Nejmladší člen rodiny Porsche, model Panamera, sklízí úspěchy jak u odborné veřejnosti, tak u zákazníků. Tuto skutečnost potvrzuje nejen řada zahraničních ocenění včetně českého titulu Auto roku 2010 v kategorii sportovních vozů, ale i prodejní výsledky. Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce značky Porsche do České republiky, za čtyři měsíce od vstupu Panamery na český trh prodala 56 vozů tohoto modelu. Premiéra tohoto modelu proběhla již v novém Porsche Centru, které se řadí mezi největší a nejmodernější v celé střední Evropě.
„Prodejní výsledky i reakce našich zákazníků jasně dokazují, že Panamera má své pevné místo na trhu. Na jednu stranu se jedná o pravé Porsche se všemi jeho sportovními a dynamickými vlastnostmi, které ale zároveň nabízí nadstandardní komfort jízdy pro čtyřčlennou posádku. Jsem rád, že Panamera uspěla i v očích české odborné veřejnosti a mohl jsem tak minulý týden převzít ocenění Auto roku 2010 v kategorii sportovních vozů,“ komentuje úspěchy Panamery Mag. Josef Roider, generální ředitel společnosti Porsche Inter Auto CZ a doplňuje: „V tomto roce pak očekáváme, že se prodej Panamery bude pohybovat v rozmezí 60 - 70 prodaných kusů.“
Anketu Auto roku v ČR každoročně vyhlašuje Svaz dovozců automobilů a Sdružení automobilového průmyslu. V ní se volí jedno celkové auto roku, stejně tak jako vítězové jednotlivých kategrorií. Výsledek je spojením volby odborné poroty, tvořené převážně motoristickými novináři, a veřejnosti. V letošním roce proběhl již 16. ročník této ankety, ve kterém se Porsche Panamera umístila na první příčce mezi šesticí nominovaných sportovních vozů a odnesla si tak titul Auto roku 2010 v kategorii sportovních vozů.
19.01.2010
© 2024 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU