní desce na straně spolujezdce, osvětlení zámku zapalování, přední světelná konzola (stropní konzola) s bodovými čtecími světly, čtecí světla vzadu vlevo i vpravo, osvětlené kosmetické zrcátko ve sluneční cloně |
Elektricky nastavitelná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka (také pomocí klíče dálkového ovládání), na straně řidiče asférické, včetně ambientního osvětlení |
Systém předních stěračů se 2 rychlostmi, přerušovaným stíráním a dešťovým senzorem |
Zadní stěrač s intervalovým stíráním a ostřikovačem |
Vyhřívání zadního okna s funkcí automatického vypnutí |
Sportovní sedadla vpředu (s možností elektrického nastavení 8 parametrů):
Elektrické nastavení: - výšky sedadla - sklonu sedáku - sklonu opěradla - podélné pozice sedadla |
Paket Driver Memory
Funkce paměti pro polohu sedadla řidiče a nastavení vnějších zpětných zrcátek |
Vyhřívání sedadel (vpředu)
Oddělená regulace vpravo a vlevo. Nastavení teploty ve třech stupních. Vyvážení vyhřívání sedadla mezi sedákem a opěradlem lze nastavit pomocí PCM |
Výběr ze sedmi barevných schémat pro ambientní osvětlení:
- stropní konzola - panely předních a zadních dveří - odkládací přihrádky ve dveřích - přední a zadní prostor pro nohy - včetně osvětlení držáku nápojů vpředu Dále: 12voltová zásuvka ve středové konzole vzadu |
Automatická klimatizace s odděleným nastavením teploty a objemu vydechovaného vzduchu pro řidiče a spolujezdce s automatickým přepnutím do módu vnitřní cirkulace, včetně senzoru kvality nasávaného vzduchu, tlačítka AC-MAX a senzoru vlhkosti vzduchu |
Přístrojová deska se dvěma displeji s vysokým rozlišením |
Částečná výbava interiéru v kůži v sériové barvě, částečné čalounění sedadel v kůži s reliéfním povrchem |
Pět míst k sezení, vzadu se dvěma pohodlnými sedadly vlevo a vpravo a jedním prostředním sedadlem |
Úložné prostory v interiéru (v závislosti na modelu a individuální výbavě):
– úložná přihrádka v palubní desce na straně spolujezdce – úložná přihrádka ve středové konzole – úložné přihrádky pod předními sedadly – kapsy na dveřích a kapsy na zadních stranách opěradlech předních sedadel – odkládací prostory po stranách zavazadlového prostoru |
Centrální analogový otáčkoměr s černým číselníkem |
Koberce na podlaze
Pro interiéry laděné v jedné barvě jsou podlahové koberce sladěné s barvou interiéru, pro interiéry ve dvou barvách jsou podlahové koberce v tmavší barvě interiéru, s logem „PORSCHE“. |
Bezpečnostní pásy v barvě Crayon |
Háčky na šaty na B-sloupku na straně řidiče i spolujezdce |
Multifunkční volant s tzv. pádly řazení |
Prachový/pylový filtr s aktivním uhlíkem
Zachytává částice, pyl a nepříjemné pachy a důkladně filtruje jemný prach z okolního vzduchu |
Výsuvný, flexibilní kryt zavazadlového prostoru v odnímatelné kazetě |
Dva integrované držáky nápojů vpředu a vzadu s proměnlivým průměrem |
Kapsy na lahve v panelech předních a zadních dveří |
Čalounění střechy a A/B/C-sloupků karoserie v látce |
Dvoudílné sluneční clony pro řidiče a spolujezdce |
Přední opěrky hlavy s možností nastavení ve čtyřech směrech/zadní opěrky hlavy s možností nastavení ve dvou směrech (kromě prostředního sedadla). Pro Cayenne Turbo na přání v kombinaci s předními komfortními sedadly (s možností elektrického nastavení 14 parametrů) včetně paketu Memory. |
Nástupní prahové lišty z hliníku s kartáčovanou úpravou povrchu s logem „Platinum Edition“ vpředu |
Nástupní prahové lišty z hliníku s kartáčovanou úpravou povrchu s logem „Cayenne“ vzadu |
Integrované opěrky hlavy v kombinaci se sportovními sedadly.
S logem modelu na předních a vnějších zadních opěrkách hlavy: Cayenne GTS: „GTS“ Cayenne Turbo: „turbo“ Cayenne Turbo S E-Hybrid: „turbo S“ Poznámka: Logo modelu se dodává pouze v kombinaci se sériovými sportovními sedadly |
Zvýšená středová konzola s madly |
Celoplošné airbagy pro řidiče a spolujezdce |
Kolenní airbagy pro řidiče a spolujezdce |
Boční airbagy integrované do sedadel vpředu |
Nekuřácký paket |
Hlavové airbagy podél celého střešního rámu a bočních skel od A-sloupku až po C-sloupek |
Detekce převrácení pro aktivaci hlavových airbagů a předpínačů bezpečnostních pásů |
Tříbodové samonavíjecí pásy s předpínači (na předních sedadlech a vnějších zadních sedadlech) a omezovače napínací síly (na předních místech). Tříbodový samonavíjecí pás na prostředním zadním sedadle |
Manuální nastavení výšky bezpečnostních pásů pro sedadla řidiče a spolujezdce |
Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů pro všechna sedadla |
Funkce deaktivace airbagu spolujezdce pro instalaci dětské sedačky na pravé přední sedadlo |
Alarm s ostrahou interiéru s ultrazvukovými senzory a dvoustupňovým zamykáním (funkce SAFE) |
Imobilizér s transpondérem v klíči |
Analogové hodiny na palubní desce |
Úchyty ISOFIX pro upevnění dětských sedaček na vnějších místech zadního sedadla |
Reliéfní emblém Porsche na opěrkách hlavy na předních sedadlech a vnějších místech zadního sedadla |
Porsche Entry
Otevření vozu bez aktivního použití klíče, včetně bezkontaktního otevírání zadních dveří pohybem nohy Poznámka: Comfort Access využívá nejmodernější technologii. Nelze však zcela vyloučit, že bezdrátový šifrovací kód klíče bude zachycen a použit k otevření nebo odcizení vozidla Poznámka: V kombinaci s paketem Carbon Design nebo ochrannými kryty spodku vozu z nerezové oceli (vpředu a vzadu) není k dispozici bezkontaktní otevírání zadních dveří pohybem nohy |
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním |
Varovný a brzdový asistent včetně ochrany chodců. Sleduje prostor před vozidlem. V rámci daných možností rozpozná při rychlostech jízdy ve městě i mimo město hrozící kolizi s vozidly, chodci nebo cyklisty před vozidlem. Systém varuje řidiče opticky, akusticky a případně i brzdným rázem. Systém pomáhá řidiči při brzdění nebo automaticky začne automobil brzdit, resp. zahájí nouzové brzdění s cílem snížit rychlost potenciální kolize nebo jí v ideálním případě zcela zabránit. |
Keyless drive |
Individuální nastavení řidiče pro klimatizaci, audiosystém a komunikační systém, asistenční systémy a další systémy vozidla jež umožňují individualizaci |
Parkovací asistent ParkAssist (vpředu i vzadu) s optickou i akustickou signalizací |
Tempomat: Udržuje nastavenou rychlost v intervalu od cca. 30 do 240 km/h. Včetně funkce omezovače při nastavení maximální rychlosti. |
Hliník s povrchovou texturou: Velká plocha ozdobného obložení palubní desky, ozdobné obložení předních a zadních dveří. Další designový prvek: vnější lišty ve stříbrné barvě integrované do ozdobných lišt |
Audiosystém BOSE® Surround Sound System se 14 reproduktory včetně samostatného subwooferu a 14kanálového zesilovače s celkovým výkonem 710 wattů. Technologie BOSE® Centerpoint 2 umožňuje přehrávat stereo nahrávky ve virtuálním prostorovém režimu. Technologie AudioPilot® Noise Compensation zajišťuje konzistentní a vyvážený zvuk za všech jízdních podmínek. Technologie Bose® SoundTrue® Enhancement dále zlepšuje kvalitu a dynamiku zvuku, jehož zdrojem jsou data v komprimovaném formátu, jako např. MP3.
Poznámka: Z důvodu umístění subwooferu pod podlahou zadního zavazadlového prostoru je zmenšený jeho objem. |
Digitální rádio: Umožňuje příjem digitálního rozhlasového vysílání ve zvukových formátech DAB, DAB+ a DMB, které nabízejí vynikající kvalitu zvuku. Zahrnuje dvojitý DAB tuner a automatické přepínání digitálního/analogového vysílání pro zajištění optimálního příjmu vybrané stanice. |
Integrace chytrého telefonu
Po připojení chytrého telefonu k vozu Porsche je možné ovládat vybrané aplikace prostřednictvím displeje systému Porsche Communication Management (PCM). Podporována jsou rozhraní Apple CarPlay® i Android Auto™. Díky rozpoznávání hlasu pak lze v průběhu jízdy pohodlně využívat vybrané aplikace. Pozornost řidiče tak není odváděna od dění v provozu a řidič se může plně koncentrovat na jízdu. Poznámka: Podmínkou pro využívání rozhraní Apple CarPlay je kompatibilní model iPhone®. Telefon lze k vozu připojit prostřednictvím kabelu i bezdrátově. Dostupnost bezdrátového připojení se však může lišit v závislosti na zemi. Rozhraní Apple CarPlay, stejně jako aplikace, které lze prostřednictvím rozhraní Apple CarPlay v jednotlivých zemích ovládat, podléhá výhradnímu schválení společnosti Apple®. Pro využívání rozhraní Android Auto musí být chytrý telefon k vozu připojen prostřednictvím kabelu. Rozhraní Android Auto, stejně jako aplikace, které lze prostřednictvím rozhraní Android Auto v jednotlivých zemích ovládat, podléhá výhradnímu schválení společnosti Google®. Se softwarem používaným ve vozidle jsou kompatibilní následující mobilní zařízení a lze je bez omezení používat: - Apple: iPhone 12, iPhone 11 Pro Max, iPhone 11 Pro, iPhone 11, iPhone XS Max, iPhone XS, iPhone XR, iPhone X, iPhone 8 Plus, iPhone 8, iPhone 7 Plus, iPhone 7 (iOS 14.1). - mobilní zařízení Android™ s aktivovanými službami Google play, jako např. Samsung Galaxy S10, Huawei P30, Google Pixel 4, Google Pixel 4XL (Android verze 10). Kompatibilní mohou být i další zařízení. Uživatelé zařízení s operačním systémem Android™ verze Android 9 a nižší si mohou rozhraní Android Auto stáhnout z obchodu Google Play Store. Pro operační systém verze Android 10 a vyšší je rozhraní Android Auto již předinstalováno. |
Systém Porsche Communication Management (PCM) včetně online navigace¹, přípravy pro mobilní telefon, audio rozhraní a hlasového ovládání
- dotykový displej s úhlopříčkou 12,3 palce ve full HD rozlišení - ovládání funkcí vozu i komfortních funkcí, jako např. klimatizace - ovládání vícedotykovými gesty: dvěma prsty lze například ovládat velikost zobrazení mapy pomocí dotykového PCM displeje nebo přímého dotykového ovládání (Direct Touch Control) v poli pro zadávání rukopisu na středové konzole. - příprava pro mobilní telefon s rozhraním Bluetooth® pro telefonování a přehrávání hudby - dva porty USB-C pro připojení a nabíjení v úložné přihrádce ve středové konzole, například pro připojení různých modelů iPod® a iPhone®², a dva porty USB-C pro nabíjení v zadní části vozu - rádio s dvojitým RDS tunerem a anténní diverzitou pro zajištění optimálního příjmu - centrální zobrazení oznámení z vozidla a připojených externích zařízení - hlasové ovládání s rozpoznáváním přirozené řeči, aktivace pomocí zvolání „Ahoj Porsche“; multimodální ovládání navigačních map |
Online navigace¹ zahrnuje:
- navigační mapy pro většinu evropských zemí - zobrazení map ve 3D perspektivě a 3D navigační mapy měst³; modely terénu s vrstvou satelitních snímků - dynamický výpočet trasy jízdy s online sledováním situace v dopravě; monitorování trasy jízdy v reálném čase pro dokonalý přehled o podmínkách v dopravě Poznámka: ¹ podmínkou je funkční rozhraní Porsche Connect ² informace o kompatibilitě nejnovějších modelů iPod® a iPhone® získáte ve Vašem Porsche Centru ³ není k dispozici pro všechna města |
Porsche Connect
- navigace online (viz Porsche Communication Management) - streamování hudby a online rádio - vzdálené služby (Remote Services) - bohatá nabídka dalších služeb Porsche Connect Poznámka: Služby Porsche Connect lze bezplatně využívat po dobu 36 měsíců od zakoupení vozu. V některých zemích nemusí být k dispozici kompletní nabídka služeb Porsche Connect nebo jednotlivé služby z jejich nabídky. V některých zemích bude součástí dodávky integrovaná SIM karta s podporou LTE a datovým paketem pro využívání vybraných služeb Porsche Connect. Pro využívání WLAN hotspotu prostřednictvím integrované SIM karty s podporou LTE je v některých těchto zemích k dispozici datový paket, který lze zakoupit v internetovém obchodě Porsche Connect Store. Další informace o období, po které lze služby Porsche Connect využívat bezplatně, následných nákladech a dostupnosti jednotlivých služeb ve Vaší zemi naleznete na adrese www.porsche.com/connect nebo je získáte ve Vašem Porsche Centru. |
Dva USB-C porty pro přenos dat a pro nabíjení v úložné přihrádce středové konzoly vpředu |
Dva USB-C porty s funkcí nabíjení v zadní středové konzole |
Tři 12voltové zásuvky, umístěné vpředu pod odkládací přihrádkou v palubní desce na straně spolujezdce, v přední části středové konzoly a na boku zavazadlového prostoru |
Systém sledování vozu Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
- rozšířený systém sledování vozidla - automatické rozpoznání odcizení vozidla s tichým alarmem napojeným prostřednictvím vozu na bezpečnostní centrum s nepřetržitým sledováním Poznámka: Využívání systému PVTS je podmíněno zakoupením paketu Car Security v obchodě Porsche Connect Store. Další informace o následných nákladech a dostupnosti ve Vaší zemi naleznete na adrese www.porsche.com/connect nebo ve Vašem Porsche Centru. |
Bílá |
Černá |
Připojovací kabel pro červenou průmyslovou zásuvku (400 V, 32 A, 5 pinů) |
Nabíjecí port |
Vestavěná nabíječka pro střídavý proud s výkonem 3,6 kW |
Mobilní nabíjecí kabel (Mode 2) pro připojení k běžným síťovým a průmyslovým elektrických zásuvkách. Zahrnuje pouzdro a základní držák na zeď. Délka kabelu mezi řídicí jednotkou a vozidlem 4,5 m. |
Napájecí kabel pro síťovou elektrickou zásuvku |
Připojovací kabel pro červenou průmyslovou zásuvku (400 V, 32 A, 5 pinů) |