1970 - 1989

1970

S devíti z deseti možných vítězství si Porsche znovu zajistilo titul mistra světa značek. V závodě 24 h Le Mans dosáhli Hans Herrmann a Dick Attwood v Porsche 917 poprvé celkového vítězství.

1971

Bylo vybudováno nové vývojové středisko Porsche ve Weissachu. V motoristickém sportu triumfovalo Porsche opět v závodě 24 h Le Mans a vyhrálo mistrovství světa značek.

1972

Společnost Porsche KG byla za předsednictví Ferryho Porscheho v dozorčí radě převedena na akciovou společnost. Jako sportovní vrcholný model byl k dispozici Porsche 911 Carrera RS 2.7.

1973

Společnost „Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG“ byla oficiálně zapsána do obchodního rejstříku. Představena byla modelová řada 911 tzv. „řady G“ s bezpečnostními nárazníky. Porsche 917/30 suverénně zvítězilo v kanadsko-americkém závodním seriálu CanAm.

1974

Na vrcholu ropné krize představilo Porsche na Pařížském autosalonu typ 911 Turbo. Byl to první sériově vyráběný sportovní vůz s výfukovým turbodmychadlem a regulací plnicího tlaku.

1975

S typem 924 vyrobilo Porsche poprvé sportovní vůz s motorem vpředu a koncepcí Transaxle. Jako první automobilový výrobce začalo Porsche používat standardně žárově pozinkované plechy karoserie.

1976

Závodní vozy Porsche 935 a 936 dosáhly dvojitého titulu mistra světa v hodnocení sportovních vozů a značek.

1977

Porsche 928 koncipované jako nástupce typu 911 se vydalo novými cestami v oblasti techniky a designu. Pohon luxusního vysokovýkonného sportovního vozu obstarával hliníkový motor V8. Kromě obhájení titulu v mistrovství světa značek s typem 935 zvítězilo Porsche s typem 936 opět v závodě 24 h Le Mans.

1981

Porsche 944 se čtyřválcovým motorem o výkonu 163 k doplnilo nabídku modelů s konstrukcí Transaxle. Padesátileté firemní jubileum korunovalo celkové vítězství typu Porsche 936/81 v Le Mans.

1982

Porsche nabídlo s typem 911 SC Cabriolet otevřenou verzi klasického sportovního vozu. S typy 956/962 vyhrálo Porsche v letech 1982 až 1989 pět titulů mistra světa v hodnocení týmů, konstruktérů a jezdců. Tyto závodní vozy si připsaly na konto celkem šest vítězství v Le Mans.

1984

Společností Porsche zkonstruovaný motor „TAG-Turbo“ pro Formuli 1 oslavil první ze svých tří titulů mistra světa. Kromě značkového mistrovství světa zvítězilo Porsche s typem 911 Carrera 4x4 poprvé v Rallye Paříž-Dakar.

1985

Porsche 959, vysokovýkonný sportovní vůz a technická pojízdná laboratoř, bylo představeno na IAA. Krátce poté vyhrálo Rallye Faraonů. V následujícím roce zvítězil typ 959 také v Rallye Paříž-Dakar.

1988

V roce 25. výročí modelové řady 911 představilo Porsche nově vyvinutý typ 911 Carrera 4 s pohonem všech kol.

1989

Typ Porsche 911 Carrera přišel poprvé na trh s novým systémem samočinného řazení „Tiptronic“. Na výběr byly modelové varianty Coupé, Cabriolet a Targa.