DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2011

Porsche 911 Carrera 4 GTS: Nový vrcholný model s pohonem všech kol a výkonem 408 koní

 

Společnost Porsche rozšiřuje nabídku vrcholných provedení modelové řady Carrera. Carrera 4 GTS s karoserií Coupé nebo Cabriolet bude disponovat nejsilnějším motorem určeným pro Carreru a ještě bohatší výbavou. Oba modely vstoupí na evropský trh v červenci 2011, v Česku budoudostání u v Porsche CentrechPraze a Brně společnosti Porsche Inter Auto CZ, výhradního dovozce a prodejce vozů značky Porsche.

Nová provedení jsou vlastně dvojčaty existujícího modelu 911 Carrera GTS. Spojují v sobě silný motor řady GTS o výkonu 408k s inteligentním pohonem všech kol Porsche Traction Management (PTM). Kromě přínosu v otázkách dynamiky spotřebují modely s pohonem všech kol stejně paliva jako standardní provedení Carrera 4S. V případě modelu Coupé to znamená kombinovanou spotřebu v evropském cyklu NEFZ 11,0 l/100 km, u provedení Cabriolet činí tato hodnota 11,2 l/100 km. Oba nové modely přicházejí ve srovnání s modely Carrera 4S s ještě bohatší výbavou.

Srdcem modelů 911 Carrera 4 GTS je motor vycházející z šestiválce modelu Carrera S o obsahu 3,8 litru. Po rozsáhlém přepracování sacího traktu došlo ke zvýšení výkonu o 23 k na celkových 408 k při 7 300 ot/min. Upravené sání nezlepšuje pouze celkový výkon, ale pozitivní vliv také na pružnost motoru a produkci výkonu v nízkých a středních otáčkách. Již při 1 500 ot/min je připraveno 320 Nm, zatímco nejvyšší hodnota točivého momentu činí v rozmezí 4 200 – 5 600 ot/min rovných 420 Nm. Sebevědomě sportovní zvuk na svědomí standardně dodávaný sportovní výfukový systém. Ten zajišťuje u nové Carrery 4 GTS nejen nezaměnitelný zvukový projev, ale díky černému provedení lemů koncovek současně dodává tomuto modelu specifický charakter.

Při maximálním nasazení je Carrera 4 GTS Coupé připravena z klidu na 100 km/h zrychlit během 4,6 s, u provedení Cabriolet trvá tato disciplína 4,8 s. Standardní výbavou modelu Carrera 4 GTS je šestistupňová manuální převodovka, kterou lze na přání vyměnit za sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe). V kombinaci s převodovkou PDK dojde ke zkrácení času ve zrychlení o 0,2 s.

Pohon všech kol PTM slouží i v modelu Carrera 4 GTS, jak je pro značku Porsche typické, pro další zvýšení stability, trakce a obratnosti. Systém PTM podle aktuální jízdní situace neustále rozhoduje, kolik točivého momentu motoru pošle k předním kolům. Samotné rozdělování točivého momentu má na starost elektronicky řízená lamelová spojka. Carrera 4 GTS je zaměřena na maximální zvýšení jízdní dynamiky, i proto je sériově vybavena samosvorným diferenciálem zadní nápravy, který pracuje s elektronicky řízeným pohonem všech kol v dokonalé harmonii.

Opticky se modely Carrera 4 GTS s pohonem všech kol odlišují od provedení s pohonem zadních kol několika detaily. Kromě označení na dveřích a víku motorového prostoru je typickým poznávacím rysem modelů s pohonem všech kol barevný pás spojující zadní skupinové svítilny. Stejně jako všechny ostatní modely řady 911 s pohonem všech kol, také provedení GTS se systémem pohonu PTM sází na širší karoserii a zvětšený rozchod zadních kol. Modely GTS se od standardních provedení odlišují ještě dalšími prvky. Mezi ně patří například standardně dodávaná černě lakovaná 19tipalcová kola Spyder s centrální maticí a leštěným límcem. Zadní pneumatiky mají rozměr 305/30 ZR 19.

Mezi další specifické vlastnosti modelů GTS patří řešení přední části ve sportovním designu s černě lakovaným spoilerem na spodní hraně předního nárazníku. Černé jsou také boční prahy. Pro modely GTS je rovněž typické sportovně laděné čalounění černou alcantarou, které je použito na středech sedáků i opěradel, věnci volantu, řadicí páce, madlu ruční brzdy, dveřních madlech a na krytu úložné schránky před spolujezdcem.

Porsche 911 Carrera 4 GTS Coupé bude v prodeji za cenu 3 035 000 Kč* vč. DPH, provedení Cabriolet startuje na ceně 3 299 000 Kč* vč. DPH. 

Pro více informací kontaktujte naše Porsche Centrum Praha nebo Porsche Centrum Brno.

Oficiální stránky vozu Porsche Carrera 4 GTS.

 

 

*Cena je kalkulována při použití kurzu 1EUR/26,5CZK

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

13.05.2011