DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2011

Panamera S Hybrid, nejúspornější ve své třídě

 

Modelovou řadu Panamera rozšíříčervnu 2011 nový model Panamera S Hybrid. Zahájí tak novou kapitolu přístupu Porsche Inteligent Performance společnosti Porsche AG a současně dále rozvine úspěšné působení tohoto čtyřdveřového Gran Turisma. Stále mimořádně sportovní a elegantní, nově ale zároveň nejúspornější plně hybridní automobil dané kategorie uvede na český trh společnost Porsche Inter Auto CZ.

Nové provedení Panamery neztrácí nic ze sportovnosti a elegance, při nejvyšším výkonu 380 k (279 kW) však v kombinovaném cyklu NEDC spotřebuje pouhých 6,8 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši pouhých 159 g/km. Tyto parametry neposunují nový model Panamera S Hybrid pouze do pozice nejúspornějšího vozu Porsche všech dob, ale současně také na post nejúspornějšího a nejčistšího hybridního automobilu dané kategorie. „A právě kombinace sportovnosti a přívětivosti k životnímu prostředí je tím, co dnes zákazníci vyžadují,“ komentuje novou Panameru S Hybrid Anna Gruberová, PR managerka Porsche Inter Auto CZ. Těchto parametrů Panamera S Hybrid dosahuje i díky speciálním pneumatikám Michelin se sníženým valivým odporem, které byly vyvinuty přímo pro model Panamera a jsou dodávány na přání. Nicméně i v kombinaci se standardními pneumatikami jde Panamera S Hybrid v otázkách spotřeby paliva příkladem, v kombinovaném režimu NEDC totiž spotřebuje pouhých 7,1 l/100 km, což odpovídá produkci 167 g CO2 na každý ujetý kilometr.

Panamera S Hybrid stanovuje nová měřítka dynamiky, a to jak v klasické podobě, tak i ve srovnání s jinými hybridními vozy na trhu. Panamera S Hybrid je schopna z klidu na 100 km/h zrychlit během 6,0 s a dosáhnout nejvyšší rychlosti 270 km/h. Na čistě elektrický pohon nový hybridní model ujede přibližně dva kilometry a lze dosáhnout rychlosti až 85 km/h. Hybridní hnací systém modelu Panamera jako jediný svého druhu dále snižuje spotřebu paliva schopností takzvaného „plachtění“. Při ustálené a vyrovnané jízdě, kdy není potřeba výkon spalovacího motoru, dochází k odpojení spalovacího motoru a jeho vypnutí. „Plachtit“ může Panamera S Hybrid až do rychlosti 165 km/h (Cayenne S Hybrid: do 156 km/h).

Panameru S Hybrid pohání hybridní systém se stejnou konfigurací, jakou má Cayenne S Hybrid: hlavním zdrojem síly je tedy kompresorem přeplňovaný zážehový šestiválec s výkonem 333 k (245 kW), který je spojen s elektromotorem o výkonu 47 k (34 kW). Oba motory pohánějí vůz společně, ale jsou schopné jej uvádět do pohybu také samostatně. Elektromotor se při zpomalování nebo brzdění přepíná do režimu generátoru a plní také funkci startéru. Mezi spalovacím motorem a elektromotorem je umístěná elektronicky ovládaná spojka, jež dokáže oba motory od sebe odpojit a spolu s elektromotorem tvoří hlavní hybridní modul hnacího ústrojí. Elektromotor je umístěný mezi zážehový motor a převodovku a je spojen s nikl-metal-hydridním (NiMh) akumulátorem, v němž se uchovává elektřina získaná rekuperací kinetické energie při brzdění a jízdě. Panamera S Hybrid je vybavena osmistupňovou samočinnou převodovkou Tiptronic S.

Panamera S Hybrid překonává vysokým standardem výbavy i model Panamera S vybavený osmiválcovým motorem. Hybridní provedení disponuje například vzduchovým odpružením doplněným adaptivními tlumiči s funkcí PASM, řízením Servotronic a například i zadním stěračem. Nový model atraktivního vozu Gran Turismo je vybaven z automobilu Cayenne S Hybrid známým rozvržením informačních displejů, kterými řidiče informuje o specifických funkcích pro hybridní hnací systémy.

S novým hybridním modelem čítá modelová řada Panamera již šest různých vozů. Právě nejnovější hybridní typ dokonale podtrhuje dlouhodobou strategii Porsche Intelligent Performance a v daném segmentu stanovuje zcela nová měřítka pro sportovnost a současně pro přívětivost k životnímu prostředí. Přibližně 15 měsíců po uvedení do prodeje bylo koncovým zákazníkům dodáno téměř 30 000 kusů modelu Panamera, což znamená, že jí patří 13procentní podíl na trhu luxusních limuzín. Nový model atraktivitu tohoto vozu jistě zvýší.

Cena modelu Panamera S Hybrid pro český trh byla stanovena na  2 663 000 Kč včetně DPH.

 

Pro více informací kontaktujte naše Porsche Centrum Praha nebo Porsche Centrum Brno.

Oficiální stránky vozu Porsche Panamera S Hybrid.

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

16.02.2011