DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2017

7:12,7 min: 911 GT3 s novým nejlepším časem

Nové sportovní kupé Porsche je na Severní smyčce Nürburgringu o 12 s rychlejší než předchůdce

 

Nové Porsche 911 GT3 oslavilo svou premiéru na legendární Severní smyčce Nürburgringu rekordním časem 7:12,7 min. Porsche 911 ve specifikaci blízké závodní verzi, schválené k provozu na veřejných komunikacích, tak překonalo svého předchůdce o 12,3 sekundy.

 

„S tímto časem jsme pozoruhodným způsobem dokázali, že nový model 911 GT3 poskytuje nejen maximální potěšení z jízdy, ale podává také působivé výkony na Severní smyčce. Středem pozornosti našich inženýrů byla optimalizace řiditelnosti vozidla a přizpůsobení konstrukce mírně zvýšenému výkonu motoru,“ neskrýval potěšení Frank-Steffen Walliser, člen představenstva společnosti Porsche, zodpovědný za motoristický sport a vozidla GT. Andreas Preuninger, vedoucí produktové řady GT, k tomu dodává: „Před několika roky byly takové časy na kolo vyhrazeny bez výjimky čistokrevným závodním vozům s bezdrážkovými pneumatikami. Nová verze GT3 jich nyní dosahuje s relativně nízkým výkonem a přitom si zachovává praktičnost pro každodenní provoz.“

 

Porsche 911 GT3 spoléhá ještě více než předchůdce na dokonalou závodní techniku. Vysokootáčkový motor s atmosférickým plněním o výkonu 368 kW (500 k) sdílí se závodním vozem 911 GT3 Cup. Sportovní vůz se postavil na start slavného závodního okruhu v pohoří Eifel v sériové výbavě, která zahrnuje řízení zadních kol, sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku PDK a pneumatiky Michelin Sport Cup 2 N1. Lars Kern, zkušební jezdec Porsche, měl díky teplotě vzduchu 8 °C a teplotě asfaltového povrchu 14 °C optimální podmínky. Nový rekordní čas zajelo kupé s pohonem zadních kol a homologací pro provoz na veřejných komunikacích pod notářským dohledem. Frank-Stellen Walliser k tomu dodává: „Kdo je rychlý na Severní smyčce, ten je rychlý kdekoli na světě.“

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

05.05.2017