DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2017

Porsche plánuje vstup do Formule E

 Porsche vstoupí v roce 2019 do Formule E s vlastním továrním týmem. V důsledku toho ukončí po sezoně 2017 svou účast v kategorii LMP1 v rámci mistrovství světa ve vytrvalostních závodech FIA WEC (World Endurance Championship). Porsche zároveň zaměří svou strategii v motoristickém sportu na nasazení závodního vozu 911 RSR v kategorii GT v rámci mistrovství světa ve vytrvalostních závodech FIA WEC, jehož vrcholem je závod 24 h Le Mans, jakož i na americké mistrovství IMSA WeatherTech SportsCar Championship a další klasické vytrvalostní závody.

Nové směřování v motoristickém sportu vychází ze Strategie Porsche 2025, v níž Porsche sází mimo jiné na kombinaci puristických vozidel kategorie GT a zcela elektrických sportovních vozů, jako je například první silniční elektromobil Mission E, napájený výhradně z akumulátorů. „Vstup do Formule E a úspěšné působení v ní jsou logickými důsledky vývoje našeho modelu Mission E. Formule E je pro nás atraktivní díky rostoucí svobodě v oblasti vývoje,“ říká Michael Steiner, člen představenstva společnosti Porsche AG, zodpovědný za vývoj. „Porsche sází na alternativní a inovativní koncepty pohonu. Formule E je pro nás vrcholným konkurenčním prostředím, v němž můžeme urychlovat vývoj vysokovýkonných vozidel z hlediska ochrany životního prostředí, hospodárnosti a trvalé udržitelnosti.“ Již v tomto roce podnikne Porsche první kroky k vývoji vlastního závodního monopostu Formule E.

Porsche zároveň posílí svou účast v kategorii GT. „Rozmanitost výrobců a kvalita obou závodních seriálů pro sportovní vozy nás přiměly upevnit naše angažmá a soustředit síly na nasazení závodního vozu 911 RSR,“ říká Steiner. „Chceme být jedničkou. Za tím účelem musíme odpovídajícím způsobem investovat.“

Porsche opustí kategorii LMP1 po čtyřech mimořádně úspěšných letech, třech vítězstvích v řadě v závodě 24 h Le Mans a po dvou titulech mistra světa v hodnoceních týmů a jezdců v letech 2015 a 2016. V letošním roce chce ale tovární tým z Weissachu ještě jednou oba tituly obhájit. Závěrečný závod sezony se uskuteční 18. listopadu v Bahrajnu.

Fritz Enzinger, vedoucí programu LMP1 a hlavní postava v návratu značky Porsche do vrcholového motoristického sportu v roce 2014, k tomu říká: „Bylo pro nás velkou výzvou vybudovat od nuly tým pro Le Mans. V průběhu let se nám podařilo jeho členy stmelit tak, aby tvořili mimořádně úspěšný, kompetentní kolektiv. Na tento základ spoléháme. Jsem si jistý, že ve Formuli E se budeme schopni držet na vysoké úrovni. Vstupu do Formule E hledíme vstříc s patřičnou dávkou sebedůvěry a radostného očekávání.“

Porsche svůj úspěšný tým LMP1 kompletně zachová. To platí i pro tovární jezdce. Kromě startů v ostatních závodních seriálech a intenzivních příprav na Formuli E zkoumá Porsche v současnosti také další možnosti nasazení a vývojové úkoly.

Formule E je prvním závodním seriálem na světě pro vozy s čistě elektrickým pohonem. První závod se uskutečnil 13. září 2014. Pořádající Mezinárodní automobilová federace FIA, která organizuje také Formuli 1, chce tímto seriálem vytyčit milník pro elektrickou mobilitu a nadchnout pro motoristický sport více mladých lidí. Na rozdíl od ostatních seriálů začíná sezona na podzim a končí v létě. Závody se konají na speciálně navržených okruzích v ulicích center metropolí. Sport tak přichází za diváky – a nikoli naopak. Elektrická mobilita sehraje důležitou roli v budoucí mobilitě především v městském prostředí.

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

28.07.2017