DOMŮ

Hlavní navigace
Modely

Archiv 2016

Přestavba pavilonu Porsche ve Wolfsburgu

Interaktivnější a větší výstavní plocha

Společnost Porsche AG nově otevřela pavilon své značky v Autostadt ve Wolfsburgu. Rozšířila tak výstavní plochu o 65 m2 na celkových 504 m2 o prostory, v nichž se budou konat speciální výstavní akce.

Slavnostní otevření těchto nových ploch zahájí akce „Mission Future Sportscar“. Na této speciální prezentaci budou moci návštěvníci spatřit vůz 919 Hybrid, letošního vítěze závodu 24 hodin Le Mans. Změnilo se i uspořádání 28 modelů aut v měřítku 1:3, které provádějí návštěvníky historií produktů výrobce sportovních vozů. Cestování v čase začíná s Porsche 356 z roku 1948. Vedle 718 RS 60 Spyder si návštěvníci prohlédnout současné generace vozů 911, 718 Boxster, 718 Cayman a Panamera.

„Nové je i to, že jsou návštěvníci prováděni výstavou prostřednictvím iPadu“, zdůrazňuje Robert Ader, ředitel marketingové komunikace společnosti Porsche AG. Na tabletu se například zobrazí podrobné informace o dvanácti milnících historie značky Porsche, které provázejí návštěvníky hned po vstupu do pavilonu. Prostřednictvím tabletu lze také ovládat miniatury vozidel uspořádané ve shluku. „Díky interaktivnímu rozšíření výstavy můžeme nejen připravit individuální zážitek z návštěvy pro každou generaci, ale i pojmout výstavu pestřejším a atraktivnějším způsobem“, dodává Ader. Součástí nově přestavěného pavilonu je i nový film představující značku Porsche, který přináší další pohledy na hodnoty a filosofii této sportovní značky. Na konci prohlídky se návštěvníci mohou v Porsche vyfotografovat a nechat si poslat fotografii na památku e-mailem.

„Umístění pavilonu Porsche mezi pavilonem značky Volkswagen a zákaznickým centrem působivě symbolizuje provázání a společnou historii v rámci koncernu. Mám velkou radost, že se tato expozice, která se těší velké oblibě návštěvníků, dočkala rozšíření a zároveň nové proměnlivé výstavy, díky níž mohou naši hosté prožít sportovní geny značky naplno“, říká Otto F. Wachs, ředitel Autostadtu. Pavilon Porsche byl v Autostadtu ve Wolfsburgu otevřen roku 2012, ve stejném roce získal cenu za design Automotive Brand Award 2012 v kategorii „Nejlepší z nejlepších – architektura“. Budova se vyznačuje oblou a matně opaleskující střechou, která připomíná siluetu vozu Porsche. „Pro Porsche představuje pavilon ústřední stavbu v sídle koncernu Volkswagen a vyjadřuje tak fascinaci naší značkou i sounáležitost s koncernem“, vysvětluje Achim Stejskal, ředitel muzea Porsche ve Stuttgartu. „Novou podobou pavilonu chceme návštěvníkům umožnit nové pohledy na naši společnost.“ Pavilon Porsche je jedním z celkem osmi pavilonů, které lze v Autostadtu ve Wolfsburgu navštívit. V muzeu automobilů „ZeitHaus“, které představuje historii několika značek, lze spatřit i další modely z více než 60leté historie Porsche ve Wolfsburgu.

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

15.11.2016