Modelové varianty. |
|
Spojení ekologické mobility a jízdní dynamiky vykouzlí úsměv na tváři každého sportovně založeného řidiče. Zde se můžete těšit na hybridní technologii ověřenou na závodních okruzích, která je doplněna spoustou místa pro celou rodinu.
|
S |
Na závodním okruhu nebo při jízdě po silnicích, při trávení volného času nebo při každodenním využití: Za volantem všestranného Porsche Cayenne S zažijete zcela jistě nadšení i sportovní požitek z jízdy.
|
|
GTS |
Pouhá tři písmena stačí k tomu, aby se Vám rozzářily oči – GTS. Ryzí a vzrušující: modely Cayenne GTS přinášejí na silnice atmosféru automobilového sportu.
|
|
|
14,1 – 13,5
l/100 km
319 – 305
g/km
Intenzivní adrenalin a nikdy nekončící radost – obojí zaručuje náš nejvýkonnější osmiválcový motor. To nejlepší na modelu Cayenne Turbo jsou však pocity, které vyvolá tento vynikající sportovní vůz.
|
|
|
4,0 – 3,8
l/100 km
92 – 86
g/km
25,9 – 25,3
kWh/100 km
Cayenne Turbo S E-Hybrid zrychlí tep Vašeho srdce. Díky koncepci dvojího pohonu své hybridní technologie s impozantními parametry disponuje nejvyšším výkonem motoru v modelové řadě.
|
|
|
14,1
l/100 km
319
g/km
Cayenne Turbo GT zvládá bez problémů adrenalinové průjezdy ostrými zatáčkami i sprinty v cílové rovince. Z celé modelové řady má také nejlepší podélnou i příčnou dynamiku.
|
Doposud jste získali základní představu o vlastnostech modelů Cayenne. V následujících kapitolách získáte detailní informace.
Objevte dynamický design modelů Cayenne
Otevřít kapitoluZískejte více informací o pohonu a podvozku.
Otevřít kapitoluSeznamte se komfortem, infotainmentem a asistenčními systémy.
Otevřít kapitoluMaximum vášně a preciznosti. Modely Cayenne GTS.
Otevřít kapitoluCayenne Turbo GT – stvořený pro výkon.
Otevřít kapitoluVytvořený s vášní. Oblíbené vlastnosti a speciální designové prvky.
Otevřít kapitoluPočet válců | 6 |
Typ paliva | 95 |
Vrtání | 84,5 mm |
Zdvih | 89,0 mm |
Zdvihový objem | 2 995 cm³ |
Výkon (kW) | 250 kW |
Výkon (k) | 340 PS |
Otáčky pro maximální výkon | 5 300 - 6 400 1/min |
Maximální točivý moment | 450 Nm |
Oblast otáček pro maximální točivý moment | 1 340 - 5 300 1/min |
Maximální rychlost | 245 km/h |
Zrychlení z 0 na 60 mph | 5,9 s |
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono | 5,6 s |
Zrychlení z 0 na 100 km/h | 6,2 s |
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono | 5,9 s |
Zrychlení z 0 na 160 km/h | 14,1 s |
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono | 13,8 s |
Zrychlení z 0 na 200 km/h | 24,2 s |
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono | 23,9 s |
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) | 4,1 s |
1/4 mile | 14,4 s |
1/4 mile s paketem Sport Chrono | 14,2 s |
Maximální vzdálenost mezi vodou a citlivými díly (ocelové odpružení) | 500 mm |
Maximální vzdálenost mezi vodou a citlivými díly (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) | 530 mm |
Úhel sklonu, přední/zadní (ocelové odpružení) | 25,2 - 22,1 ° |
Úhel sklonu, přední/zadní (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) | 27,5 - 24,4 ° |
Úhel nájezdu při ocelovém odpružení | 18,7 ° |
Úhel nájezdu při vzduchovém odpružení (nejvyšší stupeň) | 21,3 ° |
Maximální světlá výška (ocelové odpružení) | 210 mm |
Maximální světlá výška (vzduchové odpružení, normální úroveň) | 190 mm |
Maximální světlá výška (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) | 245 mm |
Délka | 4 918 mm |
Šířka | 1 983 mm |
Šírka (bez sklopených zrkadiel) | 2 194 mm |
Výška | 1 696 mm |
Rozvor | 2 895 mm |
Pohotovostní hmotnost podle DIN | 1 985 kg |
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1) | 2 060 kg |
Příp. Celková hmotnost | 2 830 kg |
Příp. Užitečná hmotnost | 845 kg |
Maximální tažné zatížení (brzděné) | 3 500 kg |
Maximální tažné zatížení (nebrzděné) | 750 kg |
Maximální přípustné zatížení střechy se střešním přepravním systémem Porsche | 100 kg |
Objem zavazadlového prostoru vzadu | 656 l |
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (až po horní okraj zadních sedadel) | 772 l |
Největší objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly, až po střechu) | 1 708 l |
Kapacita palivové nádrže | 75 l |
Spotreba paliva* kombinovaná | 12,5 - 11,5 l/100 km |
Kombinované emise CO2 (WLTP) | 283 - 259 g/km |
8stupňová převodovka Tiptronic S se systémem Auto Start-Stop a s funkcí volnoběhu |
Motor V6 turbo s objemem 3,0 litru, maximální výkon 250 kW (340 k), maximální krouticí moment 450 Nm |
8stupňová Tiptronic S |
Přímé vstřikování (Direct Fuel Injection, DFI) s centrálně umístěným injektorem |
Hliníková přední náprava multi-link |
Přední brzdy s pevnými brzdovými třmeny konstruovanými jako monoblok se 4 písty |
Hliníková zadní náprava multi-link |
Systém Auto Start-Stop s funkcí volnoběhu |
Přeplňování turbodmychadlem |
Odpružení ocelovými pružinami |
Dvojité přeplňování bi-turbo |
Benzinový filtr pevných částic (GPF)
Chlazení plnicího vzduchu |
Systém Porsche Traction Management (PTM): aktivní pohon všech kol s elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou s proměnným účinkem, automaticky brzděným diferenciálem (ABD) a regulací prokluzu (ASR).
Hliníková hlava válců Hliníkový blok motoru |
Vodní chlazení s tepelným managementem
Integrovaný systém řízení podvozku Porsche 4D Chassis Control |
Zadní brzdy s pevnými brzdovými třmeny konstruovanými jako monoblok se 2 písty |
Systém elektrické rekuperace
Posilovač řízení |
Brzdové kotouče o průměru 350 mm vpředu a 330 mm vzadu s vnitřním chlazením |
Aktivní klapky vstupů vzduchu
Stabilizační systém Porsche Stability Management (PSM) s protiblokovacím systémem (ABS), regulací prokluzu (ASR), automatickou uzávěrkou diferenciálu (ABD), regulací brzdného účinku motoru (MSR) a stabilizací soupravy. Modely Cayenne E-Hybrid s rozšířeným módem PSM SPORT |
VarioCam Plus |
Objem palivové nádrže 75 litrů |
Sportovní mód |
Brzdové třmeny lakované černou barvou |
Mód INDIVIDUAL pro individuální volbu sportovního nastavení vozu |
Indikátor opotřebení brzdových destiček
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním Funkce Auto-Hold Asistent pro jízdu z kopce Porsche Hill Control (PHC) Protiblokovací systém (ABS) Multikolizní brzda |
Částečná výbava v kůži v sériové barvě, černá |
Výbava v kůži s reliéfním povrchem v barvě interiéru:
- centrální plochy předních i zadních sedadel - zvýšené boky předních i zadních sedadel - centrální plochy předních i zadních opěrek hlavy - loketní opěrky a madla ve výplních předních a zadních dveří. - loketní opěrka středové konzoly vpředu a sklopná zadní loketní opěrka Věnec volantu a volič převodovky v kůži s hladkým povrchem |
Částečná výbava interiéru v kůži v sériové šedé barvě Slate |
Výbava v kůži s reliéfním povrchem v barvě interiéru: - centrální plochy předních a zadních sedadel - zvýšené boky předních i zadních sedadel - loketní opěrky a madla ve výplních předních a zadních dveří - centrální plochy předních i zadních opěrek hlavy - loketní opěrka a madlo ve výplních předních a zadních dveří - loketní opěrka středové konzoly vpředu a sklopná zadní loketní opěrka. |
Sériové barvy interiéru s částečnou výbavou v kůži: černá (AM), šedá Slate (RM) |
19“ kola Cayenne
Jednodílná kola z lehké slitiny v pětipaprskovém designu. Přední náprava: 8,5 J x 19 ET 47, pneumatiky 255/55 ZR 19 XL. Zadní náprava: 9,5 J x 19 ET 54, pneumatiky 275/50 ZR 19 XL |
Smíšené pneumatiky |
Systém monitorování tlaku vzduchu v pneumatikách – Tyre Pressure Monitoring System (TPM) |
Aktivní kapota |
Automatické dveře zavazadlového prostoru |
Plně pozinkovaná ocelovo-hliníková hybridní karoserie s lehkou konstrukcí |
Čtvery dveře s integrovanou ochranou proti bočnímu nárazu |
Kapota motoru, dveře, dveře zavazadlového prostoru, boční díly, střecha a přední blatníky z hliníku. |
Nárazníky z vysokopevnostních příčníků a dvou deformačních prvků, každý se dvěma upevňovacími body se závitem pro tažné oko, jež je obsažené v palubní sadě nářadí |
Klenutá kapota motoru |
Madla dveří lakovaná v barvě vozu |
Dveře zavazadlového prostoru s integrovaným střešním spoilerem lakovaným v barvě vozu |
Obložení spodku vozu velkoplošnými aerodynamickým panely |
Přední část s integrovanými vstupy vzduchu a obvodovými lamelami (airblades) v bočních vstupech vzduchu |
Vzduchové clony v podbězích kol |
Vklady v lamelách vstupů vzduchu ve stříbrné barvě Rhodium |
Dvě samostatné koncovky výfuku na levé a pravé straně z nerezové oceli s kartáčovanou úpravou povrchu |
Nápis „PORSCHE“ integrovaný v zadní světelné pásu |
Označení modelu na dveřích zavazadlového prostoru ve stříbrné barvě |
Příprava pro tažné zařízení |
Boční prahy v černé barvě (mat) |
LED světlomety |
Čtyřbodová LED světla pro denní svícení |
Přední světlomety s integrovanými pozičními světly a LED směrovými světly s technologií světlovodu |
Automatická aktivace světlometů včetně osvětlení „Vítejte doma“ |
Vysoko umístěné třetí brzdové světlo (LED) integrované ve střešním spoileru |
LED zadní světla s 3D světelnou grafikou, integrovanými čtyřbodovými brzdovými světly a světelný pásem |
Koncepce LED osvětlení interiéru: zpoždění vypnutí, osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu, osvětlení popelníku, osvětlení přihrádky v palubní desce na straně spolujezdce, osvětlení zámku zapalování, přední světelná konzola (stropní konzola) s bodovými čtecími světly, čtecí světla vzadu vlevo i vpravo, osvětlené make-up zrcátko ve sluneční cloně |
Vnitřní zpětné zrcátko s manuální clonou |
Elektricky nastavitelná a vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka (také pomocí klíče dálkového ovládání), na straně řidiče asférické, včetně ambientního osvětlení. |
Systém předních stěračů se 2 rychlostmi, přerušovaným stíráním a dešťovým senzorem |
Zadní stěrač s přerušovaným stíráním a ostřikovačem |
Vyhřívání zadního okna s funkcí automatického vypnutí |
Komfortní sedadla vpředu (s elektrickým nastavením 8 parametrů):
Elektrické nastavení: - výšky sedadla - sklonu sedáku - sklonu opěradla - podélné pozice sedadla Síťované úložné kapsy na zadních stranách opěradel předních sedadel |
Lakováno v černé barvě (ve vysokém lesku): velké plochy ozdobných lišt na svislé straně palubní desky, ozdobné lišty předních a zadních dveří.
Poznámka: u modelů Cayenne Turbo/Coupé v sériové výbavě odpadají výrazné lišty ve stříbrné barvě. |
Automatická klimatizace s odděleným nastavením teploty a množstvím přiváděného vzduchu pro řidiče a spolujezdce s režimem automatické vnitřní cirkulace vzduchu včetně senzoru kvality nasávaného vzduchu, tlačítka AC-MAX a senzoru vlhkosti vzduchu |
Přístrojová deska se dvěma displeji s vysokým rozlišením |
Částečná výbava interiéru v kůži v sériové barvě, částečné čalounění sedadel v kůži s reliéfním povrchem |
Pět míst k sezení, vzadu se dvěma pohodlnými sedadly vlevo a vpravo a jedním prostředním sedadlem |
Úložné prostory v interiéru (v závislosti na modelu a individuální výbavě):
- úložná přihrádka v palubní desce - úložná přihrádka v centrální konzole - úložné přihrádky pod předními sedadly – kapsy na dveřích a kapsy na zadních stranách opěradlech předních sedadel – odkládací prostory po stranách zavazadlového prostoru |
Centrální analogový otáčkoměr s černým číselníkem |
Háčky na oblečení na B-sloupku karoserie na straně řidiče i spolujezdce
Multifunkční volant s tzv. pádly řazení |
Prachový/pylový filtr s filtrem s aktivním uhlíkem zachycuje jemné částice, pyl a nepříjemné pachy a důkladně filtruje jemný prach z nasávaného vnějšího vzduchu.
Výsuvný, flexibilní kryt zavazadlového prostoru v odnímatelné kazetě |
Dva integrované držáky nápojů vpředu a vzadu s proměnlivým průměrem
Kapsy na lahve v panelech předních a zadních dveří |
Čalounění střechy a A/B/C-sloupků karoserie v látce |
Dvoudílné sluneční clony pro řidiče a spolujezdce
Nástupní prahové lišty z nerezové oceli s logem modelu vpředu: - pro Cayenne a Cayenne E-Hybrid: „Cayenne“ - pro Cayenne S: „Cayenne S“ - pro Cayenne Turbo: „Cayenne turbo“ - pro Cayenne Turbo S E-Hybrid: „Cayenne turbo S“ |
Přední opěrky hlavy s možností nastavení ve čtyřech směrech/zadní opěrky hlavy s možností nastavení ve dvou směrech (kromě prostředního sedadla). Pro Cayenne Turbo na přání v kombinaci s předními komfortními sedadly (s elektrickým nastavení 14 parametrů) včetně paketu Memory |
Nástupní prahové lišty z nerezové oceli s logem „Cayenne“ modelu vzadu |
Systém zadních sedadel
Zvýšená středová konzola s madly |
Celoplošné airbagy pro řidiče a spolujezdce
Kolenní airbagy pro řidiče a spolujezdce vpředu Přední boční airbagy integrované do sedadla Nekuřácký paket |
Oponové airbagy podél celého střešního rámu a bočních skel od A-sloupku až po C-sloupek.
Detekce převrácení pro aktivaci oponových airbagů a předpínačů bezpečnostních pásů |
Tříbodové samonavíjecí pásy s předepínači (na předních sedadlech a vnějších zadních sedadlech) a omezovače napínací síly (na předních místech). Tříbodový samonavíjecí pás na prostředním zadním sedadle
Nastavení výšky bezpečnostních pásů Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů |
Nastavení výšky bezpečnostních pásů
Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů Úchyty ISOFIX pro upevnění dětské sedačky na sedadle spolujezdce Airbag na místě předního spolujezdce |
Alarm s ostrahou interiéru s ultrazvukovými senzory a dvoustupňovým zamykáním (funkce SAFE)
Imobilizér s transpondérem v klíči |
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním |
Varovný a brzdový asistent včetně ochrany chodců. Sleduje prostor před vozidlem. Při rychlostech jízdy ve městě i mimo město rozpozná hrozící kolizi s vozidly, chodci nebo cyklisty před vozidlem (v rámci daných možností). Systém varuje řidiče opticky, akusticky a případně i brzdným rázem. Systém pomáhá řidiči při brzdění nebo automaticky začne automobil brzdit, resp. zahájí nouzové brzdění s cílem snížit rychlost potenciální kolize nebo jí v ideálním případě zcela zabránit |
Keyless drive |
Individuální nastavení řidiče pro klimatizaci, audiosystém a komunikaci, asistenční systémy a další systémy vozidla jež umožňují individualizaci |
Parkovací asistent ParkAssist (vpředu i vzadu) s optickou i akustickou signalizací |
Tempomat: Udržuje nastavenou rychlost v intervalu cca. od 30 do 240 km/h. Včetně funkce omezovače rychlosti při nastavení maximální rychlosti. |
Varování při snížení odstupu pod bezpečnou mez: Jestliže systém zjistí, že odstup od vpředu jedoucího vozu poklesl pod bezpečnou mez, varuje řidiče v rámci daných možností a v rychlostním intervalu od 65 do 250 km/h zobrazením symbolu na kombinovaném přístroji |
Příjem digitálního rádia DAB, DAB+ a DMB nabízí mnohem lepší zvuk. Přijímač zahrnuje dvojitý tuner DAB a automatické přepínání mezi digitálním a analogovým vysíláním, které zajišťuje optimální příjem vybrané stanice |
Porsche Communication Management (PCM) včetně online navigace¹, přípravy pro mobilní telefon, audio rozhraní a hlasového ovládání Voice Control |
Porsche Connect s rozhraním Apple® CarPlay
- online navigace (viz Porsche Communication Management) - streamování hudby a online rádio - Remote Services - celá řada dalších služeb Porsche Connect Services |
Paket Sound Plus s 10 reproduktory a celkovým výstupním výkonem 150 wattů |
Dva USB-C porty pro přenos dat a pro nabíjení v úložném prostoru středové konzoly vpředu
Dva USB-C porty s funkcí nabíjení v zadní středové konzole Tři 12voltové zásuvky, umístěné vpředu pod odkládací přihrádkou v palubní desce, v přední středové konzole a na boku zavazadlového prostoru. |
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
- rozšířený systém sledování vozidla - automatická detekce odcizení vozidla s tichým alarmem, který je přes vozidlo nepřetržité napojený na bezpečnostní centrum - osobní oznámení zákazníkovi za účelem ověření odcizení a zajištění vozidla ve spolupráci s bezpečnostními orgány |
Poznámka:
Pro využívání PVTS je nutné zakoupit paket Car Security v obchodě Porsche Connect Store. Více informací o provozních nákladech a dostupnosti ve Vaší zemi získáte ZDE nebo ve Vašem Porsche centru. |
Bílá |
Černá |
Základní barvy: - Bílá (0Q) - Černá (A1) |
© 2022 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU
* Uvedené hodnoty byly zjištěny předepsanou metodou měření (§ 2 č. 5, 6, 6 a Pkw-EnVKV v aktuálním platném znění). Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky. Slouží výhradně pro účely porovnávání různých typů vozidel. Další aktuální informace o jednotlivých vozidlech Vám poskytnou pracovníci centra Porsche/obchodník. Spotřeba paliva se zjišťuje na základě standardní výbavy. Speciální výbava může ovlivnit spotřebu paliva i jízdní výkon.
Spotřeba paliva a emise CO2 vozidla závisí nejen na efektivním využívání paliva ve vozidle, ale i na způsobu jízdy a dalších netechnických faktorech. CO2 je skleníkový plyn odpovědný v nejvyšší míře za oteplování Země.
Další informace o oficiální spotřebě paliva a oficiálních specifických emisích CO2 nových osobních automobilů můžete najít v „Příručce o spotřebě paliva a emisích CO2“ nových osobních automobilů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u DAT.