DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2015

Nové složení posádek pro Porsche 911 RSR

Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce vozů značky Porsche do ČR, informuje o složení posádek pro závodní vozy Porsche 911 RSR ve vytrvalostních závodech šampionátu WEC.

Porsche Team Manthey zamíchal jezdeckým složením továrního týmu pro svá dvě Porsche 911 RSR, nasazovaná do Sports Car World Endurance Championship (WEC) a 24h v Le Mans. Od prvního podniku sezóny 12. dubna na Silverstonu spojí své síly v 911 RSR se startovním číslem 91 Michael Christensen (Dánsko) a Richard Lietz (Rakousko). O pilotování 911 RSR se startovním číslem 92 se podělí Francouzi Frédéric Makoviecki a Patrick Pilet, kteří spolu už závodili ve druhé polovině loňské sezóny. Při 24h v Le Mans páry doplní Němci Wolf Henzler (#92) a Jörg Bergmeister (#91) jako třetí jezdci.

Působivé výkony v továrních GT vozech a během testování Porsche 919 Hybrid zajistily dvěma pilotům místo v sestavě LMP1. Nick Tandy (Velká Británie) a Earl Bamber (Nový Zéland) nastoupí do závodu ve Spa-Francorchamps a stejně tak do 24h v Le Mans za volantem inovativního sportovního prototypu. Oba závody pojedou ve třetí 919 Hybrid a budou se střídat s pilotem F1 Nicem Hülkenbergem (Německo).

Earl Bamber, který obdržel podporu jako člen programu Porsche na výchovu mladých jezdců, se dokázal v rekordním čase propracovat do nejvyšší kategorie vytrvalostních závodů. Poté, co zvítězil v klání Porsche Motorsport International Cup Sholarchip, získal v roce 2014 jak titul v Porsche Mobil 1 Supercupu, tak podruhé od roku 2013 zvítězil v Porsche Carrera Cupu Asia. „Kiwi“ navíc vyhrál dva závody Carrera Cupu Deutschland a obsadil druhé místo v Petit Le Mans na okruhu Road Atlanta, v jednom z klasických vytrvalostních závodů v USA. Tyto úspěchy mu před začátkem sezóny 2015 zajistily kontrakt továrního jezdce a následně se rychle prosadil do programu LMP1. Ke svým startům za volantem 919 Hybrid ve Spa Francorchamps a Le Mans přidá Earl Bamber účast v Tudor United SportCar Championship v USA a Kanadě s 911 RSR. „Získání podpory od Porsche je pro závodníka životní šance,“ řekl. „Ve všech ohledech jsem se dostal na novou úroveň a během sezóny udělám vše, co bude v mých silách, abych znovu tuto důvěru letos nezklamal.“

Nick Tandy také slavil své první velké úspěchy ve značkových pohárech Porsche. V roce 2010 závodil v Porsche Mobil 1 Supercupu a Carrera Cupu Deutschland, a v obou sériích se okamžitě stal vicemistrem. V roce 2011 celkově zvítězil v Carrera Cupu Deutschland a v následujícím roce získal Porche Cup pro nejúspěšnějšího soukromého jezdce Porsche světa. Rok 2013 mu přinesl povýšení do továrního týmu a zvítězil v Petit Le Mans, stejně jako v úvodních podnicích sezóny 2014, 24h v Daytoně a WEC na Silverstonu. I on bude vedle zapojení do LMP1 paralelně pokračovat v závodění s 911 RSR.

„Z Earla a Nicka jsem nadšen. Zasloužili si tuto šanci svými působivými výkony,“ říká šéf motorsportu Porsche Dr. Frank-Steffen Walisser. „Jejich zařazení do královské třídy vytrvalostních závodů není jen potvrzením efektivity konceptu programu Porsche pro výchovu mladých jezdců. Podtrhuje to také důležitost značkových pohárových sérií Porsche jako odrazového můstku pro mladé jezdce, kteří předvedou potřebný talent, velkou ochotu se učit a rozhodující vůli uspět. Porsche otevírá všechny dveře těm, kteří jsou opravdu rychlí.“

Čtyři piloti z letošní jezdecké sestavy LPM1 pro WEC začali své kariéry ve značkových pohárech Porsche. Navíc Earl Bamber, Nick Tandy, Timo Bernhard a Marc Lieb se tam dostali díky programu Porsche pro výchovu mladých jezdců a zařadili se mezi nejlepší piloty sportovních vozů planety. Tito čtyři mají jednu věc shodnou: všichni během své kariéry zvítězili v Porsche Mobil 1 Supercupu nebo Carrera Cupu Deutschland: Timo Bernhard získal jako Porsche Junior titul v Porsche Carrera Cupu Deutschland v roce 2001, Marc Lieb v následujícím roce, rovněž jako Porsche Junior. Nick Tandy si tento úspěch připsal v roce 2011 a Earl Bamber zvítězil v Porsche Mobil 1 Supercupu v roce 2014.

 
[+]
[x]
[+]
[x]
 

10.02.2015