Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Modely
Vše
Coupé
Cabriolet
Targa
Nová 911 Carrera
Od 3 017 275 Kč vč. DPH
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
293 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,8 – 10,3
l/100 km
245 – 233
g/km
Nové
911 Carrera T
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,5 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
291 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,9 – 10,3
l/100 km
247 – 233
g/km
Nová 911 Carrera Cabriolet
Od 3 398 760 Kč vč. DPH
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
291 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,8 – 10,4
l/100 km
245 – 236
g/km
Nová 911 Carrera 4
Od 3 225 993 Kč vč. DPH
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
291 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,9 – 10,3
l/100 km
247 – 234
g/km
Nová 911 Carrera 4 Cabriolet
Od 3 608 606 Kč vč. DPH
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
289 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,8 – 10,5
l/100 km
246 – 238
g/km
Nová 911 Carrera S
Od 3 429 100 Kč vč. DPH
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
308 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,1 – 10,1
l/100 km
251 – 229
g/km
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Od 3 813 269 Kč vč. DPH
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,9 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
306 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,0 – 10,3
l/100 km
250 – 233
g/km
Nová 911 Carrera 4S
Od 3 638 915 Kč vč. DPH
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,6 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
306 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,1 – 10,2
l/100 km
253 – 231
g/km
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Od 4 017 534 Kč vč. DPH
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,1 – 10,4
l/100 km
252 – 235
g/km
911 Targa 4
Od 3 608 606 Kč vč. DPH
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
289 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,9 – 10,5
l/100 km
247 – 239
g/km
911 Targa 4S
Od 4 017 534 Kč vč. DPH
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,1 – 10,4
l/100 km
253 – 236
g/km
911 Carrera GTS
Od 3 901 421 Kč vč. DPH
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
311 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,4 – 10,4
l/100 km
258 – 236
g/km
911 Carrera GTS Cabriolet
Od 4 282 998 Kč vč. DPH
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,6 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
309 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,3 – 10,5
l/100 km
256 – 239
g/km
911 Carrera 4 GTS
Od 4 112 456 Kč vč. DPH
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,3 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
309 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,4 – 10,6
l/100 km
259 – 240
g/km
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Od 4 496 838 Kč vč. DPH
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,5 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
307 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,3 – 10,8
l/100 km
256 – 244
g/km
911 Targa 4 GTS
Od 4 496 838 Kč vč. DPH
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,5 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
307 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,3 – 10,8
l/100 km
257 – 245
g/km
Zpět na začátek
Nová 911 Carrera
Build your own
911 Carrera T.
Když je kontakt s vozovkou důležitější než kdykoli v minulosti. A když každý ušetřený kilogram hmotnosti je příslibem větší agility. Pak nastane okamžik, kdy se řízení ujme sportovní duch. 911 Carrera T je etalonem stylové čistoty, jenž přináší ještě větší radost z jízdy.

911 Carrera T vlastnosti.

Snížená hmotnost.

Model 911 Carrera T je díky své menší hmotnosti orientován na výkon. Pro snížení hmotnosti byla realizována jednoduchá, ale účinná opatření, jako např. instalace lehčích skel, demontáž zadního sedadla a redukovaná protihluková izolace.

Sportovní sedadla Plus.

Sportovní sedadla Plus mají ve srovnání se standardními sportovními sedadly tvrdší čalounění sedáku i opěradla a poskytují tak ještě lepší boční držení těla. Vnější plochy sedadla jsou čalouněny kůží s hladkým povrchem, centrální plochy jsou pak potaženy mikrovláknem Sport-Tex. Další akcenty pak přinášejí loga „911“ na opěrkách hlavy, která mohou být na přání nahrazena reliéfními emblémy Porsche.

PASM sportovní podvozek.

V kombinaci se sportovním podvozkem PASM je karoserie vozu ve srovnání s normálním PASM šasi snížena o 10 mm. U sportovního podvozku PASM mají pružiny tužší naladění a kratší zdvih, tužší jsou i torzní stabilizátory na přední i zadní nápravě. Díky výrazně zvýšené tuhosti pružin je chování vozu na silnici ještě značně sportovnější.

Kola Carrera S 20/21“.

Model 911 Carrera T je vybaven koly z lehké slitiny Carrera S v 10paprskovém designu o velikosti 20/21“, která jsou lakovaná v šedé barvě Titanium ve vysokém lesku. Kola a pneumatiky zadní nápravy jsou širší a větší než kola přední nápravy. Větší šířka zadních kol optimalizuje kontakt kola s vozovkou, větší průměr pak zvyšuje stabilitu a komfort.

Sportovní volant GT.

Emoce, jež přináší automobilový sport, kterých se můžete dotknout. Multifunkční sportovní volant GT s opěrkou pro palce, značkou 12 hodin, obložením ramen v unikátním designu jasně prozrazuje geny automobilového sportu modelu 911.

7stupňová manuální převodovka.

Sedmistupňová manuální převodovka s paketem Sport Chrono zajišťuje mimořádně přímou interakci mezi řidičem a vozem. Převodovka má krátké dráhy řazení a optimální návaznost jednotlivých převodových stupňů. Stejně jako u modelů GTS má i manuální převodovka modelu 911 Carrera T zkrácenou řadicí páku. Výsledkem je sportovní, krátké řazení, jež přináší větší radost z jízdy.

Sportovní výfukový systém.

Sportovní výfukový systém přináší působivou rezonanci a intenzivní zvuk sportovního vozu, který je typický pro modely 911. Systém má centrální zadní tlumič výfuku, z něhož u modelu 911 Carrera T vystupují dvě koncovky v černé barvě umístěné vlevo a vpravo od panelu registrační značky.

Design exteriéru.

Sportovní charakter vozu umocňují vnější zpětná zrcátka, ozdobné lišty, mřížka zadního víka motoru a loga PORSCHE na dveřích v kontrastní šedé barvě Agate. Rovněž obě provedení zadního loga – „911 Carrera T“ nebo stylové „911“ jsou v šedé barvě Agate.

Interiérový paket 911 Carrera T.

Sportovní interiér vytvořený pro Vás. Četné detaily, jako jsou bezpečnostní pásy, výrazné pruhy na centrálních plochách sedadel, ozdobné švy a vyšitá loga „911“ na opěrkách hlavy, mohou být na přání provedeny v kontrastní šedé barvě Slate nebo v zelené Lizard.

Nadčasový design v moderní interpretaci
Silueta modelu 911 Carrera je zcela nezaměnitelná. Charakterizuje ji ikonická linie flyline a elegantní snižující se linie střechy, jež je již od roku 1963 určujícím znakem DNA značky Porsche, která je synonymem pro sportovní vozy s impozantním výkonem.
Porsche - The harmony of tradition and modernity–the iconic flyline and the continuous light strip.
Harmonie a tradice moderního designu: Ikonická linie flyline a souvislý světelný pás.
Porsche - Car body shapes. Porsche - Car body shapes. Porsche - Car body shapes.

Varianty karoserie.

Coupé .

Verze Coupé modelu 911 ztělesňuje DNA značky Porsche v její nejčistší podobě: dlouhá, plochá kapota, strmě skloněné čelní sklo a mírně klesající linie střechy na zádi charakterizovaly již originální model 911.

Cabriolet.

Varianta s otevřenou střechou modelu 911 vždy ztělesňovala intenzivní pocity svobody a jízdu na čerstvém vzduchu. V zavřeném stavu pak má Cabriolet díky plně automatické látkové střeše stejně elegantní siluetu, jako modely 911 Coupé.

Targa .

Přívlastek „targa“ charakterizuje asi nejstylovější model 911. Se svou charakteristickou konstrukcí, jež zajišťuje ochranu při převrácení a inovativní koncepcí střechy představuje 911 Targa nadčasovou klasiku. Současně je to otevřená varianta modelu 911 s komfortem a bezpečností vozu s pevnou střechou.

Panorama 360°.

Porsche - Exterior Porsche - Exterior
Sportovní, ergonomický, nadčasový: cockpit se sportovním volantem GT, přístrojová deska a sportovní sedadla Plus.
Výkony sportovního vozu.
Modely 911 Carrera Cabriolet (WLTP)*
11,3 – 10,3
l/100 km
256 – 233
g/km
Modely 911 Carrera Coupé (WLTP)*
12,6 – 10,1
l/100 km
285 – 229
g/km
Modely 911 Targa (WLTP)*
11,3 – 10,4
l/100 km
257 – 236
g/km
  • Výkonný 6válcový motor s horizontálním uspořádáním válců „boxer“ s dvojitým přeplňováním umístěný vzadu
  • Velmi přesná dvouspojková převodovka Porsche (PDK)
  • Systémy pro zvýšení jízdní dynamiky
Porsche - Adrenaline at the push of a button: Sport Chrono package incl. mode switch and stopwatch on the dashboard.
Adrenalin na stisk tlačítka: Součástí paketu Sport Chrono je volič jízdního módu na volantu a stopky na palubní desce.

Seznamte se s modelem 911 v detailech.

Porsche - Discover the 911 in detail.
Design
Dozvědět se více
Design
Ikona ve světě plném ikon
Design modelu 911 je nadčasový a jeho výrazové prostředky jsou univerzální. Podstatou je konstrukční princip, jenž je redukován na to nejpodstatnější, a to až do posledního šroubu. Fundamentálním základem jsou tvary podřízené funkci. Tradice, která 911 posouvá v dlouhé evoluční linii do budoucnosti.

Exteriér v detailech

Design, který je spojením tradice a moderních trendů. Design, jenž zajišťuje ještě větší dynamiku na silnici. A který okouzlí každého, kdo bude model 911 obdivovat.

DNA designu

Typická 911: dlouhá, plochá kapota, strmě skloněné čelní sklo a linie střechy, která mírně klesá směrem k zádi vozu. Blatníky mají výraznější tvarování, zadní partie evokuje sílu a zřetelně podtrhuje horizontální linii.

Světelný pás

Vzhled všech modelů 911 charakterizuje souvislý světelný pás s LED technologií mezi zadními LED světly s 3D efektem. Zejména v noci jsou tak tyto vozy zcela nezaměnitelné.

Targa bar.

Stylový detail, který na sebe přitahuje pozornost a současně prvek, jenž definuje modely Targa: Ochranná konstrukce – Targa bar – která chrání posádku vozu při převrácení. Splňuje ty nejvyšší bezpečnostní nároky a má svůj vlastní ikonický charakter, jehož základem jsou hliníkové lišty, vertikální boční žebrování a originální logo „targa“.

Kola.

Agilní a progresivní: Model 911 působí mimořádně atletickým dojmem, který dále umocňují kola s odlišnými rozměry vpředu a vzadu. Ta mohou mít velikost až 20/21“ a díky většímu průměru na zadní nápravě přispívají k ještě větší stabilitě a komfortu.

Světlomety.

Také tvar a umístění světlometů je reminiscencí první generace modelu 911. Je v nich využita nejmodernější LED technologie.

Kapota.

Kapota motoru s charakteristickým dynamickým prolisem a konstantním sklonem vycházejícím z přední masky je evidentním odkazem na předchozí modely 911.

Madla dveří

Madla dveří jsou částečně zapuštěná. Působí tak velmi decentně a harmonicky zapadají do celkové kompozice exteriéru vozu.

Kola.

Více informací o kolech najdete zde.

Spojení tradice a inovací: interiér

Analogová přesnost v kombinaci s integrací digitálních technologií. Interiér modelu 911 spojuje sílu tradiční přednosti s možnostmi, které přinášejí nejmodernější technologie. Sportovní charakter vozu pak definuje orientaci interiéru především na potřeby řidiče.

Nadčasový design

Progresivní technologie.

Panorama 360 stupňů: Design interiéru 911.

Interiér v detailech.

Ergonomie sportovního vozu.

Analogový otáčkoměr, který je umístěný uprostřed kombinovaného přístroje, je tak vždy v centru zorného pole řidiče. Zvyšující se středová konzola pak zkracuje vzdálenost mezi volantem a řadicí pákou i intuitivně umístěnými spínači a tlačítky. Vše je zde pořízeno nezaměnitelným pocitům, které přináší řízení vozu 911.

Porsche Advanced Cockpit.

Displeje s vysokým rozlišením, tlačítka ovládaná dotykem, jasně definované funkce a obsah. Díky konceptu ovládání – Porsche Advanced Cockpit – je interiér modelu 911 podřízený potřebám řidiče tak, jako nikdy minulosti. Typický sportovní vůz. Jeho charakter podtrhují také tlačítka zajišťující přímý přístup k základním funkcím pohonu a podvozku, která byla záměrně zachována v analogové podobě.

Přístrojová deska.

Na levé i pravé straně analogového otáčkoměru jsou dva displeje s úhlopříčkou 7 palců s vysokým rozlišením, jež na čtyřech kruhových přístrojích ukazují základní informace o vozidle. Pro zobrazení údajů, které souvisejí výhradně s jízdou, pak lze zvolit zmenšený pohled..

Porsche Communication Management (PCM).

Systém Porsche Communication Management včetně online navigace je řídicím centrem pro audio, navigaci, komunikaci i pro ovládání celé řady asistenčních systémů. Nejnovější generace PCM je vybavena novou koncepcí zobrazení údajů a ovládání.

Materiály.

Od voliče dvouspojkové převodovky až po výdechy vzduchu: Každý element povrchu a každý detail je pečlivě promyšlený a vyznačuje se vysokou kvalitou. Možnosti kombinací dostupných materiálů a výbavy jsou prakticky nekonečné – jediným limitem je pouze Váš osobní vkus.

Následující kapitola
Výkon

Spotřeba a emise.

Modely 911 Carrera Coupé (WLTP)*
12,6 – 10,1
l/100 km
285 – 229
g/km
Modely 911 Targa (WLTP)*
11,3 – 10,4
l/100 km
257 – 236
g/km
Nová 911 Carrera Cabriolet (WLTP)*
10,8 – 10,4
l/100 km
245 – 236
g/km
Výkon
Dozvědět se více
Výkon
Stvořený pro cestu, která nikdy nekončí.
Každý model 911 je vytvořený se stejným cílem, kterým je jízda. Tak sportovní, jak je to jen možné. Proto jsou jeho motor s dvojitým přeplňováním s horizontálně proti sobě umístěnými válci, převodovka, podvozek, brzdy i všechny řídicí systémy navrženy výhradně za jediným účelem, kterým je maximální výkon.

Modely

Porsche - Engine
Motor
Modely 911 Carrera Cabriolet (WLTP)*
11,3 – 10,3
l/100 km
256 – 233
g/km
Modely 911 Carrera Coupé (WLTP)*
12,6 – 10,1
l/100 km
285 – 229
g/km
Modely 911 Targa (WLTP)*
11,3 – 10,4
l/100 km
257 – 236
g/km
Motor modelů 911 je navržen se dvěma turbodmychadly. K jeho výjimečným vlastnostem patří vysoký výkon v celém rozsahu otáček, mimořádně přímá odezva a široký interval maximálního krouticího momentu, který je k dispozici již od nízkých otáček. Konstrukce motoru „boxer“ s horizontálními proti sobě umístěnými válci s krátkou délkou vyniká svou malou výškou a společně s umístěním motoru vzadu snižuje těžiště vozu. Umístění motoru v blízkosti středu vozidla pak zvyšuje stabilitu a omezuje vibrace.
Turbodmychadla.
Motory jsou vybaveny dvěma turbodmychadly a chlazením plnicího vzduchu. Chlazení plnicího vzduchu je důležitou součástí turbodmychadla poháněného výfukovými plyny, jež výrazně přispívají k současnému zvýšení výkonu a snížení emisí.

Přenos síly.

Osmistupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK).

Osmistupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) umožňuje extrémně rychlou změnu převodových stupňů bez přerušení přenosu hnací síly, a to v řádu milisekund. PDK přitom kombinuje velmi sportovní naladění 1. až 6. rychlostního stupně s efektivními převodovými poměry 7. a 8. rychlostního stupně (overdrive).

Sedmistupňová manuální převodovka.

Sedmistupňová manuální převodovka zajišťuje mimořádně přímé propojení mezi řidičem a vozem, a to díky krátkým drahám řazení a optimálnímu odstupňování jednotlivých převodových stupňů. Ještě emotivnější zážitek z jízdy a působivou zvukovou kulisu pak zajišťuje dynamická funkce meziplynu, která se aktivuje v kombinaci s paketem Sport Chrono a při zvolení jízdního módu Sport, resp. Sport Plus.

Porsche Traction Management (PTM).

Pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM) optimálně rozděluje sílu motoru mezi zadní nápravu, která je poháněna permanentně, a přední nápravu. PTM zajišťuje excelentní pohon a mimořádně harmonické chování v mezních jízdních situacích.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) byl vytvořen s cílem zvýšení jízdní dynamiky a stability, které je dosahováno přesně dávkovanou brzdnou silou na jednotlivých kolech zadní nápravy a elektronicky řízenou uzávěrkou zadního diferenciálu. Systém PTV Plus zajišťuje zvýšenou stabilitu, vynikající trakci a vysokou agilitu při jakékoli rychlosti.

Systémy podvozku.

Více všeho. Systémy podvozku optimalizují vlastnosti modelu Porsche 911 a umožňují tak, aby byl ještě rychlejší, ještě agilnější a ještě pohodlnější.

Porsche Active Suspension Management (PASM).

Elektronické nastavení tlumičů (PASM) aktivně a nepřetržitě reguluje sílu tlumičů individuálně pro každé kolo, a to v závislosti na stavu vozovky a zvoleném jízdním módu. Zajišťuje tak větší komfort při zvýšené jízdní dynamice.

PASM sportovní podvozek.

V kombinaci se sportovním podvozkem PASM je karoserie vozu ve srovnání s normálním PASM šasi snížena o 10 mm. Pružiny mají tužší naladění a kratší zdvih a příčné torzní stabilizátory přední i zadní nápravy jsou také tužší. Podstatně byla zvýšena rovněž tuhost pružin (poměr hmotnosti nutné pro stlačení pružiny o jednotkovou délku), která zajišťuje ještě neutrálnější a vyváženější jízdní chování modelu 911.

PASM sportovní podvozek specifický pro modely GTS.

Modely 911 GTS Coupé a Cabriolet jsou sériově vybaveny sportovním podvozkem PASM, který je oproti normálnímu PASM šasi snížený o 10 mm. Sportovní podvozek PASM pro modely GTS je vybaven pružinami s tužším naladěním a s kratším zdvihem. Na zadní nápravě je navíc doplněný tzv. pomocnými pružinami, které jsou prověřené v automobilovém sportu a zajišťují výrazně sportovnější odpružení bez omezení zdvihu.

Porsche Stability Management (PSM).

Stabilizační systém Porsche Stability Management (PSM) je automatický regulační systém zajišťující stabilizaci vozu v mezním rozsahu jízdní dynamiky. Zajišťuje vysokou úroveň jízdní stability bezpečnosti a současně vynikající agilitu. V kombinaci s paketem Sport Chrono je PSM doplněn jízdním módem Sport, který umožňuje výrazně sportovnější styl jízdy – systém PSM přitom zůstává v pozadí stále aktivní.

Systém řízení zadní nápravy.

Systém řízení zadní nápravy zlepšuje chování vozu a současně zvyšuje jeho ovladatelnost při každodenním využití. Při manévrování v nízkých rychlostech zlepšuje ovladatelnost vozu a usnadňuje tak couvání a zatáčení. Při jízdě ve vyšších rychlostech pak systém řízení zadní nápravy výrazně zvyšuje jízdní stabilitu.

Systém Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Systém aktivní stabilizace naklánění – Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Minimalizuje boční náklony karoserie při dynamickém projíždění zatáček. Výsledkem je lepší jízdní dynamika, ještě neutrálnější chování při jízdě a vyšší cestovní komfort – při jakékoli rychlosti.

Paket Sport Chrono.

Adrenalin na stisk tlačítka: Součástí paketu Sport Chrono je volič jízdního módu, aplikace Porsche Track Precision a ukazatel teploty pneumatik. Funkce paketu umožňují ještě sportovnější naladění motoru, převodovky a podvozku.

Volič módu s tlačítkem Sport Response.
Prostřednictvím voliče módu na volantu můžete přepínat různé jízdní módy. Lze tak například zvýšit jízdní dynamiku, uložit Vaše navolené jízdní preference nebo zajistit podporu systémů vozu při jízdě po mokré silnici. Po stisku centrálního tlačítka voliče jízdního módu SPORT Response jsou motor i převodovka připraveny na co nejrychlejší vyvíjení síly a po dobu přibližně 20 sekund zajistí maximální odezvu.
Funkce Launch Control a strategie řazení odvozená z automobilového sportu.
Funkce Launch Control zajišťuje v kombinaci s dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) a po zvolení jízdního módu SPORT Plus maximální možnou akceleraci z klidového stavu. Strategie řazení odvozená z automobilového sportu pak zajistí přepnutí převodovky PDK do režimu extrémně krátké změny převodových stupňů a současně optimalizuje okamžiky řazení s ohledem na dosažení maximální akcelerace.
Dynamické uložení motoru.
Tento elektronicky řízený systém minimalizuje citelné kmitání a vibrace celého hnacího ústrojí a zejména motoru. Kombinuje tak výhody tvrdého i měkkého uložení pohonné jednotky. Výsledkem je zvýšení jízdní stability i jízdního komfortu.
Aplikace Porsche Track Precision*
Pomocí aplikace Porsche Track Precision, která je součástí paketu Sport Chrono, můžete prostřednictvím Vašeho chytrého telefonu velmi snadno měřit časy dosažené na jedno kolo a sledovat jízdní data, která lze následně uložit, sdílet nebo porovnat s ostatními řidiči.

* Použití aplikace je možné pouze ve vymezené oblasti. Využívání tohoto produktu (zejména nahrávání videa) může být omezeno místními právními předpisy platnými pro dané trhy nebo pro sportovní akce. Před každým použitím produktu prosím zkontrolujte, zda je to v souladu s místními právními předpisy.

Brzdy.

Brzdový systém je přizpůsobený vysokému výkonu modelů 911. U modelů 911 Carrera jsou použity brzdové kotouče s průměrem 330 mm a pevné hliníkové brzdové třmeny se čtyřmi písty, jež jsou konstruované jako monoblok. Modely Carrera S jsou na přední nápravě vybaveny pevnými hliníkovými brzdovými třmeny konstruovanými jako monoblok se šesti písty, na zadní nápravě pak se čtyřmi písty. Rovněž průměr brzdových kotoučů je přizpůsoben zvýšenému výkonu a vpředu i vzadu je 350 mm. U modelů 911 GTS je nutné zajistit ještě větší brzdný výkon – na přední nápravě jsou vybaveny pevnými hliníkovými brzdovými třmeny v červené barvě konstruovanými jako monoblok se šesti písty a na zadní nápravě mají ekvivalentní třmeny se čtyřmi písty. Průměr brzdových kotoučů je 408 mm vpředu a 380 mm vzadu.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) (Porsche keramické kompozitní brzdy).

Lehčí, stabilnější a prověřené automobilovým sportem: Porsche keramické kompozitní brzdové kotouče zajišťují ještě větší brzdný výkon. Na přední nápravě mají průměr 410 mm, na zadní nápravě pak 390 mm. Jejich další výhodou je extrémně nízká hmotnost, díky níž se podstatně zlepšuje trakce a zvyšuje jízdní komfort. Pevné brzdové hliníkové třmeny konstruované jako monoblok jsou na přední nápravě vybavené šesti písty a na zadní nápravě čtyřmi písty a v průběhu zpomalování zajišťují výrazně vyšší a zejména konstantní brzdný tlak.

Následující kapitola
Komfort

Spotřeba a emise.

Modely 911 Carrera Cabriolet (WLTP)*
11,3 – 10,3
l/100 km
256 – 233
g/km
Modely 911 Carrera Coupé (WLTP)*
12,6 – 10,1
l/100 km
285 – 229
g/km
Modely 911 Targa (WLTP)*
11,3 – 10,4
l/100 km
257 – 236
g/km
Komfort
Dozvědět se více
Komfort

Vaše nová komfortní zóna?

Na levém předním sedadle.

Sportovní volant.

Multifunkční sportovní volant umožňuje přímé a pohodlné ovládání funkcí audiosystému, telefonu i navigace. Tzv. pádla řazení umístěná na volantu mají krátké dráhy a zajišťují rychlé a přesné změny převodových stupňů. Sportovní volant GT s přídavnými opěrkami pro palce rukou a se značkou 12 hodiny pak projevuje geny automobilového sportu modelu 911.

Sportovní sedadla.

Sportovní sedadla modelu 911 jsou pohodlná a poskytují vynikající oporu i při dynamickém projíždění zatáček. Ještě sportovnější design pak mají sportovní sedadla Plus, u kterých pevnější zvýšené boky na sedácích a opěradlech dále zlepšují boční oporu těla. Jejich další výhodou je plně elektrické nastavení s paketem Memory pro obě sedadla, jež znamená větší pohodlí pro řidiče i spolujezdce

Porsche - Rear seats.
Zadní sedadla.
Zadní sedadla jsou velmi pohodlná, i přesto, že se jedná o sportovní vůz. Jejich sklopná opěradla otevírají přístup do zadního úložného prostoru, který má objem až 264 litrů.
Porsche - Luggage compartment.
Zavazadlový prostor.
Maximálně vhodný pro každodenní využití: Objem zavazadlového prostoru modelů 911 je 132 litrů.
Porsche - Comfort Access.*
Comfort Access.*
Systém Comfort Access umožňuje otevírání vozu 911 bez přímého použití klíčku. Stačí se pouze z boku přiblížit ke klice dveří nebo přiblížit ruku pod emblém Porsche na víku zavazadlového prostoru – vůz se odemkne a kliky dveří se automaticky vysunou.

* Comfort Access využívá nejmodernější technologii. Nelze však zcela vyloučit, že vysílaný šifrovací kód klíče bude zachycen a použit k otevření nebo odcizení vozidla.

Vozy Cabriolet mají stejnou klasickou siluetu jako ostatní modely 911. Součástí jejich výbavy je plně automatická látková střecha, kterou lze otevřít i zavřít přibližně za 12 sekund, a to až do rychlosti 50 km/h. Součástí látkové střechy je pevná prosklená zadní stěna a tři integrované prvky z hořčíkové slitiny, díky nimž je střecha velmi stabilní a současně mimořádně lehká.

Koncepce střechy modelu Targa představuje ideální kombinaci bezpečnosti, komfortu a stylu. Při stojícím vozidle se plně automatický střešní systém modelů 911 Targa otevře a zavře za pouhých 19 sekund. Vyhřívané zadní okno z kompozitního bezpečnostního skla s optimalizovanou hmotností a obložení střechy, které funguje jako zvuková izolace, zajišťují při jízdě se zavřenou střechou v interiéru vozu překvapivě nízkou hladinu hluku.

Posuvné/výklopné střešní okno s elektrickým ovládáním, které je k dispozici pro vozy Coupé, vytváří v interiéru modelu 911 ještě více místa. Velká plocha okna se otevírá směrem nahoru, takže jím není nijak omezeno místo nad hlavou. Posuvné/výklopné střešní okno s elektrickým ovládáním je vyrobeno z tónovaného tvrzeného bezpečnostního skla. I v zavřeném stavu navozuje uvnitř vozu pocit většího prostoru.

Paket Sound Plus.

Paket Sound Plus zajistí ve Vašem modelu 911 excelentní zvuk. Součástí paketu je osm reproduktorů s celkovým výkonem 150 wattů.

BOSE® Surround Sound System.

Dvanáct reproduktorů včetně samostatného 100watového subwooferu pevně zabudovaného do konstrukce vozu a 12kanálový zesilovač s celkovým výkonem 570 wattů. To je charakteristika audiosystému BOSE® Surround Sound System. Integrovaná technologie BOSE® SoundTrue Enhancement zaručuje vynikající kvalitu a dynamiku zvuku u souborů uložených v komprimovaných formátech.

Burmester ® High-End Surround Sound System.

Zvuk na té nejvyšší úrovni, který je navíc individuálně přizpůsobený Vašemu modelu 911. 13kanálový zesilovač, 13 reproduktorů a aktivní separátní subwoofer s 300watovým koncovým zesilovačem třídy D. Dohromady 855 wattů ryzího zážitku při poslechu hudby, který je dále umocněný díky technologii vylepšení zvuku, jež optimalizuje tóny u souborů uložených v komprimovaných formátech.

Dobré propojení při zachování absolutní nezávislosti.
Porsche Connect*.

Každý den je nutné využít na maximum. Účinnou pomoc Vám přitom poskytne rozhraní Porsche Connect*, které Vás při každé jízdě s Vaším modelem 911 posune do ideální startovní pozice. Služby ve voze a aplikace My Porsche pro Váš chytrý mobilní telefon jsou pak dokonalými spolujezdci, kteří Vás budou provázet každým všedním i nevšedním dnem.

Apple Music.

K tomu, abyste získali přístup k více než 70 milionům skladeb bez reklam, play-listům nebo nejlepším živým přenosům z celého světa, stačí jen jednoduše kliknout na ikonu Apple Music na dotykovém displeji PCM. S každou aktuálně živě přehrávanou skladbou si dokonce můžete vytvořit svou vlastní rozhlasovou stanici. Řidiči modelů 911 mohou Apple Music využívat až šest měsíců zdarma

Voice Pilot.

Prostě se Vaší 911 zeptejte: „Je ta restaurace ještě otevřená?“ Mnoho funkcí, jako je vyhledávání restaurací, předpověď počasí nebo alternativní trasa, lze intuitivně ovládat pomocí inteligentního hlasového ovládání. A možné je také kombinované zadání pomocí hlasu a dotyku. Například můžete říci: „Ahoj Porsche, zaveď mě tam!“ nebo se dotknout displeje PCM a spustit navigaci.

Navigace Plus.

Navigace Plus získává nepřetržitě dopravní informace v reálném čase, které se vztahují k Vaší aktuální poloze, a na základě historických dat vytváří předpověď situace v dopravě. Vy tak máte vždy jistotu, že do cíle Vaší cesty jedete po té nejrychlejší trase. Vyhnete se dopravním komplikacím a ušetříte čas.

* Základem rozhraní Porsche Connect je telefonní modul LTE, který je pro vysoký komfort ovládání a optimalizované datové připojení vybaven čtečkou SIM karet. V některých zemích je k dispozici také integrovaná SIM karta s podporou LTE včetně určitého objemu dat. Nabídka rozhraní Porsche Connect se liší v závislosti na modelu a dostupnosti v jednotlivých zemích. Informace na této stránce mají poskytnout obecný přehled. Dostupnost služby ve Vašem vozidle zjistíte po přihlášení do obchodu Connect Store pomocí Vašeho Porsche ID.

Ve světlometech i zadních světlech modelů 911 je použita nejmodernější LED technologie, která zajišťuje rychlou odezvu a výkonné osvětlení. Unikátním prvkem všech modelů 911 pak jsou čtyřbodová LED světla pro denní svícení, potkávací světla a souvislý světelný pás na zádi vozu.

Světlomety s technologií LED Matrix umožňují cílené vypínání jednotlivých LED segmentů, které je tvoří. Lze tak jet s trvale zapnutými dálkovými světly, aniž by přitom docházelo k oslňování řidičů protijedoucí nebo vpředu jedoucích vozidel. Oblast mezi nimi a po jejich stranách přitom zůstává plně osvětlena. Elektronicky řízená světla pro osvětlení zatáček pak cíleným zapínáním nebo vypínáním jednotlivých LED segmentů optimálně osvětlují prostor před vozem při průjezdu zatáčkou.

Dokonalý přehled o Vašem okolí.

Možnost soustředit se výhradně na to, co máte přímo před sebou je v dnešní době vzácný luxus. Rovná silnice. Nebo další zatáčka. Model 911 Vám prostřednictvím celé řady asistenčních systémů poskytuje podporu, díky níž můžete zůstat skutečně v přítomnosti.

Porsche InnoDrive včetně adaptivního tempomatu*

Systém Porsche InnoDrive díky velmi přesným datům navigační mapy rozpoznává rychlostní limity a topografii trasy, jako stoupání nebo poloměry zatáček, a to ještě dříve, než k nim dojedete. Na základě těchto dat přizpůsobí strategii řazení a rychlost. Výsledkem je inteligentní jízda a výrazné zvýšení její efektivity.

* Porsche InnoDrive pracuje v rámci možností daných systémem. Řidič musí být kdykoli připraven převzít řízení a není zbaven odpovědnosti za předvídavý způsob jízdy. Systém se deaktivuje po stisku plynového pedálu nebo pedálu brzdy.

Adaptivní tempomat.

Systém reguluje rychlost modelu 911 v závislosti na vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla. Blížíte-li se k vozidlu, které jede pomaleji, než je Vaše zvolená cestovní rychlost, systém sníží otáčky motoru nebo jemně přibrzdí tak, aby byl zachován přednastavený odstup. V případě nutnosti systém vůz zcela zastaví. Jakmile se cesta před vozem uvolní, Vaše 911 opět akceleruje na původně nastavenou cestovní rychlost.

Lane Keeping Assist včetně rozpoznávání dopravních značek.

Asistent Lane Keeping Assist pomáhá udržovat vozidlo ve vyznačeném jízdním pruhu a usnadňuje tak řízení. Systém rozpoznávání dopravních značek zobrazuje na displeji přístrojové desky rychlostní omezení, úseky silnice se zákazem předjíždění a další informace, jako například jména obcí. Upozornění na zatáčky zobrazuje na displeji přístrojové desky směrové šipky, které Vás s dostatečným časovým předstihem varují před ostrými zatáčkami.

Night Vision Assist.

Systém Night Vision Assist využívá kameru v infračerveném spektru k detekci chodců a velkých divokých zvířat. Řidič je prostřednictvím termálního obrazu na přístrojové desce před nimi varován ještě dříve, než je osvětlí světlomety.

Porsche Wet-Mode.*

V módu „Wet“ využívá model 911 inovativní systém, který Vám pomáhá při jízdě na mokré silnici. Jestliže senzory v podbězích předních kol identifikují mokrou vozovku, systém doporučí přepnutí do módu „Wet“. Změněným podmínkám se následně přizpůsobí systémy řízení podvozku i reakce pohonné jednotky.

* Mód „Wet“ nenahrazuje předvídavý způsob jízdy za změněných povětrnostních podmínek a situace na vozovce a představuje pouze podporu pro řidiče.

Remote ParkAssist.

Systém Remote ParkAssist kombinuje řadu inteligentních funkcí, jako je například parkování pomocí dálkového ovládání. Prostřednictvím chytrého mobilního telefonu tak umožňuje řízení vozu při parkování a vyjíždění z podélných i příčných parkovacích míst a garáží. Tento aktivní parkovací asistent automaticky rozpozná vhodná parkovací místa a následně přebírá řízení vozu – ovládání volantu i pohyby vozu dopředu a dozadu – vše pod dohledem řidiče.

Následující kapitola
GTS

Spotřeba a emise.

Modely 911 Carrera Cabriolet (WLTP)*
11,3 – 10,3
l/100 km
256 – 233
g/km
Modely 911 Carrera Coupé (WLTP)*
12,6 – 10,1
l/100 km
285 – 229
g/km
GTS
Dozvědět se více
GTS

GTS. Tři písmena, která symbolizují nekonečnou touhu chtít více.

Toho, co milujete, není nikdy dost. Prostá touha chtít stále více. Prostě „Více toho, co milujete“. A to je přesně ta inspirace, jež byla důvodem pro vznik modelů 911 GTS: větší výkon, větší agilita a větší dynamika – a unikátní sportovní design. Nebo jinými slovy: Ještě více DNA vozů Porsche

Porsche - 911 GTS engines.
Paleta motorů pro 911 GTS.
Modely 911 Carrera Cabriolet (WLTP)*
11,3 – 10,3
l/100 km
256 – 233
g/km
Modely 911 Carrera Coupé (WLTP)*
12,6 – 10,1
l/100 km
285 – 229
g/km
911 Targa 4 GTS (WLTP)*
11,3 – 10,8
l/100 km
257 – 245
g/km
Šestiválcové motory s objemem 3,0 litru s dvojitým přeplňováním a výkonem 353 kW (480 k), které jsou určené pro modely 911 GTS, mají nejvyšší výkon ze všech agregátů, jež jsou k dispozici pro vozy 911 Carrera a Targa. Maximální rychlost modelu 911 Carrera GTS díky tomu dosahuje hodnoty 311 km/h. Model 911 Carrera 4 GTS s paketem Sport Chrono a funkcí Launch Control akceleruje z 0 na 100 km/h za pouhé 3,3 sekundy.
Porsche - Front design.
Design přední partie.
Zcela vpředu: přední nárazník SportDesign s velkými bočními vstupy vzduchu v černé barvě a samostatný spoiler v černé barvě (s hrubým povrchem) umocňují sportovní charakter modelů 911 GTS. Do celkové kompozice harmonicky zapadají také zatmavené LED světlomety včetně systému PDLS Plus (Porsche Dynamic Light System Plus), stejně jako tónovaná zadní světla.
Porsche - Rear design.
Design zadní partie.
Projevuje sílu až do posledního detailu: Zadní partie ve stylu SportDesign se širokými černými lemy, sportovní výfukový systém z nerezové oceli s koncovkami v černé barvě a označení modelu na zádi v černé barvě s matným povrchem. Design modelu 911 Targa 4 GTS pak doplňují další jedinečné detaily – ochranná konstrukce i logo „targa“ na boku vozu, které jsou rovněž v černé barvě.
Porsche - Wheels.
Kola.
Atletický dojem: 20/21“ kovaná kola z lehké slitiny Turbo S s centrálním zámkem lakovaná v černé barvě se saténovým povrchem dokonale doplňují celkový sportovní dojem, kterým model GTS působí. Pneumatiky 245/35 ZR 20 vpředu a 305/30 ZR 21 vzadu zaručují vynikající trakci a mají vysokou odolnost proti příčným sílám.
Porsche - GT sports steering wheel and instrument cluster.
Sportovní volant GT a přístrojová deska.
Emoce, které máte ve svých rukou: Sportovní volant GT potažený mikrovláknem Race-Tex¹ s multifunkčními ovládacími prvky, s přídavnými opěrkami pro palce rukou a se značkou 12 hodiny zřetelně projevuje geny automobilového sportu modelu 911. Přímo v zorném poli se pak nachází přístrojová deska s centrálně umístěným analogovým otáčkoměrem a dvěma displeji s vysokým rozlišením, které na čtyřech digitálních kruhových přístrojích zobrazují základní informace o vozidle.

¹ Race-Tex je materiál vyrobený z mikrovlákna s certifikací pro použití na závodních okruzích, který má vysoce kvalitní vzhled a působí podobným dojmem jako přírodní kůže. Jeho jemný povrch je příjemný na dotyk a umožňuje spolehlivý úchop. Má dlouhou životnost a snadno se udržuje.

Sportovní sedadla Plus a interiérový paket GTS.

Centrální plochy sportovních sedadel Plus jsou čalouněny látkou z mikrovlákna Race-Tex, která má certifikaci pro použití na závodních okruzích. Dalším specifickým prvkem pro modely GTS jsou vyšitá loga „GTS“ na opěrkách hlavy. V kombinaci s volitelným interiérovým paketem GTS získáte interiér Race-Tex v černé barvě s rozšířenou výbavou v kůži, stejně jako dekorativní prošívání a další prvky v červené barvě Carmine nebo křídové Crayon.

Celoskořepinová sedadla.

Volitelná celoskořepinová sedadla jsou vyrobena z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (Carbon Fiber Reinforced Polymer) se vzhledem karbonu. Poskytují mimořádně dobré boční držení trupu při minimální hmotnosti. Čalounění je sériově z černé kůže, střední plochy sedadel jsou z černého perforovaného mikrovlákna Race-Tex. Puncem jejich designu jsou loga „GTS“ vyšitá na opěrkách hlavy.

Další jedinečné detaily modelů GTS.

Paket Sport Chrono.

Adrenalin na stisk tlačítka: Součástí paketu Sport Chrono je volič jízdního módu, aplikace Porsche Track Precision a ukazatel teploty pneumatik. Funkce obsažené v paketu umožňují ještě sportovnější naladění motoru, převodovky a podvozku.

PASM sportovní podvozek specifický pro modely GTS.

Modely 911 GTS Coupé a Cabriolet jsou sériově vybaveny sportovním podvozkem PASM, který je oproti normálnímu PASM šasi snížený o 10 mm. Sportovní podvozek PASM pro modely GTS je vybaven pružinami s tužším naladěním a s kratším zdvihem. Na zadní nápravě je navíc doplněný tzv. pomocnými pružinami, které jsou prověřené v automobilovém sportu a zajišťují výrazně sportovnější odpružení bez omezení zdvihu.

Specifické brzdy GTS.

Maximální brzdný výkon: Pevné hliníkové brzdové třmeny konstruované jako monoblok lakované v červené barvě se šesti písty na přední nápravě a se čtyřmi písty na zadní nápravě a brzdové kotouče s průměrem 408 mm vpředu a 380 mm vzadu zajišťují u modelů 911 GTS ještě větší brzdný výkon než u základního modelu a u modelů S.

Specifická kola 911 GTS.

Kromě 20/21“ kol 911 Turbo S s centrálním zámkem lakovaných v černé barvě se saténovým povrchem jsou pro modely 911 GTS k dispozici také volitelná 20/21“ kola RS Spyder Design v černé barvě se saténovým povrchem.

Paket Lightweight.

Ještě sportovnější povahu díky cílenému snížení hmotnosti zajistí modelům 911 GTS Coupé paket Lightweight. Jeho součástí jsou odlehčená skla, celoskořepinová sedadla, odstraněná zadní sedadla, redukovaná zvuková izolace, systém řízení zadní nápravy a specifická opatření pro zlepšení aerodynamických vlastností podvozku. Celková hmotnost vozu se díky tomu sníží o více než 25 kg.

Exteriérový paket GTS v černé barvě ve vysokém lesku.

Volitelný exteriérový paket GTS lakovaný v černé barvě ve vysokém lesku dodává zevnějšku vozu mimořádné akcenty. Jeho součástí je paket SportDesign s prahovými lištami SportDesign lakovanými v černé barvě ve vysokém lesku, kryty vnějších zpětných zrcátek lakované v černé barvě ve vysokém lesku, 20/21“ kola 911 Turbo S lakovaná v černé barvě ve vysokém lesku a vklady lamel v zadním víku motoru lakované v černé barvě ve vysokém lesku.

Následující kapitola
911 Edition 50 Years Porsche Design

Spotřeba a emise.

911 Carrera GTS (WLTP)*
11,4 – 10,4
l/100 km
258 – 236
g/km
911 Targa 4 GTS (WLTP)*
11,3 – 10,8
l/100 km
257 – 245
g/km
911 Edition 50 Years Porsche Design
Dozvědět se více
911 Edition 50 Years Porsche Design
50 Years of Porsche Design.
50 let Porsche Design
Prof. F. A. Porsche, designér, který v roce 1972 navrhl ikonický model 911, dostal geniální nápad. Navrhnul matně černý Chronograph 1, který dodnes představuje inspiraci pro hodinky Porsche Design. O padesát let později byl vytvořen Chronograph 1 – 911 Edition 50 let Porsche Design, který je reminiscencí legendárních hodinek, které odstartovaly novou epochu.

Jedinečné vlastnosti.

Porsche - Timeless design. Contemporary interpretation.
Nadčasový design v moderní interpretaci.
50 let Porsche Design. Toto jubileum slaví Porsche a Porsche Design nejenom novou edicí historických hodinek Chronograph 1, ale také limitovanou sérií speciálního modelu v počtu 750 kusů s puristickým designem, který je oslavou jak hodinek, tak i tradice značky Porsche: 911 Edition 50 let Porsche Design.
Porsche - SportDesign package with a black finish (high gloss) with Targa bar in platinum (semi-gloss) and 'PORSCHE DESIGN' lettering on the side.
Paket SportDesign s lakem v černé barvě ve vysokém lesku s ochrannou konstrukcí Targa bar ve stříbrné barvě Platinum s pololesklým povrchem a logy „PORSCHE DESIGN“ na stranách.
Porsche - 911 Turbo S Wheel in platinum (semi-gloss), central locking in black and painted brake calliper in black (high gloss).
Kola 911 Turbo S lakovaná ve stříbrné barvě Platinum s pololesklým povrchem, centrálním zámkem v černé barvě a brzdovými třmeny v černé barvě ve vysokém lesku.
Porsche - GT sports steering wheel with 12 o´clock mark in slate grey and a gear selector in aluminium (PDK) or a gear lever in leather (manual transmission).
Sportovní volant GT se značkou 12 hodiny v šedé barvě Slate a volič převodovky (PDK) z hliníku nebo řadicí páka v kůži (manuální převodovka).
Porsche - Sport-Tex features with additional leather details in the traditional diamond pattern in black/cool grey.
Čalounění interiéru z mikrovlákna Sport-Tex s dalšími detaily potaženými kůží s tradičním károvaným vzorem v černé a šedé barvě Cool.

Ještě více unikátních vlastností.

Nápis „PORSCHE“.

Charakteristický nápis „PORSCHE“ na zadní partii projevuje svou nadčasovou eleganci. Písmena jsou stejně jako označení modelu v černé matné barvě.

Plaketa 50 let Porsche Design na zadní partii

Skutečný magnet pro pohledy. Plaketa na mřížce vstupu vzduchu s lamelami v černé barvě ve vysokém lesku kombinuje logo 50 let Porsche Design s podpisem F. A. Porsche.

Nástupní prahové lišty.

Designově čisté a sportovní: Nástupní prahové lišty z černě eloxovaného hliníku s kartáčovanou úpravou povrchu a s logem 50 let Porsche Design.

Reliéfní loga na opěrkách hlavy.

Vysoká kvalita: Ergonomické opěrky hlavy jsou opatřeny reliéfními logy 50 let Porsche Design.

Paket Sport Chrono Plus.

Stylový a nadčasový: Paket Sport Chrono Plus s vysoce kvalitními hodinami od Porsche Design. Ručička ukazující sekundy je v červené barvě a ciferník reminiscencí hodinek Chronograph 1 – 911 Edition 50 let Porsche Design.

Paket rozšířené výbavy v kůži.

Obložení sloupku řízení, kryt odkládací přihrádky, sluneční clony a středová konzola jsou potaženy kvalitní kůží. Hliníkové dekory mají eloxovanou úpravu povrchu v černé barvě.

Kontrastní šedá Slate.

Elegantní kontrast: V šedé barvě Slate jsou vyvedeny ozdobné švy a bezpečnostní pásy.

Nadčasový podpis.

Reliéfní podpis F. A. Porsche's na střední loketní opěrce.

Plaketa limitovaná edice.

Může existovat pouze jeden. Plaketa limitované edice s číslem „911“ a individuálním unikátním číslem limitované edice je umístěna na pravé straně palubní desky.

Následující kapitola
Modely & Data

Spotřeba a emise.

911 Edition 50 Years Porsche Design (WLTP)*
11,3 – 10,8
l/100 km
257 – 245
g/km
911 Turbo S (WLTP)*
12,3 – 12,0
l/100 km
278 – 271
g/km

Vyberte si a nakonfigurujte si modely 911.

Všechny
Coupé
Cabriolet
Targa
Vybraný
Nová 911 Carrera
Porsche The new  911 Carrera
WLTP*
10,8 – 10,3
l/100 km
245 – 233
g/km
Od 3 017 275 Kč vč. DPH
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
293 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Carrera T
Nové
Porsche 911 Carrera T
WLTP*
10,9 – 10,3
l/100 km
247 – 233
g/km
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,5 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
291 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Nová 911 Carrera Cabriolet
Porsche The new  911 Carrera Cabriolet
WLTP*
10,8 – 10,4
l/100 km
245 – 236
g/km
Od 3 398 760 Kč vč. DPH
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
291 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
The new 911 Carrera 4
Porsche The new 911 Carrera 4
WLTP*
10,9 – 10,3
l/100 km
247 – 234
g/km
Od 3 225 993 Kč vč. DPH
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
291 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
The new 911 Carrera 4 Cabriolet
Porsche The new 911 Carrera 4 Cabriolet
WLTP*
10,8 – 10,5
l/100 km
246 – 238
g/km
Od 3 608 606 Kč vč. DPH
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
289 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
The new 911 Carrera S
Porsche The new 911 Carrera S
WLTP*
11,1 – 10,1
l/100 km
251 – 229
g/km
Od 3 429 100 Kč vč. DPH
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
308 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
The new 911 Carrera S Cabriolet
Porsche The new 911 Carrera S Cabriolet
WLTP*
11,0 – 10,3
l/100 km
250 – 233
g/km
Od 3 813 269 Kč vč. DPH
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,9 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
306 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
The new 911 Carrera 4S
Porsche The new 911 Carrera 4S
WLTP*
11,1 – 10,2
l/100 km
253 – 231
g/km
Od 3 638 915 Kč vč. DPH
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,6 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
306 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
The new 911 Carrera 4S Cabriolet
Porsche The new 911 Carrera 4S Cabriolet
WLTP*
11,1 – 10,4
l/100 km
252 – 235
g/km
Od 4 017 534 Kč vč. DPH
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Targa 4
Porsche 911 Targa 4
WLTP*
10,9 – 10,5
l/100 km
247 – 239
g/km
Od 3 608 606 Kč vč. DPH
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
289 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Targa 4S
Porsche 911 Targa 4S
WLTP*
11,1 – 10,4
l/100 km
253 – 236
g/km
Od 4 017 534 Kč vč. DPH
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Carrera GTS
Porsche 911 Carrera GTS
WLTP*
11,4 – 10,4
l/100 km
258 – 236
g/km
Od 3 901 421 Kč vč. DPH
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
311 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Carrera GTS Cabriolet
Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
WLTP*
11,3 – 10,5
l/100 km
256 – 239
g/km
Od 4 282 998 Kč vč. DPH
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,6 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
309 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Carrera 4 GTS
Porsche 911 Carrera 4 GTS
WLTP*
11,4 – 10,6
l/100 km
259 – 240
g/km
Od 4 112 456 Kč vč. DPH
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,3 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
309 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet
WLTP*
11,3 – 10,8
l/100 km
256 – 244
g/km
Od 4 496 838 Kč vč. DPH
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,5 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
307 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Targa 4 GTS
Porsche 911 Targa 4 GTS
WLTP*
11,3 – 10,8
l/100 km
257 – 245
g/km
Od 4 496 838 Kč vč. DPH
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,5 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
307 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Edition 50 Years Porsche Design
Porsche 911 Edition 50 Years Porsche Design
WLTP*
11,3 – 10,8
l/100 km
257 – 245
g/km
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,5 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
307 km/h
Maximální rychlost
911 Targa 4 GTS
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,5 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
307 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,3 – 10,8
l/100 km
257 – 245
g/km
Výška
1,301 mm
Šířka
1,852 mm
Délka
4,533 mm
Rozvor
2,450 mm
Technické specifikace

Počet válců 6
Typ paliva 98
Vrtání 91,0 mm
Zdvih 76,4 mm
Zdvihový objem 2 981 cm³
Výkon (kW) 353 kW
Výkon (k) 480 PS
Otáčky pro maximální výkon 6 500 1/min
Max. otáčky motora 7 500 1/min
Maximální točivý moment 570 Nm
Oblast otáček pro maximální točivý moment 2 300 - 5 000 1/min
Max. výkon na litr objemu (kW/l) 118,00 kW/l
Max. výkon na litr objemu (PS/l) 161,00 PS/l

Maximální rychlost 307 km/h
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono (Manuální převodovka) 4,1 s
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono (PDK) 3,3 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono (Manuální převodovka) 4,3 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono (PDK) 3,5 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono (Manuální převodovka) 8,9 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono (PDK) 8,1 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono (Manuální převodovka) 13,6 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono (PDK) 12,5 s
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) s paketem Sport Chrono 2,3 s
1/4 mile s paketem Sport Chrono (Manuální převodovka) 12,3 s
1/4 mile s paketem Sport Chrono (PDK) 11,7 s

Délka 4 533 mm
Šířka 1 852 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 2 024 mm
Výška (Manuální převodovka) 1 301 mm
Výška (PDK) 1 299 mm
Rozvor 2 450 mm
Turning circle 11,2 m
Pohotovostní hmotnost podle DIN (Manuální převodovka) 1 650 kg
Pohotovostní hmotnost podle DIN (PDK) 1 685 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES (Manuální převodovka) 1 725 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES (PDK) 1 760 kg
Příp. Celková hmotnost (Manuální převodovka) 2 055 kg
Příp. Celková hmotnost (PDK) 2 085 kg
Příp. Užitečná hmotnost (Manuální převodovka) 405 kg
Příp. Užitečná hmotnost (PDK) 400 kg

Objem zavazadlového prostoru vpředu 132 l
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (za předními sedadly) 163 l
Kapacita palivové nádrže 67 l

Consumption combined (Manuální převodovka) 11,1 - 10,8 l/100 km
Consumption combined (PDK) 11,3 - 11,0 l/100 km
Kombinované emise CO2 (WLTP) (Manuální převodovka) 252 - 245 g/km
Kombinované emise CO2 (WLTP) (PDK) 257 - 251 g/km
Sériová výbava

8stupňová automatická převodovka s možností manuálního řazení pomocí tzv. pádel na volantu. Včetně automatického módu řazení
6válcový motor s uspořádáním válců „boxer“ s dvojitým přeplňováním, objem 3,0 litru, maximální výkon 283 kW (385 k), maximální krouticí moment 450 Nm
8stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) s dvouhmotovým setrvačníkem
Přední náprava McPherson s příčným stabilizátorem
Hliníkové brzdové třmeny se 4 písty konstruované jako monoblok vpředu i vzadu lakované černou barvou, brzdové kotouče s průměrem 330 mm vpředu i vzadu, s vnitřním chlazením a příčným vrtáním
Zadní náprava s vícebodovým zavěšením a příčným stabilizátorem
Tlačítko SPORT pro aktivaci dynamického nastavení motoru a převodovky
Blok a hlava válců z hliníku
Pohon všech kol s elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou s proměnným účinkem Porsche Traction Management (PTM)
Elektromechanický posilovač řízení s proměnným převodovým poměrem řízení a generátorem řídicích impulzů
Vodní chlazení s tepelným managementem
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Výfukový systém se 2 trubkovými koncovkami připevněnými k nárazníku (z nerezové oceli)
4 ventily na každý válec
Management stojícího vozu s funkcí HOLD
Porsche Stability Management (PSM) vč. ABS s rozšířenými funkcemi brzd
2 turbodmychadla, 2 mezichladiče plnicího vzduchu
Funkce Auto start/stop
Přímé vstřikování Direct Fuel Injection (DFI)
Variabilní časování a zdvih ventilů VarioCam Plus
Integrované mazání se suchou vanou s olejovým čerpadlem řízeným podle aktuální potřeby (on-demand)
Třícestný katalyzátor a palubní diagnostika pro systém monitorování emisí
2 filtry pevných částic (GPF)
Expanzní sací potrubí
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním
Elektromechanické brzdy

19“/20“ kola Carrera
11,5 J x 20“ kola Carrera z lehké slitiny s pneumatikami 295/35 ZR 20 vzadu
8,5 J x 19“ kola Carrera z lehké slitiny s pneumatikami 235/40 ZR 19 vpředu

Systém sledování tlaku vzduchu v pneumatikách Tyre Pressure Monitoring System (TPM)

2+2 sedadla s motorem vzadu
Inteligentní lehká konstrukce karoserie z hliníku a ocelového kompozitu
Boční vstupy vzduchu vpředu s aktivními klapkami chladicího vzduchu a obvodovými lamelami vstupů vzduchu
Plně automatický střešní systém skládající se z látkové střechy se střešní skořepinou a integrálních prvků z hořčíkové slitiny. Jeho součástí je vyhřívané a tvarované zadní okno z kompozitního bezpečnostního skla. Ovládání střechy pouze při stojícím vozidle.
Deflektor v lemu čelního skla
Pevná konstrukce Targa roll bar s hliníkovými lištami, vertikálními žebry a logem „targa“
Zadní spoiler s automatickým vysouváním
Lišty na bočních prazích lakované v černé barvě
Výsuvné kliky dveří
Označení modelu na zádi v barvě Lightsilver
Písmena 'PORSCHE' integrovaná v zadním světelném pásu
Mřížka zadního krytu motoru se svislými lamelami ve stříbrné barvě (ve vysokém lesku)

LED světlomety včetně 4bodových LED světel pro denní svícení
Čtecí lampičky, orientační světlo, zámek zapalování, zavazadlový prostor, prostor pro nohy, přihrádka v palubní desce a osvětlení dveří – vše s využitím LED technologie.
Osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách řidiče a spolujezdce
Přídavná LED světla v přední části s pozičními světly, směrovými světly vpředu a na boku.
Světelný pás vzadu včetně integrovaných parkovacích světel a zadních mlhových světel
Automatické zapínání světlometů včetně funkce osvětlení Welcome Home
Třírozměrná zadní LED světla včetně couvacího světla, směrových světel a integrovaného třetího brzdového světla.
Vnější zpětná zrcátka na parapetech dveří, elektricky nastavitelná a vyhřívaná, zrcátko na straně řidiče asférické
Čelní sklo s aerodynamickými stěrači a tryskami ostřikovačů

2zónová automatická klimatizace s odděleným nastavením teploty pro místa řidiče a spolujezdce, režim automatické vnitřní cirkulace vzduchu včetně senzoru kvality vzduchu.
Přístrojová deska s centrálně umístěným otáčkoměrem a dvěma 7palcovými TFT displeji, centrální displej s úhlopříčkou 10,9 palce
Multifunkční volant s tzv. pádly řazení a manuálním nastavením na výšku a v podélném směru
Zavazadlový prostor vpředu
Prachový a pylový filtr s aktivním uhlíkem
Sportovní sedadla s elektrickým nastavením sklonu opěradla a výšky sedáku a s manuálním nastavením podélné polohy
Velké airbagy řidiče a spolujezdce
Ukazatel zařazeného rychlostního stupně v poli otáčkoměru
Páka voliče dvouspojkové převodovky PDK s automatickým módem, manuální řazení prostřednictvím pádel na volantu
Vzestupná středová konzola s odkládacím prostorem
Kůže s reliéfním povrchem na centrálních plochách předních sedadel, zvýšených bocích a opěrkách hlavy
Porsche Side Impact Protection (POSIP), zahrnuje ochranné prvky proti bočnímu nárazu ve dveřích a hlavový boční airbag pro řidiče a spolujezdce.
Kůže s hladkým povrchem na věnci volantu, klikách dveří, loketních opěrkách dveří a krytu odkládacího prostoru středové konzoly
Odkládací přihrádky ve dveřích
Uzamykatelná přihrádka na palubní desce a odkládací přihrádky ve dveřích
Obložení palubní desky, obložení středové konzoly a obložení panelů dveří v tmavě stříbrné barvě Diamar
Dva individuální držáky nápojů (1x jako zahloubení ve středové konzole a 1x na straně spolujezdce)
Body pro upevnění dětské sedačky ISOFIX na sedadle spolujezdce
Imobilizér motoru s dálkovým centrálním zamykáním. Alarm s ostrahou interiéru a ultrazvukovými senzory
Ochrana při převrácení integrovaná do pevné konstrukce – Targa roll bar
Determální skla se zeleným tónováním
Vyhřívané zadní okno
Vnitřní obložení střechy z černé látky
Nástupní prahové lišty s označením modelu
2 USB-C porty v krytu hlavního úložného prostoru na středové konzole, zásuvka (12 V) v prostoru pro nohy spolujezdce
Podlahové rohože
Háčky na šaty na opěradlech předních sedadel

ParkAssist (vpředu a vzadu) včetně zpětné kamery
Systém EU eCall
Porsche WET mód
Varovný a brzdový asistent včetně ochrany chodců monitoruje prostor před vozidlem. Při rychlostech jízdy ve městě i mimo město rozpozná hrozící kolizi s vozidly, chodci nebo cyklisty před vozidlem (v rámci daných možností). Systém varuje řidiče opticky, akusticky a případně i brzdným rázem. Systém pomáhá řidiči při brzdění nebo automaticky začne automobil brzdit, resp. zahájí nouzové brzdění s cílem snížit rychlost potenciální kolize nebo jí v ideálním případě zcela zabránit.
Keyless Go
ParkAssist vpředu a vzadu včetně zpětné kamery
Elektrické stahování oken s jednodotykovým ovládáním a ochranou těsnění dveří
Tempomat
Dálkové ovládání centrálního zamykání a otevírání víka zavazadlového prostoru

Příjem digitálního rádia DAB, DAB+ a DMB nabízí mnohem lepší zvuk. Přijímač zahrnuje dvojitý tuner DAB a automatické přepínání mezi digitálním a analogovým vysíláním, které zajišťuje optimální příjem vybrané stanice.
Paket Sound Plus, analogový audio systém, 8 reproduktorů, celkový výstupní výkon 150 wattů s integrovaným zesilovačem a s digitálním signálním procesorem.
Porsche Communication Management (PCM) včetně navigace online¹, telefonní rozhraní, audio rozhraní a hlasového ovládání – dotykový displej s úhlopříčkou 10,9 palce v plném HD rozlišení – ovládání funkcí vozu a komfortních funkcí, jako je nastavení klimatizace – ovládání pomocí vícedotykových gest: např. velikost zobrazení navigační mapy lze ovládat dvěma prsty pomocí dotykového displeje PCM nebo přes Direct Touch Control v zadávacím poli rukopisu na středové konzole – telefonní rozhraní s protokolem bluetooth® pro připojení chytrého mobilního telefonu – dva USB-C porty s funkcí přenosu dat i s funkcí nabíjecí v krytu hlavní odkládací přihrádky ve středové konzole pro připojení různých modelů² iPod® a iPhone® – rádio s dvojitým RDS tunerem a anténní diverzitou pro zajištění optimálního příjmu – centrální displej, na kterém se zobrazují zprávy o vozidle i o připojených externích zařízeních – hlasové ovládání s interakcí v přirozeném jazyce, aktivace pomocí oslovení „Ahoj Porsche“ a ovládání multimodální mapy a online navigací¹ s: navigačními mapami pro většinu evropských zemí – 3D zobrazením mapy a 3D zobrazením navigační mapy s podporou modelů měst³ a terénu s vrstvou satelitních snímků – s dynamickým výpočtem trasy jízdy s online sledováním situace v provozu a trasy v reálném čase zajišťující dokonalý přehled. Poznámky: ¹ Vyžaduje rozhraní Porsche Connect ² O kompatibilitě nových modelů iPod® a iPhone® se prosím informujte ve Vašem Porsche centru. ³ Není k dispozici pro všechna města
Porsche Connect s rozhraním Apple® CarPlay – online navigace (viz Porsche Communication Management) – streamování hudby a online rádio – Remote Services – celá řada dalších služeb Porsche Connect Services Poznámka: Porsche Connect zahrnuje bezplatné využívání služeb po dobu 36 měsíců (viz Porsche Communication Management). V některých zemích nemusí být k dispozici úplná nabídka služeb Porsche Connect nebo nejsou dostupné jednotlivé služby. V některých zemích je součástí dodávky integrovaná SIM karta s podporou LTE a objemem dat pro využívání vybraných služeb Porsche Connect. Pro využívání wifi hotspotu prostřednictvím integrované SIM karty s podporou LTE je v některých těchto zemích k dispozici datový paket, který lze zakoupit v obchodě Porsche Connect Store. Více informací o době, po kterou lze služby bezplatně využívat, následných nákladech a dostupnosti jednotlivých služeb ve Vaší zemi získáte na adrese www.porsche.com/connect nebo ve Vašem Porsche centru.
Porsche Connect zahrnuje bezplatné využívání služeb po dobu 36 měsíců. V některých zemích nemusí být k dispozici úplná nabídka služeb Porsche Connect nebo nejsou dostupné jednotlivé služby. V některých zemích je součástí dodávky integrovaná SIM karta s podporou LTE a objemem dat pro využívání vybraných služeb Porsche Connect. Pro využívání wifi hotspotu prostřednictvím integrované SIM karty s podporou LTE je v některých těchto zemích k dispozici datový paket, který lze zakoupit v obchodě Porsche Connect Store. Více informací o době, po kterou lze služby bezplatně využívat, následných nákladech a dostupnosti jednotlivých služeb ve Vaší zemi získáte na adrese www.porsche.com/connect nebo ve Vašem Porsche centru.
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) – rozšířený systém sledování vozidla – automatická detekce odcizení vozidla s tichým alarmem, který je přes vozidlo nepřetržité napojený na bezpečnostní centrum – osobní oznámení zákazníkovi za účelem ověření odcizení a zajištění vozidla ve spolupráci s bezpečnostními orgány Poznámka: Pro využívání PVTS je nutné zakoupit paket Car Security v obchodě Porsche Connect Store. Více informací o provozních nákladech a dostupnosti ve Vaší zemi získáte na adrese www.porsche.com/connect nebo ve Vašem Porsche centru.

Bílá
Žlutá Racing
Červená Guards
Černá
Látková střecha, černá
Látková střecha, modrá
Látková střecha, hnědá
Látková střecha, červená
Standardní barvy exteriéru: bílá, žlutá Racing, červená Guards, černá
Barvy skládací látkové střechy: černá, modrá, hnědá, červená
Porsche - Contact

Kontakt

Kontaktujte Porsche Centrum Praha, žádejte o informace.