DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2010

Porsche Panamera nyní ještě úspornější!

 

Třída Grand Turismo přichází s ještě nižší spotřebou paliva a rozšířenou nabídkou doplňkové výbavy. Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce značky Porsche do České republiky, bude zdokonalené osmiválcové modely Panamera ve svém novém Porsche Centru Praha na pražském Proseku a v Porsche Centru Brno prodávat od srpna 2010.

Osmiválcové modely Panamera budou ještě úspornější a budou vybaveny rozšířenou paletou doplňkové výbavy. Ke standardnímu vybavení bude od srpna patřit i systém rekuperace kinetické energie, volitelně budou nabízenyceloroční 19palcové pneumatiky se sníženým valivým odporem. Aplikací těchto prvků dojde ke snížení kombinované spotřeby, například u modelu Panamera Turbo až o 0,9 l/100 km. Nyní se tento model s výkonem 500 koní vyznačuje kombinovanou spotřebou ve výši 11,3 l/100 km (dle nových evropských standardů NEDC) místo původních 12,2 l/100 km. Takové snížení spotřeby znamená pokles emisí CO2 o 21 g/km. Modely Panamera S a Panamera 4S se vyznačují spotřebou 10,3 l/100 km, resp. 10,6 l/100 km, což v obou případech odpovídá poklesu o 0,5 l/100 km a také snížení emisí CO2 o 11 g/km.

Snížení spotřeby paliva u modelů Panamera je dosaženo díky systému rekuperace kinetické energie. Díky jeho použití dochází k dobíjení akumulátoru pouze při brzdění nebo při jízdě bez plynu. Naopak při akceleraci se příkon akumulátoru omezuje na minimum, čímž se snižuje pasivní odpor motoru. To samozřejmě vede také k vyššímu výkonurychlejší akceleraci. Systém rekuperace kinetické energie sám o sobě přináší například v modelu Panamera Turbo snížení spotřeby paliva o 0,7 l/100 km. Použití 19palcových celoročních pneumatik se sníženým valivým odporem, které jsou ve volitelné výbavě, se u všech modelů řady Panamera na zmiňovaném snížení spotřeby podílí hodnotou 0,2 l/100 km.

Zvětšením profilu pneumatik a speciálním složením směsi pro jejich výrobu bylo dosaženo nejen menšího valivého odporu, ale také delší životnosti pneumatik. Optimalizována byla rovněž funkce Auto Start Stop, která řidiči umožňuje nastartovat vůz po automatickém vypnutí motoru rychleji a pohodlněji.

Jízdní dynamiku a kvalitu osmiválcových modelů Panamera zvyšují také na přání dodávané systémy Porsche Torque Vectoring Plus (PVT Plus), Porsche Dynanic Chassis Control (PDCC) a elektronicky řízený závěr zadního diferenciálu. Systém PVT Plus přináší přímější a dynamičtější odezvu na pohyby volantu. To proto, že cíleným přibrzďováním vnitřních zadních kol v zatáčkách vytváří stáčivý moment vozu kolem jeho svislé osy, který samotné zatáčení podporuje. Ve spojení se samosvorným diferenciálem přitom tento systém zvyšuje také trakci zadních kol při akceleraci v zatáčkách.

Porsche současně rozšiřuje i nabídku barev karoserie, koženého čalounění a speciální výbavy pro vozy Panamera. Příkladem je nabídka nezávislého topení pro třídu Gran Turismo nebo tříramenný sportovní volant s řadicími pákami na volantu (vozy s převodovkou PDK). Zdokonalena byla rovněž trojrozměrná prezentace map na přání dodávaného navigačního systému. Novinkou je též možnost kombinace mapy s reálným satelitním snímkem, což je vlastnost významně zlepšující orientaci při práci s navigačním systémem. Další zdokonalení spočívá i v informování o vedení jízdních pruhů. Rozšířena byla rovněž schopnost systému zobrazovat rychlostní limity, takže nyní v závislosti na aktuálnosti mapových podkladů nefunguje pouze na dálnicích, rychlostních silnicích a silnicích první třídy, ale také na hlavních ulicích a průtazích měst.

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

23.06.2010