DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan
Cayenne

Technologie 919 Hybrid

919 Hybrid
Technologie 919 Hybrid

Technologie 919 Hybrid

Pro FIA World Endurance Championship a 24 hodin Le Mans platí od roku 2014 zcela nová pravidla. Pravidla, která sportovním prototypům vrací cíl, který vždy patřil nejvyšší třídě sportovců na dlouhých tratích: vystavit již dnes zítřejší technologie těm nejtvrdším zkouškám, jaké umí motoristický sport připravit.

 Pravidla WEC pro nás proto svými přísnými požadavky na efektivnost, bezpečnost a stálost znamenají výzvu v mnoha směrech. Stručně řečeno: prověřují naši životaschopnost v budoucnu. Požadavky, které jsou hnacím motorem našich inženýrů aby pokračovali v tom, co pro Porsche platí již déle 60 let. Technologie není samostatnou disciplinou, která ve scénáři představuje rozhodování buď - nebo. Znamená naopak pohled, který pronikne ke každému šroubku a přitom neztrácí celkovou vizi.

Může 16 vítězných závodů stačit jako perfektní příprava pro takovou výzvu? Tak profesionál neuvažuje. A není to ani možné, protože s novými pravidly začala v Le Mans roku 2014 zcela nová doba. Ve třídě LMP1 je princip dominantnosti nahrazen důrazem na maximálně dokonalé jízdní vlastnosti: od požadovaných až po efektivní. Poprvé v historii závodů musí všechny týmy nastoupit v nejvyšší třídě s hybridními vozy.

Při výběru spalovacího motoru jsme zvolili efektivně optimalizovaný přístup: extrémně kompaktní, vysoce přeplňovaný 2-litrový čtyřválec s přímým vstřikováním. 

Vůz

Protagonista pro náš návrat do světa špičkových motorů, FIA World Endurance Championship a závodů 24 hodin Le Mans. 919 Hybrid

Na rozdíl od modelu 911 GT není na první pohled jeho příslušnost k rodině Porsche tak typická. Vzhled vozu totiž do značné míry určují přísná pravidla FIA WEC. Náš nejmladší závodník má proto typickou futuristickou podobu prototypu pro Le Mans.

FIA World Endurance Championship znamená asfalt, do kterého se zapisuje historie motoristického sportu. Špičkoví motoristé měří své síly na pověstných tratích, které obkružují zeměkouli. Série závodů vycházející z International Le Mans Cup je od roku 2012 považována za jednu z nejnáročnějších na celém světě - na 8 dlouhých tras přivádí sportovní prototypy i klasické vozy stylu „Gran Turismo“. Po 16 letech abstinence vstoupil r. 2014 na trať opět závodní vůz nejvyšší třídy LMP1 pod vlajkou Porsche - model 919 Hybrid.

Kdo je 919 Hybrid

Jeho identita je nepochybná. Spojuje v sobě všechno, co jsme se za 60 let života s motoristickým sportem naučili. Představuje to nejlepší, co přináší naše značka: inteligentní výkon = Porsche A právě to ztělesňuje nekompromisní design vozu: zářivě bílá barva, která se stala manifestací našich zásad na závodní dráze.

Co znamenají písmena v designu? Popisuje způsob, jakým od počátku stavíme naše sportovní vozy. Snahu, považovat zdánlivé překážky za výzvy a každému vozu dát to, co mu náleží: Efektivnost a výkon. Bezpečnost a lehkou konstrukci. Perfektní jízdní chování a každodenní použitelnost. A aby slova Porsche Intelligent Performance zůstala trvale živá, přenášíme poznatky z motoristického sportu do našich standardních vozidel.

Bezpečnost 919 Hybrid

Sportovní model nebo čistokrevný závodní vůz - Porsche vždy klade na první místo lidský faktor. Nejvyšší prioritu má pro nás bezpečnost - Vaše, jako řidiče vozu Porsche i našich závodních jezdců. Při jakýchkoli technických úvahách, při každém strategickém rozhodnutí platí naše největší pozornost vždy člověku. Přesněji řečeno: jeho bezpečnosti v jakékoli situaci. S novými pravidly nabývá tato zásada ještě vyššího významu. Proto je součástí vozu 919 Hybrid od počátku jeho vývoje.

Prototyp je vybaven uzavřenou skořepinou, která nabízí řidiči v porovnání s dřívějšími modely větší prostor. Po stranách je navíc zesílena přídavnými panely, vyrobenými z podobného materiálu, z jakého jsou neprůstřelné vesty. Ty by měly řidiče chránit při nárazu z boku nebo by měly zabránit tomu, aby ramena náprava v případě uvolnění kola nepronikla do kabiny.

Všechny materiály byly vybírány podle přísných bezpečnostních kriterií. Dávno předtím, než první pilot usedl do kokpitu, musel zvětšený podvozek prokázat svou spolehlivost v náročných testech odolnosti vůči nárazu. Tedy v situacích, jejichž vzniku bychom chtěli co možná nejvíce zabránit již předem. Například možnostmi lepšího přehledu a kontroly, poskytovaných řidiči: Zvýšené sedadlo a současně nižší podběhy kola zlepšují rozhled řidiče a jeho přehled o trase. Na základě iniciativy Porsche byla do pravidel zahrnuta další bezpečnostní opatření, která zlepšují možnosti řidiče za jízdy: vyšší skořepina, větší volnost pohybu hlavy a jasně předepsaná poloha helmy. Aby i pro případ mezních situací zůstala zachována hlavní zásada: bezpečnost všech zúčastněných.

Spalovací motor je navíc podporován 2 systémy zpětného získávání energie. Dlouholeté zkušenosti z výroby sportovních vozidel nám pomohly k tomu, aby ještě více snížili hmotnost jednotlivých komponent. Převažujícím materiálem sportovních prototypu je dnes karbon. K optimální hmotnosti systému však přispívá i motor z vysoce pevného hliníku a používání hořčík a různých slitin titanu.

Technologie 919 Hybrid

Pro FIA World Endurance Championship a 24 hodin Le Mans platí od roku 2014 zcela nová pravidla. Pravidla, která sportovním prototypům vrací cíl, který vždy patřil nejvyšší třídě sportovců na dlouhých tratích: vystavit již dnes zítřejší technologie těm nejtvrdším zkouškám, jaké umí motoristický sport připravit.

 Pravidla WEC pro nás proto svými přísnými požadavky na efektivnost, bezpečnost a stálost znamenají výzvu v mnoha směrech. Stručně řečeno: prověřují naši životaschopnost v budoucnu. Požadavky, které jsou hnacím motorem našich inženýrů aby pokračovali v tom, co pro Porsche platí již déle 60 let. Technologie není samostatnou disciplinou, která ve scénáři představuje rozhodování buď - nebo. Znamená naopak pohled, který pronikne ke každému šroubku a přitom neztrácí celkovou vizi.

Může 16 vítězných závodů stačit jako perfektní příprava pro takovou výzvu? Tak profesionál neuvažuje. A není to ani možné, protože s novými pravidly začala v Le Mans roku 2014 zcela nová doba. Ve třídě LMP1 je princip dominantnosti nahrazen důrazem na maximálně dokonalé jízdní vlastnosti: od požadovaných až po efektivní. Poprvé v historii závodů musí všechny týmy nastoupit v nejvyšší třídě s hybridními vozy.

Při výběru spalovacího motoru jsme zvolili efektivně optimalizovaný přístup: extrémně kompaktní, vysoce přeplňovaný 2-litrový čtyřválec s přímým vstřikováním.