DOMŮ

Hlavní navigace
Modely

Průzkum spokojenosti zákazníků.

Jsme vděčni za Vaši zpětnou vazbu. Potřebujeme ji!

Milí zákazníci, jak možná víte, po většině návštěv našeho Porsche centra se na Vás telefonicky obracíme s prosbou o krátké zhodnocení návštěvy. Aby bylo vyhodnocení nestranné a objektivní, tak pro nás výzkum zajišťuje externí specializovaná agentura.

Proč potřebujeme Vaši zpětnou vazbu?

Již před několika lety jsme se rozhodli, že kvalitu péče o naše zákazníky chceme neustále zlepšovat. Samozřejmě, že jsme částečně schopni tuto kvalitu ohodnotit sami, ale jak asi tušíte, tak pohled zaměstnanců bude vždy trochu jiný nežli pohled zákazníka. A který pohled je pro nás důležitější? Samozřejmě ten zákazníka, ten Váš.

Díky průzkumu spokojenosti získáváme velké množství významných, ale i velice drobných podnětů, které nám jasně říkají, co děláme dobře a naopak co ještě můžeme zlepšit. Ruku na srdce – nedokážeme splnit úplně vše a hned, ale neexistuje žádný podnět, který by „zapadl“. Proto budeme vděčni za možnost Vás kontaktovat s několika dotazy hodnotící Vaši poslední návštěvu.

 

Vývoj hodnocení v otázce: „Jak jste byl obecně spokojen s poslední návštěvou

Vývoj hodnocení v otázce: „Jak jste byl obecně spokojen s poslední návštěvou".  

Jak průzkum probíhá?

Telefonicky s krátkým odstupem několika dní Vás kontaktuje zástupce naší specializované agentury. Máme několik předem připravených otázek, na které bychom chtěli znát odpověď u všech našich zákazníků. Snažíme se ale, aby se jednalo spíše o přátelský rozhovor na téma Vaší spokojenosti s našimi službami.

Kdy Vám budeme volat?

Na Vámi uvedený kontakt se Vám ozveme během pracovních dnů, a to v pracovních hodinách nebo v podvečer do 19 hod. A co pokud zavoláme nevhod? Neváhejte a požádejte o jiný termín či hodinu, nemáme žádné časové limity, prostě Vám zavoláme tehdy, kdy si to budete přát.

Na co se budeme ptát?

Nejvíce nás zajímá Váš celkový dojem z našich služeb. Je velmi důležité, abychom se dozvěděli veškeré detaily a drobnosti. Vyjma obecného dojmu sledujeme i několik procesních povinností, které u žádného jednání nesmí chybět.

Děkujeme za Váš pohled!