V pařížském Louvru oslavilo Porsche světovou premiéru vysokovýkonného sportovního vozu Carrera GT. Provozuschopná studie měla nosnou strukturu z uhlíkového kompozitu a atmosféricky plněný desetiválcový motor. V Lipsku byla zahájena výstavba nového výrobního závodu Porsche, v němž má vznikat sportovní víceúčelové vozidlo Cayenne.
Nové Porsche 911 GT2 bylo standardně vybaveno keramickou brzdovou soustavou PCCB a disponovalo výkonem 462 k. Nová generace modelové řady 911 Carrera dostala motor 3,6 litru s variabilním zdvihem ventilů. Jako nové varianty byly k dispozici typy 911 Carrera 4S a 911 Targa.
Porsche představilo třetí modelovou řadu v podobě sportovního a terénního víceúčelového vozidla Cayenne. Přepracovaný Boxster dosahoval díky technice VarioCam nižších hodnot spotřeby paliva a emisí při současném zvýšení výkonu.
V Lipsku byla zahájena sériová výroba typu Porsche Carrera GT. Do roku 2006 bylo vyrobeno celkem 1270 exemplářů vysokovýkonného sportovního vozu schopného dosáhnout nejvyšší rychlosti 330 km/h. Kromě nových typů Porsche 911 GT3 a 911 GT3 RS rozšířily nabídku otevřené vozy 911 Turbo Cabriolet a 911 Carrera 4S Cabriolet.
Nové generace obou modelových řad sportovních vozů 911 a Boxster byly poprvé uvedeny na trh současně v základních verzích i ve verzích S.
Na IAA bylo poprvé vystaveno kupé Porsche Cayman S s šestiválcovým motorem boxer uloženým uprostřed. Modelová paleta byla navíc rozšířena o typy 911 Carrera 4 a 911 Carrera 4S ve variantách Coupé a Cabriolet. V Zuffenhausenu byla zahájena výstavba nového muzea Porsche.
Kromě nového typu 911 GT3 stanovil nový vrchol v oblasti výkonu typ Cayenne Turbo S s výkonem 521 k. V Ženevě byla představena nová 911 Turbo s variabilní geometrií rozváděcích lopatek turbodmychadla (VTG). Modelovou paletu doplnil Cayman s výkonem 245 k. Rovněž nové byly modely 911 GT3 RS a 911 Targa 4. V seriálu závodů American Le Mans Series vyhrál mistrovství v kategorii LMP2 prototyp Porsche RS Spyder. V Lipsku bylo zahájeno rozšiřování výrobních kapacit. Od roku 2009 je zde vyráběna Panamera, čtvrtá modelová řada Porsche.
Porsche 911 GT2 (kombinovaná spotřeba EU: 12,5 l/100 km; emise CO2: 298 g/km)* se v listopadu 2007 stalo nejrychlejším a nejvýkonnějším silničním vozem Porsche 911. Nový Cayenne GTS nabídl vyšší výkon, více agility a ještě bezprostřednější jízdní vlastnosti. Atmosféricky plněný motor V8 4,8 litru měl výkon zvýšený na 298 kW (405 k). A úspěšná historie v ALMS nalezla své pokračování ve druhé generaci vozu RS Spyder: 12 závodů, 11 vítězství ve třídě a 8 celkových vítězství, titul mistra světa v hodnocení konstruktérů, týmů a jezdců.
Dvouspojková převodovka Porsche (PDK), přímé vstřikování benzinu (DFI) a nový systém Porsche Communication Management (PCM) patřily mezi technické lahůdky druhé generace typu 997.
Ferry Porsche by slavil 100 let – a měl by být na co pyšný: nová Panamera přinesla techniku sportovních vozů do prémiového segmentu. A luxus zbavila zavalitosti. Nové modely 911 GT3 (kombinovaná spotřeba EU: 12,6 l/100 km; emise CO2: 298 g/km)* a 911 GT3 RS (kombinovaná spotřeba EU: 13,2 l/100 km; emise CO2: 309 g/km)* ukázaly, jak nekompromisní podobu může mít 911. Nová 911 Turbo (kombinovaná spotřeba EU s PDK: 11,4 l/100 km; emise CO2: 272 g/km)* dokázala s přímým vstřikováním benzinu (DFI), variabilní geometrií rozváděcích lopatek turbodmychadla (VTG), ventilovým rozvodem VarioCam Plus a dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK), že hospodárnost a výkon jsou u značky Porsche neoddělitelnými veličinami. Proti výkonu 500 k stála spotřeba paliva jen 11,4 l/100 km. Také nové modely Boxster a Cayman získaly na výkonu a stlačily spotřebu. Muzeum Porsche otevřelo své brány – přímo v sídle společnosti v Zuffenhausenu.