DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2020

Nová Panamera na Severní smyčce Nürburgringu dosahuje rekordního času na kolo

Rekordní čas čtyřdveřového sedanu Porsche v kategorii „manažerské vozy“

Stuttgart/Nürburg. Porsche prověřilo výkon a jízdní schopnosti nové Panamery dokonce ještě před světovou premiérou vozu: zkušební jezdec Lars Kern (32) za volantem sériově vyráběného vozu jen v lehkém maskování absolvoval kompletní kolo legendární Severní smyčky Nürburgringu (20 832 metrů) přesně za 7:29,81 min. Uvedený čas, tentokrát ověřený notářem, se do oficiálního žebříčku firmy Nürburgring GmbH zaznamenává jako nový rekord v kategorii „manažerské vozy“.

„V průběhu celého okruhu, považovaného za nejnáročnější závodní trať světa, bylo možné pozorovat vylepšení, kterých se podvozku i hnacímu ústrojí nové Panamery dostalo,“ komentuje Kern. „Zejména v úsecích Hatzenbach nebo také Bergwerk a Kesselchen bylo evidentní, jak důsledně efektivní je nové nastavení elektromechanického systému aktivní stabilizace klopení, díky němuž Panamera vykazuje neuvěřitelnou stabilitu i na hrbolatém povrchu trati. V Schwedenkreuzu pak vůz těžil z vylepšené dynamiky v příčném směru a lepších záběrových schopností nových sportovních pneumatik Michelin. Při průjezdu zatáčkami jsem tam dosahoval rychlostí, které bych u Panamery považoval za nemyslitelné.“

Další zlepšení po stránkách pohodlí i sportovního charakteru

„Panamera vždy platila za exkluzivní cestovní sedan a současně i opravdový sportovní vůz. V novém modelu jsme oba tyto aspekty ještě zdokonalili,“ říká Thomas Friemuth, viceprezident produktové řady Panamera. „Vedle vyššího výkonu motoru se zlepšila stabilita v zatáčkách, kontrola pohybů karoserie i přesnost řízení. Všechna tato vylepšení mají příznivý dopad na každodenní pohodlí i jízdní schopnosti. Pozoruhodným důkazem tohoto tvrzení je i rekordní čas na kolo.“

Dne 24. července 2020 ve 13:49 startoval Lars Kern za venkovní teploty 22 °C a teploty povrchu 34 °C; cíl proťal přesně o 7:29,81 min později. Rekordní Panamera byla vybavena závodním sedadlem a bezpečnostní klecí na ochranu řidiče. Notář rovněž potvrdil, že dosud zamaskovaný čtyřdveřový sedan splňuje stav sériově vyráběného vozu, jehož slavnostní světová premiéra se uskuteční koncem letošního srpna. Sportovní pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, vyvinuté speciálně pro novou Panameru a nasazené k dosažení uvedeného rekordu, se po uvedení vozu na trh budou nabízet jako výbava na přání.

Zlepšení oproti předchůdci přibližně o 13 sekund

Rekordní čas podtrhuje úspěšnost komplexních úprav v rámci druhé generace modelu Panamera. Lars Kern již v roce 2016 za volantem provedení Panamera Turbo o výkonu 550 PS absolvoval okruh v regionu Eifel v čase 7:38,46 min – šlo o tehdy obvyklou vzdálenost 20,6 km pro uchazeče o překonání rekordu, jinými slovy bez přibližně 200 metrů dlouhého úseku u tribuny č. 13 (T13). V souladu s novými pravidly firmy Nürburgring GmbH se tentokrát čas na kolo měřil v rámci kompletní Severní smyčky o délce 20 832 m. Pro porovnání: Lars Kern s novou Panamerou projížděl kolem pomyslné značky 20,6 km již v čase 7:25,04 min. Uvedená rekordní kombinace vozu a pilota proto znamená vylepšení výsledku dosaženého před čtyřmi lety cca o 13 sekund.

 

Další informace a filmové/obrazové materiály najdete na stránkách Porsche Newsroom:

newsroom.porsche.com

 

Údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 jsou vypočteny v souladu s novou metodikou WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure). Prozatím je povinné i nadále uvádět odpovídající hodnoty odvozené podle metodiky NEDC. Tyto hodnoty však nelze porovnávat s hodnotami vypočtenými na základě dříve používaného testování NEDC.

Další informace o oficiálních hodnotách spotřeby paliva a oficiálních měrných emisích CO2 nových osobních vozidel naleznete v publikaci „Pokyny ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě energie nových osobních vozidel“, která je bezplatně k dispozici ve všech prodejních místech nebo prostřednictvím společnosti Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT).

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

18.08.2020