1950 - 1960

1950

Společnost Porsche KG se vrací do Stuttgartu-Zuffenhausenu a zahajuje sériovou výrobu typu Porsche 356.

1951

Zakladatel společnosti profesor Ferdinand Porsche zemřel 30. ledna ve stáří 75 let. Mladý výrobce sportovních vozů Porsche přitáhl k sobě mezinárodní pozornost vítězstvím typu 356 SL ve své třídě ve vytrvalostním závodě 24 h Le Mans.

1953

Na Pařížském autosalonu oslavil premiéru typ Porsche 550 Spyder. Lehký a obratný závodní vůz byl poháněn mimořádně výkonným čtyřvačkovým motorem, s nímž dosáhl nesčetných mezinárodních úspěchů.

1956

Současně s 25letým firemním jubileem bylo vyrobeno Porsche 356 s pořadovým číslem 10 000. Porsche 550 A Spyder dosáhlo poprvé celkového vítězství v závodě Targa Florio.

1960

Již během své první závodní sezóny si Porsche 718 RS 60 odvezlo celková vítězství ze závodů Targa Florio a 12 h Sebringu. Ve Formuli 2 dosáhlo Porsche s typem 718/2 trojnásobného vítězství v závodu 150 mil Aintree ve Velké Británii.

1962

V dubnu 1962 sjelo z výrobní linky 50 000. Porsche, typ 356 B. Ve Weissachu byla zprovozněna první fáze výstavby nového zkušebního polygonu. Porsche 804 vyhrálo ve Formuli 1 Velkou cenu Francie.

1964

Porsche 911 představené v předchozím roce pod označením „901“ se začalo sériově vyrábět. Rovněž Ferdinandem Alexanderem Porschem navržený vůz 904 Carrera GTS udělal velký dojem svým neobvyklým designem a excelentními jízdními vlastnostmi.

1965

Jako „bezpečnostní kabriolet“ bylo představeno Porsche 911 Targa, které se vyrábělo sériově od roku 1966.

1967

Po úspěchu typu Porsche 906 Carrera 6 v předešlém roce vybojoval zuffenhausenský tovární tým s typem Porsche 910 trojnásobné vítězství v závodě Targa Florio. V legendárním tisícikilometrovém závodě na Nürburgringu zaznamenalo Porsche poprvé celkové vítězství.

1968

Porsche dosáhlo s typem 907-8 prvního celkového vítězství v závodě 24 h Daytony. Podařilo se zopakovat velké úspěchy z předchozího roku v 1000kilometrovém závodě na Nürburgringu a v závodě Targa Florio. Porsche 911 T vyhrálo Rallye Monte Carlo.

1969

Na IAA ve Frankfurtu byl představen sportovní vůz VW-Porsche 914 s motorem uprostřed. Kromě Rallye Monte Carlo a Targy Florio vyhrálo Porsche s typem 908/02 a novým vozem 917 poprvé mistrovství světa značek.