DOMŮ

Hlavní navigace
Modely

FAQ

Obsah

  1. Často kladené otázky na téma zprovoznění systému Porsche Car Connect
  2. Často kladené otázky na téma smluv o užívání systému Porsche Car Connect
  3. Často kladené otázky na téma používání aplikace Porsche Car Connect
  4. Často kladené otázky na téma kontroly přístupu prostřednictvím chytrých telefonů
  5. Často kladené otázky na téma odstraňování závad
  6. Často kladené otázky na téma koupě a prodeje ojetého vozu se systémem Porsche Car Connect
  7. Často kladené otázky na téma podmínek používání systému Porsche Car Connect
  8. Často kladené otázky na téma další podpory u systému Porsche Car Connect
  9. Často kladené otázky na téma bezpečnostního paketu PVTS (Porsche Vehicle Tracking System)
  1. Často kladené otázky na téma zprovoznění systému Porsche Car Connect

    1. Mám zájem o nový vůz Porsche se systémem Porsche Car Connect. Jak mohu tento prvek výbavy na přání objednat?

      Obraťte se na Vašeho prodejce Porsche s tím, že máte zájem o Porsche Car Connect (PCC).

      Váš prodejce Porsche Vám ochotně sdělí, pro jaké modely Porsche je v současnosti systém Porsche Car Connect k dispozici. Prostřednictvím konfigurátoru na www.porsche.com můžete prvek výbavy Porsche Car Connect zahrnout do konfigurace vozu Porsche podle Vašeho přání.

    2. Mám zájem o Porsche Car Connect. Jaké „pakety“ a doplňky systému Porsche Car Connect si mohu objednat?

      K dispozici jsou následující služby: E-Mobility, služba vyhledávání odcizeného vozidla PVTS (Porsche Vehicle Tracking System) a dálkově ovládané služby Remote Services. Tyto služby lze libovolně kombinovat. Služby E-Mobility jsou k dispozici pouze u vozidel s hybridním pohonem E-Hybrid. Služby Porsche Car Connect lze využívat bezplatně po dobu 6 měsíců v případě služeb Remote Services a PVTS (Porsche Vehicle Tracking System), resp. 5 let v případě služeb E-Mobility.

    3. Právě jsem si objednal nové Porsche se systémem Porsche Car Connect dodávaným na přání. Jak aktivuji Porsche Car Connect pro své vozidlo?

      Aby mohl být systém Porsche Car Connect aktivován pro Váš vůz Porsche, je nutné částečně již před předáním Vašeho vozidla učinit následující kroky:

      1) Zaregistrujte se na zákaznickém webovém portálu Porsche Car Connect na adrese www.porsche.com/connect. Zde zadáte svá uživatelská data a uzavřete v průběhu procesu přihlášení smlouvu o užívání s poskytovatelem služby Cobra. To je nezbytné i pro bezplatné používání služeb během příslušné lhůty u nových vozů Porsche.

      2) Po úspěšné registraci na zákaznickém webovém portálu obdržíte prostřednictvím e-mailu nebo SMS potvrzení včetně potvrzovacího kódu, který musíte zadat při prvním přihlášení k zákaznickému webovému portálu z důvodu ověření Vašeho mobilního telefonního čísla a e-mailové adresy.

      3) Na zákaznickém webovém portálu obdržíte navíc ke stažení dokument s instalačním kódem pro Vaše nové vozidlo. Tento instalační kód musíte předat před předáním vozidla Vašemu prodejci Porsche, např. společně s Vašimi podklady k pojištění.

      4) Po předání instalačního kódu Vašemu prodejci Porsche uskuteční prodejce aktivaci produktu před předáním Vašeho vozidla. Tuto aktivaci produktu může uskutečnit pouze prodejce Porsche.

      5) Nejpozději v den převzetí vozidla byste si měli na svůj chytrý telefon nainstalovat aplikaci Porsche Car Connect. Po úspěšném připojení Vašeho vozidla Vaším prodejcem Porsche obdržíte automaticky aktivační kód prostřednictvím SMS. Aktivační kód je zapotřebí k aktivaci aplikace. Po instalaci a aktivaci aplikace Porsche Car Connect na Vašem chytrém telefonu můžete používat systém Porsche Car Connect pro Vaše vozidlo.

      6) Následně můžete prostřednictvím zákaznického webového portálu spravovat jak další chytré telefony, tak i vozidla. Aktivační proces probíhá vždy ve stejných krocích, které byly popsány výše.

    4. Na svůj chytrý telefon bych si chtěl nainstalovat aplikaci Porsche Car Connect. Kde aplikaci naleznu a jak ji mohu nainstalovat?

      Aplikaci Porsche Car Connect si můžete stáhnout do svého chytrého telefonu z portálu App StoreSM. Při stahování a instalaci postupujte podle pokynů příslušeného obchodu. Aplikace Porsche Car Connect je bezplatná.

    5. Koupil jsem si nový vůz Porsche. Jak dlouho mohu bezplatně používat služby této aplikace?

      Pro všechna nová vozidla Porsche lze bezplatně používat služby Remote Services a PVTS (PVTS = Porsche Vehicle Tracking System) po dobu 6 měsíců. Poté je nezbytné prodloužit smlouvu o užívání prostřednictvím zákaznického webového portálu Porsche Car Connect na adrese www.porsche.com/connect.

      Doba platnosti smlouvy pro bezplatné užívání začíná běžet okamžikem propojení Vašeho vozidla s Vaším chytrým telefonem Vaším prodejcem Porsche.

      Pro služby E-Mobility, které jsou k dispozici pro vozy Porsche s hybridním pohonem E-Hybrid, činí doba pro bezplatné užívání těchto služeb 5 let. Poté je nezbytné prodloužit smlouvu o užívání prostřednictvím zákaznického webového portálu PCC.

    6. Nechci si sám aktivovat systém Porsche Car Connect. Může místo mě uskutečnit aktivaci, instalaci a registraci moje Porsche Centrum?

      Váš prodejce Porsche Vám ochotně pomůže při aktivaci systému Porsche Car Connect (PCC) pro Vaše nové vozidlo a při instalaci aplikace Porsche Car Connect na Vašem chytrém telefonu.

      V případě, že byste si chtěli systém aktivovat sami, postupujte podle kroků pro aktivaci aplikace (viz bod 1.3).

  2. Často kladené otázky na téma smluv o užívání systému Porsche Car Connect

    1. Prodal jsem své Porsche se systémem Porsche Car Connect. Jak mohu vypovědět smlouvu pro užívání systému Porsche Car Connect?

      Veškerá svá uživatelská data můžete spravovat na zákaznickém webovém portálu Porsche Car Connect na adrese www.porsche.com/connect. Na tomto portálu můžete po internetu rovněž vypovědět smlouvu s poskytovatelem služby Cobra, např. při prodeji Vašeho vozidla.

    2. Prodal jsem své vozidlo před vypršením smlouvy o užívání. Budou mi již zaplacené uživatelské poplatky pro zbývající dobu platnosti smlouvy při předčasném vypovězení smlouvy vráceny?

      U vypovězených smluv není vrácení zaplacených poplatků pro zbývající dobu platnosti smlouvy možné.

      Zbývající nárok na bezplatné služby Porsche Car Connect Services obsažené v ceně vozidla zůstává spojen s vozidlem a je automaticky převeden při registraci nového majitele.

      Další informace o možnostech refundace ve Vaší zemi získáte od poskytovatele služby Cobra ve Vaší zemi.

    3. Prodal jsem své Porsche se systémem Porsche Car Connect s platnou smlouvou na služby Porsche Car Connect Services. Je možné převést zbývající dobu platnosti smlouvy na nového majitele?

      Převedení platných smluv o užívání na jiné osoby není možné.

      Výjimkou je zbývající bezplatné užívání služeb Porsche Car Connect Services zahrnuté v ceně vozidla (5 let pro služby E-Mobility a 6 měsíců pro služby Remote Services a PVTS Services). Ty zůstávají součástí vozidla a jsou automaticky podílově převedeny při registraci na nového majitele.

      V každém případě vypovězte při prodeji Vašeho vozidla na internetu Vaši smlouvu prostřednictvím zákaznického webového portálu Porsche Car Connect.

    4. Líbí se mi Porsche Car Connect a chtěl bych prodloužit svou smlouvu o užívání systému Porsche Car Connect nad rámec délky platnosti smlouvy o bezplatném užívání. Jak lze smlouvu prodloužit?

      Veškerá uživatelská data a smlouvy o užívání můžete spravovat na zákaznickém webovém portálu Porsche Car Connect na adrese www.porsche.com/connect. Na něm si můžete prodloužit také Vaši smlouvu. Čtyři týdny před uplynutím testovací fáze budete informováni společností Cobra, poskytovatelem služby Porsche Car Connect, že se platnost Vaší smlouvy blíží ke konci.

    5. Chtěl bych prodloužit svou smlouvu o užívání služeb Porsche Car Connect po uplynutí bezplatné smluvní doby. Potřebuji k uzavření smlouvy kreditní kartu?

      Při prodloužení Vaší smlouvy o službách, resp. při koupi ojetého vozidla, jsou možnosti úhrady závislé na zemi, v níž žijete. Kreditní karta není nezbytně nutná.

  3. Často kladené otázky na téma používání aplikace Porsche Car Connect

    1. Existuje „demo verze“ aplikace a jaké funkce tato verze obsahuje?

      Ano, aplikaci Porsche Car Connect si můžete stáhnout v App StoreSM a otestovat ji v režimu „demo“ i bez vozidla Porsche.

    2. Koupil jsem si nový chytrý telefon a chtěl bych s ním používat i Porsche Car Connect. Co musím udělat?

      Na každém novém chytrém telefonu, který chcete používat pro Porsche Car Connect, musíte nejprve nainstalovat aplikaci.

      Po registraci Vašeho nového chytrého telefonu na zákaznickém webovém portálu na adrese www.porsche.com/connect a vygenerování aktivačního kódu musí být tento kód zadán do aplikace, aby byl nový chytrý telefon zpřístupněn pro Porsche Car Connect.

    3. Při spuštění aplikace jsem dotázán na heslo. Jaké je toto heslo a jak ho mohu změnit?

      Aplikace Porsche Car Connect je chráněna před cizím přístupem k Vašemu vozidlu heslem, které se musí zadat při každém spuštění aplikace.

      Při instalaci aplikace na Vašem chytrém telefonu budete požádáni, abyste toto heslo jednou zadali. Heslo aplikace můžete také kdykoli změnit nebo deaktivovat v menu „Nastavení“.

    4. Můj chytrý telefon mě upozornil na aktualizaci aplikace. Musím aplikaci průběžně aktualizovat?

      Pravidelně jsou Vám zasílána automatická upozornění na aktualizaci aplikace. Aby byla za všech okolností zajištěna bezvadná funkce aplikace Porsche Car Connect, doporučujeme Vám aplikaci pravidelně aktualizovat.

    5. Mám několik vozidel Porsche, která jsou vybavena systémem Porsche Car Connect. Mohu prostřednictvím aplikace spravovat a ovládat různá vozidla?

      Prostřednictvím aplikace Porsche Car Connect můžete spravovat a využívat služby u více vozidel Porsche.

  4. Často kladené otázky na téma kontroly přístupu prostřednictvím chytrých telefonů

    1. Se svým vozem Porsche mám propojeno několik chytrých telefonů. Jak mohu přechodně zabránit přístupu jednotlivých chytrých telefonů k vozidlu?

      Přístup různých chytrých telefonů k Vašemu vozidlu můžete měnit prostřednictvím zákaznického webového portálu Porsche Car Connect na adrese www.porsche.com/connect. Zde můžete zakázat přístup jednotlivých chytrých telefonů k Vašemu vozidlu.

      Aktivací funkce „Privátní sféra“ na multifunkčním ukazateli v panelu přístrojů Vašeho vozidla můžete navíc zablokovat přístup všech chytrých telefonů k Vašemu vozidlu.

      Další informace o aktivaci funkce „Privátní sféra“ naleznete v návodu k obsluze Vašeho vozidla, resp. návodu k ovládání aplikace Porsche Car Connect.

    2. Chtěl bych zakázat přístup všech chytrých telefonů k mému vozidlu – zejména lokalizaci vozidla. Jak mohu tento přístup deaktivovat?

      Na multifunkčním ukazateli v panelu přístrojů Vašeho vozidla může být aktivována a deaktivována funkce „Privátní sféra“ (v hlavním menu „Vozidlo“ > „Nastavení“ > „Car Connect“).

      Tato funkce umožňuje z vozidla zakázat nebo povolit přístup chytrého telefonu k vozidlu. Při aktivované funkci „Privátní sféra“ nemůže být navázáno žádné spojení mezi chytrým telefonem a vozidlem.

      Bezpečnostní funkce ochrany proti odcizení nebo odeslání zprávy o nehodě zůstávají v zájmu Vaší ochrany nadále aktivní.

      Další informace o multifunkčním ukazateli Vašeho vozidla naleznete v návodu k obsluze Vašeho vozidla, resp. v návodu k ovládání aplikace Porsche Car Connect.

    3. Chtěl bych umožnit dalšímu řidiči používání služeb Porsche Car Connect Services v mém vozidle. Chtěl bych však pro tento chytrý telefon vyloučit funkce, jako je lokalizace vozidla. Jak mohu uskutečnit toto nastavení?

      Na zákaznickém webovém portálu na adrese www.porsche.com/connect můžete připojeným chytrým telefonům přiřadit různá oprávnění pro přístup k funkcím aplikace, a tím vyloučit určité funkce. K dispozici je přitom tzv. „expertní režim“ a „základní režim“.

      V „expertním režimu“ lze kompletně používat všechny objednané funkce, zatímco v „základním režimu“ lze zvolit méně funkcí.

      „Základní režim“ zahrnuje následující funkce: přístup k načtení všech dat vozidla, ale bez zobrazení polohy vozidla na mapě. Kromě toho jsou k dispozici ještě následující funkce:

      • speciální režimy PVTS (pouze při objednaném bezpečnostním paketu Porsche Vehicle Tracking System)
      • hlášení o odcizení vozidla, nouzové volání při poruše
      • funkce klimatizace a dobíjení
      • kompletní přístup ke zprávám, včetně případných zpráv od funkcí Geo Fence (informace, že vozidlo opustilo definovanou oblast) a Speed Fence (informace, že vozidlo překročilo zadanou rychlost)

      „Expertní režim“ umožňuje kromě funkcí „základního režimu“ používání následujících funkcí:

      • sklopení vnějších zpětných zrcátek
      • zabránění opětovnému spuštění motoru (zablokování motoru)
      • aktivace houkačky a výstražných světel
      • nastavení funkcí Geo Fence a Speed Fence
      • informace o poloze vozidla na mapě

  5. Často kladené otázky na téma odstraňování závad

    1. Zadal jsem příliš často špatné heslo, a nemohu proto již aplikaci spustit. Můj aktivační kód byl zablokován. Jak získám nový aktivační kód pro svůj chytrý telefon?

      Po 10 chybných zadáních hesla je aplikace na Vašem chytrém telefonu zablokována. Musíte vygenerovat nový aktivační kód prostřednictvím zákaznického webového portálu Porsche Car Connect na adrese www.porsche.com/connect. Tento aktivační kód musíte zadat do aplikace, aby se mohl chytrý telefon znovu propojit s Vaším vozidlem. Na zákaznickém webovém portálu můžete kdykoli vytvořit nový aktivační kód pro Váš chytrý telefon.

    2. Používám již Porsche Car Connect. Zapomněl jsem však heslo na zákaznický webový portál. Co mám dělat?

      Pokud zapomenete nebo ztratíte své heslo na zákaznický webový portál Porsche Car Connect na adrese www.porsche.com/connect, můžete si nechat heslo zaslat od zákaznického webového portálu prostřednictvím SMS na Váš chytrý telefon. Klikněte na odkaz „Zapomenuté heslo“ na úvodní stránce zákaznického webového portálu. Zde budete dotázáni na Vaše uživatelské jméno, a následně obdržíte v zaslané SMS Vaše staré heslo.

    3. Zaregistroval jsem se na zákaznický webový portál Porsche Car Connect a nedopatřením zadal špatné registrační číslo svého vozidla. Jak mohu tuto chybu opravit?

      Všechny Vaše kmenové a uživatelské údaje, mezi něž patří mimo jiné Vaše registrační číslo vozu, Vaše telefonní číslo, atd., můžete spravovat a aktualizovat prostřednictvím zákaznického webového portálu na adrese www.porsche.com/connect. Zde můžete kdykoli změnit i registrační číslo Vašeho vozu.

    4. Nemohu aplikaci spustit. Co mohu udělat?

      Pokud nefunguje spuštění aplikace, zrušte Váš aktivační kód aplikace a uskutečněte novou aktivaci Vašeho chytrého telefonu. Na zákaznickém webovém portálu musíte za tím účelem vygenerovat nový aktivační kód pro Váš chytrý telefon a zadat jej do aplikace.

    5. V aplikaci jsem aktivoval funkci, která však ve vozidle nefunguje. V čem může být chyba?

      Chcete-li používat aplikaci, zajistěte bezvadný příjem signálu mobilní sítě a datového spojení (min. 2G) jak pro Váš chytrý telefon, tak i pro Vaše vozidlo.

      Pro identifikaci možných problémů se spojením použijte funkci „Diagnóza“ v aplikaci, která zkontroluje stav připojení Vašeho vozidla a/nebo Vašeho chytrého telefonu.

      Pokud Vaše aplikace nefunguje navzdory bezvadnému datovému připojení, vytvořte ve své aplikaci protokol o analýze telefonu (TAP), abyste usnadnili diagnózu závady specialistům Vašeho prodejce Porsche.

      Zvolte za tím účelem v aplikaci v menu „Nastavení“ funkci „Diagnóza“ a následně „Přenos informací“. Protokol obsahuje důležité informace pro Vašeho prodejce Porsche k uskutečnění diagnózy možných chyb. Ve Vašem chytrém telefonu jsou uloženy vždy dva poslední protokoly.

      Pokud vyhledáte v případě poruchy Vašeho prodejce Porsche, vytvořte při výskytu chyby protokol a upozorněte na něj Vašeho prodejce, abyste mu usnadnili nalezení chyby.

      Poznámka: Vytvářejte protokoly o analýze telefonu (TAP) pouze v případě skutečných poruch.

    6. Aplikace ukazuje zastaralá data mého vozidla, např. množství paliva v nádrži, nebo potřebuje velmi mnoho času, aby se aktualizovala. Jaké mohou být důvody tohoto jevu a jak mohu aktualizaci urychlit?

      Aplikace se automaticky aktualizuje každé 2 minuty. Pokud si přejete častější aktualizaci, můžete v aplikaci kliknout na „Aktualizovat“, resp. na tlačítko pro obnovení na každé stránce.

      Porsche Car Connect je mobilní aplikací (App), u níž jsou funkce Vašeho vozidla ovládány prostřednictvím mobilní sítě Vašeho chytrého telefonu. Za určitých okolností může dojít k omezení Vašeho mobilního spojení, takže se může prodloužit doba odezvy. Ve vozidle je zabudována řídicí jednotka s kartou SIM, která je rovněž připojena k mobilní telefonní síti. I zde může za určitých okolností dojít k omezenému příjmu (např. bylo-li vozidlo zaparkováno v podzemní garáži).

      Ke kontrole kvality příjmu/příčiny poruchy příjmu můžete použít funkci „Diagnóza“ v menu „Nastavení“. Tato funkce může navíc vystavit tzv. protokol o analýze telefonu (TAP) pro další analýzu chyb ze strany Vašeho prodejce Porsche.

    7. Moje vozidlo nemůže být nalezeno prostřednictvím funkce „Find My Car“ nebo je poloha vozidla zobrazována nepřesně. Co může být příčinou?

      Pro používání systému Porsche Car Connect zajistěte bezvadný příjem signálu mobilní telefonní sítě a GPS. Za určitých okolností může být Vaše vozidlo zaparkováno na místě, kde není dostateční signál mobilní telefonní sítě nebo GPS (např. parkoviště v budovách, oblast s nedostatečným nebo blokovaným signálem mobilní telefonní sítě nebo GPS).

    8. Chtěl bych být pomocí funkce Geo Fence informován, že moje vozidlo opustilo vymezenou oblast, ale nedostávám o tom žádné zprávy. Jak to mohu napravit?

      Na základě omezeného příjmu signálu mobilní telefonní sítě vozidlem nebo Vaším chytrým telefonem může ve výjimečných případech vzniknout situace, kdy nedostanete žádnou informaci, že vozidlo opustilo nebo vjelo do vymezené zóny.

      Mějte také na paměti, že na Vašem chytrém telefonu musí být aktivovány tzv. „zprávy Push“.

    9. Nedostávám žádné „zprávy Push“, např. v rámci funkcí Geo Fence nebo Speed Fence systému PCC. Co mám dělat?

      Zkontrolujte nastavení v aplikaci Porsche Car Connect a obecná nastavení Vašeho chytrého telefonu a povolte v obou případech příjem zpráv Push pro aplikaci.

    10. Dostal jsem v aplikaci upozornění, že bylo dosaženo maximálního počtu „režimů probuzení vozidla“. Co to znamená a jak se mohu opět spojit se svým vozidlem?

      V tomto případě se jedná o ochranný mechanismus, aby se zabránilo vybití akumulátoru Vašeho vozidla. Pro opětovné spojení s Vaším vozidlem musíte vozidlo spustit, aby se mohl akumulátor znovu dobít. Poté se můžete se svým vozidlem opět spojit jako obvykle prostřednictvím aplikace na Vašem chytrém telefonu.

    11. U svého vozu Porsche s hybridním pohonem E-Hybrid jsem si aktivoval časovač odjezdu s klimatizací. Proč je v době odjezdu stav nabití nižší než 100 %?

      Byl-li časovač odjezdu nastaven např. na 7:00 hodin, začne se vysokonapěťový akumulátor Vašeho vozidla dobíjet v 5:00 hodin. Po 1,5 hodiny je proces dobíjení dokončen. V posledních cca 30 minutách je interiér vozidla klimatizován na požadovanou teplotu.

      Při nedostatečném zásobování elektrickou energií od dodavatele elektrické energie může být potřebný výkon pro klimatizování vyšší než dostupný nabíjecí proud. Proto může dojít během procesu klimatizování k odběru elektrické energie z akumulátoru a snížení stavu nabití pod 100 %.

    12. Jaký je postup, pokud dojde ke ztrátě nebo odcizení mého chytrého telefonu?

      Přihlaste se na zákaznický webový portál Porsche Car Connect na adrese www.porsche.com/connect a deaktivujte chytrý telefon, abyste zabránili neoprávněnému přístupu do aplikace.

  6. Často kladené otázky na téma koupě a prodeje ojetého vozu se systémem Porsche Car Connect

    1. Koupil jsem si ojetý vůz Porsche. Jak musím v tomto případě postupovat?

      Při pořízení ojetého vozu se systémem Porsche Car Connect by měl původní vlastník před prodejem vypovědět stávající smlouvu o užívání prostřednictvím zákaznického webového portálu na adrese www.porsche.com/connect. Upozorněte prodávajícího na tuto skutečnost, protože jinak pro Vás nebudou moci být aktivovány služby Porsche Car Connect Services.

      Sami můžete u vozidla zkontrolovat, zda jsou pro Vaše ojeté vozidlo ještě aktivní služby Porsche Car Connect Services a zda předchozí majitel již smlouvu na tyto služby vypověděl. Tato skutečnost je zobrazována na multifunkčním ukazateli v panelu přístrojů Vašeho vozidla. Tato nastavení naleznete v hlavním menu „Vozidlo“ > „Nastavení“ > „Car Connect“. Nejsou-li aktivní žádné služby, zobrazí se funkce „Privátní sféra“ v panelu sdružených přístrojů šedě.

      Pokud jsou služby u Vašeho ojetého vozu ještě aktivní, požádejte předchozího majitele, aby vypověděl na internetu svou smlouvu o užívání prostřednictvím zákaznického webového portálu.

      Pro všechna ojetá vozidla Porsche se systémem Porsche Car Connect musí být pro opětovnou aktivaci služeb vždy uzavřena nová smlouva o užívání se společností Cobra, poskytovatelem služeb Porsche Car Connect, registrací nového zákazníka prostřednictvím zákaznického webového portálu.

      Aktivaci systému Porsche Car Connect pro všechna vozidla Porsche, nová i ojetá, musí uskutečnit prodejce Porsche. Potřebné kroky jsou popsány v odpovědi na jednu z předchozích otázek.

      Pokud nelze vyhledat předchozího majitele Vašeho vozidla ve věci výpovědi smlouvy o užívání stávajících služeb, nebo je neznámý, můžete požádat prodejce Porsche, aby požádal společnost Cobra, poskytovatele služeb Porsche Car Connect, o změnu vlastníka.

  7. Často kladené otázky na téma podmínek používání systému Porsche Car Connect

    1. Jaké jsou podmínky pro používání systému Porsche Car Connect?

      Vámi zvolené vozidlo musí být z výroby vybaveno systémem Porsche Car Connect. Váš prodejce Porsche Vám ochotně sdělí, pro jaká vozidla/modelové řady si můžete systém Porsche Car Connect objednat.

      Také v konfigurátoru pro vozy Porsche na www.porsche.com můžete zjistit, zda je Porsche Car Connect k dispozici pro Vámi vybrané vozidlo.

      Dále byste měli používat chytrý telefon doporučovaný společností Porsche s odpovídajícím operačním systémem a datovým tarifem (paušální sazba). Aplikace bude optimálně fungovat s rychlým připojením k internetu, jinak může při komunikaci mezi chytrým telefonem a vozidlem docházet ke zpožděním nebo delší době odezvy. Připojení prostřednictvím EDGE je přitom postačující.

      Doporučujeme Vám přístroje ze seznamu kompatibilních chytrých telefonů na www.porsche.com/connect.

    2. Musím u svého chytrého telefonu hradit další poplatky za spojení?

      Informujte se u svého poskytovatele mobilních telefonních služeb o nákladech za používání datových tarifů. Při používání Vašeho mobilního telefonu v zahraničí mohou být za určitých okolností účtovány poplatky za roaming.

      Za připojení Vašeho vozidla k mobilní telefonní síti nejsou účtovány žádné poplatky.

    3. Jsem hodně na cestách a chtěl bych používat služby Porsche Car Connect Services také v jiných zemích. V jakých zemích jsou služby Porsche Car Connect Services k dispozici?

      Porsche Car Connect můžete objednat a používat v následujících regionech: Evropa, Severní Amerika, Jižní Afrika.

      Konkrétně se jedná o následující země: Německo, Španělsko, Portugalsko, Francie, Andorra, Monako, Velká Británie, Irsko, Itálie, Švýcarsko, Lichtenštejnsko, Rakousko, Lucembursko, Belgie, Nizozemí, Švédsko, Norsko, Finsko, Island, Lotyšsko, Estonsko, Litva, Polsko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko, Rumunsko, Řecko, Malta, Kypr, Turecko, Rusko, Ukrajina, Arménie, Srbsko, Bulharsko, Dánsko, USA a Jižní Afrika.

      Upozornění: Používání systému Porsche Car Connect mezi regiony Evropa, Severní Amerika a Jižní Afrika není možné.

    4. Jak velkou kapacitu paměti vyžaduje aplikace na mém chytrém telefonu?

      Pro aplikaci Porsche Car Connect je na Vašem chytrém telefonu zapotřebí cca 10 MB paměti.

    5. Jaký operační systém na chytrém telefonu potřebuji pro používání služeb Porsche Car Connect?

      Minimálním předpokladem z hlediska operačního systému je u chytrých telefonů Apple® iPhone iOS6. To zahrnuje přístroje, jako jsou iPhone 4, iPhone 4S a iPhone 5.

      Doporučujeme Vám přístroje ze seznamu kompatibilních chytrých telefonů na www.porsche.com/connect.

    6. Musí být na mém chytrém telefonu aktivováno GPS, pokud chci používat aplikaci?

      Při spuštění aplikace je požadováno svolení s používáním GPS.

      Pokud GPS neaktivujete, můžete aplikaci Porsche Car Connect používat jen v omezeném rozsahu, např. funkce „Find My Car“ nemůže zobrazit trasu k Vašemu vozidlu.

      Při deaktivované funkci GPS budete při zapnutí funkce „Find My Car“ vyzváni k aktivaci GPS.

    7. Podporuje aplikace také chytré telefony Blackberry?

      Chytré telefony Blackberry nejsou v současnosti podporovány.

    8. Chtěl bych aplikaci používat se svým iPadem. Bude aplikace fungovat také na mém iPadu?

      Ano, aplikaci můžete používat i na iPadu, není však podporováno plné rozlišení iPadu, takže aplikace nebude optimálně zobrazována.

    9. Existují řešení pro dodatečnou montáž systému Porsche Car Connect pro mé Porsche?

      Žádné řešení pro dodatečnou montáž systému Porsche Car Connect se žel nedodává.

  8. Často kladené otázky na téma další podpory u systému Porsche Car Connect

    1. Kde naleznu funkci nápovědy nebo popis pro aplikaci?

      Všeobecné pokyny pro používání aplikace Porsche Car Connect naleznete v návodu k ovládání systému Porsche Car Connect, který si můžete stáhnout jako soubor PDF na adrese www.porsche.com/connect.

    2. Mám již platnou smlouvu. Kdo mi odpoví na dotazy týkající se smlouvy?

      Na všechny dotazy ohledně systému Porsche Car Connect Vám ochotně odpoví Váš prodejce Porsche.

      S dotazy týkající se smlouvy o užívání služeb Porsche Car Connect se obraťte na společnost Cobra. Kontaktní údaje naleznete ve Vašich smluvních dokladech.

  9. Často kladené otázky na téma bezpečnostního paketu PVTS (Porsche Vehicle Tracking System)

    1. Chtěl bych u svého vozidla nastavit prostřednictvím aplikace funkci „Zabránění opětovnému spuštění motoru“. Co tato funkce způsobí?

      Prostřednictvím funkce „Zabránění opětovnému spuštění motoru“ (zablokování motoru) můžete zakázat další spuštění motoru Vašeho vozidla. K tomu je nutné zadat heslo Vaší aplikace.

      Tuto funkci lze deaktivovat opět prostřednictvím aplikace. Aktivovaná funkce zabránění opětovnému spuštění motoru se uplatní teprve po následném vypnutí motoru a z bezpečnostních důvodů k němu nemůže dojít za jízdy.

    2. Nechtěně jsem zavolal prostřednictvím aplikace do bezpečnostního operačního střediska SOC (Security Operating Center). Musím za to zaplatit?

      Bezpečnostní operační středisko SOC (Security Operating Center) by mělo být kontaktováno pouze ve skutečných případech nouze. Pokud přece jen dojde k nechtěnému zavolání, informujte o tom personál.

      Poznámka: Při opakovaném výskytu planých poplachů během jednoho roku mohou vzniknout dodatečné náklady.

    3. Na co musím dbát, když předávám své vozidlo k údržbě nebo opravě do servisu?

      U vozidel s bezpečnostním paketem PVTS byste měli při údržbě nebo opravě bezpodmínečně nastavit systém do tzv. „servisního režimu“, aby se zabránilo případným planým poplachům hlášeným bezpečnostnímu operačnímu středisku SOC (Security Operating System), např. při pohybu vozidla nebo odpojení akumulátoru.

      Váš prodejce Porsche by měl dále před opravou aktivovat funkci „Privátní sféra“ v multifunkčním ukazateli v panelu přístrojů Vašeho vozidla (v hlavním menu „Vozidlo“ > „Nastavení“ > „Car Connect“), aby se zabránilo nechtěnému ovládání prostřednictvím chytrého telefonu.

      Pokud bude mít Vaše vozidlo závadu v systému Porsche Car Connect, může být nutné, aby měl Váš prodejce Porsche po dobu opravy přístup k Vašemu chytrému telefonu.

    4. Je možné, abych si se svým účtem objednal bezpečnostní paket PVTS pro vozidla v různých zemích (např. vozidlo 1 získá službu PVTS z Francie, vozidlo 2 z Německa)?

      Ne, s jedním účtem Porsche Car Connect nelze spravovat/objednávat služby PVTS v různých zemích.

      Původní země účtu Porsche Car Connect je stanovena hned na začátku a platí pro všechna vozidla aktivovaná z tohoto účtu.