DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2016

Změna v Porsche Motorsport: Marca Lieba a Romaina Dumase čekají nové úkoly

Co dál po vítězství v Le Mans a získání titulu mistra světa

Dvojice, která ve svém oboru dosáhla té nejvyšší mety, nastupuje na novou dráhu. Romain Dumas a Marc Lieb opouštějí ke konci sezóny 2016 tým Porsche a svá místa za volantem prototypů 919 Hybrid pro Le Mans a ujmou se v Porsche nových úkolů. Francouzského a německého závodníka spojuje dlouholetá kariéra továrního jezdce. Jejich snaha byla letos korunována společným celkovým vítězstvím v závodě 24 hodin Le Mans a vítězstvím v kategorii jezdců v mistrovství světa ve vytrvalostních závodech FIA minulý víkend v Bahrainu. Dumas (38) vybojoval pro Porsche osm celkových vítězství v mezinárodních 24hodinových závodech, Lieb (36) má na kontě šest vítězství. Oba specialisté na dlouhé tratě budou u Porsche působit i nadále na základě smlouvy.

Michael Steiner, člen představenstva odpovědný za výzkum a vývoj ve společnosti Porsche AG, oceňuje oddanost obou jezdců slavnému výrobci sportovních vozů ze Stuttgartu: „Marc a Romain udělali pro naši firmu úžasné věci. Nejen za volantem, ale i při mnoha dalších mezinárodních akcích, a vždy hájili sportovního ducha a hodnoty naší značky.“

Fritz Enzinger, vedoucí projektu LMP1, doplňuje: „Pro program LMP1 byly Marcovy a Romainovy zkušenosti velkým přínosem, a to zejména ve fázi budování týmu a při jejich účastech v Le Mans. V minulých letech jsme společně zažili řadu vzestupů i pádů a těší mě, že oba jezdci mohou uzavřít tuto část své dlouhé kariéry jako vítězové z Le Mans a mistři světa. Z celého srdce Marcovi a Romainovi děkuji za jejich sportovní výkony, jejich vysoké nasazení a loajalitu.“

Marc Lieb se stal továrním jezdcem společnosti Porsche ve dvaceti letech. I přes mnohé mezinárodní úspěchy se otec dvou dětí z Ludwigsburgu nespoléhal pouze na sport. Vystudoval na Univerzitě aplikovaných věd v Esslingenu a stal se automobilovým inženýrem. „Vždycky jsem měl představu, že posledním místem v mé kariéře továrního jezdce bude právě program LMP1“, říká Lieb, „a zavčasu jsem nasměroval svou další kariéru mimo kokpit u Porsche. Jsem vděčný za všechny možnosti, které mi Porsche během těch dlouhých let poskytlo. A vděčný jsem především své rodině, která mě po dvě desetiletí mého aktivního působení na automobilových závodech podporovala. Nebylo to často lehké a nyní jim to chci aspoň trochu vrátit. To, že mohu u Porsche přejít k mezinárodním závodům soukromníků jako vítěz z Le Mans a mistr světa, pro mě znamená nesmírně mnoho.“

Ani vztah Romaina Dumase ke společnosti Porsche se již dlouho neomezuje jen na ovládání volantu v kokpitu 919 Hybrid. Od roku 2003 je továrním jezdcem společnosti Porsche, se svým vlastním týmem však zaznamenal i řadu úspěchů při účastech v rallye a v mezinárodních závodech do vrchu Pikes Peak v USA. Tento všestranný závodník pochází z Alès v jižní Francii, v současné době však žije ve švýcarském Arzieru. „Vzpomínám na tolik skvělých let v úžasných závodních strojích. Často jsme psali dějiny motoristických závodů, jako například ve Spa nebo na severní smyčce okruhu Nürburgring s vozem 911 GT3 a samozřejmě také na Sebringu s vozem RS Spyder. Tři roky práce s týmem Porsche v kategorii LMP1 se nesly v duchu absolutní profesionality. Bylo to období neuvěřitelné konkurence i mnoha technických výzev. Díky vítězství v závodě 24 hodin Le Mans se mi splnil sen a jsem hrdý na to, co jsme všichni společně dokázali. Nikdy jsem se ale nebránil výzvám a nyní mne právě jedna z nich čeká.“

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

25.11.2016