Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Modely
Nové
911 GT3 RS
386 kW/525 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
296 km/h
Maximální rychlost
Zpět na začátek
911 GT3 RS
Build your own
Dokonalosti nelze dosáhnout okamžitě.
Vždy však je cílem.

911 GT3 RS.

Sportovci to znají: Špičkový výkon vyžaduje víc než jen dokonalé podmínky a štěstí. Vytrvalý náročný trénink, jehož výsledkem je větší síla a rychlost. Nejistota týkající se všeho, a zejména sebe sama. Poučení z každé chyby. Tou největší výzvou totiž je zůstat neporazitelný. Společnost Porsche díky tomuto přístupu neustále posouvá hranice možného. Vyzkoušejte si nový model 911 GT3 RS ve špičkové formě – se zvýšeným výkonem pro závodní tratě.

Porsche - A 4.0-litre high revving naturally aspirated 525 PS (386 kW) engine.
Vysokootáčkový motor s objemem 4,0 litru s atmosférickým plněním motor a s výkonem 525 k (386 kW)
911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Plně automatické nastavení předního difuzoru a zadního křídla
Systém pro snížení odporu (Drag Reduction Systém – DRS) – zadní křídlo
Porsche - Aero wishbone on the front axle for up to 40 kg more downforce.
Aero vahadlo na přední nápravě pro zvýšení přítlaku až o 40 kg.
Porsche - Consistent lightweight construction with numerous components made of carbon fibre reinforced plastic (CFRP).
Pevná karoserie s lehkou konstrukcí s celou řadou komponentů vyrobených z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP)

Panorama 360°.

Porsche - Exterieur Porsche - Exterieur

Seznamte se detaily 911 GT3 RS.

Již znáte ty nejatraktivnější vlastnosti. V následujících kapitolách se dozvíte více podrobností.

Porsche - Discover the 911 GT3 RS in detail.
Aerodynamika a design
Dozvědět se více
Aerodynamika a design
Porsche - Downforce update.
Aktualizace přítlačné síly.
Nový model 911 GT3 RS je díky zvýšenému přítlaku a upravené aerodynamice orientován na výkon. Systém Porsche Active Aerodynamics (PAA) se systémem DRS využívá veškerá data o vozidle včetně podélného/příčného zrychlení, polohy plynového/brzdového pedálu a hodnot tření, polohy zadního křídla a předního difuzoru a automaticky se ve zlomku sekundy přizpůsobuje jízdní situaci. To je ten nejlepší předpoklad pro další letmé kolo.
Porsche - 40kg more downforce.
Přítlačná síla větší o 400 N.
Nové aerodynamické závěsy na přední nápravě zvyšují přítlak a omezují turbulence i proudění vzduchu za nimi. Výsledkem je větší přítlačná síla, která při maximální rychlosti dosahuje hodnoty až 400 N. Sofistikovaná technologie, která je převzatá z automobilového sportu.
Porsche - S-Duct front with single-cooler concept.
Přední partie se sacím kanálem „S-Duct“ s koncepcí jednoho chladiče
Model 911 GT3 RS má, podobně jako závodní vozy GT, jeden centrální chladič umístěný v místě předního zavazadlového prostoru. Vzduch je k němu přiváděn kanálem, jehož jméno je odvozeno od jeho tvaru písmene „S“. Tato koncepce zajišťuje lepší aerodynamické vlastnosti s ohledem na přítlačnou sílu a chlazení brzd ve srovnání s jinak používanými dvěma bočními chladiči a jedním malým centrálně umístěným chladičem.
Porsche - Wide turbo body with air intake cover.
Široká turbo karoserie s krytem vstupu vzduchu
Široká turbo karoserie s panelem přívodu vzduchu výrazně přispívá k optimalizaci aerodynamických vlastností modelu 911 GT3 RS a umocňuje jeho sportovní vzhled. Vytváří také prostor pro nová, širší kola, která ještě více zlepšují jeho jízdní vlastnosti.
Porsche - Form follows function.
Tvary podřízené funkčnosti.
Snížení odporu vzduchu je jednou z největších výzev při dosahování rychlých časů na závodní trati. Nový model 911 GT3 RS proto všemi svými komponenty optimálně využívá proudění vzduchu. Nastavení pro co nejmenší hodnotu součinitele aerodynamického odporu doplňuje dvoudílná zadní partie se zvětšenými průduchy, zadní spoiler se zadní ventilací a difuzor.
Následující kapitola
Karoserie s lehkou konstrukcí

Spotřeba a emise.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Karoserie s lehkou konstrukcí
Dozvědět se více
Karoserie s lehkou konstrukcí
Porsche - Thrilling lightness.
Vzrušující lehkost.
Základním principem lehké konstrukce je její maximální redukce. Tato základní filozofie automobilového sportu je aplikována i u nového Porsche 911 GT3 RS, a to i přes výrazně rozšířenou a dále vylepšenou výbavu oproti předchozím modelům, včetně aktivní aerodynamiky, širších kol a pneumatik, širší karoserie a rozsáhlejších možností nastavení podvozku v různých jízdních módech.
Výsledkem důsledného využití plastů vyztužených uhlíkovými vlákny (CFRP) je pohotovostní hmotnost pouhých 1450 kg. Blatníky, přední kapota v typickém tvaru modelu RS a střecha jsou vyrobeny z materiálů testovaných v automobilovém sportu. Významné výhody na závodní trati přináší rovněž zadní křídlo z CFRP se systémem aktivní aerodynamiky, dveře z CFRP zajišťující optimální ventilaci podběhů kol a lehká kovaná kola ze slitiny hliníku a hořčíku.

Exteriér.

V bitvě o tisíciny sekundy se počítá každý gram. Volitelný paket Weissach snižuje hmotnost o téměř 15 kg. Přední kapota, střecha a horní poloviny krytů vnějších zpětných zrcátek z pohledového karbonu s povrchovou úpravou ve vysokém lesku opticky umocňují závodní charakter nového modelu 911 GT3 RS. Z pohledového karbonu jsou vyrobeny také části zadního křídla a velký nápis „PORSCHE“.

Interiér.

Vysoké ambice v interiéru vozu prozrazuje ochranná klec z pohledového karbonu se saténovou povrchovou úpravou, která zajišťuje stylovou dodatečnou ochranu na závodní úrovni. Pokračováním jemného detailního ladění jsou pak lehká pádla řazení dvouspojkové převodovky PDK, která jsou vyrobena z hořčíkové slitiny, palubní deska, jejíž horní část je potažená černým mikrovláknem Race-Tex, díly interiéru z pohledového karbonu v saténovém lesku, odznak s emblémem „Weissach RS“ na straně spolujezdce a opěrky hlavy s vyšitým logem „Weissach RS“.

Podvozek.

Ideální hmotnost na cestě k novým nejlepším časům zajišťují rovněž stabilizátory na přední i zadní nápravě, spojovací tyče na zadní nápravě a smykový panel (panel proti smykovému napětí) z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP).

Porsche - Lightweight and noise-insulated glazing.
Lehká zvukově izolační skla.
Lehká vrstvená skla s akustickou fólií pro přední okno, okna dveří, boční zadní okna a zadní okno nejenom snižují hmotnost vozidla, ale zlepšují také akustický komfort v interiéru. Minimalizují vnější hluk způsobený mj. odvalováním pneumatik a prouděním vzduchu.
Porsche - CFRP full bucket seats.
Celoskořepinová CFRP sedadla.
Lehká celoskořepinová sedadla vyrobená z pohledového karbonu (plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny – CFRP) se saténovou úpravou povrchu zajišťují vynikající boční držení těla. Navíc okouzlí svým čalouněním v kůži v černé barvě. Jejich centrální plochy jsou pak čalouněné černým mikrovláknem Race-Tex s kontinuální perforací v kontrastní červené nebo stříbrné barvě.
Následující kapitola
Výkon

Spotřeba a emise.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Výkon
Dozvědět se více
Výkon
Maximalizovaný výkon.
911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km

Jakmile se na startovním semaforu rozsvítí zelená, přenese nové 911 GT3 RS s krouticím momentem až 465 Nm na vozovku závodní dráhy neuvěřitelný výkon 386 kW (525 k), který Vás z 0 na 100 km/h katapultuje za 3,2 sekundy a nedá Vám vydechnout až do dosažení maximální rychlosti 296 km/h. Lehký sportovní výfukový systém z nerezové oceli přitom zajišťuje impozantní zvukový zážitek, a to až do maximálních otáček 9000 min-1.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km

Vysokootáčkový motor s atmosférickým plněním s objemem 4,0 litru využívá moderní technologie automobilového sportu – čtyřventilovou technologii s vahadly a tuhým rozvodem ventilů, stejně jako kované písty a ojnice z titanu. Znovu bylo optimalizováno také mazání motoru, které díky systému suché klikové skříně se separátní olejovou nádrží nyní odolává vysokým laterálním silám. Dokonalý přívod vzduchu do každého válce zajišťuje 6 samostatných škrticích klapek, které přispívají k úspěchu při honbě za novými nejlepšími časy.

Porsche - Increased antidive.
Menší pokles přední části při brždění (antidive).
Řidiči s vysokými ambicemi dobře vědí, že přesné zpomalení je stejně důležité jako velké zrychlení. Z důvodu zlepšení aerodynamické rovnováhy při brzdění je proto optimalizovaná geometrie podvozku, která snižuje poklesnutí předku vozu při brzdění. Snižuje tak přítlak na přední nápravu a zlepšuje tzv. antidive.
Porsche - Lateral dynamics.
Příčná dynamika.
Nové Porsche 911 GT3 RS snižuje na minimum nutnost brzdění před zatáčkami a šikanami. Sportovní pneumatiky 275/35 R20 vpředu a 335/30 R21 vzadu, nová širší kola a širší rozchod zajišťují lepší příčnou dynamiku a umožňují tak vyšší rychlost při průjezdu zatáčkou.
Porsche - More robust.
Zvýšená odolnost.
Intenzivní závodění klade ty nejvyšší nároky na člověka i stroj. Sportovně vyladěná sedmistupňová dvouspojková převodovka Porsche (Porsche Doppelkupplungsgetriebe – PDK) je proto díky upravenému systému odvzdušnění s modifikovaným převodovým poměrem ještě odolnější při použití na závodním okruhu. Nikdo přece nechce s novým modelem 911 GT3 RS jezdit pomalu.
Porsche - More personalised setup.
Lepší individuální nastavení.
Mokrý asfalt, těsné kombinace zatáček, individuální jízdní styl: Pro optimální nastavení je v automobilovém sportu nutné vzít v úvahu mnoho faktorů. Volant proto nyní díky 3 dalším přepínačům módů nabízí ještě větší flexibilitu pro přizpůsobení systémů řízení podvozku jízdním podmínkám, jako jsou PASM, PSM nebo PTV Plus. Kromě toho lze vypnout i systém řízení trakce (TC), resp. jej lze nastavit v různých stupních.

Řídicí systémy podvozku.

Porsche Active Suspension Management.

Elektronické nastavení tlumičů aktivně a nepřetržitě reguluje jejich sílu individuálně pro každé kolo v závislosti na stavu vozovky a jízdním stylu. Systém PASM má 2 módy nastavení: sportovně-komfortní a sportovně-tuhé.

Porsche Stability Management.

Porsche Stability Management (PSM) je automatický regulační systém zajišťující stabilizaci vozu v mezním rozsahu jízdní dynamiky. Systém je možné ve 2 krocích kompletně vypnout. Pro cílené pocity sportovního ovládání při jízdě na závodním okruhu.

Porsche Torque Vectoring Plus.

Systém PTV Plus v kombinaci se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou PDK pracuje s elektronicky regulovanou, plně variabilní uzávěrkou diferenciálu zadní nápravy s plně variabilním rozdělováním krouticího momentu. Je tak zajištěna lepší trakce i zlepšení příčné dynamiky, stejně jako vyšší jízdní stabilita při změnách zatížení v zatáčkách (odlehčení plynového pedálu) a při změně jízdního pruhu.

Porsche - Other performance highlights. Porsche - Other performance highlights. Porsche - Other performance highlights.

Další jedinečné vlastnosti.

Uložení podvozku s kulovými čepy.

Pro maximální výkon. Přesná, ostrá a přímá odezva. A mimořádně tuhé spojení podvozku s karoserií. Všechna uložení podvozku jsou realizována kulovými čepy, které dále zvyšují dynamiku a přesnost.

Hydraulická regulace výšky přední nápravy.

Volitelný hydraulický systém regulace světlé výšky zvýší 911 GT3 RS v oblasti přední nápravy o 40 mm. Při manévrování se tak minimalizuje riziko najetí na obrubníky, rampy nebo zvýšené nájezdy garáží.

Systém řízení zadní nápravy se sportovním naladěním.

Systém při nižších rychlostech natáčí kola zadní nápravy proti úhlu natočení předních kol. Zvyšuje se tak agilita, zejména při jízdě v zatáčkách. Při vyšších rychlostech pak systém natáčí kola zadní nápravy paralelně s předními koly. Zejména při vyšších rychlostech nebo při vyhýbacím manévru na závodní dráze se tím zvyšuje jízdní stabilita.

Brzdy.

Porsche 911 GT3 RS je sériově vybaveno mimořádně výkonným brzdovým systémem, který byl dále optimalizován pro využití na závodním okruhu. Brzdové třmeny konstruované jako monoblok jsou lakované červenou barvou. Na přední nápravě jsou vybavené šesti písty, na zadní pak čtyřmi písty. Mají vysokou rozměrovou stabilitu a velmi dobré chování v tlakovém bodě. Snížené kompozitní brzdové kotouče s vnitřním chlazením redukují neodpružené a rotující hmoty a díky dvoudílné konstrukci s hliníkovými náboji mají také nižší hmotnost.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Volitelné Porsche keramické kompozitní brzdy (PCCB) využívají brzdové kotouče, které jsou přibližně o 50 % lehčí než srovnatelné litinové kotouče. Děrované keramické brzdové kotouče mají na přední nápravě průměr 410 mm a na zadní nápravě 390 mm a zajišťují ještě větší brzdný výkon. Keramické kompozitní brzdy PCCB mají vysokou odolnost proti vadnutí brzdného účinku při zpomalování z vysoké rychlosti a zvyšují tak bezpečnost.

Následující kapitola
Interiér a infotainment

Spotřeba a emise.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Interiér a infotainment
Dozvědět se více
Interiér a infotainment
Vítězství je otázkou přístupu.
Správné nastavení mysli rozhoduje o vítězství nebo prohře – stejně jako individuální vyladění nastavení vozu. Volant, který je orientovaný na motoristický sport, umožňuje díky čtyřem integrovaným přepínačům módů více různých možností nastavení než kdykoli v minulosti: od módu DRIVE MODE a Porsche Active Suspension Management (PASM) přes Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) až po Traction Control (TC). Výsledkem je ještě interaktivnější spojení mezi řidičem a vozidlem.
Porsche - It can take more than a knock or two.
Pro větší bezpečí.
Volitelný paket Clubsport, který je k dispozici bez příplatku, zahrnuje mimo jiné ocelovou klec za předními sedadly, která je přišroubovaná ke karoserii a může být lakovaná v černé nebo volitelně v červené barvě Guards. Součástí paketu je také uzavřený šestibodový bezpečnostní pás na straně řidiče, který dále zvyšuje bezpečnost.
Porsche - Increased comfort.
Povinný komfort.
Celoskořepinová sedadla z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP) v povrchové úpravě pohledového karbonu a integrovaný hlavový airbag poskytují mimořádně dobrou boční oporu při minimální hmotnosti. Nastavení pozice sedadla v podélném směru je manuální, výškové nastavení je elektrické. Sedadla jsou sériově potažena černou kůží s vyšitými logy „GT3 RS“ na opěrkách hlavy. Centrální plochy sedadel jsou čalouněné černým mikrovláknem Race-Tex s perforací v kontrastní barvě. Celoskořepinová sedadla lze na přání nahradit adaptivními sportovními sedadly Plus s možností elektrického nastavení 18 parametrů.
Porsche - More contrast.
Větší kontrast.
Výbava interiéru v kombinaci kůže a mikrovlákna Race-Tex v černé barvě, černé ozdobné švy, vyšitá loga „GT3 RS“ a ozdobné lišty v černé barvě s dekory z pohledového karbonu v saténovém lesku umocňují sériovou exkluzivitu. Na přání je pak k dispozici rozšířená výbava interiéru v kombinaci kůže a mikrovlákna Race-Tex v kontrastních barvách – buď v červené Guards, nebo stříbrné GT..

Porsche Connect.

Díky Porsche Connect máte k dispozici užitečné služby, které můžete využívat prostřednictvím aplikace Porsche Connect. Ve Vašem chytrém mobilním telefonu si synchronizujete cíle a kalendář s Vaším Porsche, přes Porsche Communication Management (PCM) si naplánujete cesty s využitím dopravních informací v reálném čase nebo můžete využívat hudební služby. Vaše Porsche pro Vás zajistí navigaci a poskytne Vám informace i zábavu.

Aplikace Porsche Track Precision

Pomocí aplikace Porsche Track Precision¹ můžete Vaše výkony měřit, vyhodnocovat a zlepšovat ještě detailnějším způsobem. Aplikace Vám na Vašem chytrém mobilním telefonu umožňuje přesné zobrazení, zaznamenání i analýzu jízdních dat.

¹ Použití aplikace je možné pouze ve vymezené oblasti. Využívání tohoto produktu (zejména nahrávání videa) může být omezeno místními právními předpisy platnými pro dané trhy nebo pro sportovní akce. Před každým použitím produktu prosím zkontrolujte, zda je to v souladu s místními právními předpisy.

Audiosystémy.

Již sériový paket Sound Plus, jenž zahrnuje 8 reproduktorů a zesilovač integrovaný v PCM s výkonem 150 wattů, vytváří dokonalý zvukový obraz, který je optimálně přizpůsobený řidiči a spolujezdci. Volitelný systém BOSE® Surround Sound s 12 reproduktory, 100wattovým subwooferem a celkovým výkonem 570 W navíc umožňuje individuální vyladění každého reproduktoru podle interiéru vozidla.

Porsche - Discover more about our Connect services.

Více informací o našich službách Connect.

Následující kapitola
Model a data

Spotřeba a emise.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km

Konfigurátor modelu 911 GT3 RS .

Vybraný
911 GT3 RS
Nové
Porsche 911 GT3 RS
WLTP*
13,4
l/100 km
305
g/km
386 kW/525 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
296 km/h
Maximální rychlost
911 GT3 RS
386 kW/525 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
296 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
13,4
l/100 km
305
g/km
Výška
1 322 mm
Šířka
1 900 mm
Délka
4 572 mm
Rozvor
2 457 mm
Technické specifikace

Počet válců 6
Typ paliva 98
Vrtání 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3 996 cm³
Výkon (kW) 386 kW
Výkon (k) 525 PS
Otáčky pro maximální výkon 8 500 1/min
Max. otáčky motora 9 000 1/min
Maximální točivý moment 465 Nm
RPM point maximum torque 6 300 1/min
Max. výkon na litr objemu (kW/l) 96,00 kW/l
Max. výkon na litr objemu (PS/l) 131,00 PS/l

Maximální rychlost 296 km/h
Zrychlení z 0 na 60 mph 3,0 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h 3,2 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h 6,9 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h 10,6 s
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) 1,8 s
1/4 mile 10,9 s

Úhel sklonu, přední/zadní (ocelové odpružení) 6,2 - 9,8 °
Úhel nájezdu při ocelovém odpružení 10,6 °
Maximální světlá výška (ocelové odpružení) 100 mm

Délka 4 572 mm
Šířka 1 900 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 2 027 mm
Výška 1 322 mm
Rozvor 2 457 mm
Turning circle 10,5 m
Pohotovostní hmotnost podle DIN 1 450 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1 525 kg
Příp. Celková hmotnost 1 795 kg
Příp. Užitečná hmotnost 345 kg

Kapacita palivové nádrže 64 l

Spotreba paliva* kombinovaná 13,4 - 13,4 l/100 km
Kombinované emise CO2 (WLTP) 305 - 305 g/km
Sériová výbava

Pevné hliníkové brzdové třmeny konstruované jako monoblok se 6 písty na přední nápravě a se 4 písty na zadní nápravě, brzdové třmeny lakované červenou barvou
Blok motoru a hlavy válců z hliníku, chlazení vodou
Zavěšení předních kol se dvěma aerodynamickými A-rameny s integrovanými pomocnými pružinami, stabilizátorem, všechna uložení podvozku s kulovými čepy
6válcový motor s uspořádáním válců boxer s atmosférickým plněním, zdvihový objem 4,0 litru, maximální výkon 386 kW (525 k), maximální krouticí moment 470 Nm
Kompozitní snížené brzdové kotouče s hliníkovými náboji a s vnitřním chlazením, s průměrem 408 mm vpředu a 380 mm vzadu
Maximální počet otáček motoru 9000 min-1
Vícebodové uložení zadní nápravy s integrovanými pomocnými pružinami a stabilizátorem, vybrané závěsy realizované kulovými čepy
4ventilová technologie s vahadly
Pohon zadních kol
Sledování opotřebení brzdových destiček
Nastavení vačkového hřídele VarioCam pro sací i výfukové ventily
Elektricky ovládaná parkovací brzda
Elektromechanický posilovač řízení s variabilním převodovým poměrem a proměnným účinkem v závislosti na rychlosti
Kované titanové ojnice
Funkce Auto Start-StopAuto start/stop function
Systém řízení zadní nápravy se sportovním nastavením
Suchá kliková skříň se separátní olejovou nádrží
Přívod oleje s plně variabilním tlakovým olejovým čerpadlem, 7 čerpadel na čištění oleje, odstředivý čistič oleje a přídavný přívod oleje přes klikový hřídel
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Přímé vstřikování benzinu (Direct Fuel Injection, DFI)
Elektronický stabilizační systém Porsche Stability Management (PSM) včetně ABS. Víceúrovňové nastavení a úplné vypnutí stabilizačního systému (ESC) a kontroly trakce (TC) pomocí ovládání na volantu
Dva třícestné katalyzátory, filtr pevných částic pro benzinový motor (GPF) a palubní diagnostika pro monitorování systému řízení emisí
Variabilní systém sání z plastu se 2 přepínatelnými rezonančními klapkami a 6 samostatnými škrticími klapkami
Lehký sportovní výfukový systém z nerezové oceli se 2 koncovkami z nerezové oceli v černé barvě.
Lehká startovací baterie LiFePO4 s kapacitou 60 Ah
7stupňová dvouspojková převodovka (PDK)
Palivová nádrž o objemu 64 litrů
Paket Chrono včetně tlačítka Chrono na volantu příprava pro spoušť měření času kola na závodním okruhu (lap trigger)
Podvozek s možností nastavení pro závodní tratě (úhel sbíhavosti, odklon, stabilizátory, výška)

Interiér s detaily v kůži / látce Race-Tex v černé barvě s kontrastními švy ve stříbrné barvě GT

Systém kontroly poklesu tlaku vzduchu v pneumatikách (TPM) s módem pro závodní tratě
Kovaná kola z hliníkové slitiny 20“/21“ GT3 RS

Kola lakovaná ve stříbrné barvě

Typ: dvousedadlové kupé
Inteligentní lehká karoserie z hliníku a ocelových kompozitních materiálů
Přední kapota z lehké konstrukce z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP) lakovaná v barvě vozu a tištěným emblémem Porsche se dvěma velkými výdechy vzduchu a aerodynamickými prvky
Spodní díl zadní partie s dalšími výdechy vzduchu včetně mřížky v antracitové barvě, obvodové lamely (airblades), spodní část v černé barvě
Obložení spodku vozu s žebrovaným zadním difuzorem
Lišty okolo bočních oken a boční prahy v černé barvě
Pevné dvoudílné zadní křídlo s funkcí DRS, uchycením ve tvaru labutího krku a držáky z hliníku, které jsou nedílnou součástí karoserie
Kryty vnějších zpětných zrcátek lakované v barvě vozu, základny z černého plastu
Označení modelu v saténově černé barvě na zadní partii
Průběžný osvětlený pás na zadní partii s integrovaným nápisem „PORSCHE“ v černé barvě se saténovým povrchem
Exkluzivní design víčka palivové nádrže
Přední maska lakovaná v barvě vozu, spodní část s integrovanými vstupy chladicího vzduchu v černé barvě, včetně mřížky v antracitové barvě, spodní hrana spoileru v černé barvě, a s bočními lamelami (side blades)
Boční prahy za předními koly v černé barvě, včetně bočních směrových světel
Spodní část zadního křídla lakovaná v barvě vozu, horní část lakovaná v černé barvě; hydraulické prvky v kontrastní barvě, boční plochy křídla a nosná konstrukce lakovaná v černé barvě
Střecha z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny

LED světlomety se čtyřbodovými LED světly pro denní svícení
Přídavná LED světla v přední masce sdružující poziční světla, směrová světla a boční směrová světla
Sdružená zadní světla s brzdovými světly, couvacími světly a směrovými světly, třetí brzdové světlo s LED technologií
Světelný pás na zádi vozu s funkcí koncového světla s integrovaným couvacím a mlhovým světlem
Automatické zapínání osvětlení vozu, včetně automatického osvětlení okolí vozu „Welcome Home“
Stěrače čelního skla s aero lištami, dvěma rychlostmi stírání, nastavitelným intervalem stírání a ostřikovači předního skla
Čtecí osvětlení a osvětlení zajišťující orientaci, osvětlení zámku zapalování, osvětlení zavazadlového prostoru, prostoru pro nohy, přihrádky v palubní desce na straně spolujezdce a nástupní osvětlení – vše s LED technologií
Osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách (na straně řidiče i spolujezdce)
Vnější zpětná zrcátka na parapetech dveří elektricky nastavitelná a vyhřívaná, zrcátko na straně řidiče asférické
Čelní sklo se šedým pásem v horní části pro zamezení oslnění
LED main headlights with integrated 4-point daytime running lights

Dvouzónová automatická klimatizace s oddělenou regulací teploty pro řidiče a spolujezdce, automatické přepínání na vnitřní cirkulaci včetně senzoru kvality nasávaného vzduchu
Přístrojová deska s centrálním otáčkoměrem a dvěma 7“ TFT displeji s Track-Screen
Prachový/pylový filtr, vč. filtru s aktivním uhlíkem
Celoplošné airbagy pro řidiče a spolujezdce
Skloněná středová konzola s jednou otevřenou a jednou uzavřenou odkládací přihrádkou
Tříbodové samonavíjecí bezpečnostní pásy
Boční okna s hydrofobní povrchovou úpravou
Vyhřívání skla zadního okna
2 USB-C porty v odkládací přihrádce ve středové konzole, 12voltová zásuvka v prostoru pro nohy na straně spolujezdce
Přední koberce v černé barvě s vyšitými nápisy "PORSCHE" (dvoudílná sada)
Celoskořepinová sedadla
Přihrádka v palubní desce na straně spolujezdce (uzamykatelná) a odkládací přihrádky ve dveřích
Sportovní multifunkční GT3 RS volant potažený černou látkou Race-Tex
Otáčkoměr s digitálním zobrazením rychlostního stupně a rychlosti, s čitelnou kruhovou stupnicí a logem "GT3 RS"
Dva samostatné držáky nápojů (1x jako vybrání ve středové konzole a 1x na straně spolujezdce)

Evropský systém automatického nouzového volání eCall
Elektrické ovládání oken s jednodotykovou funkcí a ochranou těsnění dveří
Centrální zamykání, včetně dálkového ovládání
Startování motoru bez přímého použití klíčku – Keyless go
Tempomat

Čalounění střechy a A-/B-/C- sloupků karoserie látkou Race-Tex

Porsche Communication Management (PCM) vč. online-navigace¹
Porsche Connect
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
Digitální rádio
Integrace chytrého mobilního telefonu

Černá
Bílá
Červená Guards
Žlutá Racing
Porsche - Personalisation & finishing.
Porsche - Contact

Kontakt

Kontaktujte prosím autorizovaného prodejce Porsche a vyžádejte si informační materiály nebo se zaregistrujte pro odebírání exkluzivních novinek ze světa automobilů Porsche.