Výrobce sportovních vozů s novou nabídkou pro zákazníky
Porsche investuje v Říši středu a otvírá své 100. dealerství v Číně. Nové „Porsche Studio“ v obrovské metropoli Kanton přichází s inovativním konceptem prodeje, který se podobá dealerství „Porsche on Sylt“. Výrobce sportovních vozů plánuje prostřednictvím nového dealerství navázat ještě přímější interakci s novými cílovými skupinami zákazníků v prostředí jejich každodenního života. Nový komplex je umístěn uprostřed luxusního nákupního centra a zákazníkům nabízí přehled o kompletní nabídce služeb značky, a to jak v osobních, tak i virtuálních formátech. Na jaře 2018 bude také otevřeno zážitkové centrum Porsche Experience Centre v Šanghaji.
„Čína se v uplynulých letech stala největším trhem značky Porsche,“ říká Detlev von Platen, člen představenstva společnosti Porsche AG, zodpovědný za prodej a marketing. „V Asii jsou mimořádně oblíbené naše čtyřdveřové sportovní vozy, poptávka však rychle roste také po našich dvoumístných modelech.“ Čína se již stala nejdůležitějším trhem pro modely 718. Během prvních tří čtvrtletí roku 2017 bylo v Číně dodáno více než 5100 vozidel Boxster a Cayman.
Porsche se hodlá pomocí nového komplexu v centru Kantontu, v bezprostřední blízkosti svých zákazníků, ještě výrazněji zviditelnit. Jedním z hlavních charakteristických prvků nového showroomu s plochou 460 metrů čtverečních je výstavní zóna pro nová vozidla. Všech pět modelových řad, nabízených výrobcem sportovních vozů, si mohou zákazníci navíc nechat vizualizovat a individualizovat v požadované barvě pomocí iPadu a různých modelů automobilů vycházejících z obvyklých hliněných modelů vytvářených v designérském studiu.
„Porsche Studio“ úzce spolupracuje se stávajícím Porsche Centrem, provozovaným společností Jebsen Group, a umožňuje potenciálním zákazníkům také pořízení vozidla přímo na místě. „Porsche Studio Kanton reprezentuje inovativní a progresivní strategii značky Porsche,“ řekl Franz Jung, prezident a generální ředitel společnosti Porsche China. „Kombinuje tradičního ducha značky Porsche s potenciálem nových technologií. Ve stále dynamičtějším podnikatelském prostředí v Číně probíhají neustálé změny. Jsme přesvědčeni o tom, že tak futuristická digitální nabídka upevní postavení naší značky, podpoří kreativní zážitky zákazníků a osloví nové partnery.“
Výrobce sportovních vozů rovněž rozšiřuje nabídku zážitkových akcí pro současné a potenciální zákazníky otevřením střediska Porsche Experience Centre v Šanghaji. Šesté středisko Experience Centre na světě – po Atlantě, Lipsku, Silverstone, Le Mans a Los Angeles – nabízí klasické lekce jízdy na závodním okruhu i na terénním polygonu. Návštěvníci mohou v celkem pěti dílčích programech zažít na vlastní kůži sportovní charakter vozů Porsche na závodním okruhu a také mohou prověřit jejich schopnosti v drsném terénu. „Přestože žijeme v digitální éře, schopnost nabízet skutečné zážitky z řízení neztratila pro značku Porsche nic ze svého významu – ba právě naopak,“ dodává Detlev von Platen. „Naše zážitková centra v Evropě a Americe jsou důležitou součástí naší prodejní organizace. Otevření dalšího areálu v Asii je vzhledem k rostoucí důležitosti tohoto tržního regionu logickým krokem.“
03.01.2018
© 2024 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU