Modelové varianty. |
|
Spojení ekologické mobility a jízdní dynamiky vykouzlí úsměv na tváři každého sportovně založeného řidiče. Zde se můžete těšit na hybridní technologii ověřenou na závodních okruzích, která je doplněna spoustou místa pro celou rodinu.
|
S |
Na závodním okruhu nebo při jízdě po silnicích, při trávení volného času nebo při každodenním využití: Za volantem všestranného Porsche Cayenne S zažijete zcela jistě nadšení i sportovní požitek z jízdy.
|
|
GTS |
Pouhá tři písmena stačí k tomu, aby se Vám rozzářily oči – GTS. Ryzí a vzrušující: modely Cayenne GTS přinášejí na silnice atmosféru automobilového sportu.
|
|
|
14,1 – 13,5
l/100 km
319 – 305
g/km
Intenzivní adrenalin a nikdy nekončící radost – obojí zaručuje náš nejvýkonnější osmiválcový motor. To nejlepší na modelu Cayenne Turbo jsou však pocity, které vyvolá tento vynikající sportovní vůz.
|
|
|
4,0 – 3,8
l/100 km
92 – 86
g/km
25,9 – 25,3
kWh/100 km
Cayenne Turbo S E-Hybrid zrychlí tep Vašeho srdce. Díky koncepci dvojího pohonu své hybridní technologie s impozantními parametry disponuje nejvyšším výkonem motoru v modelové řadě.
|
|
|
14,1
l/100 km
319
g/km
Cayenne Turbo GT zvládá bez problémů adrenalinové průjezdy ostrými zatáčkami i sprinty v cílové rovince. Z celé modelové řady má také nejlepší podélnou i příčnou dynamiku.
|
Doposud jste získali základní představu o vlastnostech modelů Cayenne. V následujících kapitolách získáte detailní informace.
Objevte dynamický design modelů Cayenne
Otevřít kapitoluZískejte více informací o pohonu a podvozku.
Otevřít kapitoluSeznamte se komfortem, infotainmentem a asistenčními systémy.
Otevřít kapitoluMaximum vášně a preciznosti. Modely Cayenne GTS.
Otevřít kapitoluCayenne Turbo GT – stvořený pro výkon.
Otevřít kapitoluVytvořený s vášní. Oblíbené vlastnosti a speciální designové prvky.
Otevřít kapitoluPočet válců | 8 |
Typ paliva | 98 |
Vrtání | 86,0 mm |
Zdvih | 86,0 mm |
Zdvihový objem | 3 996 cm³ |
Výkon (kW) | 404 kW |
Výkon (k) | 550 PS |
Otáčky pro maximální výkon | 5 750 - 6 000 1/min |
Maximální točivý moment | 770 Nm |
Oblast otáček pro maximální točivý moment | 2 100 - 4 500 1/min |
Výkon elektromotoru (kW) | 100 kW |
Výkon elektromotoru (k) | 136 PS |
Točivý moment elektromotoru | 400 Nm |
Kombinovaný výkon (kW) | 500 kW |
Kombinovaný výkon (k) | 680 PS |
Kombinovaný točivý moment | 900 Nm |
Elektrický dojezd WLTP (EAER) - modelová řada | 39 - 40 km |
Elektrický dojezd WLTP City (EAER City) - modelová řada | 40 - 42 km |
Kombinovaný dojezd (ECE) | 47 km |
Elektrická maximální rychlost | 135 km/h |
Maximální rychlost | 295 km/h |
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono | 3,6 s |
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono | 3,8 s |
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono | 8,5 s |
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono | 13,3 s |
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) s paketem Sport Chrono | 2,4 s |
1/4 mile s paketem Sport Chrono | 12,0 s |
Maximální vzdálenost mezi vodou a citlivými díly (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) | 280 mm |
Úhel sklonu, přední/zadní (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) | 27,5 - 24,4 ° |
Úhel nájezdu při vzduchovém odpružení (nejvyšší stupeň) | 21,3 ° |
Maximální světlá výška (vzduchové odpružení, normální úroveň) | 190 mm |
Maximální světlá výška (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) | 245 mm |
Délka | 4 939 mm |
Šířka | 1 989 mm |
Šírka (bez sklopených zrkadiel) | 2 194 mm |
Výška | 1 653 mm |
Rozvor | 2 895 mm |
Pohotovostní hmotnost podle DIN | 2 535 kg |
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1) | 2 610 kg |
Příp. Celková hmotnost | 3 095 kg |
Příp. Užitečná hmotnost | 560 kg |
Maximální tažné zatížení (brzděné) | 3 000 kg |
Maximální tažné zatížení (nebrzděné) | 750 kg |
Maximální přípustné zatížení střechy se střešním přepravním systémem Porsche | 75 kg |
1) Weight iscalculated in accordance with the relevant EC Directives and is valid forvehicles with standard specification only. Optional equipment increases thisfigure. The figure given includes 75kg for the driver
Objem zavazadlového prostoru vzadu | 358 l |
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (až po horní okraj zadních sedadel) | 460 l |
Největší objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly, až po střechu) | 1 400 l |
Kapacita palivové nádrže | 75 l |
Vážená spotřeba (rozsah modelu PHEV) | 4,1 - 3,8 l/100 km |
Kombinované emise CO2 (WLTP) | 92 - 87 g/km |
Kombinovaná spotřeba elektrické energie (vyčerpání) (modelová řada) | 39,5 - 38,9 kWh/100 km |
Kombinovaná spotřeba elektrické energie (vážená) (modelová řada) | 25,9 - 25,4 kWh/100 km |
Brzdový systém vpředu: pevné hliníkové brzdové třmeny konstruované jako monoblok s 10 písty, brzdové kotouče s vnitřním chlazením |
Brzdové kotouče s průměrem 415 mm vpředu a 365 mm vzadu s vnitřním chlazením |
Adaptivní vzduchové pérování: - vzduchové vzpěry pro plné zatížení (tříkomorová technologie) - automatická regulace světlé výšky - elektronicky řízený systém tlumení Porsche Active Suspension Management (PASM) s nepřetržitou regulací síly tlumení a třemi módy s manuální volbou |
Brzdové kotouče Porsche Surface Coated Brake (PSCB) jsou vyrobeny z šedé litiny s keramickým povrchem a zaujmou nejenom díky zářícím brzdovým třmenům v bílé barvě. Jejich další výhodou je vysoká odolnost proti korozi, a to i po dlouhé době stání, a výrazně nižší prachové emise. Výsledek: kola i brzdový systém zůstávají delší dobu čisté |
- brzdové kotouče s vnitřním chlazením - kompozitní brzdové kotouče na přední nápravě s hliníkovými náboji - brzdové kotouče s průměrem 415 mm vpředu a 365 mm vzadu s vnitřním chlazením - brzdové třmeny s 10 písty na přední nápravě - brzdové třmeny se 4 písty na zadní nápravě - brzdové třmeny lakované v bílé barvě |
Pevné hliníkové brzdové třmeny konstruované jako monoblok s 10 písty vpředu |
Motor V8 bi-turbo 4,0 litru, maximální výkon 404 kW (550 k), maximální krouticí moment 770 Nm |
Brzdové třmeny lakované v bílé barvě |
Přeplňování turbodmychadlem |
Odpružení ocelovými pružinami |
Dvojité přeplňování bi-turbo |
Benzinový filtr pevných částic (GPF)
Chlazení plnicího vzduchu |
Systém Porsche Traction Management (PTM): aktivní pohon všech kol s elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou s proměnným účinkem, automaticky brzděným diferenciálem (ABD) a regulací prokluzu (ASR).
Hliníková hlava válců Hliníkový blok motoru |
Vodní chlazení s tepelným managementem
Integrovaný systém řízení podvozku Porsche 4D Chassis Control |
Zadní brzdy s pevnými brzdovými třmeny konstruovanými jako monoblok se 2 písty |
Systém elektrické rekuperace
Posilovač řízení |
Brzdové kotouče o průměru 350 mm vpředu a 330 mm vzadu s vnitřním chlazením |
Aktivní klapky vstupů vzduchu
Stabilizační systém Porsche Stability Management (PSM) s protiblokovacím systémem (ABS), regulací prokluzu (ASR), automatickou uzávěrkou diferenciálu (ABD), regulací brzdného účinku motoru (MSR) a stabilizací soupravy. Modely Cayenne E-Hybrid s rozšířeným módem PSM SPORT |
VarioCam Plus |
Objem palivové nádrže 75 litrů |
Sportovní mód |
Brzdové třmeny lakované černou barvou |
Mód INDIVIDUAL pro individuální volbu sportovního nastavení vozu |
Indikátor opotřebení brzdových destiček
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním Funkce Auto-Hold Asistent pro jízdu z kopce Porsche Hill Control (PHC) Protiblokovací systém (ABS) Multikolizní brzda |
Kůží s hladkým povrchem jsou čalouněné:
- centrální plochy předních a zadních sedadel - zvýšené boky předních a zadních sedadel - centrální plochy předních a zadních opěrek hlavy - loketní opěrky a madla v panelech předních a zadních dveří - centrální loketní opěrka vpředu a zadní sklopná loketní opěrka - věnec volantu - modul airbagu na volantu - volič automatické převodovky - horní a dolní část svislých panelů palubní desky včetně krytu odkládací přihrádky - centrální lišty dveří a panely dveří vpředu i vzadu mezi dekoračními lištami, stejně jako spodní okraj úložné přihrádky - základní plochy středové konzoly vpředu |
Poznámka: Zadní strana opěradla předního sedadla v syntetické kůži, zadní strana opěrky hlavy komfortního sedadla (s možností nastavení 8 nebo 14 parametrů) lakovaná Zadní strana opěradla předního sedadla v syntetické kůži, zadní strana opěrky hlavy komfortního sedadla (s možností nastavení 8 nebo 14 parametrů) lakovaná Výbava interiéru v kůži v sériové barvě, hladká kůže v šedé barvě Slate |
Sériové barvy interiéru, výbava interiéru v kůži s hladkým povrchem: černá (AL), šedá Slate (RL) Poznámka: Zadní plocha opěradla sedadla ze syntetické kůže, zadní strana opěrky hlavy komfortního sedadla (s možností nastavení 8 nebo 14 parametrů) lakovaná |
Sériové barvy interiéru s částečnou výbavou v kůži: černá (AM), šedá Slate (RM) |
21“ kola Cayenne Turbo s lemy blatníků lakovanými v barvě vozu
Sada jednodílných kol z lehké slitiny v designu Cayenne Turbo v barvě Dark Titanium s povrchem leštěným do vysokého lesku. |
Přední náprava: 9,5 J x 21 ET 46, pneumatiky 285/40 ZR 21 XL. Zadní náprava: 11 J x 21 ET 58, pneumatiky 315/35 ZR 21 XL |
Systém monitorování tlaku vzduchu v pneumatikách – Tyre Pressure Monitoring System (TPM) |
Porsche Active Aerodynamics (PAA) s adaptivním zadním spoilerem |
Přední partie s výrazně většími vstupy vzduchu |
Lemy vnějších vstupů vzduchu v černé barvě (vysoký lesk) |
Spodní kryt vnějších zpětných zrcátek lakovaný v barvě vozu |
Dvě zdvojené koncovky výfuku Turbo na levé a pravé straně z nerezové oceli |
Nárazníky z vysokopevnostních příčníků a dvou deformačních prvků, každý se dvěma upevňovacími body se závitem pro tažné oko, jež je obsažené v palubní sadě nářadí |
Klenutá kapota motoru |
Madla dveří lakovaná v barvě vozu |
Dveře zavazadlového prostoru s integrovaným střešním spoilerem lakovaným v barvě vozu |
Obložení spodku vozu velkoplošnými aerodynamickým panely |
Přední část s integrovanými vstupy vzduchu a obvodovými lamelami (airblades) v bočních vstupech vzduchu |
Vzduchové clony v podbězích kol |
Vklady v lamelách vstupů vzduchu ve stříbrné barvě Rhodium |
Dvě samostatné koncovky výfuku na levé a pravé straně z nerezové oceli s kartáčovanou úpravou povrchu |
Nápis „PORSCHE“ integrovaný v zadní světelné pásu |
Označení modelu na dveřích zavazadlového prostoru ve stříbrné barvě |
Příprava pro tažné zařízení |
Boční prahy v černé barvě (mat) |
Vnitřní i vnější zpětná zrcátka s automatickou clonou |
Bezrámové vnitřní zpětné zrcátko |
LED světlomety včetně Porsche Dynamic Light System (PDLS) |
Porsche Dynamic Light System (PDLS) zahrnuje: - dynamickou regulaci délky osvětleného pole - statické a dynamické osvětlení zatáček - regulaci délky osvětleného pole v závislosti na rychlosti jízdy |
Přední světlomety Turbo s integrovanými pozičními světly a LED směrovými světly s technologií světlovodu |
LED zadní světla s 3D světelnou grafikou, integrovanými čtyřbodovými brzdovými světly a světelný pásem |
Koncepce LED osvětlení interiéru: zpoždění vypnutí, osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu, osvětlení popelníku, osvětlení přihrádky v palubní desce na straně spolujezdce, osvětlení zámku zapalování, přední světelná konzola (stropní konzola) s bodovými čtecími světly, čtecí světla vzadu vlevo i vpravo, osvětlené make-up zrcátko ve sluneční cloně |
Vnitřní zpětné zrcátko s manuální clonou |
Elektricky nastavitelná a vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka (také pomocí klíče dálkového ovládání), na straně řidiče asférické, včetně ambientního osvětlení. |
Systém předních stěračů se 2 rychlostmi, přerušovaným stíráním a dešťovým senzorem |
Zadní stěrač s přerušovaným stíráním a ostřikovačem |
Vyhřívání zadního okna s funkcí automatického vypnutí |
Sedadla ve sportovním designu s integrovanými opěrkami hlavy vpředu, jedinečným vzorem prošívání na centrálních plochách sedadel a zvýšenými boky: Elektricky lze nastavit:
- pozici sedadla v podélném směru - hloubku sedáku - boky sedáků a opěradel - bederní opěrku pro řidiče a spolujezdce ve čtyřech směrech - sloupek řízení |
Vyhřívaný volant: Zapínání a vypínání se zpětnou vazbou na kombinovaném přístroji.
Vyhřívání sedadel (vpředu a vzadu) |
Aktivuje se ovládacím tlačítkem na volantu. |
Adaptivní sportovní sedadla vpředu (s elektrickým nastavením 18 parametrů) |
Nezávislé nastavení, vpředu a vzadu, vlevo a vpravo. Nastavení ve třech stupních. |
U předních sedadel lze prostřednictvím PCM nastavit intenzitu vyhřívání sedáku a opěradla. |
Podlahové rohože: Pro interiéry tónované v jedné barvě jsou podlahové rohože sladěné s barvou interiéru, pro interiéry vyvedené ve dvou barvách jsou podlahové rohože v tmavší barvě interiéru, s logem "PORSCHE" |
Zadní strana opěradla předního sedadla v syntetické kůži, zadní strana opěrky hlavy komfortního sedadla (s možností nastavení 8 nebo 14 parametrů) lakovaná |
Centrální analogový otáčkoměr s černým číselníkem a logem „turbo“
Multifunkční volant |
Specifický vzor perforace Turbo na centrálních plochách sedáku a opěradla
Poznámka: Dodává se pouze pro sériová adaptivní sportovní sedadla (s elektrickým nastavením 18 parametrů) |
Zvýšená středová konzola s madly a dekoračními lištami „turbo“
Výplně dveří s dekoračními lištami „turbo“ |
Komfortní a asistenční systémy |
Vnější zpětná zrcátka s parkovacím asistentem (sklonění vnějšího zpětného zrcátka na straně spolujezdce – pohled na obrubník) ve spojení s komfortními sedadly vpředu (s možností elektrického nastavení 14 parametrů) nebo adaptivními sportovními sedadly (s možností elektrického nastavení 18 parametrů) s paketem Memory. |
Interiér Hliník |
Interiérový paket hliník s povrchovou úpravou křížovým kartáčováním |
Audiosystémy a komunikační výbava
Zvýšená středová konzola s madly |
BOSE® Surround Sound System zahrnuje 14 reproduktorů včetně samostatného subwooferu a 14kanálový zesilovač s celkovým výkonem 710 wattů. Technologie BOSE® Centerpoint 2 umožňuje přehrávat stereofonní nahrávky ve virtuálním prostorovém režimu. Technologie AudioPilot Noise Compensation zajišťuje konzistentní a dokonale vyvážený zvuk za všech jízdních podmínek. Technologie BOSE® SoundTrue Enhancement zaručuje ještě lepší kvalitu a dynamiku zvuku u souborů uložených v komprimovaných formátech, jako například MP3. Poznámka: Subwoofer je nainstalovaný pod podlahou zavazadlového, který tak má menší objem. |
Poznámka: Porsche Connect zahrnuje bezplatné využívání služeb po dobu 36 měsíců. V některých zemích nemusí být k dispozici úplná nabídka služeb Porsche Connect nebo nejsou dostupné jednotlivé služby. V některých zemích je součástí dodávky integrovaná SIM karta s podporou LTE a objemem dat pro využívání vybraných služeb Porsche Connect. Pro využívání wifi hotspotu prostřednictvím integrované SIM karty s podporou LTE je v některých těchto zemích k dispozici datový paket, který lze zakoupit v obchodě Porsche Connect Store. Více informací o době, po kterou lze služby bezplatně využívat, následných nákladech a dostupnosti jednotlivých služeb ve Vaší zemi získáte na adrese www.porsche.com/connect nebo ve Vašem Porsche centru. |
Tříbodové samonavíjecí pásy s předepínači (na předních sedadlech a vnějších zadních sedadlech) a omezovače napínací síly (na předních místech). Tříbodový samonavíjecí pás na prostředním zadním sedadle
Nastavení výšky bezpečnostních pásů Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů |
Nastavení výšky bezpečnostních pásů
Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů Úchyty ISOFIX pro upevnění dětské sedačky na sedadle spolujezdce Airbag na místě předního spolujezdce |
Alarm s ostrahou interiéru s ultrazvukovými senzory a dvoustupňovým zamykáním (funkce SAFE)
Imobilizér s transpondérem v klíči |
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním |
Varovný a brzdový asistent včetně ochrany chodců. Sleduje prostor před vozidlem. Při rychlostech jízdy ve městě i mimo město rozpozná hrozící kolizi s vozidly, chodci nebo cyklisty před vozidlem (v rámci daných možností). Systém varuje řidiče opticky, akusticky a případně i brzdným rázem. Systém pomáhá řidiči při brzdění nebo automaticky začne automobil brzdit, resp. zahájí nouzové brzdění s cílem snížit rychlost potenciální kolize nebo jí v ideálním případě zcela zabránit |
Keyless drive |
Individuální nastavení řidiče pro klimatizaci, audiosystém a komunikaci, asistenční systémy a další systémy vozidla jež umožňují individualizaci |
Parkovací asistent ParkAssist (vpředu i vzadu) s optickou i akustickou signalizací |
Tempomat: Udržuje nastavenou rychlost v intervalu cca. od 30 do 240 km/h. Včetně funkce omezovače rychlosti při nastavení maximální rychlosti. |
Varování při snížení odstupu pod bezpečnou mez: Jestliže systém zjistí, že odstup od vpředu jedoucího vozu poklesl pod bezpečnou mez, varuje řidiče v rámci daných možností a v rychlostním intervalu od 65 do 250 km/h zobrazením symbolu na kombinovaném přístroji |
Napájecí kabel pro červenou průmyslovou zásuvku (400 V, 32 A, 5 kolíků) |
Nabíjecí port |
Vestavěná nabíječka pro střídavý proud s výkonem 3,6 kW |
Mobilní nabíjecí kabel (Mode 2) pro připojení k běžným síťovým a průmyslovým elektrických zásuvkách. Zahrnuje pouzdro a základní držák na zeď. Délka kabelu mezi řídicí jednotkou a vozidlem 4,5 m |
Napájecí kabel pro síťovou elektrickou zásuvku |
Napájecí kabel pro červenou průmyslovou zásuvku (400 V, 32 A, 5 kolíků) |
Příjem digitálního rádia DAB, DAB+ a DMB nabízí mnohem lepší zvuk. Přijímač zahrnuje dvojitý tuner DAB a automatické přepínání mezi digitálním a analogovým vysíláním, které zajišťuje optimální příjem vybrané stanice |
Porsche Communication Management (PCM) včetně online navigace¹, přípravy pro mobilní telefon, audio rozhraní a hlasového ovládání Voice Control |
Porsche Connect s rozhraním Apple® CarPlay
- online navigace (viz Porsche Communication Management) - streamování hudby a online rádio - Remote Services - celá řada dalších služeb Porsche Connect Services |
Paket Sound Plus s 10 reproduktory a celkovým výstupním výkonem 150 wattů |
Dva USB-C porty pro přenos dat a pro nabíjení v úložném prostoru středové konzoly vpředu
Dva USB-C porty s funkcí nabíjení v zadní středové konzole Tři 12voltové zásuvky, umístěné vpředu pod odkládací přihrádkou v palubní desce, v přední středové konzole a na boku zavazadlového prostoru. |
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
- rozšířený systém sledování vozidla - automatická detekce odcizení vozidla s tichým alarmem, který je přes vozidlo nepřetržité napojený na bezpečnostní centrum - osobní oznámení zákazníkovi za účelem ověření odcizení a zajištění vozidla ve spolupráci s bezpečnostními orgány |
Poznámka:
Pro využívání PVTS je nutné zakoupit paket Car Security v obchodě Porsche Connect Store. Více informací o provozních nákladech a dostupnosti ve Vaší zemi získáte ZDE nebo ve Vašem Porsche centru. |
Metalický lak černá Jet Metalický lak bílá Carrara Metalický lak šedá Quarzite Metalický lak modrá Moonlight Metalický lak stříbrná Dolomite Metalický lak Mahogany |
Metalické vnější laky: - černá Jet (2T) - bílá Carrara (2Y) - šedá Quarzite (3M) - modrá Moonlight (C7) - stříbrná Dolomite (F0) - mahogany (Y8) |