Modelové varianty. |
|
Spojení ekologické mobility a jízdní dynamiky vykouzlí úsměv na tváři každého sportovně založeného řidiče. Zde se můžete těšit na hybridní technologii ověřenou na závodních okruzích, která je doplněna spoustou místa pro celou rodinu.
|
S |
Na závodním okruhu nebo při jízdě po silnicích, při trávení volného času nebo při každodenním využití: Za volantem všestranného Porsche Cayenne S zažijete zcela jistě nadšení i sportovní požitek z jízdy.
|
|
GTS |
Pouhá tři písmena stačí k tomu, aby se Vám rozzářily oči – GTS. Ryzí a vzrušující: modely Cayenne GTS přinášejí na silnice atmosféru automobilového sportu.
|
|
|
14,1 – 13,5
l/100 km
319 – 305
g/km
Intenzivní adrenalin a nikdy nekončící radost – obojí zaručuje náš nejvýkonnější osmiválcový motor. To nejlepší na modelu Cayenne Turbo jsou však pocity, které vyvolá tento vynikající sportovní vůz.
|
|
|
4,0 – 3,8
l/100 km
92 – 86
g/km
25,9 – 25,3
kWh/100 km
Cayenne Turbo S E-Hybrid zrychlí tep Vašeho srdce. Díky koncepci dvojího pohonu své hybridní technologie s impozantními parametry disponuje nejvyšším výkonem motoru v modelové řadě.
|
|
|
14,1
l/100 km
319
g/km
Cayenne Turbo GT zvládá bez problémů adrenalinové průjezdy ostrými zatáčkami i sprinty v cílové rovince. Z celé modelové řady má také nejlepší podélnou i příčnou dynamiku.
|
Doposud jste získali základní představu o vlastnostech modelů Cayenne. V následujících kapitolách získáte detailní informace.
Objevte dynamický design modelů Cayenne
Otevřít kapitoluZískejte více informací o pohonu a podvozku.
Otevřít kapitoluSeznamte se komfortem, infotainmentem a asistenčními systémy.
Otevřít kapitoluMaximum vášně a preciznosti. Modely Cayenne GTS.
Otevřít kapitoluCayenne Turbo GT – stvořený pro výkon.
Otevřít kapitoluVytvořený s vášní. Oblíbené vlastnosti a speciální designové prvky.
Otevřít kapitoluPočet válců | 8 |
Typ paliva | 98 |
Vrtání | 86,0 mm |
Zdvih | 86,0 mm |
Zdvihový objem | 3 996 cm³ |
Výkon (kW) | 338 kW |
Výkon (k) | 460 PS |
Otáčky pro maximální výkon | 6 000 - 6 500 1/min |
Maximální točivý moment | 620 Nm |
Oblast otáček pro maximální točivý moment | 1 800 - 4 500 1/min |
Maximální rychlost | 270 km/h |
Zrychlení z 0 na 60 mph | 4,5 s |
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono | 4,2 s |
Zrychlení z 0 na 100 km/h | 4,8 s |
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono | 4,5 s |
Zrychlení z 0 na 160 km/h | 10,9 s |
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono | 10,6 s |
Zrychlení z 0 na 200 km/h | 17,9 s |
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono | 17,6 s |
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) | 3,2 s |
1/4 mile | 13,0 s |
1/4 mile s paketem Sport Chrono | 12,9 s |
Maximální vzdálenost mezi vodou a citlivými díly (ocelové odpružení) | 480 mm |
Maximální vzdálenost mezi vodou a citlivými díly (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) | 520 mm |
Úhel sklonu, přední/zadní (ocelové odpružení) | 23,4 - 20,7 ° |
Úhel sklonu, přední/zadní (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) | 26,9 - 23,7 ° |
Úhel nájezdu při ocelovém odpružení | 16,9 ° |
Úhel nájezdu při vzduchovém odpružení (nejvyšší stupeň) | 20,5 ° |
Maximální světlá výška (ocelové odpružení) | 190 mm |
Maximální světlá výška (vzduchové odpružení, normální úroveň) | 180 mm |
Maximální světlá výška (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) | 235 mm |
Délka | 4 929 mm |
Šířka | 1 983 mm |
Šírka (bez sklopených zrkadiel) | 2 194 mm |
Výška | 1 676 mm |
Rozvor | 2 895 mm |
Pohotovostní hmotnost podle DIN | 2 145 kg |
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1) | 2 220 kg |
Příp. Celková hmotnost | 2 860 kg |
Příp. Užitečná hmotnost | 715 kg |
Maximální tažné zatížení (brzděné) | 2 850 kg |
Maximální tažné zatížení (nebrzděné) | 750 kg |
Maximální přípustné zatížení střechy se střešním přepravním systémem Porsche | 100 kg |
1) Weight iscalculated in accordance with the relevant EC Directives and is valid forvehicles with standard specification only. Optional equipment increases thisfigure. The figure given includes 75kg for the driver
Objem zavazadlového prostoru vzadu | 656 l |
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (až po horní okraj zadních sedadel) | 772 l |
Největší objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly, až po střechu) | 1 708 l |
Kapacita palivové nádrže | 90 l |
Spotreba paliva* kombinovaná | 14,1 - 13,3 l/100 km |
Kombinované emise CO2 (WLTP) | 319 - 301 g/km |
Sportovní výfukový systém včetně sportovních koncovek v černé barvě |
Motor V6 turbo s objemem 3,0 litru, maximální výkon 250 kW (340 k), maximální krouticí moment 450 Nm |
S upraveným hlavním tlumičem včetně speciálně navržených sportovních koncovek v černé barvě ve vysokém lesku |
Palivová nádrž s objemem 90 litrů |
Systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) |
Variabilní rozdělování krouticího momentu na zadní kola včetně elektronicky řízené uzávěrky zadního diferenciálu pro optimalizaci trakce a přesnosti řízení |
Dodává se pouze v kombinaci s adaptivním vzduchovým pérováním Adaptive Air Suspension včetně Porsche Active Suspension Management (PASM) |
Výrazné dvě dvojité koncovky výfuku v černé barvě (vysoký lesk) Motor V8 bi-turbo s objemem 4,0 litru, maximální výkon 338 kW (460 k), maximální krouticí moment 620 Nm |
Brzdové kotouče s průměrem 390 mm vpředu a 358 mm vzadu s vnitřním chlazením Adaptivní řízení válců |
Brzdové třmeny v červené barvě |
Dvojité přeplňování bi-turbo |
Benzinový filtr pevných částic (GPF)
Chlazení plnicího vzduchu |
Systém Porsche Traction Management (PTM): aktivní pohon všech kol s elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou s proměnným účinkem, automaticky brzděným diferenciálem (ABD) a regulací prokluzu (ASR).
Hliníková hlava válců Hliníkový blok motoru |
Vodní chlazení s tepelným managementem
Integrovaný systém řízení podvozku Porsche 4D Chassis Control |
Zadní brzdy s pevnými brzdovými třmeny konstruovanými jako monoblok se 2 písty |
Systém elektrické rekuperace
Posilovač řízení |
Brzdové kotouče o průměru 350 mm vpředu a 330 mm vzadu s vnitřním chlazením |
Aktivní klapky vstupů vzduchu
Stabilizační systém Porsche Stability Management (PSM) s protiblokovacím systémem (ABS), regulací prokluzu (ASR), automatickou uzávěrkou diferenciálu (ABD), regulací brzdného účinku motoru (MSR) a stabilizací soupravy. Modely Cayenne E-Hybrid s rozšířeným módem PSM SPORT |
VarioCam Plus |
Objem palivové nádrže 75 litrů |
Sportovní mód |
Brzdové třmeny lakované černou barvou |
Mód INDIVIDUAL pro individuální volbu sportovního nastavení vozu |
Indikátor opotřebení brzdových destiček
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním Funkce Auto-Hold Asistent pro jízdu z kopce Porsche Hill Control (PHC) Protiblokovací systém (ABS) Multikolizní brzda |
Interiér v mikrovláknu Alcantara® s mnoha detaily v kůži v černé barvě, s hladkým povrchem |
Interiér v mikrovláknu Alcantara® zahrnuje:
- centrální plochy předních a vnějších zadních sedadel - loketní opěrky v předních i zadních dveřích - centrální loketní opěrku na středové konzole - čalounění střechy, sloupků karoserie a slunečních clon |
Částečná výbava interiéru v kůži v sériové šedé barvě Slate |
Další prvky výbavy v kůži v černé barvě interiéru, hladká kůže: - zvýšené boky předních a zadních sedadel, - centrální plochy předních a zadních opěrek hlavy, - loketní opěrky a madla v panelech předních a zadních dveří - centrální loketní opěrka vpředu a zadní sklopná loketní opěrka - věnec volantu - modul airbagu na volantu - volič automatické převodovky - horní a dolní část svislých panelů palubní desky včetně krytu odkládací přihrádky - základní plochy středové konzoly vpředu - centrální lišty dveří a panely dveří vpředu i vzadu mezi dekoračními lištami, stejně jako spodní okraj úložné přihrádky |
Sériové barvy interiéru s částečnou výbavou v kůži: černá (AM), šedá Slate (RM) |
21“ kola RS Spyder Design v černé barvě v saténové lesku, lem blatníku lakovaný v barvě vozu
Sada jednodílných kol z lehké slitiny in RS Spyder design. Přední náprava: 9,5 J x 21 ET 46, pneumatiky 285/40 ZR 21 XL. Zadní náprava: 11 J x 21 ET 58, pneumatiky 315/35 ZR 21 XL |
Včetně krytů kol s plnobarevným emblémem Porsche Sada středových krytu s plnobarevným emblémem Porsche |
Systém monitorování tlaku vzduchu v pneumatikách – Tyre Pressure Monitoring System (TPM) |
Lakované v černé barvě (mat) |
Logo 'PORSCHE' logo a označení modelu na zadní partii |
Lemy blatníků lakované v barvě vozu |
Boční obložení dveří lakované v barvě vozu |
Zadní nárazník lakovaný v barvě vozu |
Logo „GTS“ na předních nástupních prahových lištách vpravo i vlevo v černé barvě. Spodní kryt a základna vnějších zpětných zrcátek v černé barvě ve vysokém lesku |
Paket SportDesign obsahuje: - přední masku SportDesign, lakovanou v barvě vozu - boční prahy SportDesign, lakované v barvě vozu - lemy blatníků, lakované v barvě vozu - střešní spoiler SportDesign - zadní nárazník SportDesign, lakovaný v barvě vozu Logo "Porsche" a označení modelu "Cayenne GTS" na zadní partii v černé barvě (mat) |
Madla dveří lakovaná v barvě vozu |
Dveře zavazadlového prostoru s integrovaným střešním spoilerem lakovaným v barvě vozu |
Obložení spodku vozu velkoplošnými aerodynamickým panely |
Přední část s integrovanými vstupy vzduchu a obvodovými lamelami (airblades) v bočních vstupech vzduchu |
Vzduchové clony v podbězích kol |
Vklady v lamelách vstupů vzduchu ve stříbrné barvě Rhodium |
Dvě samostatné koncovky výfuku na levé a pravé straně z nerezové oceli s kartáčovanou úpravou povrchu |
Nápis „PORSCHE“ integrovaný v zadní světelné pásu |
Označení modelu na dveřích zavazadlového prostoru ve stříbrné barvě |
Příprava pro tažné zařízení |
Boční prahy v černé barvě (mat) |
Zatmavená zadní LED světla a LED světelný pás. Se stejnou geometrií a funkcí jako u sériových zadních LED světel |
Zatmavené LED světlomety včetně systému Porsche Dynamic Light System (PDLS) |
Dekorační tónované lišty a prvky interiéru. LED světlomety mají stejnou funkci a geometrii jako sériové světlomety. (objednací kód 8IS) |
Automatická aktivace světlometů včetně osvětlení „Vítejte doma“ |
Vysoko umístěné třetí brzdové světlo (LED) integrované ve střešním spoileru |
LED zadní světla s 3D světelnou grafikou, integrovanými čtyřbodovými brzdovými světly a světelný pásem |
Koncepce LED osvětlení interiéru: zpoždění vypnutí, osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu, osvětlení popelníku, osvětlení přihrádky v palubní desce na straně spolujezdce, osvětlení zámku zapalování, přední světelná konzola (stropní konzola) s bodovými čtecími světly, čtecí světla vzadu vlevo i vpravo, osvětlené make-up zrcátko ve sluneční cloně |
Vnitřní zpětné zrcátko s manuální clonou |
Elektricky nastavitelná a vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka (také pomocí klíče dálkového ovládání), na straně řidiče asférické, včetně ambientního osvětlení. |
Systém předních stěračů se 2 rychlostmi, přerušovaným stíráním a dešťovým senzorem |
Zadní stěrač s přerušovaným stíráním a ostřikovačem |
Vyhřívání zadního okna s funkcí automatického vypnutí |
GTS sportovní sedadla vpředu s integrovanými hlavovými opěrkami (s elektrickým nastavením 8 parametrů) a centrálními plochami sedadel v mikrovláknu Alcantara®:
Sportovní sedadla vpředu s jedinečným vzorem prošívání na centrálních plochách sedadel a zvýšených bocích. Elektrické nastavení:
- výšky sedadla - sklonu sedáku - sklonu opěradla - pozice sedadla v podélném směru Odkládací síťové kapsy na zadních stranách opěradel předních sedadel |
Centrální analogový otáčkoměr s černým číselníkem a logem „GTS“
Interiérový paket hliník v černé barvě s povrchovou úpravou křížovým kartáčováním |
Dekorační lišty se stříbrným povrchem |
Přístrojová deska se dvěma displeji s vysokým rozlišením |
Pro modely Cayenne, Cayenne E-Hybrid a Cayenne S v kombinaci s volitelným interiérovým paketem hliník, dřevo nebo karbon |
Nástupní prahové lišty z nerezové oceli s logem modelu „Cayenne“ vzadu v černé barvě GTS sportovní sedadla vpředu s integrovanými hlavovými opěrkami (s elektrickým nastavením 8 parametrů) a centrálními plochami sedadel v mikrovláknu Alcantara® Interiér Alcantara |
Čalounění střechy, čalounění A-sloupku, kryt B-sloupku (horní část), čalounění C-sloupku a slunečních clon v mikrovláknu Alcantara® |
Centrální analogový otáčkoměr s černým číselníkem |
Háčky na oblečení na B-sloupku karoserie na straně řidiče i spolujezdce
Multifunkční volant s tzv. pádly řazení |
Prachový/pylový filtr s filtrem s aktivním uhlíkem zachycuje jemné částice, pyl a nepříjemné pachy a důkladně filtruje jemný prach z nasávaného vnějšího vzduchu.
Výsuvný, flexibilní kryt zavazadlového prostoru v odnímatelné kazetě |
Dva integrované držáky nápojů vpředu a vzadu s proměnlivým průměrem
Kapsy na lahve v panelech předních a zadních dveří |
Čalounění střechy a A/B/C-sloupků karoserie v látce |
Dvoudílné sluneční clony pro řidiče a spolujezdce
Nástupní prahové lišty z nerezové oceli s logem modelu vpředu: - pro Cayenne a Cayenne E-Hybrid: „Cayenne“ - pro Cayenne S: „Cayenne S“ - pro Cayenne Turbo: „Cayenne turbo“ - pro Cayenne Turbo S E-Hybrid: „Cayenne turbo S“ |
Přední opěrky hlavy s možností nastavení ve čtyřech směrech/zadní opěrky hlavy s možností nastavení ve dvou směrech (kromě prostředního sedadla). Pro Cayenne Turbo na přání v kombinaci s předními komfortními sedadly (s elektrickým nastavení 14 parametrů) včetně paketu Memory |
Nástupní prahové lišty z nerezové oceli s logem „Cayenne“ modelu vzadu |
Systém zadních sedadel
Zvýšená středová konzola s madly |
Celoplošné airbagy pro řidiče a spolujezdce
Kolenní airbagy pro řidiče a spolujezdce vpředu Přední boční airbagy integrované do sedadla Nekuřácký paket |
Oponové airbagy podél celého střešního rámu a bočních skel od A-sloupku až po C-sloupek.
Detekce převrácení pro aktivaci oponových airbagů a předpínačů bezpečnostních pásů |
Tříbodové samonavíjecí pásy s předepínači (na předních sedadlech a vnějších zadních sedadlech) a omezovače napínací síly (na předních místech). Tříbodový samonavíjecí pás na prostředním zadním sedadle
Nastavení výšky bezpečnostních pásů Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů |
Nastavení výšky bezpečnostních pásů
Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů Úchyty ISOFIX pro upevnění dětské sedačky na sedadle spolujezdce Airbag na místě předního spolujezdce |
Alarm s ostrahou interiéru s ultrazvukovými senzory a dvoustupňovým zamykáním (funkce SAFE)
Imobilizér s transpondérem v klíči |
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním |
Varovný a brzdový asistent včetně ochrany chodců. Sleduje prostor před vozidlem. Při rychlostech jízdy ve městě i mimo město rozpozná hrozící kolizi s vozidly, chodci nebo cyklisty před vozidlem (v rámci daných možností). Systém varuje řidiče opticky, akusticky a případně i brzdným rázem. Systém pomáhá řidiči při brzdění nebo automaticky začne automobil brzdit, resp. zahájí nouzové brzdění s cílem snížit rychlost potenciální kolize nebo jí v ideálním případě zcela zabránit |
Keyless drive |
Individuální nastavení řidiče pro klimatizaci, audiosystém a komunikaci, asistenční systémy a další systémy vozidla jež umožňují individualizaci |
Parkovací asistent ParkAssist (vpředu i vzadu) s optickou i akustickou signalizací |
Tempomat: Udržuje nastavenou rychlost v intervalu cca. od 30 do 240 km/h. Včetně funkce omezovače rychlosti při nastavení maximální rychlosti. |
Varování při snížení odstupu pod bezpečnou mez: Jestliže systém zjistí, že odstup od vpředu jedoucího vozu poklesl pod bezpečnou mez, varuje řidiče v rámci daných možností a v rychlostním intervalu od 65 do 250 km/h zobrazením symbolu na kombinovaném přístroji |
Příjem digitálního rádia DAB, DAB+ a DMB nabízí mnohem lepší zvuk. Přijímač zahrnuje dvojitý tuner DAB a automatické přepínání mezi digitálním a analogovým vysíláním, které zajišťuje optimální příjem vybrané stanice |
Porsche Communication Management (PCM) včetně online navigace¹, přípravy pro mobilní telefon, audio rozhraní a hlasového ovládání Voice Control |
Porsche Connect s rozhraním Apple® CarPlay
- online navigace (viz Porsche Communication Management) - streamování hudby a online rádio - Remote Services - celá řada dalších služeb Porsche Connect Services |
Paket Sound Plus s 10 reproduktory a celkovým výstupním výkonem 150 wattů |
Dva USB-C porty pro přenos dat a pro nabíjení v úložném prostoru středové konzoly vpředu
Dva USB-C porty s funkcí nabíjení v zadní středové konzole Tři 12voltové zásuvky, umístěné vpředu pod odkládací přihrádkou v palubní desce, v přední středové konzole a na boku zavazadlového prostoru. |
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
- rozšířený systém sledování vozidla - automatická detekce odcizení vozidla s tichým alarmem, který je přes vozidlo nepřetržité napojený na bezpečnostní centrum - osobní oznámení zákazníkovi za účelem ověření odcizení a zajištění vozidla ve spolupráci s bezpečnostními orgány |
Poznámka:
Pro využívání PVTS je nutné zakoupit paket Car Security v obchodě Porsche Connect Store. Více informací o provozních nákladech a dostupnosti ve Vaší zemi získáte ZDE nebo ve Vašem Porsche centru. |
Bílá |
Černá |
Základní barvy: - Bílá (0Q) - Černá (A1) |
© 2023 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU
* Uvedené hodnoty byly zjištěny předepsanou metodou měření (§ 2 č. 5, 6, 6 a Pkw-EnVKV v aktuálním platném znění). Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky. Slouží výhradně pro účely porovnávání různých typů vozidel. Další aktuální informace o jednotlivých vozidlech Vám poskytnou pracovníci centra Porsche/obchodník. Spotřeba paliva se zjišťuje na základě standardní výbavy. Speciální výbava může ovlivnit spotřebu paliva i jízdní výkon.
Spotřeba paliva a emise CO2 vozidla závisí nejen na efektivním využívání paliva ve vozidle, ale i na způsobu jízdy a dalších netechnických faktorech. CO2 je skleníkový plyn odpovědný v nejvyšší míře za oteplování Země.
Další informace o oficiální spotřebě paliva a oficiálních specifických emisích CO2 nových osobních automobilů můžete najít v „Příručce o spotřebě paliva a emisích CO2“ nových osobních automobilů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u DAT.