DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
Taycan
Cayenne
Cayenne S E-Hybrid
Cayenne S E-Hybrid
Cayenne S E-Hybrid
Výkon306 kW (416 PS) při 5 500 1/min
0 - 100 kmh5,9 s
Maximální rychlost243 km/h
Kombinovaná spotřeba3,4 l
Emise CO279 g/km
Cena3 141 701 Kč včetně DPH

Princip: Perspektiva

Na tomto místě výjimečně přiznáme, že v následujících letech nedojde u firmy Porsche k výrazným změnám. Z principu. To znamená: naše měřítka zůstanou i nadále nastavena na nejvyšší úroveň. Budeme pečovat o to, co se osvědčilo. Budeme překvapovat inovacemi. A, pokud je to smysluplné, budeme se neustále znovu nacházet.
Téma, které obecně drží naše inženýry neustále pod tlakem: budoucnost.

Stavíme sportovní vozy. Vždy jsme je stavěli. Hluboko v našich genech je proto zakořeněno, že se musíme posunovat dál, být rychlejší, být první – a to nejen při protínání cílových linií, ale zejména také v nových nápadech. Je proto pro nás zcela přirozené, vydávat se novými cestami. A tak činíme již dlouho před tím, než se automobil Porsche vůbec dostane na silnici.

Příklad číslo 1: Vývoj k životnímu prostředí co možná nejpřátelštějších výrobních systémů. Naše nová lakovna se vyznačuje pokrokovým výrobním procesem, který je hluboko pod zákonnými limity. To nás ale neuklidní. V následujících letech budeme pro zlepšení našich výrobních procesů investovat více než 1 miliardu eur do Weissachu, Zuffenhausenu a Lipska. Příklad 2: Vyhledáváme dodavatele, kteří vyhovují našim požadavkům. Je pro nás důležité, aby se naši dodavatelé stali naší součástí.

Také nová cesta pro budoucnost: Hybridní technologie. Tato kapitola začala u Porsche v roce 2010 modelem Cayenne S hybrid. Tento paralelní plně hybridní vůz spojuje pro Porsche typickou výkonnost s dříve pro Porsche ne vždy typickou hospodárností. Naši inženýři se rychle dostali pod elektrická křídla a začali přemýšlet o dalších stupních hybridních pohonů. Na ženevském autosalonu se současně s Cayenne S hybrid představil pro Evropu jako koncepční studie 918 Spyder. Plug-in hybridní vysokovýkonný vůz, který je schopen dosáhnout omračujících časů na Nordschleife a současně pozoruhodných výsledků spotřeby paliva. Koncem roku 2013 se 918 Spyder stal sériovým vozem. Pokračováním této nastavené cesty je Panamera S E-Hybrid, která je plug-in hybridním vozem segmentu sportovních limuzín. Dobíjení ze zásuvky završuje naše celkové know-how a je pro nás ideálním startem pro elektrickou budoucnost Porsche.